Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - lao

Strony: 1 2 3 [4]
46
Compo i bitwy / Odp: Gra w 1234 bajtach
« dnia: Wrzesień 15, 2016, 16:49:07 »
@Kos a jak w to się gra? bo lecą dwie kulki i jak krzywa styka się z ramką na dole to game over

edit: Dobra juz wiem, wcisnąłem shift :D

47
Projekty rozpoczęte / Odp: Shootrage
« dnia: Wrzesień 13, 2016, 11:06:23 »
wyglada super! a koledze chyba chodzi ogólnie o to że levele mają niewiele ciemnych miejsc i bardzo dobrze moim zdaniem, grałem ostatnio w Aliens Colonial Marines na xboxie i mało co tam widać miejscami i ogółem

48
Oferuję / Grafik 3d: modeler, rigger, animator, level designer
« dnia: Wrzesień 13, 2016, 02:25:02 »
witam, jestem grafikiem 3d, chciałbym zaprezentować swoje portfolio:

www.tomgalek.com

showreel:
https://vimeo.com/181974463

Na stronce zamieściłem galerię 3d, mozna sobie poobracac modele.

Narazie szukam pracy, jak znajdę  to zapraszam do współpracy (mam nadzieję za niedługo, dam tu znać), dopóki nie uzbieram na zbrusha to niestety tylko zlecenia płatne, jak juz uzbieram to chętnie wezmę udział w jakimś konkretnym projekcie.
kontakt na mail: laov1010@gmail.com lub formularz na stronie.

Przy okazji prosiłbym o raportowanie jak na stronie coś nie działa albo sie rozjeżdża bo php nauczyłem sie w sobotę przed południem ;)

49
Projekty rozpoczęte / Odp: Kolejny n-ty RPG :)
« dnia: Wrzesień 07, 2016, 12:00:41 »
Musi chodzić jeśli da radę wyeksportować teren do heightmapy albo mesha. Wszystkie opisane opcje masz po prawej stronie w drugiej zakładce od lewej, nawet jak nie znasz zbytnio 3d maxa to ogarniesz w godzinę, jednak choć trochę trzeba umieć zrobić w 3d przy takim projekcie. Cała sztuczka polega na tym że jak max generuje UV dla linii to traktuje ją jakby była prosta i uv jest idealnym kwadratem, wtedy wystarczy zeskalować do długości albo uv albo texturę i wszystko pięknie wychodzi, rzeka ma dowolne zawijasy a uv jest prosta jak drut :).

50
Projekty rozpoczęte / Odp: Kolejny n-ty RPG :)
« dnia: Wrzesień 06, 2016, 19:17:17 »
licencja edukacyjna jest za darmo przecież a do monetyzacji projektu droga jeszcze daleka. Zresztą to samo można zrobić w blenderze najwyżej więcej zabawy z uv

51
Projekty rozpoczęte / Odp: Kolejny n-ty RPG :)
« dnia: Wrzesień 06, 2016, 17:53:28 »
Cytuj
Mam problem z rzekami, woda musi spływać do ujścia, shadery wody to jedno, ale druga sprawa to po prostu nachylenie, wiem że są płatne narzędzia do robienia takich rzeczy, niestety mój budżet na Unity już w tym miesiącu został wykorzystany, a w kolejce czekają do kupienia budynki i parę innych rzeczy, więc nie wiem jak to na razie z rzekami będzie :)
mozesz oszczedzić troche kasy robiąc to tak:
wyeksportuj teren do 3d maxa, pociągnij krzywą (line) wzdłuż rzeki, ustaw visible in viewport- rectangular, ustaw szerokość do koryta, zaznacz generate uv, przekonwertuj na edit poly, skasuj zbędne poligony (po bokach i na spodzie), jeśli rzeka ma nierównoległe brzegi to poprzesuwaj krawędzie z zaznaczoną opcją preserve uv, wyeksportuj do silnika, tam ustaw tiling textury u=1, v=500 (lub odwrotnie, większa wartość zależna od długości rzeki, poekseprymentuj). Ja tak robię drogi i rzeki w ue4.

52
Silniki / Odp: PlayCanvas - czy ktoś uzywał
« dnia: Styczeń 14, 2016, 17:57:53 »
Wiecie może czy w projekcie Unity pod webgl działa morph target z 3ds maxa (blend shapes w unity/ shape keys w blenderze)? Nie ma tego w dokumentacji. Pisze o eksperymentalnym wsparciu webgl 2.0, natomiast w dokumentacji webgl 2.0 pisze ze wspiera ono tekstury 3d, czyli w poprzedniej wersji webgl nie używa się normal map?

53
Silniki / Odp: PlayCanvas - czy ktoś uzywał
« dnia: Styczeń 12, 2016, 00:04:44 »
Jest jeszcze jeden problem jaki znalazłem z unity, podczas odpalania gier z Kongregate w Ironie (wersja Chrome), pojawia się komunikat: Changes to Google Chrome have made Unity games unplayable within this browser. Może jednak rzeczywiście spróbuję najpierw z unity, chyba więcej osób go używa i w przypadku problemów będę mógł zapytać

54
Silniki / PlayCanvas - czy ktoś uzywał
« dnia: Styczeń 11, 2016, 15:07:59 »
Witam, jestem grafikiem 3d i chciałbym stworzyć prostą grę na przeglądarkę, mam doświadczenie z UE4 jednak po przeglądnięciu kilku webowych projektów w nim zrobionych doszedłem do wniosku ze się nie nadaje (długie ładowanie nawet małej sceny). Po googlowaniu mój wybór padł na PlayCanvas https://playcanvas.com/ . Moje umiejętności programistyczne do tej pory ograniczały się do skryptowania w pythonie i snake'u w c++(SDL) (nie licząc blueprintów w UE4). Czy jest jakiś lepszy wybór niż PlayCanvas? Gra ma polegać na przeszukiwaniu lokacji i rozmowie z NPC'ami głównie, myślę że całą mechanikę jestem w stanie zrobić triggerami. Na stronie playcanvas nie znalazłem nic podobnego, są to raczej wirujące modele 3d ale zadnej gry z prawdziwego zdarzenia. Jeśli nie PlayCanvas to co polecacie? Zależy mi na szybkim ładowaniu sceny, unity wydaje się wolne

55
Szkółka / wywolanie funkcji w javascript
« dnia: Styczeń 28, 2015, 03:46:22 »
Cześć, uczę się właśnie javascriptu, napisałem prostą funkcję która ma ustawiać wartości w arkuszu stylów dla obrazka. Dopóki nie opakuję kodu w funkcję wszystko działa poprawnie, mam wrażenie że źle ją wywołuję (choć mam tak samo jak w kursie z którego się uczę).
<script type="text/javascript">
var s11= document.getElementById("star"); //przypisanie obrazka do zmiennej
var size1 = "16px"; //przypisanie wartości do zmiennych
var PosT1 = "100px";
var PosL1 = "300px";
//deklaracja i definicja funkcji
function starCreate (var s1, var size, var PosT, var PosL) {
s1.style.width = size;
s1.style.height = size;
s1.style.zIndex = "3";
s1.style.top = PosT;
s1.style.left = PosL;
s1.style.position = "relative";
}
//wywołanie funkcji
starCreate (s11, size1, PosT1, PosL1);
</script>
próbowałem jeszcze zapisać funkcję tak (znalażłem w googlach): var starCreate= function (argumenty){...} ale nic to nie dało.

Strony: 1 2 3 [4]