Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - PsichiX (ΨΧΞ)

Strony: 1 ... 77 78 79 80 [81]
1201
Narzędzia / CodeCaroline
« dnia: Sierpień 09, 2008, 23:41:36 »
Tytuł: CodeCaroline

Środowisko: C++

Opis: Przedstawiam Wam algorytm szyfrujący i deszyfrujący dane typu char*. Będzie on używany w zabezpieczeniu PlayGate Framework. Co do nazwy - Jak widać nazwałem go imieniem pewnej dziewczyny ;P Tak sie złożyło że Ona natchneła mnie akurat na tego DLLa (dziwne ale u mnie wszystko sie bierze tylko z weny twórczej) i w podzięce nawałem go Jej imieniem :) Ale koniec o tym. Co potrafi ten DLL? Szyfruje i deszyfruje dane, gromadzi je w kontenerach do których możemy sie potem odwoływać przez ich ID. Ważne: możemy (a nawet musimy) czyścić po użyciu kontenera (czyli po zwykłej akcji szyfrowania lub deszyfrowania), aby nie zaśmiecać pamięci. Mam nadzieję że przyda się on osobom programującym w c++. Zamierzam dodać funkcję zapisu i odczytu zaszyfrowanych danych z plików.
W SDK znajdziecie: DLL, plik main.cpp z testem i objaśnieniem działania, oraz plik nagłówkowy który jest niezbędny do działania aplikacji wykorzystującej DLL.
Enjoy! ;)
Pozdrawiam
ΨΧΞ


Download: http://gmclan.org/up1105_4_CodeCaroline.html
Rozmiar pliku: 223KB

Autorzy:
Programowanie: PsichiX

1202
Design / Odp: The Towers
« dnia: Maj 29, 2008, 15:35:00 »
Uznalem ze dobrze by bylo jak by dodac wrota (cos jak StarGate) ktorymi mozna by sie dostawac na wyspy innych graczy. Oto kilka screenow wrot i jeden titlescreen/loadingbar:
http://img225.imageshack.us/img225/7033/to...screen11uz7.jpg
http://img165.imageshack.us/img165/3562/to...screen12pm8.jpg

http://img225.imageshack.us/img225/1476/thetowerskg6.jpg

@Kos: najpierw rysuje z cullingiem zeskalowany wiekszy czarny model, z przeciwnymi niz w oryginalnym modelu wektorami normalnymi. potem rysuje juz z lub bez cullingu (tutaj nie ma zbytniego znaczenia), ale nie zeskalowany model oryginalny.

1203
Design / The Towers
« dnia: Maj 27, 2008, 20:40:57 »
Witam. W między czasie tworzenia Soullanda i ProLogos pomyślałem, że skoro już dawno bo ponad rok nie zrobiłem żadnej gierki, więc postanowiłem się wziąść za jakiś mały projekt mini gierki, co by przetestować XenoNowego multiplaya. Pamiętacie jak pokazywałem screeny z Colloseum, a niektórzy mogli pograć w wersję testową, ale projekt rzuciłem bo miał zbyt wolny rendering a i grafika gry była nienajlepsza. No ale w końcu XenoN jest już na takim poziomie, że można tworzyć już na nim gry więc zacząłem projekt mini-gry: The Towers. Gra będzie w trybie Online. Każdy gracz będzie miał swojego avatara, który będzie posiadał jedną z mocy 4 żywiołów (ogień, woda, ziemia, wiatr) lub jedną z dwóch nadprzyrodzonych mocy (które pozostaną na razie tajemnicą), którą będzie udoskonalał walką i treningiem na arenie na własnej wyspie lub u przeciwnika. W skrócie można ją określić jako arenaRPG. A na razie pokażę Wam model wyspy z areną. Dodam, że będziemy mogli w czasie całej gry zwiedzić calutką wyspę (na razie bez drzew, ale doda się je wkrótce) w poszukiwaniu jakichś artefaktów. Będziemy mogli również w pełni niszczyć teren (chociaż nad tym się jeszcze zastanawiam). Modele poniżej przedstawione wyglądają tak samo w grze jak i na screenach niżej (no może bez cell shadingu (grube krawędzie), ale myślę nad tym czy je dodać). Niedługo dodam modele avatarów, ale całą grę zamierzam skończyć w nie dłużej niż tydzień. Zapytacie się pewnie: czemu tak szybko? A no dla tego, gdyż z XenoNem to robienie dobrej nieskomplikowanej gry idzie w miare szybko :) To koniec już marudzenia i daję screeny:

http://img84.imageshack.us/img84/6776/towersscreen1kp6.jpg
http://img84.imageshack.us/img84/1220/towersscreen2sf7.jpg
http://img244.imageshack.us/img244/6197/towersscreen3ay1.jpg
http://img84.imageshack.us/img84/7265/towersscreen4zp1.jpg
http://img244.imageshack.us/img244/5214/towersscreen5zz4.jpg
http://img91.imageshack.us/img91/5586/towersscreen6be3.jpg
http://img155.imageshack.us/img155/7718/towersscreen7xc2.jpg
http://img143.imageshack.us/img143/3817/towersscreen8dy0.jpg
http://img143.imageshack.us/img143/8440/towersscreen9zx7.jpg
http://img143.imageshack.us/img143/7708/to...screen10kr6.jpg

1204
Design / Odp: ProLogos - ocena fabuły
« dnia: Maj 18, 2008, 16:15:19 »
Cytuj
Tylko jak badacze-zapaleńcy mogą dostać się na teren te wyspy? Czyli miało to wyglądać tak, że rząd wysłał roboty i potem stwierdził, że jak już zabrali te ciała i co tam się da to wyspa jest im niepotrzebna? Bez ochrony? IMHO nie trzyma się trochę kupy.
Jak juz wspomnialem dzialaja na zlecenie tajemniczej postaci miliardera, zas rzad nie wiedzial o tej ekspedycji. Faktycznie to z tym pozbawieniem rzadu zainteresowania to troche lipnie wyglada ;p Wiec wymyslilem ze rzad podejmie decyzje zbombardowania wyspy. Ale co uzyc? Bomba atomowa to kiepski pomysl bo zagrozenie srodowiska itp. a rzad nie powinien dzialac na szkode srodowiska, wiec moze zwykle zbombardowanie? Ale ta akcja dopiero w drugiej czesci (Fabula obu czesci (dokladnie drugiej) tego wymaga).

1205
Design / Odp: ProLogos - ocena fabuły
« dnia: Maj 18, 2008, 15:10:51 »
Maly update do fabuly + kilka wyjasnien:

Cytuj
Jacy ludzie odkryli statek kosmitów?
Okoliczni badacze, ladowanie statku wywolalo spora eksplozje, a na pobliskich wysepkach byla baza badawcza.
Cytuj
Kto podjął decyzję zbadania obcych organizmów?
Jasne ze rzad USA :)
Cytuj
Jak specjalnie przystosowane były pojazdy/roboty?
Pierwsza ekspedycja to zwykle roboty z aparatura badawcza, nastepna to opancerzone roboty z bronia laserowa glownie + jedna elektromagnetyczna na wypadek zagrozenia ze strony obcego statku (gdyby posiadal jakies dzialajace roboty czy urzadzenia niebezpieczne)
Cytuj
Jaki rząd zarządził stworzenie potężniejszych robotów?
Rowniez USA ale tym razem z Japonia
Cytuj
Skoro mieli zwłoki kosmitów to jak nie mogli się niczego o nich dowiedzieć? (Przecież wygląd, zapach, substancja ich budowy - to bez problemu można wyciągnąć)
I tu problem bo istoty po smierci ulegaly szybkiemu wyschnieciu i rozpadowi.
Cytuj
To można wynajmować hakerów do przejmowania satelit? (Dla badaczy-naukowców jest wiele dostępnych satelit, których chyba nie trzeba hakować - a jeśli jednak trzeba, to dlaczego?)
Dla normalnych badaczy to nie problem, ale badacze-zapalency o ktorych mowa nie posiadali zadnej licencji na uzywanie satelity rzadowego, a meteorologiczne mialy zakaz dostepu nad obszarem trojkata bermudzkiego na czas badan rzadu, ktory nie chcial mieszac w to cywilow.

Cytuj
a kiedy się gra zaczyna?
Na poczatku intro pokazujace jak statek laduje i rozbija sie u wybrzezy jednej z wysp trojkata bermudzkiego oraz przygotowania do pierwszej ekspedycji.
Gre zaczynamy od pierwszej ekspedycji robotow (tych slabszych) - Ekspedycja z gory skazana na porazke. Chodzic bedzie o to by dostac sie jak najblizej istot i zebraniu jak najwiecej informacji na ich temat.
Podczas drugiej ekspedycji robotow bedziemy musieli odnalesc istoty jeszcze raz, lecz tym razem znajdziemy je martwe, ale tylko 5 i bedziemy musieli przetransportowac ich ciala do bazy niedaleko wyspy.
Ostatnia ekspedycja (ludzie + maszyna) to bedzie wlasnie zespol badaczy-zapalencow (dokladniej wynajeci przez tajemniczego czlowieka, ale o nim w tej czesci nie ma sensu wspominac) i tu naszym zadaniem bedzie przemierzyc cala wyspe w poszukiwaniu ostatniego zyjacego obcego, po dotarciu do swiatyni zbierzemy probki siersci tego organizmu i ujrzymy wlasnie tego zlego obcego. Potem za wszelka cene musimy sie dostac do wybrzerzy wyspy z zabezpieczonymi probkami, unikaja zlego obcego.
Na koncu fimik ukazujacy podjecie decyzji o sposobie pokonania wroga i ukazanie rozpoczecia klonowania obcego.

A w kolejnej czesci gry zatytuowanej "Revenge" bedziemy przez caly czas sklonowanym organizmem.
Mysle ze dalem dobre wyjasnienie. Dobrze sie teraz prezentuje? :)

1206
Design / ProLogos - ocena fabuły
« dnia: Maj 17, 2008, 17:55:45 »
Witam. Jak wiadomo (lub nie wiadomo) jednym z moich projektow jest "ProLogos" (gra 3d, taki art (okladka): http://psichix.deviantart.com/art/ProLogos-Cover-67774548), będzie to chyba ostatnia gra (poza Soullandem) jaka zrobie na gmowym renderingu (co by na predkosci zyskac), ale i tak przy gm zostaje, bo jedno jest pewne: GM ma zaje**sty system eventow a z przyczyny lenistwa nie chcialo by mi sie na razie pisac w XenoNie wlasnego systemu ;p No ale do rzeczy - Jak wiadomo nie jestem najlepszy w wymyslaniu fabuly do gier (wiele osob mi to mowi ;p) i tu na Wasze barki stawiam zadanie ocenienia tejze obecnej fabuly przyszlej gry "ProLogos":
Cytuj
Na pewnej wyspie (w obrebie trojkata bermudzkiego) rozbil sie statek kosmiczny. ludzie odkryli szybko to wydarzenie i postanowili zbadac dokladniej ta wyspe jak i statek. ze zdjec satelitarnych wynikalo, ze w statku byly obce organizmy, prawdopodobnie nie grozne. podjeto decyzje, by schwytac te organizmy i przeprowadzic na nich badania. do ich schwytania wyslano specjalnie przystosowane pojazdy/roboty. po znalezieniu 6 istot, ktore przetrwaly, roboty rozpoczely akcje. okazalo sie, ze istoty byly potezniejsze i zniszczyly roboty. rzad zarzadzil stworzenie potezniejszych robotow, ktore wyslano na wyspe. roboty zbadaly cala wyspe i nie znalazly zadnych zywych istot. prawie wszystkie byly martwe. prawie, bo jednego z cial obcych nie znaleziono. po przetransportowaniu pieciu cial do specjalnej bazy rozpoczeto badania na zwlokach, nie stety nic sie nie dalo o tych istotach dowiedziec. po ogloszeniu tego wydarzenia grupa naukowcow-zapalencow postanowila wyslac ekspedycje, by dowiedziec sie, co  sie stalo z ostatnim obcym, ktorego ciala nie znalazly roboty. badacze chcieli rowniez dowiedziec sie, co lub kto zabilo reszte obcych i gdzie przebywa ostatni obcy, jesli nadal zyje? zaczeto przygotowania i po 3 miesiacach wyslano tajna ekspedycje skladajaca sie z szesciu zolnierzy, robota i trzech badaczy. po dotarciu na wyspe, druzyna zaczela przemierzac wyspe i dostala sie do starej swiatyni, badacze rozpoznali w jej budowie, ze stworzyl ja czlowiek, bardzo dawno temu. druzyna weszla do swiatyni, zbadala ja cala, lecz nie znalazla tam obcego. znalazla jednak liczne slady jego obecnosci, jak i slady walki. nasuwa sie pytanie z kim walczyl obcy? robot zebral probki siersci (wlosow) obcego i druzyna wyruszyla w droge powrotna. gdy byli juz przy wyjsciu ze swiatyni, ujrzeli jakis inny organizm, ktory przelecial nad ich glowami. po powrocie do bazy badacze postanowili schwytac organizm, ktory widzieli na wyspie, ale najpierw musieli sie o nim dowiedziec czegos wiecej, musieli poznac jego moc i stworzyc bron, ktora go unieszkodliwi, lecz nie zabije. wynajeli hakerow, ktorzy dostali sie do jednego  z satelitow i skierowali go na tamta wyspe. przez miesiac obserwacji dowiedzieli sie, ze tylko ten organizm mogl zabic tamtych obcych i zadna bron stworzona za pomoca ziemskiej technologii nie jest w stanie obezwladnic obcego i tylko organizm silniejszy moze go pokonac. zastanawiano sie jescze, jak ten organizm dostal sie na wyspe? badacze chcieli zdobyc DNA obcego z wyspy, lecz uznali, ze to bedzie zbyt niebezpieczne, wiec musieli wykorzystac DNA ostatniego przybylego statkiem kosmicznym obcego. badacze rozpoczeli klonowanie obcego ze zmodyfikowanego DNA, zmodyfikowanego tak, by powstal silniejszy organizm, zdolny unieszkodliwic obcego na wyspie...
Dodam ze gra jest jedna z dwoch czesci wiekszego projektu. Kolejna czesc ("Revenge") rozpoczyna sie narodzinami tego stworzenia (ze zmodyfikowanego DNA) w labolatorium i proba okielznania go i zmuszenia do walki z potworem na wyspie. Ale czy sie uda? nie wiadomo, gdyz "Revenge" bedzie gra calkowicie nieliniowa, czyli co kolwiek zrobisz odbije sie na reszcie gry. Wiec mozesz pomoc ludziom pokonac potwora lub stanac przeciwko nim, a moze ze swoja moca zapragniesz zapanowac na Ziemi, lub moze zechcesz odkryc kim byli i skad pochodza obcy na wyspie? To wszystko bedzie mozliwe, ale puki co najpierw trzeba skonczyc ta gre ;p

Co myslicie o tym? Jakies sugestie co by zmienic, czy to cos jest dobre?
Licze na komentarze ;P
Pozdrawiam :]
ΨΧΞ

Strony: 1 ... 77 78 79 80 [81]