Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - BrutalComputer

Strony: 1 2 [3] 4 5 6 7 ... 23
31
Szkółka / Odp: Jak napisać sterownik ?
« dnia: Czerwiec 05, 2010, 15:10:04 »
Nie mogłeś mi powiedzieć o libusb zanim zamówiłem książkę  ;D
Jak do tej pory ( 19 lat... ) kupiłem tylko jedną książkę ( "Programowanie gier w języku Turbo Pascal" Piotra Besty ) i doszedłem do wniosku, że i tak wszystko jest w internecie ;-). ( nie mówię o pirackich e-bookach, tylko o darmowych tutorialach )

dzieki temu bedziesz mogl pracowac juz bezposrednio z wujkiem przy sprzecie ;)
Bez tego też byś mógł. Btw. jakich UC używa wujek?

32
Ogre3D / Odp: Możliwości Ogre 3D a C++
« dnia: Czerwiec 05, 2010, 14:06:13 »
Jestem na drugim roku informatyki na Polibudzie Gdańskiej
Pozdrawiam kolegę z uczelni. Silnik graficzny w żaden sposób nie ogranicza ( tym bardziej, jeżeli masz jego źródła ) typów gier, jakie możesz na niego pisać. Zdarza się, że jeden silnik jest nieco lepszy od innego dla danego zastosowania ( ale nie przez pierwszy rok nauki ). Przestań zadawać pytania, ściągnij SDK i przejrzyj kod sampli, a wszystko się wyklaruje.

33
Szkółka / Odp: Jak napisać sterownik ?
« dnia: Czerwiec 05, 2010, 13:49:32 »
Jeżeli USB, to możesz spróbować libusb. Pisałem w tym ( z drugiej strony był AVRusb ), bardzo fajne. Pisze się w C/C++.
Tym bardziej, że ty nie potrzebujesz "sterownika" ( widocznego w Menadżerze urządzeń ), tylko prostego programu, który ci ten laser obsłuży. Czyli wszelkie ogromne Driver Development Kity są niepotrzebne.
Zgadzam się, że jeżeli nie posiadasz wymiernego doświadczenia w UC, to zacznij od mrugania diodek :-). Pod UC jest 10* więcej debugowania niż pod PC.

35
Inne / Odp: Prośba o przetestowanie programu.
« dnia: Czerwiec 01, 2010, 02:11:49 »
Atom 330 + Nvidia ION -> działa.

36
C# / Odp: Multiplayer
« dnia: Maj 31, 2010, 21:04:11 »
Kolejny wątek do PoL?
http://lmgtfy.com/?q=xna+tcp%2Fip

37
Szkółka / Odp: [OI]Sprawdzanie czasu wykonywania prog.
« dnia: Maj 29, 2010, 00:57:04 »
Do OI polecam skrypt ocen, dostępny w przydatnych zasobach XIII OI http://www.oi.edu.pl/php/show.php?ac=p180610
Bardzo przyspieszają sprawdzanie programu.

38
Grafika 3D / Odp: darmowa baza mdoeli 3d
« dnia: Maj 27, 2010, 18:06:14 »
Jeśli chodzi o licencję i wykorzystywanie w grach - wg mnie nic nie stoi na przeszkodzie, skoro napisane jest, że można korzystać  z modeli we wszelkich projektach 2d i 3d, produkcji wideo itp.
Wg. mnie stoi na przeszkodzie. Wyraźnie jest napisane:
Cytuj
Zakaz rozpowszechniania, sprzedaży, darmowego udostępniania modelu 3D [...] bez pisemnej zgody autora
Czyli gamedev odpada, ponieważ potrzebne są nam modele, nie ich rendery.
Cytuj
i odnośnika referencyjnego do tej strony
Dlaczego jeżeli skontaktowałem się z autorem modelu i uzyskałem jego zgodę ( np. mailowo ), to muszę dodatkowo umieszczać "odnośnik referencyjny" do tej strony?

W dodatku:
Cytuj
Rozpowszechnianie samych modeli i siatek zabronione
Napisanie, że czegoś się zabrania 2-krotnie działa lepiej?

39
No dobrze, zgłaszam się. Między innymi dlatego, że niedaleko od domu. :D

Tylko wiem, że na 100% będzie integracja w akademikach, a ja mieszkam niedaleko ( 27zł * 4 )... I ciekawi mnie jak wygląda taka sytuacja na IGK?

40
Silniki / Odp: Bardzo łatwy silnik do gry FPS w 3D?
« dnia: Maj 19, 2010, 22:04:30 »
Jeżeli chodzi o silnik do FPS, to bardzo ładnie napisany jest Sauerbraten. Jeżeli znasz C++, to polecam do moddingu.

42
Projekty rozpoczęte / Odp: BUG - Badbug
« dnia: Kwiecień 27, 2010, 00:32:16 »
http://www.facebook.com/profile.php?id=100001044128468
Niestety na powyższej stronie nie widzę żadnej gry tylko zachęcenie do rejestracji w serwisie facebook.
Umieść to na jakimś normalnym serwerze, a nie na portalu społecznościowym ( chyba, że jest to gra specjalnie do facebook'a, a wtedy powinieneś napisać o tym w opisie ).

43
Gry przeglądarkowe / Odp: Gry linkowe - jak to sie robi?
« dnia: Kwiecień 05, 2010, 13:32:53 »
Po MAC'ach to tylko w lan'ie ;-P
Ewentualnie dla "idiotów" możesz dawać ciasteczko "już głosowałeś".

44
Gry przeglądarkowe / Odp: Gry linkowe - jak to sie robi?
« dnia: Kwiecień 05, 2010, 12:34:30 »
Już napisałem.
Php+mysql+html+grafika.

Masz link, jeżeli chcesz. http://www.google.pl/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=pisanie+gier+w+php

( Zapewne gdyby to ktoś inny był, to wątek dawno by w PoL wylądował ;-P )

45
Gry przeglądarkowe / Odp: Gry linkowe - jak to sie robi?
« dnia: Kwiecień 05, 2010, 12:00:10 »
Jak się robi?
Php+mysql+html.

Przez chwilę myślałem, że chodzi o grę paragrafową ( przez przeglądarkę ), bo ten typ najbardziej pasuje do określenia "gra linkowa".

Strony: 1 2 [3] 4 5 6 7 ... 23