Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Sarann

Strony: 1 ... 3 4 5 6 [7]
91
Compo i bitwy / Odp: Zimowy konkurs - bawimy się?
« dnia: Grudzień 14, 2016, 23:37:27 »
Hmm, to gra, czy tylko test działania WebGL?
U mnie tylko niebieski prostokąt wyświetla.

92
Compo i bitwy / Odp: Zimowy konkurs - bawimy się?
« dnia: Grudzień 11, 2016, 19:09:02 »
Ja mam na razie jeden.
Z assetów wystawionych na licencji C0 można korzystać, czy wszystko własne musi być?

93
Compo i bitwy / Odp: Zimowy konkurs - bawimy się?
« dnia: Grudzień 10, 2016, 19:24:02 »
Choinki?

94
Compo i bitwy / Odp: Zimowy konkurs - bawimy się?
« dnia: Grudzień 09, 2016, 18:58:11 »
Dużo tych konkursów.
Nie brałem udziału w wakacyjnym WSoCu, toteż chętnie wezmę udział w tym WWoC ;)
A może Warsztat Christmas Challenge?

95
Szkółka / Odp: Nieścisłości w liczeniu przesunięcia kamery [sfml]
« dnia: Październik 09, 2016, 21:59:55 »
Fakt. Wziąłem wartości dla view z default view. Teraz działa świetnie.
Dzięki :]

96
Szkółka / Nieścisłości w liczeniu przesunięcia kamery [sfml]
« dnia: Październik 09, 2016, 00:09:58 »
No witam, Q&A nie działa, a szkoda. To to chyba odpowiedni dział.

Wie ktoś może z czego wynikają te nieścisłości w liczeniu przesunięcia? Pozycja kursora na mapie będzie różnić się od pozycji początkowej po przesunięciu.

#include <SFML/Graphics.hpp>

int main()
{
    sf::View view;
    sf::RenderWindow window( sf::VideoMode( 800, 600, 32 ), "" );
    window.setVerticalSyncEnabled(1);
    window.setView(view);

    sf::CircleShape shape;
    shape.setRadius(50);
    shape.setFillColor(sf::Color::Blue);
    shape.setPointCount(5);

    sf::Vector2f start_m_pos = window.mapPixelToCoords(sf::Mouse::getPosition(window));
    sf::Vector2f last_m_pos = start_m_pos;
    bool movestart = 0, moveend = 1;
    while( window.isOpen() )
    {
            sf::Event zdarzenie;
            while( window.pollEvent( zdarzenie ) )
            {
                        if( zdarzenie.type == sf::Event::Closed )
                             window.close();

                    if(zdarzenie.type == sf::Event::MouseMoved && movestart)
                    {
                            start_m_pos = window.mapPixelToCoords(sf::Mouse::getPosition(window));
                            if(start_m_pos != last_m_pos)
                            {
                                view.move(0 - (start_m_pos.x - last_m_pos.x), 0 - (start_m_pos.y - last_m_pos.y));
                                last_m_pos = start_m_pos;
                            }
                    }

                    if(sf::Mouse::isButtonPressed(sf::Mouse::Right) && moveend)
                    {
                            moveend = 0;
                            start_m_pos = window.mapPixelToCoords(sf::Mouse::getPosition(window));
                            if(!movestart) { movestart = 1;  last_m_pos = start_m_pos; }
                    }

                    if(!sf::Mouse::isButtonPressed(sf::Mouse::Right) && movestart) { movestart = 0; moveend = 1;}
            }
        window.clear( sf::Color::White );
        window.setView(view);
        window.draw(shape);
        window.setView(window.getDefaultView());
        window.display();
    }
    return 0;
}
można sobie odpalić i sprawdzić, kod jest kompletny

97
Projekty rozpoczęte / Odp: [STEAM] Legion TD2
« dnia: Marzec 02, 2016, 18:57:24 »
Wygląda nieźle. Ciekawe, jak to wyjdzie, czy zdobędzie popularność.
Sam miałem pomysł na odtworzenie mapki z wc3. Tak z ciekawości, w czym to tworzycie?

98
Ja podobnie. Latajace głowy są, krew jest.
Jedyne co rzuciło mi się w oczy to może sztywna postawa żołnierzy na początku, przed bitwą. Albo ich zbyt lśniąće zbroje, ale to placeholdery to nieważne.

99
Design / Odp: Sabat. Sandbox o losach wiedźmy.
« dnia: Styczeń 06, 2016, 02:00:10 »
Tak, osobiście wyobrażałem to sobie właśnie w 2D. To może dodać unikalnego klimatu grze... i takie tam. Poza tym będzie dobrze wyglądać z odpowiednią grafiką.

Będzie dostępna alchemia?

100
Design / Odp: Sabat. Sandbox o losach wiedźmy.
« dnia: Styczeń 06, 2016, 00:29:46 »
Pomysł wygląda oraz czyta się świetnie.
Może jesteś chętny wspólnie stworzyć coś takiego w przyszłości, jak wspominałeś? Bo aż mnie zachęciłeś do stworzenia czegoś takiego :)
Mam tylko pewne pytanie, choć opis wskazuje na 3D, to gra będzie w 2D, czy też 3D?

101
Szkółka / Odp: Określanie iluwymiarowa tablica
« dnia: Sierpień 29, 2015, 03:11:39 »
Dzięki za pomoc. Zdecydowałem się zrealizować inaczej to, co chciałem.

102
Szkółka / Określanie iluwymiarowa tablica
« dnia: Sierpień 28, 2015, 19:40:03 »
Cześć, jest jakiś sposób na stworzenie tablicy nie określając na początku, ile ma mieć wymiarów?

Strony: 1 ... 3 4 5 6 [7]