Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - PsichiX (ΨΧΞ)

Strony: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 ... 81
61
O, Kraków :)
Władek.. Programista? :D

62
Szkółka / Odp: Android OpenGL 2.0
« dnia: Marzec 07, 2014, 13:08:33 »
lightNum -> uniform ten constantem być powinien, to petla zostanie zwyczajnie rozwinieta

63
Oferty pracy / Odp: Insalgo - Programista Unity3D
« dnia: Marzec 05, 2014, 15:04:10 »
szacun za ramy kwotowe +1

64
Poszukuję / Odp: Potrzebny grafik 3D
« dnia: Luty 27, 2014, 17:44:48 »
powinieneś także napisac od razu, czy wolontariat, czy komercyjnie (tj. za kase)

65
Inne / Odp: Unity vs libGdx (platformy mobline)
« dnia: Luty 19, 2014, 17:19:02 »
na mobilu najkorzystniej isc na ilosc, nie na jakosc. to tak wedle brutalnych praw tamtejszego rynku.

66
Szkółka / Odp: Nauka programowania - Laik
« dnia: Luty 19, 2014, 13:49:01 »
Prośba przyjeta do wiadomości.
Musisz zacząc od zadawania konkretnych pytań (to nauczy Cię podejścia odpowiedniego do tej dziedziny nauk: szukaj informacji a gdy nie znajdziesz jej lub nie zrozumiesz, wtedy pytaj - nietolerowane jest podejście: "pokażcie mi od A do Z jak zrobić gre", czyli w skrócie: "zróbcie mi gre").

67
Poszukuję / Odp: Pospolite warsztatowe ruszenie 2.0
« dnia: Luty 14, 2014, 19:51:29 »
Co do unity to czy chcecie robic na free, czy pro, tj. bierzecie pod uwage takze fajne efekty graficzne w projekcie?

68
chodzi o to, ze skoro na githuba wrzuca zrodla serwisu, znajda sie ludzie ktorzy znajda i wykorzystaja dziury aktualnie istniejace.

69
i mase "hackerow" :D

70
Oferty pracy / Odp: [PRACA] Programista Android
« dnia: Luty 12, 2014, 12:22:11 »
Android i duże, ambitne prokekty - to sie nie klei.

71
dostep do bazy: skrypty php ktore wyciagaja dane z bazy i zwracaja w jsonie. wywolywanie api przez http

72
Platformy mobilne / Odp: Google Play Games
« dnia: Luty 09, 2014, 12:24:19 »
dodac je ale nie pokazywac w grze?

73
Szkółka / Odp: OpenGl,podstawy,ostrosłup
« dnia: Luty 07, 2014, 13:30:35 »
tak, aczkolwiek culling powinien zostac, gdyz redukuje ilosc wyswietlanych trojkatow, wiec po prostu zmien kolejnosc vertexow niewidocznych scian ostroslupa na kierunek zgodny z trojkatami scian widocznych.

74
Szkółka / Odp: OpenGl,podstawy,ostrosłup
« dnia: Luty 07, 2014, 12:30:19 »
dzieki temu, ze masz wlaczony culling i automatycznie generowane normalne, musisz dbac o to, by rysowac vertexy trojkatow w odpowiedniej kolejnosci (z tego co pamietam to zgodnie z ruchem wskazowek zegara - normalna (wektor wskazujacy wierzch trojkata) mowi cullingowi czy rysowac go, czy odrzucic)

75
Programowanie grafiki / Odp: Programista procesorów graficznych
« dnia: Luty 07, 2014, 11:29:12 »
oj, marudzicie. ja tam lubię ciepłą atmosferę :)

Strony: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 ... 81