Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - PsichiX (ΨΧΞ)

Strony: 1 ... 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ... 81
91
Poszukuję / Odp: Poszukiwanie story writerów.
« dnia: Grudzień 23, 2013, 15:40:10 »
Pisałem już w PW, ale aby uniknąć podobnych odpowiedzi, ponowię ją poniżej:
Jeśli chcecie robić gry, bierzcie Unity - napisanie dobrego silnika potrwać może od roku do kilku. przerobiłem już to ja, oraz paru innych silnikowców z warsztatu i chyba wszyscy się zgodzimy w jednej kwestii: albo robi się gry na gotowym silniku, albo robi się silniki po prostu (po czym albo ktoś z niego skorzysta, albo nikt i zostanie jedynie walor edykacyjny).

92
Poszukuję / Odp: Poszukiwanie story writerów.
« dnia: Grudzień 23, 2013, 15:02:40 »
jaka technologia gry, btw?

93
Szkółka / Odp: [C++] Czyszczenie pamięci
« dnia: Grudzień 18, 2013, 12:51:08 »
<offtop_doggy>
wow! mój god! słownictwo przeszło taki revamp na tym forum. ludzie are taacy english!
</offtop_doggy>
kaman. serio trzeba wplątywać na siłę mieszanie polskiego z angielskim? D:

94
C++ / Odp: zamiana stringa na adres(?)
« dnia: Grudzień 12, 2013, 01:30:16 »
WAT D:
mam nadzieje, ze sie myle i zle zrozumialem, ale doprecyzuj: adres czego?

95
Szkółka / Odp: [C++] Czyszczenie pamięci
« dnia: Grudzień 12, 2013, 00:47:18 »
nas nie pytaj, Ty rządzisz w swoim kodzie :)
ja zwykle robię tak, że przed nagłym zamknięciem wywołuję funkcję lub rzucam event "umrzyj" i odpowiednie moduły to przechwytują i wykonują. proste i działa.

96
Matematyka i fizyka / Odp: Space shooter - Fizyka
« dnia: Grudzień 09, 2013, 21:17:48 »
bullet do malej gry 2d to przesada.
Box2D may be with you, Luke!

97
Projekty zaawansowane / Odp: [freeware] Risk of Death
« dnia: Grudzień 06, 2013, 22:58:07 »
bla bla -_-' patrzyłem na youtube widzialem  ze ktoś  skomentowal cie tutaj gra przypomina inną poprzedia sie nazywa risk of rain zabrakło pomysłu czy może przypadek z rezsztą nie moja sprawa chciałbym byś dodał w niej coś nowatorskiego a nie powielał tych samych schematów dziękuję za uwagę
a my chcielibyśmy, abyś używał znaków interpunkcyjnych. serio.
dziękujemy za uwagę.

98
Sprzedam / Odp: Pomysł
« dnia: Grudzień 06, 2013, 21:09:04 »
"Dobrze by było gdyby były z tego pieniądze. Nie chcę żeby się zmarnowały."
spokojnie, nie zmarnują się pieniądze, bo nikt w takie mrzonki nie zainwestuje.

Sprzedawanie pomysłów nie działa tak, jak myślisz. najpierw sam robisz coś z tym pomysłem, by pokazać, że wiesz jak go zrealizować, następnie z czymś do pokazania (tzw. prototypem) uderzasz do ludzi. innej drogi do zrealizowania tychże pomysłów i zarobieniu na nich nie widzę :)

99
Projekty rozpoczęte / Odp: RoboCoder (codename)
« dnia: Grudzień 04, 2013, 17:51:22 »
bo jak wrzucam nowe wersje, to neistety stare wywalam. nowa:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/9759049/IntuicioIDE_and_SDK_1.0.1.3.zip

100
nie :D

101
Projekty rozpoczęte / Odp: RoboCoder (codename)
« dnia: Grudzień 02, 2013, 08:28:51 »
Nowa wersja kompilatora, runnera oraz IDE wraz z dokumentacją (narazie same mnemoniki wraz z opisami, kolejne będą dodawane informacje o języku w następnych wersjach):
https://dl.dropboxusercontent.com/u/9759049/IntuicioIDE_1.0.0.3.zip

102
Projekty rozpoczęte / Odp: RoboCoder (codename)
« dnia: Grudzień 01, 2013, 16:26:29 »
wszelkie dane liczbowe i bajtowe musza pochodzic z jakiegos segmentu pamieci, movi nie przyjmie wiec danych w sposob:
movi $dest 0gdyz kompilator potraktuje 0 jako adres do ktoregos z segmentow pamieci, a ze jest on nieokreslony, to rzuci bledem. jedyna opcja jest tutaj:
!data int tmpval 0
movi $dest $tmpval
wraz z dokumentacja pojdzie do CIebie jeszcze dzis nowa wersja IDE i wirtualki, bo wczoraj poprawialem pare bugow, ktore byly w prekompilatorze, wtedy tez bedziesz mogl zastosowac nowe tricki z prekompilatora do randomizowania i unikatowania nazw zmiennych :)

103
Projekty rozpoczęte / Odp: RoboCoder (codename)
« dnia: Listopad 30, 2013, 19:19:43 »
EDIT: tfu, ICSharpCode.TextEdit jest od tekstu :D od dokowania jest: WeifenLuo.WinFormsUI.Docking.dll
ICSharpCode.TextEdit - biblioteka dla dokujących form, ale jest nieco zbugowana, parę razy na godzinę potrafiła wysypać aplikację :/

104
Projekty rozpoczęte / Odp: RoboCoder (codename)
« dnia: Listopad 30, 2013, 18:56:40 »
musialbym je spisac do dokumentu wraz z opisem parametrow. potrwać to może około godziny-dwóch na względnie powierzchowne opisanie ich. powiedzmy, że skończę dzisiejsze sesje pomodoro i w nocy spiszę mnemoniki i je krótko opiszę i wrzucę na pw, ok? :)

105
Dyskusje / Odp: Reklama waszych gier na kanał youtube
« dnia: Listopad 30, 2013, 00:51:20 »
Krzysku - najpierw ktos musialby z jakiegos duzego community trafic na jego kanal, aby ktos z kanalu mogl trafic do gry. ;)

Strony: 1 ... 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ... 81