Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Frondeus

Strony: 1 2 [3] 4 5 6 7 ... 67
31
Warsztat Summer of Code 2013 / Odp: Warsztat Summer of Code 2013
« dnia: Październik 03, 2013, 21:03:03 »
Jeszcze muszę potestować i pokombinować ale mam już pierwsze wrażenia ;)

Webowe:
* Crate Collector - sprawił najmniej problemów :) Wyglądał na najbardziej grywalną i dopracowaną grę webową.
* InBlanco - małe zdziwienie - PulseAudio pokazuje mi że ktoś coś mówi/leci muzyczka lecz słyszę tylko pierwszą frazę (Naciśnij klawisz w lewo aby...). Więc niestety nie mogłem przetestować. Spróbuję ściągnąć inną przeglądarke. Testowałem na FF.
*NoNameEconomyGame - no tu powiem tak. Wiele gier na tym kompo potrzebuje dobrego tutoriala ;) Ogólnie pomysł mi się podoba. Potrzeba mu tylko trochę grafik a pewnie będzie wciągać tak jak Cookie Clicker.
* UpMan - wersja webowa nie działała.

PC:
* Asmaroth - robi wrażenie! Wciągnąłem się na te pół godziny.
* Dialogi - Nie ogarniam sterowania. Ja mam coś mówić, klikać czy pisać? Testowałem na bocie.
* Dong - Porządny kawał oldschoola. Ale raczej nominacji za pomysł nie dostaniesz ;)
* Game About Vehicles - no tu ogólna bolączka 90% gier na Unity.
Na wine nie działały mi czcionki przez co nie mogłem rozkminić GUI ;)
Spróbuję jeszcze pobawić się winetricks, może się uda.
* Gravitropy - Trochę za późno zaczęty projekt ale podoba mi się. Jeszcze z miesiąc, dwa i będzie fajna naparzanka ;)
* GravityShooter - Znów czcionki. Udało mi się zalogować i włączyć coś.
Bardzo mi się nie podoba celownik.
* Magician's Apprentice - nie poszedł w ogóle.
* Night of the Ninja - problem z DirectX i XNA. Jeszcze się pobawie z winetricks
* Przygody Prostokąta - liczyłem na ten projekt - nie odpala się.
* RPG1 - wersja linuxowa:
./rph1.ix86_64
bash: brak dostępu.
* RPG1 - wersja windowsowa: Super. Lubię takie gry. Jeszcze nie odkryłem w niej wszystkiego, ale zapowiada się naprawdę fajnie ;)
* Sakura - Cholera no! Splash screen, menu, wybór trybu, wybór mapy: Cód miód i orzeszki. Wywala się przy kliknięciu w napis:
Exception in thread "LWJGL Application" java.lang.NullPointerException
at pl.veldrinlab.sakurahero.screens.WorldSelectionScreen.tap(WorldSelectionScreen.java:164)
at com.badlogic.gdx.input.GestureDetector.touchUp(GestureDetector.java:189)
at com.badlogic.gdx.input.GestureDetector.touchUp(GestureDetector.java:166)
at com.badlogic.gdx.backends.lwjgl.LwjglInput.processEvents(LwjglInput.java:297)
at com.badlogic.gdx.backends.lwjgl.LwjglApplication.mainLoop(LwjglApplication.java:195)
at com.badlogic.gdx.backends.lwjgl.LwjglApplication$1.run(LwjglApplication.java:110)
Działa po kliknięciu w obrazek :)
* Samurai - nie trybi :C
* Space Combat - nie uruchamia się.
* Stellar System - to samo
* Survive - serio Liosan. Potrzebny jest tutorial ;)
* Universal Civ - Brak fontów utrudnia zadanie ale jest grywalne w miarę ;)
* UpMan - tutaj już uruchomiło się lecz nie miałem z kim potestować.
* Zombie Onslaught - Trudno jest przejść pierwszy poziom gdy amunicji jest tak mało. Nawet jeśli strzelam celnie to po prostu ilość amunicji do ilości HP zombiaków jest za mała.
* Zombie in Space - zacząłem grać, było fajnie aż tu nagle crash.

Wiem wiem, Wine to nie jest dobry pomysł na testowanie gier ale nie chcę ściągać pirata a nic innego raczej nie wchodzi w grę przy Unity.

Ładuje nexusa aby odpalić androidowe apki.

32
Warsztat Summer of Code 2013 / Odp: Warsztat Summer of Code 2013
« dnia: Październik 03, 2013, 09:25:15 »
Androida i Webowe na pewno przetestuje.

Windowsowe prace sproboje odpalić na Wine.

33
Warsztat Summer of Code 2013 / Odp: Warsztat Summer of Code 2013
« dnia: Październik 02, 2013, 23:26:58 »
Ostrzegam że nie mam windowsa więc ciężko będzie mi testować prace ;)

34
Warsztat Summer of Code 2013 / Odp: Axis Mundi
« dnia: Październik 01, 2013, 22:30:53 »
Zdecydowanie skopałem poziom trudności w ostatnim poziomie ;)
Kolega testował i przyjął wyzwanie przejścia ostatniego lvla.
Jak widać trochę mu to zajeło.

35
Warsztat Summer of Code 2013 / Odp: Warsztat Summer of Code 2013
« dnia: Październik 01, 2013, 22:24:47 »
Ostrzegam że moja praca( jak i chyba Liosana) cierpi na syndrom "Bez odświeżenia nic nie widać".
Za pierwszym razem może być pusta strona.
Po odświeżeniu strony gra ładuje się (powinna ładować się) normalnie.

36
Warsztat Summer of Code 2013 / Odp: Axis Mundi
« dnia: Wrzesień 28, 2013, 21:09:47 »
W sensie Dropbox?

Folder "Public"? Bo to chyba jest nieaktualna opcja (tworząc go automatycznie się usuwa mimo że kliknąłem "enable_public_folder".


//Edit:

Ok działa! Wielkie dzięki dynax :)

Link

37
Warsztat Summer of Code 2013 / Odp: Axis Mundi
« dnia: Wrzesień 28, 2013, 19:14:23 »
Zna ktoś dobry hosting flash?
fastswf odpada (gra ma ok 9MB).
Zawsze mogę wrzucić na dropboxa, tylko wtedy ludzie muszą ściągać zamiast odpalać w przeglądarce.

Ok co do nowości:
* Nowa grafika
* Troszkę szybszy kod (ale nadal wolny >.<)
* 11 poziomów stworzonych od nowa.
* Ukryte bonusy!
* Gorsza grafika gracza :D!
* Nowa muzyczka przy uciekaniu przed MiB.
* Kolce!
* Zapadnie!

Dam wersje dropboxową i idę szukać w google dobrego hostingu ;)

https://www.dropbox.com/s/kgl4l1n07igr5mg/Main.swf

Screen:

38
Warsztat Summer of Code 2013 / Odp: Axis Mundi
« dnia: Wrzesień 26, 2013, 23:43:57 »
Snapshot

Zrobiłem mały test. Wysłałem linka tego na fejsa i wychodzi że gra albo się tnie albo działa za szybko. Stawiam na skopaną pętlę główną, coś źle liczę czas lub inną "ważną pierdołę"

v0.4:
* Dodałem AI - postać w czarnym wdzianku goni gracza ;) Kolizja z postacią - śmierć.
* Poprawiłem HowTo.

Ostatnio mniej czasu na pisanie bo remont.

39
Warsztat Summer of Code 2013 / Odp: Axis Mundi
« dnia: Wrzesień 24, 2013, 23:43:19 »
Snapshot

Czas goni. W sumie to ostatnio dodałem:
* How To
* Poprawiona kamera( po raz enty).
* Kolce :D
* MiB (chwilowo nie ma AI. Potem bedzie gonić gracza po mapie ;P)
* Wyładowania elektryczne (nie widoczne na mapkach, są w kodzie)
* Pare nowych poziomów. W sumie mam ich już 8! :D Jeszcze z 12 i będzie jeden "świat" gotowy ;)
* Trochę zmieniłem mechanikę skoku.
* Delta time.

Na chwile obecną nie ma tego całego folkloru Słowian. Brakuje głównie czasu na zrobienie.

40
Branża / Odp: Valve ogłasza SteamOS
« dnia: Wrzesień 23, 2013, 21:55:33 »
Gry na Linuxa już są. Steam OS to będzie bardziej coś w stylu Androida. Jąderko Linuxa + jakieś podstawy + wiele własnego stuffu. Inaczej tego nie widze aby wypaliło (i po co skoro jest Łudubuntu)

41
Warsztat Summer of Code 2013 / Odp: Axis Mundi
« dnia: Wrzesień 22, 2013, 22:23:36 »
Snapshot

Przydałoby się wreszcie zmienić grafikę gracza oraz dodać "How To Play" ;]
Teraz to już większość rzeczy zrobiona. Powoli tworzę kolejne poziomy.

42
Silniki / Odp: [Ankieta] Jakich silników używacie?
« dnia: Wrzesień 22, 2013, 22:19:32 »
HaxePunk

43
Warsztat Summer of Code 2013 / Odp: Axis Mundi
« dnia: Wrzesień 15, 2013, 19:00:45 »
Powoli planuje kolejne poziomy, światy, przeciwników, pułapki i bonusy :)
Zmieniłem sterowanie na androidzie, dzięki temu można bez problemów skakać po ścianach.
Poprawiłem mnóstwo rzeczy w eksportowaniu mapy.
Przy okazji nauczyłem się grać na gitarze tak więc czasu chyba mi nie brakuje :P

Teraz moim głównym zadaniem jest robienie kolejnych poziomów oraz grafik do nich.
Poprawiłem skopaną kamerę gdy screen.size > level.size.

No właśnie. Co do tego screen.size > level.size. Jak można się domyśleć widać wtedy to co jest za mapą (gwiazdy i łuna miejska w tle). Zastanawiam się czy wypełnić jakoś tą powierzchnię (zwiększyć rozmiar map? Jak ktoś ma super dużą rozdziałkę to i tak zauważy :/) czy może dodać ładną ramkę wokół aby tak nie raziło.
Screen z problemem.


44
Warsztat Summer of Code 2013 / Odp: Axis Mundi
« dnia: Wrzesień 15, 2013, 00:08:58 »
http://tinyurl.com/puj3n8c
Tym razem filmik (słaba jakość niestety :C) przedstawiający sterowanie na androidzie.

45
Warsztat Summer of Code 2013 / Odp: Warsztat Summer of Code 2013
« dnia: Wrzesień 14, 2013, 22:44:00 »
Czasu coraz mniej :D

Strony: 1 2 [3] 4 5 6 7 ... 67