Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - PsichiX (ΨΧΞ)

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 81
46
Forum / Odp: Spamer Thor
« dnia: Lipiec 09, 2014, 14:42:38 »
a to samo mialem. nie czaje po co.

47
Audio / Odp: Muzyka oraz Efekty Dźwiękowe
« dnia: Lipiec 07, 2014, 22:45:38 »
Hej :) od razu proponuje podawac jakze wazne info: Twoja cena / udzialy / wolontariat?

48
Warsztat Summer of Code 2014 / Odp: Warsztat Summer of Code 2014
« dnia: Lipiec 07, 2014, 13:40:42 »
nie glupi pomysl. wlasciwie to moglbym w takim razie wrzucic projekt gry robionej specjalnie na publiczny pokaz na PGA, tylko sie upewnie, czy moge publikowac info :)

49
Warsztat Summer of Code 2014 / Odp: Warsztat Summer of Code 2014
« dnia: Lipiec 07, 2014, 11:54:18 »
A to musi byc gra?

50
Forum / Odp: Wiadomości prywatne
« dnia: Czerwiec 25, 2014, 03:37:43 »
Jason ma racje - nie raz mialem taka sytuacje i musialem z reguly na inne drogi komunikacji odsylac.

51
Językoznawstwo / Odp: Nieblokująca Lua
« dnia: Czerwiec 20, 2014, 21:46:18 »
4. nie chcesz, za prawde Ci powiem, nie chcesz za nic tego robic.

52
Serwis / Odp: Spam, trolle i inne śmieci
« dnia: Czerwiec 18, 2014, 01:11:15 »
czyzbym nadinterpretowal najazd na gejklany? wyczulenie, przyzwyczajenie, czy wyrobiony system obronny? :>
tak - nie cierpie klamstw na temat tejze spolecznosci, gdyz wcale nie sa tu po to by plusowac siebie na wzajem. kazde spolecznosci chca sie wspierac wewnetrznie, ale nawet na gejklanach hejca slabe projekty nawet mocniej niz tu, czyli nietrafiony argument z plusowaniem sie nawzajem przez gejklanow.
Koniec koncow - albo oboje nie potrafimy czytac ze zrozumieniem siebie na wzajem, albo oboje argumentujemy od dupy strony.

53
Serwis / Odp: Spam, trolle i inne śmieci
« dnia: Czerwiec 17, 2014, 23:39:54 »
Albo moze jest tu ktos kto nie widzi najazdu hunow z gieemklanu traktujacych powazny warsztat jak plac  zabaw. Punktujacych sie na maxa.
pardon, boli cie, ze gry zrobione w GMie tez moga miec jakosc (a.k.a TopHat)? to zabronmy wrzucania gier w Unity, czy innych toolach do robienia gier, bo te grupki punktują siebie na wzajem! C++ i assembler only!
Debilejesz na starość. Punktowanie to kwestia gustu. Ktoś kto ma olej w głowie, oceni projekt po jakości, nie w czym ją wykonano i do jakiej spolecznosci autor nalezy D:

54
Serwis / Odp: Spam, trolle i inne śmieci
« dnia: Czerwiec 17, 2014, 00:50:52 »
Pomysl forumowego X-Factora (jak kolwiek absurdalnie by nie brzmiało - tym lepiej <3) mi pasuje :D

55
Poszukuję / Odp: Poszukuję chętnego grafika do współpracy
« dnia: Czerwiec 06, 2014, 20:35:59 »
Expand

56
czy ten zespół składa się choć z więcej niż jednej osoby? :>

57
Językoznawstwo / Odp: Zagadki językoznawcze
« dnia: Czerwiec 03, 2014, 20:50:49 »
w trybie release czy debug?

58
Szkółka / Odp: Grafika w pamięci
« dnia: Maj 30, 2014, 12:21:32 »
uzywaj atlasow tekstur anyway, skoro 2D

59
Literatura / Odp: Czy warto przeczytać...
« dnia: Maj 04, 2014, 08:00:16 »
wiedza z zagadnien 3D Ci sie bardzo mocno przyda przy zabawie z 2D - mimo wszystko 2D to czesto splaszczone 3D, dzieki czemu mozesz osiagac bardzo cudne triki.

60
podsumowując: zapewniasz lokal, sprzęt i zależnie od zasobów pokrywasz wydatki na usprawnienie developmentu, nie wymagasz kasy od ludzi którzy w to wejdą, a oferujesz w zamian możliwość stworzenia wspólnie projektu - ot wspólna praca bez zobowiązań ze strony chętnych. dla mnie brzmi fajnie, a nawet korzystnie. na miejscu młodego krakowskiego developera pewno dołączyłbym się do zabawy, gdyż nie kosztuje mnie to nic poza czasem, który to przekłada się na doświadczenie i rozwój :)

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 81