Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - PsichiX (ΨΧΞ)

Strony: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 ... 81
76
Programowanie grafiki / Odp: [Cg] 2D Gradient light
« dnia: Luty 06, 2014, 11:10:15 »
a sprawdz z max, a nie plus

77
Silniki / Odp: Silnik 3D pod (androida)
« dnia: Luty 05, 2014, 17:49:25 »
ΨΧΞ: Taka nadwrażliwość to pośmiewisko. ;)
Tak.
W Game Maker można naprawdę sporo zrobić bez używania GML; ale wojna o to czy to "klikacz", czy nie nie ma sensu (równie dobrze moglibyśmy pisać DirectX vs OpenGL). Przepraszam, jeżeli kogoś tym uraziłem.Trochę ostro reagujesz.
Nowa wersja GMa, czyli GameMaker:Studio jest wiele nowych ficzerów, chociażby więcej niskopoziomowej funkcjonalności, w tym shadery. To już nie jest klikacz - klocki są tylko zabytkiem nieużywanym chyba przez nikogo, co pozostało w sumie jedynie dlatego, bo ekipa YYG tworzy zupełnie nowy edytor i nie ma sensu w starym wywalać tychże klocków.

78
Platformy mobilne / Odp: Android cykliczne wykonywanie funkcji
« dnia: Luty 03, 2014, 02:50:57 »
wątek na przykład

79
Silniki / Odp: Silnik 3D pod (androida)
« dnia: Luty 03, 2014, 01:15:35 »
a GameMaker to "klikacz".
No chyba Cie pojebało.
Pardon - Nie znasz sie, to sie nie wypowiadaj - unikniesz bycia pośmiewiskiem.

@Topic: Game Maker nie jest idealnym środowiskiem do 3D, jest zdesignowany głównie do 2D.

80
Projekty zaawansowane / Odp: [Android] GoFishing3d Mobile Free
« dnia: Styczeń 30, 2014, 01:04:11 »
trendy, mój drogi, trendy. a to, że to głupie trendy, to inna bajka.

81
Projekty zaawansowane / Odp: [Android] GoFishing3d Mobile Free
« dnia: Styczeń 29, 2014, 23:49:02 »
nie ma to jak screenshot z iPhonem na Google Play <3
nie hejtuje, ot sie śmieje ;)

82
jakieś plany co do deadline'u, czy w wolnej chwili bez parcia to robisz?
w weekend wracam do kontynuacji tego: http://warsztat.gd/screen/14551/flow_vs_assembler
myślę, że motyw z programowaniem diagramami mógłby przejść. jeśli zainteresowany, gdzieś nawet jest SDK z tym, jak to teraz wygląda (bez udostępnionego Flow na razie, bo w produkcji). przy jeszcze wiekszym zainteresowaniu wal na PW.
BTW. co do Flow: daję sobie miesiąc na dopięcie go do końca. prawdopodobnie zejdzie szybciej, ale gotowy w miesiąc to milestone. Jeśli jednak chciałbyś aby znalazł się tam inny język do użytku, pisz, może da sie znaleźć zasady parsowania go, to i dałoby się do niego pewno zaimplementować plugin (jak z TINY BASIC dla timus)

83
Konkursy / Odp: Global Game Jam 2014
« dnia: Styczeń 22, 2014, 04:32:26 »
KrakJam!

84
aha. to teraz moze polece standardem: portfolio, abyśmy uznali, że warto i że nie macie słomianego zapału?
Ciekaw także jestem jak zamierzasz kalkulować wagę wkładu w projekt?

85
twoje rozwiazanie nie zadziala - nie zmusisz go, by ktorekolwiek pole wektora kierunku bylo rowne 0.

86
dot() ze znormalizowanych wektorow  i wczesniej wyliczona granica miedzy katami w radianach przy sprawdzaniudo ktorego kierunku sie zalicza, beda Twoim przyjacielem. tak bez liczenia katow.

87
Oferty pracy / Odp: Programista technologii Playstation 4
« dnia: Grudzień 26, 2013, 03:14:29 »
Jak mniemam, praca zdalna nie wchodzi w zupełności w rachubę?

88
pokaż portfolio ;)
dobry, czy nie - to zawsze powinien móc zweryfikować potencjalny współpracownik :)

89
Poszukuję / Odp: Poszukiwanie story writerów.
« dnia: Grudzień 23, 2013, 15:40:10 »
Pisałem już w PW, ale aby uniknąć podobnych odpowiedzi, ponowię ją poniżej:
Jeśli chcecie robić gry, bierzcie Unity - napisanie dobrego silnika potrwać może od roku do kilku. przerobiłem już to ja, oraz paru innych silnikowców z warsztatu i chyba wszyscy się zgodzimy w jednej kwestii: albo robi się gry na gotowym silniku, albo robi się silniki po prostu (po czym albo ktoś z niego skorzysta, albo nikt i zostanie jedynie walor edykacyjny).

90
Poszukuję / Odp: Poszukiwanie story writerów.
« dnia: Grudzień 23, 2013, 15:02:40 »
jaka technologia gry, btw?

Strony: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 ... 81