Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - PsichiX (ΨΧΞ)

Strony: 1 ... 75 76 77 78 [79] 80 81
1171
OpenGL / Render do bitmapy
« dnia: Kwiecień 05, 2009, 12:06:01 »
Witam. Chciałbym się dowiedzieć jak poprawnie renderować do bitmapy. Wiem, że trzeba w pixelformat dać flagę PFD_DRAW_TO_BITMAP i nie wiem czy ona się nie gryzie z FPD_DOUBLEBUFFER, jaką głębię kolorów najlepiej ustawić (32 bity, czy też może być 24), no i sam schemat utworzenia takiej bitmapy, bo na wiele sposobów próbowałem i nie było efektów. Dodam, że tę bitmapę potem zamierzam blitować alphablendem na ekran, aby uzyc tego jako okno z kanalem alpha. Z góry dziękuję za pomoc :)

1172
Projekty rozpoczęte / Odp: Test poprawnego działania silnika
« dnia: Kwiecień 04, 2009, 23:43:38 »
Witajcie, oto nowy test, tym razem test z transparent window i animacjami stworka (gierka typu patapony, kombosy te same: pata-pata-pata-pon oraz pon-pon-pata-pon; kombosow jest ogolem z 11). Ciekaw jestem jak to wszystko u Was dziala razem: animacje, prymitywna przezroczystosc okna, zdarzenia i mechanika tej pseudo mini-gry :) Jak zwykle licze na odpowiedz w postaci liczby FPS oraz opis sprzetu no i w razie bugow tez ich opis :)

Download: http://www.sendspace.com/file/awngi6

1173
C++ / Odp: Szablony klas a Static Library
« dnia: Kwiecień 02, 2009, 18:56:36 »
Cytuj
( sa rozne wzorce projektowe, jezeli koniecznie chcesz unikac udostepniania calosci zrodel )
Czy mógłbyś mnie nakierować na te które pozwolą mi ukryć jak najwięcej kodu prywatnego?

1174
C++ / Odp: Szablony klas a Static Library
« dnia: Kwiecień 02, 2009, 17:24:47 »
Hmm, bo ja w nagłówku umieściłem deklaracje szablonu klasy i chciałem jego definicję umieścić w bibliotece statycznej i potem z innych programów się do niej odwoływać przy tworzeniu tego przykładowego "XE_ELEMENT_POINTER<int> element".
Więc chyba na to wychodzi, że nie mogę tego tak wykonać? (jeśli się da jakoś inaczej to obejść aby definicja znajdowała się w bibliotece statycznej to chętnie się dowiem jak :) )

1175
C++ / Szablony klas a Static Library
« dnia: Kwiecień 02, 2009, 17:01:24 »
Witam. Mam problem. Mianowicie umieściłem definicje funkcji i metod szablonów klas w bibliotece statycznej i zauważyłem że funkcje działają, jednak metody szablonów klas wywołują błąd linkera LNK2001. Przykładowy błąd:

LNK2001: unresolved external symbol "public: void __thiscall XeCore::XE_ELEMENT_POINTER<class XeCore::XENON_CORE_RENDERQUEUE>::Unref(void)" (?Unref@?$XE_ELEMENT_POINTER@VXENON_CORE_RENDERQUEUE@XeCore@@@XeCore@@QAGXXZ)
Czy to wina jakiegoś rygoru co do szablonów klas w bibliotekach statycznych, bo żadnego takiego nie znam? Szukałem informacji na MSDN ale nie jestem w stanie ocenić powodu błędu.

Z góry dziękuję za wszelką pomoc :)

1176
Szkółka / Odp: Wskaźnik na element struktury, ... poprzez wskaźnik
« dnia: Marzec 02, 2009, 12:38:01 »
Dziękuję za odpowiedzi :)

1177
Szkółka / Wskaźnik na element struktury, ... poprzez wskaźnik
« dnia: Marzec 02, 2009, 12:11:44 »
Witajcie, mam takie pytanie:
Mam strukturę, obiekt tej struktury, oraz wskaźnik z adresem tego obiektu. Teraz jeśli chcę pobrać wskaźnik na element tego obiektu, poprzez wskaźnik na ten obiekt to nie mam pewności jak to powinno najlepiej być aby nie sprawiało problemów.

Kod: (cpp) [Zaznacz]
struct S // struktura
{
int a;
int b;
}

S sObj; // obiekt struktury
S* psObj=&sObj; // wskaźnik na obiekt;

int* piSub; // wskaźnik na element int obiektu
piSub=&(psObj->a); // i nie wiem czy to jest dobrze napisane, bo Visual nie wyrzuca błędu, ale zastanawia mnie dlaczego akurat & musi być przed nawiasem (dodam, że ten kod w szablonie klasy i funkcji nie wyrzuca bledu nawet gdy dam: piSub=psObj->&a; dziwne :0)

1178
Szkółka / Odp: Allegro kolizja spritow w tablicy
« dnia: Luty 16, 2009, 14:37:22 »
Rozwiązanie proste: jeśli chcesz to sprawdzić wyłącznie dla najbliższego z danych obiektów, to pierw musisz pętelką przejść te obiekty kafli sprawdzając odległość od gracza i zapisując index obiektu i jego daną odległość jeśli jest mniejsza niż istniejąca już w zmiennej (bądź jeśli to pierwszy z obiektów). Tak dostaniesz index najbliższego obiektu a dalej już wiesz jak liczyć :)

1179
OpenGL / Odp: menu 2d do projektu 3d
« dnia: Luty 09, 2009, 12:38:25 »
Eh, mi to wystarczyło do menu jak po rysowaniu perspektywistycznym tuz przed glOrtho dalem glLoadIdentity do macierzy widoku - sprobuj tak

1180
Narzędzia / Odp: Dokumentacja online
« dnia: Luty 08, 2009, 23:43:07 »
Hmm, DevC++ zapisuje jako ANSI, z tego co zauwazylem, wiec sprobuje zapisac pod innym kodowaniem pliki i wtedy zmienic ustawienia w doxygenie.

1181
Narzędzia / Odp: Dokumentacja online
« dnia: Luty 08, 2009, 21:00:30 »
A nie wiecie moze czemu nie uwzglednia zadnego innego kodowania poza UTF-8? Bo staram sie dac ISO-8859-2 (a wiem ze doxygen powinien uwzglednic te kodowanie) ale w wynikowym pliku html mam wciaz UTF-8 :/
Albo chociaz czy wiecie jak mozna sprawic aby nie bylo krzaczkow zamiast polskich liter w utf-8? bo przez to polskie opisy nie sa czytelne i zamiast ich sa krzaczki, a reczna zamiana kodowania w kazdym pliku byla by meczaca ;/

1182
Narzędzia / Odp: Dokumentacja online
« dnia: Luty 08, 2009, 17:52:06 »
Aah, taki haczyk ;) dziękuję za pomoc :)

1183
Narzędzia / Odp: Dokumentacja online
« dnia: Luty 08, 2009, 17:42:28 »
Wracam do tego tematu z kolejnym drobnym pytaniem, mianowicie: Czy jeśli opisy składowych mają być zczytane z komentarzy w pliku (była chyba mowa o tym że doxygen to potrafi), to jak one mają wyglądać? Bo ja piszę komentarze standardowo, albo obok danej składowej albo tuż nad nią w komentarzu "//".
Potrzeba je jakoś specjalnie formatować, czy jak? Bo te komentarze co ja stosuje nie są zczytywane z plików.

1184
Narzędzia / Odp: Dokumentacja online
« dnia: Luty 07, 2009, 21:30:13 »
Zobaczyłem jaki efekt generuje doxygen i właśnie to widziałem u tego usera, czyli bardzo mi się przyda, dziękuję za polecenie mi go ;)

1185
Narzędzia / Odp: Dokumentacja online
« dnia: Luty 07, 2009, 21:16:47 »
@Kapitan_hak: Hmm, wiedzialem ze padnie tu to haslo ;P Mam to i niestety MediaWiki jest dla mnie nieco bardziej skomplikowane do dostosowania. Nie to że mam lenia, po prostu szukam czegoś mniej skomplikowanego niz MediaWiki. Pamietam ze widzialem wsrod userow kogos, kto mial dokumentacje online swojego silnika, podobnej nieco wygladem do tej z Reference na cplusplus.com. Ale nie pamietam co to za user ani jak sie silnik nazywal, a z checia chcialbym skorzystac z jego skryptow dokumentacji :)

EDIT: Hmm, doxygen.. sprawdze go :D

Strony: 1 ... 75 76 77 78 [79] 80 81