Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - maro

Strony: 1 2 [3] 4 5 6 7 ... 20
31
Grafika 2D / Odp: Generowanie zamkniętych przestrzeni do map
« dnia: Listopad 09, 2015, 10:07:20 »
31
„Notepad” to edytor tekstu instalowany wraz z systemem Windows. :D

32
Projektowanie kodu / Odp: Dialogi
« dnia: Listopad 07, 2015, 00:24:53 »
Zastanów się jak zaprojektować kod, tak żeby oddzielić silnik gry od danych (zawartości gry).

Np. silnik (zarządzanie grą: mapą, obiektami w grze, dialogami, questami)
dane (np. plik tekstowy z mapą, plik xml z drzewem dialogów, skrypty, itd)

Najlepiej poszukaj źródeł podobnych gier, zobacz jak są zbudowane. W tym momencie ciężko doradzić coś więcej.




33
Audio / Odp: Program do tworzenia muzyki
« dnia: Październik 29, 2015, 12:08:10 »
Nuta po nucie, ale nie koniecznie na pięciolinii:
 - najbardziej popularny, płatny: FL Studio,
 - bezpłatny LMMS (wzorowany na FL)
 - bezpłatny Musagi (prosty, lekki, ma obsługę vst),
 - wszelkie trackery (ale to już chyba tylko demoscena).

Ale nie jestem muzykiem, od czasu do czasu robię kilkusekundowe loopy dla zabawy.

34
Java / Odp: Liczebniki w formie słownej
« dnia: Październik 14, 2015, 22:18:03 »
Cytuj
wynikowy kod miałby kilkadziesiąt gigabajtów i najpewniej nie przeszedłby przez kompilator? :)

Przez chwilę zainspirowało mnie to do napisania kodu, który wygeneruje taką drabinkę - ale później stwierdziłem, że szkoda mi czasu ;)

35
Skrypty / Odp: Kompresja danych (plików) dla gier
« dnia: Wrzesień 28, 2015, 13:07:10 »

36
Dyskusje / Odp: raport na temat źródeł dochodów w branży gier
« dnia: Wrzesień 11, 2015, 19:37:46 »
Jeśli chodzi o produkcje indie, to od czasu do czasu takie informacje pojawiają się w różnych postmortemach, np. na reddicie /r/gamedev

37
Szkółka / Odp: spacje w tekscie
« dnia: Sierpień 21, 2015, 17:48:21 »
w JS tak:
output  = input.split(" ").map(function(s,i) {return (!i)?s:s.charAt(0).toUpperCase() + s.slice(1);}).join('')

38
Showcase / Odp: jAllegro - Allegro na JS
« dnia: Sierpień 07, 2015, 09:13:21 »
Dlaczego jAllegro, a nie jsAllegro, albo lepiej allegro-js? :)

Przykładowa gra pod FF 31.8.0 ESR wygląda tak, że nie działa. Jest komunikat:
Nie udało się zdekodować zasobu multimedialnego http://jallegro.sos.gd/examples/data/munch.mp3.

39
Sztuczna inteligencja / Odp: Obstacle Avoidance
« dnia: Lipiec 22, 2015, 13:19:39 »
Cytuj
Próbowałem sumować odwrotności wektorów, ale niestety wtedy pojawiają się problemy z dzieleniem przez zero. Próbowałem też ustalić maksymalną wartość jaką mogą osiągać zmiany sumy wektorów, jednak tutaj to już w ogóle była porażka.
Może najpierw normalizować te wektory, a potem mnożyć przez odpowiednią wagę dobraną na postawie odległości?

40
Szkółka / Odp: jak zainteresować dziecko programowaniem?
« dnia: Lipiec 20, 2015, 10:14:41 »
Cytuj
A gdzie chociażby logika, bez której żadnego sensownego ifa ani warunku pętli się nie napisze?

Jak by nie patrzeć, każdy if sprowadza się do odejmowania ;)

41
Szkółka / Odp: jak zainteresować dziecko programowaniem?
« dnia: Lipiec 14, 2015, 18:09:09 »
Lego Mindstorms?

42
Warsztat Summer of Code 2015 / Odp: Warsztat Summer of Code 2015
« dnia: Lipiec 13, 2015, 21:24:18 »
To ja zgłaszam moją grę <TuBędzieNazwa>, a to zgłoszenie ma mnie zmotywować do działania.
Jeszcze nie wiem co to będzie za gra, wiem natomiast, że chcę, żeby działała pod windą, pingwinem i zielonym robotem (i w przeglądarkach też :)) ).
Na początek zamierzam przyjrzeć się Haxe/OpenFl oraz libgdx, potestować je i wybrać coś odpowiedniego.

43
Projekty zaawansowane / Odp: BoxWar
« dnia: Lipiec 10, 2015, 10:13:13 »
Testowane na GalaxyTab GT-P1000 z CM4.0
 - ucięta górna krawędź ekranu - nie widać całego paska energii
 - przyklejanie do ściany - nie wiem czy to bug, ale jeśli to feature - to nie za każdym razem można później odskoczyć (albo coś mi nie wychodzi...)
 - restart / next level - wkurza sięganie za każdym razem na środek ekranu, i czasami się myli. Ja bym ustawił domyślną akcję pod przycisk skakania - jeśli gracz zginie, skok = restart, jeśli gracz dotrze do flagi, skok = next level

Olbrzymi potencjał ma walka z boksami, jeśli do dobrze dopracujesz to podejrzewam, że gra dla samej walki będzie fajniejsza od zaliczania leveli. Sam pisałeś AI, czy to jest coś gotowego do Unity?
Wspominam o tym, bo pół roku temu pisałem podobną gierkę w phaser.js (leży gdzieś rozgrzebana na dysku), tylko w mojej wersji miał być multiplayer i coś w rodzaju aren do walki.

W każdym razie, to co jest podoba mi się.

44
Narzędzia / Odp: Jaki tablet do testowania gier na Androida?
« dnia: Lipiec 09, 2015, 11:03:09 »
Cytuj
Ale jeśli dla Ciebie wykonanie trójwymiarowej gry nie ma problemu na androida co ma super wydajność to powinieneś rozumieć.

Sorki że się wtrącać ale ja nie rozumieć też Syntax Error z każdej strony ;)

45
Szkółka / Odp: Wyszukiwanie danych w internecie.
« dnia: Czerwiec 25, 2015, 09:25:18 »
Może lepiej wrzuć tu na forum jakąś gierkę do oceny;)

Strony: 1 2 [3] 4 5 6 7 ... 20