Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - taki_tam

Strony: 1 2 3 4 [5] 6 7 8
61
Matematyka i fizyka / Troszeczke inne MTD.
« dnia: Listopad 13, 2007, 19:19:40 »
Siema! ;)

Od razu zaznaczam, że nie jest to SAT.
Robie sobie własną kolizję. I chcę aby działała na zasadzie:
- sprawdzenie czy punkt leży na trójkącie(zrobione).
- jeśli tak to połącz punkt odcinkiem prostopadłym do każdej ze ścian.
- sprawdź który z nich jest najkrótszy.
- przesuń punkt o ten odcinek.

Pytanie jest takie. W jaki sposób mam połączyć punkt ze ścianą odcinkiem prostopadłym? Tzn. wiem, że to jest odcinek najkrótszy. Ale jak go wyliczyć?
Dokładnie chodzi mi o punkt 2.

Pozdrawiam! ;) kompustelnik taki_tam

62
Design / Odp: Deszcz w grach.
« dnia: Listopad 13, 2007, 17:18:04 »
@RageX:

Po prostu nie za późno sprawdziłem czy są już jakieś odpowiedzi.

Nie no, zdecydowanie bardziej wole particle od cząsteczek :D ;D :P

Pozdrawiam! ;) kompustelnik taki_tam

63
Design / Odp: Deszcz w grach.
« dnia: Listopad 13, 2007, 16:54:27 »
Oo. Pewnie ten sposób zastosuje.
BTW. pytam bo ja miałem to robić na spritach(tak jak np. w Soldat). Pomyślałem, że na pewno ktoś zna lepszy sposób.

Pozdrawiam! ;) kompustelnik taki_tam

64
Design / Deszcz w grach.
« dnia: Listopad 13, 2007, 16:46:41 »
Hejka wszystkim! ;)

Mam takie małe pytanie. W jaki sposób Wy robicie deszcz w grach? (2D)
Sprity czy może jeszcze jakoś inaczej?

Pozdrawiam! ;) kompustelnik taki_tam

65
OpenGL / Odp: Wielokąty. Obliczenie U i V
« dnia: Listopad 12, 2007, 18:05:04 »
:)
++

Pozdrawiam! ;) kompustelnik taki_tam

66
OpenGL / Odp: Wielokąty. Obliczenie U i V
« dnia: Listopad 12, 2007, 17:58:06 »
Dzięki!
Ale trójkąty mogą być przeróżne i tu właśnie nie ma tak łatwo...

Jakby ktoś znał odpowiedź to niech da znać.

Pozdrawiam! ;) kompustelnik taki_tam

67
OpenGL / Wielokąty. Obliczenie U i V
« dnia: Listopad 12, 2007, 17:27:05 »
Siema! ;)

Krótkie pytanie.
Jak na podstawia współrzędnych wierzchołków trójkąta moge policzyć sobie U i V?
Chodzi mi o uzyskanie efektu takiego jak w Soldat, aby tekstura była jakby zapętlona na wielokącie.
Dodam jeszcze ze rozmiary tekstury wynoszą 128x128

Pozdrawiam! ;) kompustelnik taki_tam

// edit by bies
Wielokąty, na litość... Poligony możesz mieć po bliższym spotkaniu z WKU.

68
Projekty rozpoczęte / Odp: The Cars:Battle Out of Hell
« dnia: Listopad 12, 2007, 15:32:43 »
Ja bym jeszcze zmienił cosik :)

Otóż do prędkości pocisku dodawałbym prędkość samochodu, bo nieraz mam wrażenie że ścigam się z pociskiem.

Pozdrawiam! ;) kompustelnik taki_tam

69
Projekty rozpoczęte / Odp: Wojak
« dnia: Październik 27, 2007, 12:41:00 »
Bardzo fajne, tylko jak puszczam na Fullscreen to mi wywala że nie może załadować tekstur.

Pozdrawiam! ;) kompustelnik taki_tam

70
Design / Odp: MMORPG "droga"
« dnia: Październik 23, 2007, 20:56:17 »
Nie mówiłeś nic że potrzebujesz sprzętu, ale nie powiedziałeś również że go masz ;)

btw. za darmo na tak wielki projekt jakim jest MMORPG nie wiem czy się ktoś znajdzie.

Pozdrawiam! ;) kompustelnik taki_tam

71
Design / Odp: MMORPG "droga"
« dnia: Październik 23, 2007, 20:43:26 »
Gierappa2 obawiam się że już dwóch graczy mniej. RageX mówi to bo jest na tyle doświadczonym koderem że wie iż taki projekt nie ma szans powstać. Na takie rzeczy potrzeba studio, pracowników, legalne oprogramowania, licencje, a co za tym idzie naprawdę dużą sumę pieniędzy i zapewne w hooj wielu innych rzecz o których ja sam sobie sprawy nie zdaje.

Pozdrawiam! ;) kompustelnik taki_tam

72
OpenGL / Odp: Renderowanie wody
« dnia: Październik 23, 2007, 17:56:42 »
:) Obawiam sie ze nie o to chodzilo.
Ale pomysl bardzo oryginalny, ciekawy.
A nawet plusika dam ;)

Pozdrawiam! ;) kompustelnik taki_tam

73
Matematyka i fizyka / Test kolizji z poligonem.
« dnia: Wrzesień 21, 2007, 13:44:26 »
Hejka :)
Jest pewien problem. Nie chodzi mi o te jak wykryc kolizje z poligonem tylko kiedy to robic ;)
Tzn. jesli mam gre 2D, mapa z poligonow. Wiadomo poligonow bedzie sporo. Wiec wykrywanie w kazdej klatce gry czy punkt nie zawiera sie w danym poligonie(wiadomo punktow bedzie mnostwo(gracze, obiekty itd.)). I test kazdego punktu z kazdym poligonem to wydaje mi sie dosyc ciezka praca dla kompa. W jaki sposob Wy to robicie?

Pozdrawiam! ;) kompustelnik taki_tam

74
Językoznawstwo / Odp: C/C++ kontra Pascal/Delphi
« dnia: Wrzesień 16, 2007, 15:11:37 »
Nie ma to jak zdanie ludzi znajacych sie na rzeczy, jak kolega wyzej.

Brak slow.

Pozdrawiam! ;) kompustelnik taki_tam

75
OpenGL / Odp: Jak zrobic Motion Blur?
« dnia: Wrzesień 12, 2007, 16:44:43 »
Nie wiem czy to cos wniesie bo sie nie znam na tym (mowie o OGL'U) ale tak na chwilke siadlem do google:
 - http://www.codeproject.com/opengl/MotionBlur.asp

Pozdrawiam! ;)

Strony: 1 2 3 4 [5] 6 7 8