Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - PsichiX (ΨΧΞ)

Strony: 1 ... 75 76 77 78 [79] 80 81
1171
C++ / Odp: Szablony klas a Static Library
« dnia: Kwiecień 02, 2009, 18:56:36 »
Cytuj
( sa rozne wzorce projektowe, jezeli koniecznie chcesz unikac udostepniania calosci zrodel )
Czy mógłbyś mnie nakierować na te które pozwolą mi ukryć jak najwięcej kodu prywatnego?

1172
C++ / Odp: Szablony klas a Static Library
« dnia: Kwiecień 02, 2009, 17:24:47 »
Hmm, bo ja w nagłówku umieściłem deklaracje szablonu klasy i chciałem jego definicję umieścić w bibliotece statycznej i potem z innych programów się do niej odwoływać przy tworzeniu tego przykładowego "XE_ELEMENT_POINTER<int> element".
Więc chyba na to wychodzi, że nie mogę tego tak wykonać? (jeśli się da jakoś inaczej to obejść aby definicja znajdowała się w bibliotece statycznej to chętnie się dowiem jak :) )

1173
C++ / Szablony klas a Static Library
« dnia: Kwiecień 02, 2009, 17:01:24 »
Witam. Mam problem. Mianowicie umieściłem definicje funkcji i metod szablonów klas w bibliotece statycznej i zauważyłem że funkcje działają, jednak metody szablonów klas wywołują błąd linkera LNK2001. Przykładowy błąd:

LNK2001: unresolved external symbol "public: void __thiscall XeCore::XE_ELEMENT_POINTER<class XeCore::XENON_CORE_RENDERQUEUE>::Unref(void)" (?Unref@?$XE_ELEMENT_POINTER@VXENON_CORE_RENDERQUEUE@XeCore@@@XeCore@@QAGXXZ)
Czy to wina jakiegoś rygoru co do szablonów klas w bibliotekach statycznych, bo żadnego takiego nie znam? Szukałem informacji na MSDN ale nie jestem w stanie ocenić powodu błędu.

Z góry dziękuję za wszelką pomoc :)

1174
Szkółka / Odp: Wskaźnik na element struktury, ... poprzez wskaźnik
« dnia: Marzec 02, 2009, 12:38:01 »
Dziękuję za odpowiedzi :)

1175
Szkółka / Wskaźnik na element struktury, ... poprzez wskaźnik
« dnia: Marzec 02, 2009, 12:11:44 »
Witajcie, mam takie pytanie:
Mam strukturę, obiekt tej struktury, oraz wskaźnik z adresem tego obiektu. Teraz jeśli chcę pobrać wskaźnik na element tego obiektu, poprzez wskaźnik na ten obiekt to nie mam pewności jak to powinno najlepiej być aby nie sprawiało problemów.

Kod: (cpp) [Zaznacz]
struct S // struktura
{
int a;
int b;
}

S sObj; // obiekt struktury
S* psObj=&sObj; // wskaźnik na obiekt;

int* piSub; // wskaźnik na element int obiektu
piSub=&(psObj->a); // i nie wiem czy to jest dobrze napisane, bo Visual nie wyrzuca błędu, ale zastanawia mnie dlaczego akurat & musi być przed nawiasem (dodam, że ten kod w szablonie klasy i funkcji nie wyrzuca bledu nawet gdy dam: piSub=psObj->&a; dziwne :0)

1176
Szkółka / Odp: Allegro kolizja spritow w tablicy
« dnia: Luty 16, 2009, 14:37:22 »
Rozwiązanie proste: jeśli chcesz to sprawdzić wyłącznie dla najbliższego z danych obiektów, to pierw musisz pętelką przejść te obiekty kafli sprawdzając odległość od gracza i zapisując index obiektu i jego daną odległość jeśli jest mniejsza niż istniejąca już w zmiennej (bądź jeśli to pierwszy z obiektów). Tak dostaniesz index najbliższego obiektu a dalej już wiesz jak liczyć :)

1177
OpenGL / Odp: menu 2d do projektu 3d
« dnia: Luty 09, 2009, 12:38:25 »
Eh, mi to wystarczyło do menu jak po rysowaniu perspektywistycznym tuz przed glOrtho dalem glLoadIdentity do macierzy widoku - sprobuj tak

1178
Narzędzia / Odp: Dokumentacja online
« dnia: Luty 08, 2009, 23:43:07 »
Hmm, DevC++ zapisuje jako ANSI, z tego co zauwazylem, wiec sprobuje zapisac pod innym kodowaniem pliki i wtedy zmienic ustawienia w doxygenie.

1179
Narzędzia / Odp: Dokumentacja online
« dnia: Luty 08, 2009, 21:00:30 »
A nie wiecie moze czemu nie uwzglednia zadnego innego kodowania poza UTF-8? Bo staram sie dac ISO-8859-2 (a wiem ze doxygen powinien uwzglednic te kodowanie) ale w wynikowym pliku html mam wciaz UTF-8 :/
Albo chociaz czy wiecie jak mozna sprawic aby nie bylo krzaczkow zamiast polskich liter w utf-8? bo przez to polskie opisy nie sa czytelne i zamiast ich sa krzaczki, a reczna zamiana kodowania w kazdym pliku byla by meczaca ;/

1180
Narzędzia / Odp: Dokumentacja online
« dnia: Luty 08, 2009, 17:52:06 »
Aah, taki haczyk ;) dziękuję za pomoc :)

1181
Narzędzia / Odp: Dokumentacja online
« dnia: Luty 08, 2009, 17:42:28 »
Wracam do tego tematu z kolejnym drobnym pytaniem, mianowicie: Czy jeśli opisy składowych mają być zczytane z komentarzy w pliku (była chyba mowa o tym że doxygen to potrafi), to jak one mają wyglądać? Bo ja piszę komentarze standardowo, albo obok danej składowej albo tuż nad nią w komentarzu "//".
Potrzeba je jakoś specjalnie formatować, czy jak? Bo te komentarze co ja stosuje nie są zczytywane z plików.

1182
Narzędzia / Odp: Dokumentacja online
« dnia: Luty 07, 2009, 21:30:13 »
Zobaczyłem jaki efekt generuje doxygen i właśnie to widziałem u tego usera, czyli bardzo mi się przyda, dziękuję za polecenie mi go ;)

1183
Narzędzia / Odp: Dokumentacja online
« dnia: Luty 07, 2009, 21:16:47 »
@Kapitan_hak: Hmm, wiedzialem ze padnie tu to haslo ;P Mam to i niestety MediaWiki jest dla mnie nieco bardziej skomplikowane do dostosowania. Nie to że mam lenia, po prostu szukam czegoś mniej skomplikowanego niz MediaWiki. Pamietam ze widzialem wsrod userow kogos, kto mial dokumentacje online swojego silnika, podobnej nieco wygladem do tej z Reference na cplusplus.com. Ale nie pamietam co to za user ani jak sie silnik nazywal, a z checia chcialbym skorzystac z jego skryptow dokumentacji :)

EDIT: Hmm, doxygen.. sprawdze go :D

1184
Narzędzia / Dokumentacja online
« dnia: Luty 07, 2009, 20:37:13 »
Witam. Chciałem się dowiedzieć, czy znacie jakieś silniki/skrypty stron dla tworzenia dokumentacji online. Ponieważ mój silnik jest już, tak myślę, w dobrej kondycji a i parę osób chciało go sprawdzić, ale sam w sobie nie jest jeszcze w pełni stabilną wersją i chciałem na te potrzeby stworzyć na stronie dokumentacj online, która mi pozwoli szybko dodać/zmienić zawartość tejże dokumentacji, a innych uwolni od konieczności ubiegania się co jakiś czas o dokumentację offline.
Będę wdzięczny za każdą poradę ;)

1185
Projekty rozpoczęte / Odp: Test poprawnego działania silnika
« dnia: Luty 05, 2009, 21:02:59 »
Hmm, znam ten błąd, jeden z moich testerów już taki mial, tyle że mu nic poza tekstem i to z takim efektem, nie wyswietlalo :/

Strony: 1 ... 75 76 77 78 [79] 80 81