Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - taki_tam

Strony: 1 [2]
16
Matematyka i fizyka / (Delphi) - Kolizja bitmapki i obrot.
« dnia: Styczeń 20, 2007, 20:24:56 »
  Witam!
Pisze w Delphi z uzyciem DirectXGraphics( naglowek przetlumaczony przez JEDI ).
No i tak. Nie mam zielonego pojecia jak zrobic to:
- np. skrzynka spada z gory i uderza o prostokat( ziemia :) ).
- skrzynka miala pecha i spadla na rog ziemi.

No i tu problem: Jak mam odpowiednio obrocic ta skrzynke.
Jesli ktos nie zabardzo wie o co mi chodzi to zacytuje przyklad z gry SOLDAT.
Apteczka spada na krzywa powierzchnie i zaczyna sie staczac.
(Jak zrobic efekt wlasinie staczania sie).

Podkreslam:
- Pisze w Delphi
- uzywam DirectXGraphics( naglowek przetlumaczony przez JEDI ).

PS:
Szukalme ale znalazlem tylko do C++ ale niestety jeszcze nie znam.
A na forum szukalem ale nie mialem szczescia znalezc.

Strony: 1 [2]