Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - PsichiX (ΨΧΞ)

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 81
46
Tworzenie silników / Odp: Edytor do silnika
« dnia: Lipiec 11, 2014, 00:36:57 »
opcja #1 zawiera sie w opcji #2. Obczaj zrodla SFML.NET, zobaczysz jak sie to wrapuje.

47
Tworzenie silników / Odp: Edytor do silnika
« dnia: Lipiec 10, 2014, 19:34:43 »
c# i winformsy, jesli ma dzialac na windzie zwlaszcza (lub opentk(?) i mono). robienie toola pojdzie szybko i bezbolesnie. zawsze mozesz wtedy owrapowac grafike silnika w CLI/C++ i bezbolesnie uzywac w toolu.

48
Warsztat Summer of Code 2014 / Odp: Warsztat Summer of Code 2014
« dnia: Lipiec 10, 2014, 00:31:12 »
Niby w jednym, ale wtedy screeny/filmiki będą zdublowane (na stronie projektu gry i projektu WSoC'a), więc komentarze i pkt będą rozbite między te zdublowane wrzutki.

https://www.youtube.com/watch?v=UxxajLWwzqY
:)

49
Warsztat Summer of Code 2014 / Odp: Warsztat Summer of Code 2014
« dnia: Lipiec 09, 2014, 22:04:52 »
@Liosan: bedziesz tam umieszczal najciekawsze screeny/filmiki z gier na WSOC?

50
Forum / Odp: Spamer Thor
« dnia: Lipiec 09, 2014, 14:42:38 »
a to samo mialem. nie czaje po co.

51
Audio / Odp: Muzyka oraz Efekty Dźwiękowe
« dnia: Lipiec 07, 2014, 22:45:38 »
Hej :) od razu proponuje podawac jakze wazne info: Twoja cena / udzialy / wolontariat?

52
Warsztat Summer of Code 2014 / Odp: Warsztat Summer of Code 2014
« dnia: Lipiec 07, 2014, 13:40:42 »
nie glupi pomysl. wlasciwie to moglbym w takim razie wrzucic projekt gry robionej specjalnie na publiczny pokaz na PGA, tylko sie upewnie, czy moge publikowac info :)

53
Warsztat Summer of Code 2014 / Odp: Warsztat Summer of Code 2014
« dnia: Lipiec 07, 2014, 11:54:18 »
A to musi byc gra?

54
Forum / Odp: Wiadomości prywatne
« dnia: Czerwiec 25, 2014, 03:37:43 »
Jason ma racje - nie raz mialem taka sytuacje i musialem z reguly na inne drogi komunikacji odsylac.

55
Językoznawstwo / Odp: Nieblokująca Lua
« dnia: Czerwiec 20, 2014, 21:46:18 »
4. nie chcesz, za prawde Ci powiem, nie chcesz za nic tego robic.

56
Serwis / Odp: Spam, trolle i inne śmieci
« dnia: Czerwiec 18, 2014, 01:11:15 »
czyzbym nadinterpretowal najazd na gejklany? wyczulenie, przyzwyczajenie, czy wyrobiony system obronny? :>
tak - nie cierpie klamstw na temat tejze spolecznosci, gdyz wcale nie sa tu po to by plusowac siebie na wzajem. kazde spolecznosci chca sie wspierac wewnetrznie, ale nawet na gejklanach hejca slabe projekty nawet mocniej niz tu, czyli nietrafiony argument z plusowaniem sie nawzajem przez gejklanow.
Koniec koncow - albo oboje nie potrafimy czytac ze zrozumieniem siebie na wzajem, albo oboje argumentujemy od dupy strony.

57
Serwis / Odp: Spam, trolle i inne śmieci
« dnia: Czerwiec 17, 2014, 23:39:54 »
Albo moze jest tu ktos kto nie widzi najazdu hunow z gieemklanu traktujacych powazny warsztat jak plac  zabaw. Punktujacych sie na maxa.
pardon, boli cie, ze gry zrobione w GMie tez moga miec jakosc (a.k.a TopHat)? to zabronmy wrzucania gier w Unity, czy innych toolach do robienia gier, bo te grupki punktują siebie na wzajem! C++ i assembler only!
Debilejesz na starość. Punktowanie to kwestia gustu. Ktoś kto ma olej w głowie, oceni projekt po jakości, nie w czym ją wykonano i do jakiej spolecznosci autor nalezy D:

58
Serwis / Odp: Spam, trolle i inne śmieci
« dnia: Czerwiec 17, 2014, 00:50:52 »
Pomysl forumowego X-Factora (jak kolwiek absurdalnie by nie brzmiało - tym lepiej <3) mi pasuje :D

59
Poszukuję / Odp: Poszukuję chętnego grafika do współpracy
« dnia: Czerwiec 06, 2014, 20:35:59 »
Expand

60
czy ten zespół składa się choć z więcej niż jednej osoby? :>

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 81