Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Frondeus

Strony: 1 ... 60 61 62 63 [64] 65 66 67
946
Szkółka / Pytania dot. terminala
« dnia: Grudzień 13, 2008, 11:57:21 »
Mam problem ... tworze roguelike w typowej konsoli c++...
nawet jakoś to idzie lecz chciałbym aby np. znak odpowiadający za trawe byl zielony...
moglby mi ktos pomoc?
jak zmienić kolor znaku w konsoli?
PS. czy roguelike w konsoli to dobry pomysł? czy lepiej w DX i drawtext?(liczy się wydajność)...

947
Design / Odp: Poszukuję pomysłu
« dnia: Wrzesień 04, 2008, 22:38:31 »
A potem te kwadraty, jak już ulepszysz im inteligencję, przedostaną się do sieci i opanują świat...
O Bożę... To potem w misji ratunkowej k_b stworzy trójkąty które zwalcza kwadraty :p


948
Szkółka / Odp: Wektor
« dnia: Wrzesień 02, 2008, 15:30:51 »
Znalazłem błąd.
Tworze parser do języka skryptowego i parametr w strZmienna został nadpisany , a  stara informacja trafiła do strZmiennej2.
jednym słowem głupiutki błąd  :-[

949
Szkółka / Odp: Wektor
« dnia: Sierpień 29, 2008, 15:51:07 »
Jesli ja rozumiem co to za zmienna to wszystko gra :).
Tak - obie zmienne to std:: string

950
Szkółka / Wektor
« dnia: Sierpień 29, 2008, 15:42:06 »
mam problem:
Jak przypisać do zmiennej string dane z  wektora?
strZmienna = JakisTamWektor[i].pStruktura.strZmienna;
ten kod nie za bardzo chce działać, gdyż jak sprawdzę wynik
cout << strZmienna << endl;to nic nie jest napisane.
Wiem ze to nie wina linijki Cout, gdyż jak napisałem:
cout <<"Zmienna" << strZmienna << endl;
To widać było pierwsza część, ale już drugiej nie.
W postępowaniu Krok po kroku, kompilator wskazywał że  wektor ma poprawna zawartość.
Z góry dziękuje za pomoc.

951
Szkółka / Odp: Linkowanie DirectX
« dnia: Sierpień 24, 2008, 21:54:26 »
12 godzin przy komputerze osłabia spostrzegawczosc. Brak średnika :)

952
Szkółka / Odp: Linkowanie DirectX
« dnia: Sierpień 24, 2008, 21:16:14 »
aby nie tworzyć nowego tematu pytanie zadam tu.
Dlaczego gdy napisałem klasę całkowicie nie związana z directx kompilator wyświetla błędy właśnie dotyczące direct graphic?

953
Szkółka / Odp: Linkowanie DirectX
« dnia: Sierpień 24, 2008, 12:28:40 »
Heh, i zaczęło działać.
Dzięki za pomoc. :)

954
Szkółka / Odp: Linkowanie DirectX
« dnia: Sierpień 24, 2008, 12:17:35 »
Mam wpisane w opcjach linkera obie ścieżki:
 x86
 i
 x64

955
Szkółka / Linkowanie DirectX
« dnia: Sierpień 24, 2008, 12:06:40 »
Zaczynam dopiero przygodę z DX Graphics, i mam problem:
Nie mogę linkować poprawnie biblioteki d3d9.lib do projektu w VC++ 2008 EE.
Otóż, kompilator nie wyswietla o nieznalezieniu tego pliku, ale linker wywala taki oto błąd:
error LNK2019: unresolved external symbol _Direct3DCreate9@4 referenced in function "long __cdecl InitD3D(struct HWND__ *)" (?InitD3D@@YAJPAUHWND__@@@Z)

Z góry mówię że w opcjach kompilatora mam podana ścieżkę do SDK, a w opcjach projektu wpisana ta bibliotekę.

Co ten błąd oznacza, i jak zlikwidować/naprawić jego przyczynę?
Z góry dziękuje za odpowiedz.

956
Projekty rozpoczęte / Odp: Gra RPG: Halken:Conquest of World
« dnia: Sierpień 12, 2008, 14:27:02 »
sądzę wosiu że jednak powinieneś pokazać co robisz. poźniej dodać jakieś demo gry . Jak ludzie zaczną grać w demo i uznają że projekt idzie w dobra stronę a błędy(raczej wystąpią w tej wersji) podane przez użytkowników zostaną poprawione to zacznij dalej tworzyć grę. Do tego 2010 roku dużo błędów się uzbiera i trudniej będzie zdobyć graczy którzy żadnych obrazków z gry ani wersji testowych/dem nie widzieli przez 2 lata pracy. (wiem , wiem , lubię marudzić :)).

957
.NET i XNA / Odp: SDL_Delay() w XNA
« dnia: Sierpień 10, 2008, 17:32:03 »
To ja się dopisze do tego tematu :)
Mam pytanie, jak użyć Xna'owego GameTime do  np. Dodania po 100 złota do skarbca w strategii co 1 sekundę?

958
Szkółka / Odp: Rand.Next()
« dnia: Sierpień 10, 2008, 16:15:41 »
Rzeczywiście, żadnego ziarna nie ustaliłem.
Tylko dodałem Static i zaczęło wszystko działać...

Czuje się jakbym rozdzielił pięcioraczki syjamskie :D

Czyli temat zamknięty, ziarna nie trzeba ustalać.

959
Szkółka / Odp: Rand.Next()
« dnia: Sierpień 10, 2008, 15:42:01 »
I nie doczytałem :) Dodałem static i wszystko działa. Dziękuje Revo :D

960
Szkółka / Odp: Rand.Next()
« dnia: Sierpień 10, 2008, 15:15:18 »
Revo:
Zmieniłem przykład.
Xion:
I to chciałem wiedzieć... Czy należy ustawić to ziarno w C# tak jak ustawia się w c++.
Prophet:
Sprawdzałem kod Krok Po Kroku, i przy kodzie z Rand'em pozycje były ustawiane tak samo.
tzn.
Za każdym razem Gdzie indziej pojawiali się wieśniacy ale zawsze 5 w tym samym miejscu...
W ostateczności zrobię z wieśniaka całą rodzinę ;)

Strony: 1 ... 60 61 62 63 [64] 65 66 67