Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Frondeus

Strony: 1 ... 61 62 63 64 [65] 66 67
961
Szkółka / Odp: Rand.Next()
« dnia: Sierpień 10, 2008, 12:21:46 »
Wlasnie to robie. Objekt Random tworze w Objekcie klasy Gra.

962
Szkółka / Odp: Rand.Next()
« dnia: Sierpień 10, 2008, 11:55:34 »
Czasami są także takie wyjątki ze z 5 wieśniaków, powstają grupki 4 i 1 osobowe... Czasami całość działa dobrze ale przeważnie chodzą w 5 osobowych bandach (:D)..

963
Projekty rozpoczęte / Odp: Symulator autobusu
« dnia: Sierpień 10, 2008, 11:51:21 »
Jak ja wlaczylem i wylaczylem demko to mi ekran podzielilo na dwie czesci :D
Tylko ponowne uruchomienie kompa pomogło...

964
Szkółka / Odp: Rand.Next()
« dnia: Sierpień 10, 2008, 11:42:50 »
Wewnatrz klasy Game:
static Random rand = new Random();
Wewnatrz metody klasy Wiesniak:
Position.X = rand.Next(0, 100);
Position.Y = rand.Next(0, 100);
Taki kawałek kodu jest zły?
Jak tak, to w jaki sposób poprawić aby prawidłowo działało ?

965
Szkółka / Rand.Next()
« dnia: Sierpień 10, 2008, 11:31:27 »
Mam pytanie .
 Czy w C# odnośnie Rand.next() tez należy ustawiać wartość ziarna z czasu w komputerze( tak jak w c++ za pomocą srand)?
Otóż , tworze grę, strategiczna w której po wybudowaniu 1 domu ,od razu pojawiają się 5 wieśniaków.
 Przy inicjacji ich, ustalane są losowe współrzędne, tak by byli na terenie wioski.
 Ale każdy z wieśniaków z danego domu jest w tym samym miejscu , mimo ze losowość ustaliłem za pomocą Rand.Next(0,100)
Z góry dziękuje za odpowiedzi.

966
Szkółka / List<> w c#
« dnia: Sierpień 09, 2008, 12:55:37 »
Mam pytanie.
Jak można usunąć dany element z listy(generycznej) tak, aby jego następca go zastąpił? Tzn.
Chce usunąć element 5, oraz żeby element 6 wskoczy na jego miejsce a element 7 na 6 etc.
Z góry dziękuje.

967
C# / Odp: Wskazniki oraz bloki Unsafe w klasach
« dnia: Sierpień 08, 2008, 17:55:57 »
Dziękuje. Wszytko już działa tak jak należy.

968
C# / Wskazniki oraz bloki Unsafe w klasach
« dnia: Sierpień 03, 2008, 20:20:32 »
Mam problem.. Tworzę prosta grę w c# + XNA. Mam świat w którym jest np. 100 mieczy. (Klasa Świat z 100 obiektami klasy miecz). W klasie świat jest także obiekt gracza.
1. Jak zrobić aby Świat był właścicielem Gracza a Gracz Świata(Coś w stylu obukierunkowego friend). Przy deklaracji wcześniejszej klas nie dawało skutku(gdzie w c++ tak robiłem i wszystko działało).

2. Załóżmy ze punkt 1 został rozwiązany...Jak użyć wskaźników aby Gracz bezpośrednio miał dostęp do Obiektów mieczy?

Nie chodzi mi o to jaki jest na to sposób.. tylko o bloki Unsafe.
Otóż:
public class Gracz
{
unsafe
{
public CMiecz* Miecz;
}
public Gracz()
{
Miecz = &pWorld.Miecz[5];
}
}
Przy takim zapisie kod nie chciał się skompilować. Bez bloku unsafe tez.

Proszę o pomoc.
Z góry dziękuje.

969
C# / Odp: Było sobie XNA...[ kursy, źródła itd... ]
« dnia: Lipiec 07, 2008, 10:47:12 »
Oj przeoczyłem ;)

970
C# / Odp: problem z tablicą
« dnia: Lipiec 06, 2008, 13:12:07 »
Mam jeszcze jedno pytanie:
Jak połączyć kilka tablic?(np. funkcja) tzn.
Mam tablice n-wymiarowe A, B i C.
I chce aby w C od np. 0 - 10 znalazły się dane tablicy A a od 11 do 20 dane z tablicy B...
Czy jest jakaś funkcja łącząca tablice( tak jak istnieją funkcje łączące  "stringi" ;) )?
Z góry dzięki za odp.

EDIT::
Kurde, wszędzie powstawiałem średniki zamiast kropek :D

971
C# / Odp: problem z tablicą
« dnia: Lipiec 06, 2008, 11:29:11 »
Dopisze się do tego tematu żeby nie tworzyć nowego.
Mam mały problem.
Stworzyłem tablicę obiektów klasy A;
I przy tworzeniu ich muszę wprowadzić dane do konstruktora.
pObjekt = new CKlasa[10](35);
Tak próbowałem ten problem rozwiązać, ale kompilator wyskakiwał z błędami.

 Jak to zrobić?



972
C# / Odp: Było sobie XNA...[ kursy, źródła itd... ]
« dnia: Lipiec 06, 2008, 11:23:52 »
Ale nie należy zapominać o dobrym, starym( i aktualizowanym) MSDN. Tam też jest dużo porad , co jak wykonać. Dodatkowo są załączone przykłady..
Jak na razie kiedym mam problem to czytam tylko TO.
Choć nie wątpię że kursy w internecie są złe ;)

973
.NET i XNA / Odp: XNA studio EE
« dnia: Czerwiec 25, 2008, 12:51:20 »
Heh, już sobie sam poradziłem.
Sama klasa Game1 została prawie bez zmian.
Zaś w klasach np. Graph, Input itp. będą funkcje która klasa będzie wywoływać te funkcje w innych klasach...
A umieszczając klasy w namespace stworzyłem dość przejrzysty kod...
Czyli o ten efekt mi chodziło.



Najlepszy przyjaciel człowieka?
C++

974
.NET i XNA / Odp: XNA studio EE
« dnia: Czerwiec 24, 2008, 17:54:19 »
tak jak rozdzielałem directx'a w c++
- grafika
-muzyka(o ile jest)
-sterowanie
O ile to możliwe.(właśnie dlatego powstał ten wątek aby dowiedzieć się czy takie rozdzielenie na klasy jest możliwe)

975
.NET i XNA / Odp: XNA- kusy
« dnia: Czerwiec 24, 2008, 17:38:25 »
Następnym razem  1024 razy pomyśle nim coś napiszę.;) a tak naprawdę to raczej miałem na myśli książki. W pierwszym poście napisałem "kurs internetowy [...], książkę..."

Strony: 1 ... 61 62 63 64 [65] 66 67