Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - BadRay

Strony: 1 2 [3] 4 5
31
Programowanie grafiki / Odp: C++ wyswietlanie obrazu z kamery w sdlu?
« dnia: Czerwiec 12, 2009, 15:20:24 »
W perełkach tomie 6. też jest dział poświęcony kamerce internetowej i używania jej w grze.

32
Projekty rozpoczęte / Odp: Unnamed- Open RPG game project
« dnia: Styczeń 02, 2009, 05:27:09 »
Nie chcę nic mówić, ale unnamed i do tego RPG? Ta nazwa to prawie plagiat!

Po przeczytaniu tytułu też pierwsze co mi do głowy przyszło :).

33
.NET i XNA / Odp: XNA i fatalna wydajność na GeForce 8600 GT M
« dnia: Styczeń 02, 2009, 00:59:40 »
Hm ja mam 8400m i mi normalnie smiga.

Urządzenia Ref nie ma w XNA, bynajmniej przez ile ja w XNA pracowałem to nie napotkałem tego, więc moge sie mylić.

Spróbuj może zaktualizować sterowniki.

EDIT: W sumie to wygląda mi na to jakby shadery, brał na siebie cpu

EDIT2: Jednak da się ustawić REF ;)

34
Compo i bitwy / Odp: Świąteczne Compo
« dnia: Grudzień 16, 2008, 10:23:38 »
@meehav: Dwutygodniowe to jest przesada ;) Od 16 do 23, akurat tydzień, akurat skończy się przed świętami.
Temat wybierzmy przez ankietę.

Zgadzam się, dobrze by było jakby to zakończyło się przed świętami.

35
Compo i bitwy / Odp: Świąteczne Compo
« dnia: Grudzień 15, 2008, 12:03:57 »
Moja propozycja tematu:
świąteczna atmosfera :)

IMO dobry pomysł ;). Tylko żeby tak jak wspomniał Krzysiek K.:
Im mniej kolidujący ze świętami i okresem świąteczno-sylwestrowym, tym lepiej. :)

36
Inne / Odp: Prosba o przetestowanie
« dnia: Sierpień 01, 2008, 01:35:13 »
@up widocznie tak bo:

wlasnie jestem na wakacjach w niemczech i u siostry na komputerze o parametrach:
p4 1.9ghz
geforce 4 mx 420
win xp he sp2 (deutsch)

mam taki efekt:

37
Szkółka / Odp: Problem z FrameRate.
« dnia: Sierpień 01, 2008, 00:11:09 »
Cytuj
Kiedy może się zmienić fps?
Kiedy komputer na chwile chociazby zostanie przeciazony innym procesem, albo jak bedziesz wykonywal coraz wiecej obliczen w wlasnym programie.

38
Projekty rozpoczęte / Odp: Gra RPG: Halken:Conquest of World
« dnia: Lipiec 31, 2008, 23:58:20 »
a wg mnie mozna dosyc dobrze oszacowac ile % projektu ma sie zrobionego:

dzielimy projekt na komponenty na ktore sie sklada(to tylko taki niedokladny przyklad):
np.
engine(to sie dzieli na kolejne podpunkty) 30%
mechanika gry 20%
komponent sieciowy10%
komponent dzwieku10%
edytor mapy(to sie dzieli na kolejne podpunkty czyli kolejne rubryki dla % :P)30%


i takim o to sposobem szacujemy sobie % i jak juz skonczylismy 'dany komponent' to uzupelniamy caly projekt o te dodatkowe kilka %.

Swoja droga powodzenia ;]

39
Szkółka / Odp: OpenGL i Visual C++ 2005 Express
« dnia: Lipiec 31, 2008, 16:32:55 »
A jak masz zbedne 50zl to mozesz zainwestoawc w "OpenGl I wprowadzenie do programowania gier" 'naszego' forumowego Wojciecha Sterny i Bartosza Chodorowskiego, IMO sa tam bardzo dobrze wytlumaczone pdst. , no raczej ja juz mialem to z direct'a, ale jak przegladalem sobie to, to wygladalo mi bardzo przystepnie.

40
Projekty zaawansowane / Odp: Pogromcy Potworów
« dnia: Lipiec 04, 2008, 03:00:31 »
Heh, nienajgorzej wyszła Ci ta gra ;)

K++;]

Jak dłużej potestuję i znajdę jakiegoś robaka to dam znać ;d

41
Kupię / Odp: Kupię/sprzedam książkę
« dnia: Lipiec 04, 2008, 02:56:49 »
KUPIę: "DirectX Rendering w czasie Rzeczywistym.". Kto ma na sprzedaż niech piszę na PM, GG: 3706608 lub mejla: kubabednar@tlen.pl (chociaż wolałbym PM'kę :))

Z tą książką jest wielki problem nie mogę nigdzie jej dostać /antykwariaty/allegro/helion/inne sklepy internetowe

Więc ponawiam swoją ofertę:

Kupię książkę DirectX Rendering w czasie Rzeczywistym

Może chociaż ma ktoś namiary? Byłbym bardzo wdzięczny
kontakt:
badwray@gmail.com

42
Było iść do nas /twój kumpel Savik/ większa faza w technikum ;) szczególnie w elektryku ;)

43
Nie no, właśnie o to mi chodzi (sam skończyłem w tym roku gimnazjum ;p) - taki gimnazjalista, który jest w stanie to zrozumieć, zrozumie to nawet wtedy, kiedy nie będzie to tłumaczone step-by-step, wraz z przykładami ;]. Dobra, to nie istotne.
[ot]
I co jednak wybrałeś się do liceum :P?
[/ot]

Właśnie kupiłem tą książkę sobie w jakiejś internetowej księgarni już w poniedziałek, no i mamy czwartek jeszcze nie przychodzi(tłumaczą mi się pocztą polską ;)). Ale to niestotne.

Zawsze chciałem przynajmniej liznąć OGL-a więc teraz mam okazję ;)

44
Kupię / Odp: Kupię/sprzedam książkę
« dnia: Czerwiec 30, 2008, 02:26:46 »
Kupię:
  • DirectX Rendering w czasie Rzeczywistym.
  • Język Cg.

Kontakt: badwray@gmail.com

45
Projekty rozpoczęte / Odp: Police: Destruction Street.
« dnia: Maj 29, 2008, 16:01:03 »
Gra ma potencjał.
... ale kojarzy mi się z Freedom Force...
Tak samo pomyślałem jak to zobaczyłem, ze względu na grafikę i te 'komiksowe tekściki'

Freedom Force nie widziałem, a le wygląda jak najbardziej obiecująco.
A żałuj ;), bardzo fajna gra swego czasu

Strony: 1 2 [3] 4 5