Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Futerko

Strony: 1 [2] 3
16
Poszukuję / Odp: Dynasty of Shadows - grafik 3D[Szukamy]
« dnia: Styczeń 12, 2015, 14:42:24 »
 Witam!
 (aktualne) Poszukujemy dodatkowego grafika 3D do współpracy. Obecnie do zadań:
 modele postaci/modele potworów

 kontakt: toshadows@gmail.com

 Bardziej szczegółowe informacje w poście powyżej.
 Na zachętę kilka screenów prosto z edytora(ustawienia średnie).

 Kaplica Axiosa:
 
 Fragment miasta:
 
 
 
 

 PS. ewentualnie pomoc w animacjach(przenosimy teraz część na mo-cap)

 Odwiedź nasz fanpage:
 https://www.facebook.com/dynastyofshadows

 Posłuchaj muzyki z gry:
 https://soundcloud.com/artur-futerko/artur-szczech-ft-ars-cantandi-choir-dynasty-of-shadows-main-theme

 https://soundcloud.com/artur-futerko/dynasty-of-shadows-land-exploration

 Zobacz pierwszą wersję Cinematic'a:
 https://www.youtube.com/watch?v=zZl3okC0N6k

 

17
Audio / Dynasty of Shadows - Main Theme (Futerko music)
« dnia: Listopad 17, 2014, 05:10:24 »
 Cześć! Ja jestem Futerko a tworzenie muzyki to moja pasja. Zapraszam do wysłuchania Main Theme do autorskiej gry - Dynasty of Shadows:

 https://soundcloud.com/artur-futerko/artur-szczech-ft-ars-cantandi-choir-dynasty-of-shadows-main-theme

 Utwór, który skomponowałem i zagrałem, został zrealizowany za w sumie 0 zł. W miksie i masteringu do OST pomaga Audio Project Studio. Partie chóralne zaśpiewał chór Ars Cantandi na czele z Dyrygentką Anną Grabowską-Borys. Chóry zostały zarejestrowane w komorze akustycznej Politechniki Wrocławskiej. Wszystko inne - w domu.

18
Projekty rozpoczęte / Odp: Dynasty of Shadows[cRPG]
« dnia: Listopad 17, 2014, 05:05:07 »
 Update. Przez weekend wystawialiśmy materiały informacyjne, 2 metrowy roll-up z jedną z głównych postaci i troszkę możliwości eksploracji/walki po fragmencie mapy na targach Hall of Games. Daliśmy zwiedzającym dwie możliwości sterowania: padem i klawiatura+mysz. Zdjęcia z pierwszego dnia EXPO tutaj:

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.716869461735059.1073741834.677540512334621&type=1

 Inne materiały wkrótce na stronie.

 

19
Poszukuję / Dynasty of Shadows - grafik 3D[Szukamy]
« dnia: Listopad 08, 2014, 02:21:23 »
Cześć!

 

 Wstępniaczek:


 stary filmik[nieaktualny już build - prace nad gameplayem trwają]:
http://youtu.be/Q62yB5HgvXg
Stronka bogata w screeny, arty, opisy, treaser muzyczny:
https://www.facebook.com/dynastyofshadows
 Zajaweczka dźwiękowa:
 https://soundcloud.com/artur-futerko/dynasty-of-shadows-land-exploration

 O projekcie:

 Dynasty of Shadows to polska, niezależna produkcja cRPG/fantasy/przygodowa. Projekt powstaje z miłości do do gier wyobraźni i gier fabularnych. Główny nacisk położony jest na przygodę trzech bohaterów, których losy przeplatają się jak w... papierowych sesjach RPG. W pewnym punkcie fabuły następuje "skrzyżowanie ścieżek". Jest też Osoba będąca epicentrum całego zamieszania.
Akcja gry przenosi Odbiorcę na fantastyczną Wyspę Wiatrów. Jest ona położona w północnej części Kontynentu.
(więcej np tutaj: https://www.facebook.com/dynastyofshadows/photos/a.695286203893385.1073741832.677540512334621/695281883893817/?type=1&theater )
  Choć projekt posiada swoje "unikalności"(np. sposób prowadzenia fabuły i narracji, system walki, muzyka) to członkowie Teamu mają inspiracje. Są to np: papierowe erpegi, Gothic, Dark Souls(szczególnie mechanika walki) czy Dragon Age(mocne zarysowanie postaci).

W chwili obecnej stała ekipa Teamu to::

Maciek Golec: główny programista, animator, Game Designer

Adrian Jabłonka: Level Designer, programista, Game Designer

Artur Szczęch: Muzyk, literat, programista, Game Designer

Michał Klimecki: Concept Artysta(2d i cinematic), Fotograf

Rafał Borowy: 2d/3d Artysta(modele, loga i o wiele więcej)

Anna Wieszcza: 2d/3d Artystka(modele)

Doncho Neshkov: Animator

Nasi główni Współpracownicy:

Michał aka "Manufactura K4" - Najwyższej jakości assety 3D
Audio Project Studio - Profesjonalny miks i mastering audio
Chór Ars Cantandi - Współpraca przy OST
Tk Games - Gamingowe koło naukowe PWr
AES PWr - koło realizatorskie PWr
Adrian "Pony" Palczak - angielskie wersje postów i materiałów(nauczyciel, fan gamedevu)
Dorian Janiak - Artysta 3D(robi elementy do kaplicy)

 Jak wspomniałem DoS jest teraz projektem niekomercyjnym, wykonywanym po godzinach ciężką pracą i "wiarą". Z tego względu robimy gameplay i materiały pod akcje crowdfundingowe/ rozmowy z potencjalnymi Inwestorami.
 Zarówno Team jak i współpracownicy to bardzo zmotywowani do działania ludzie, którzy po prostu... kochają to co z nami robią. Głównym celem Teamu jest przeniesienie DoS'a na full-time projekt tak, by mógł się on stać "pracą zawodową".

 Jakiego grafika szukamy:
 3D z naciskiem na modele postaci(mogą być NCP).

 Jak pracujesz: dostajesz opisy literackie, referencje obrazkowe oraz Concept Arty naszego grafika 2D(przy najważniejszych postaciach). Cały Team jest zaangażowany we współpracę i to, co robisz Ty. Przy zaangażowaniu nie musisz być "tylko od grafiki" - np. Rafał(główny master 3D) zagląda też w dialogi itd


 Jeżeli poczułaś/poczułeś się zainteresowany/zainteresowana to napisz tutaj: toshadows@gmail.com i załącz próbki swojej pracy.

 O szczegółach współpracy, o tym co byłoby do zrobienia(w skrócie pracujemy nad DEMO, priorytet to np. model żebraka) itd itp wolimy rozmawiać już z konkretną osobą

 Dzięki za uwagę, pozdrawiam!

 

20
Projekty rozpoczęte / Odp: Dynasty of Shadows[cRPG]
« dnia: Październik 19, 2014, 17:19:25 »
 Krótki, muzyczny news od naszej ekipy:

 https://www.youtube.com/watch?v=xJTjM4mArYk&feature=youtu.be

 A więcej na stronce fb. Pozdrawiamy :)

21
Projekty zaawansowane / Odp: Voxelfield - Teraz na Kickstarterze!
« dnia: Październik 10, 2014, 20:37:09 »
" Nie jedna gra tej skali powstała bez finansowania " Kickstarter powstał zasadniczo po to, żeby z niego korzystać. Przy dużych nakładach można pracować nad grą full-time(8-9 h dziennie), odprowadzać podatki jako firma i mieć na picie/jedzenie/rachunki + potrzebne rzeczy(jak np studio nagrań, stacje robocze i inne takie). Inaczej będziesz realizował produkcję latami... I to nie na takim poziomie, na jakim chcą jej i gracze i Ty.
 Na zachodzie jest to przyjmowane zupełnie normalnie - ludzie chcą jakości i tego co trafia w ich gust. Wolą "zapłacić" za pracę pasjonatów i być częścią fajnego community niż wspierać duże molochy(gdzie ludzi się zwykle wyzyskuje i nie mają wpływu na nic), które nigdy nie odpowiedzą nawet na 1 maila.

22
Projekty zaawansowane / Odp: Voxelfield - Teraz na Kickstarterze!
« dnia: Październik 10, 2014, 19:09:09 »
" My popełniliśmy podobny bład. Bez budżetu powoli po godzinach sobie dłubaliśmy grę, ale już jak stwierdziliśmy, że zrobimy zbiórke, to sobie podliczyliśmy ile nasza praca powinna kosztować, do tego przydało by sie wiecej ludzi, a to muzyka wziąc, pioniera z danego gadunku, żeby było w "pyte" :). Nie mi oceniać na co wam tyle kasy, ale jeśli twierdzisz, że gra i tak powstanie bez tych 95 tysi, no to możesz sam sobie odpowiedzieć czy nie lepiej było spróbować troche skromniej:) ."

 Można z ciekawości zapytać o jakiej kwocie mowa? :P

 Poza tym Panowie czy widzieliście tą zbiórkę:
 https://www.kickstarter.com/projects/1752350052/hard-west
 (tak to całkiem inna gra)

23
Projekty zaawansowane / Odp: Voxelfield - Teraz na Kickstarterze!
« dnia: Październik 10, 2014, 18:43:46 »
"z góry mogę Ci powiedzieć - ta gra i tak wyjdzie, w ten czy w inny sposób"
 Tego Wam życzę. Musicie jednak zwracać uwagę na każdy komentarz(nawet jeżeli jest skrajnie pesymistyczny). Jak mówiłem - nie jestem odbiorcą tego typu gier a wypowiedzi kolegów wyżej widać, że są(albo przynajmniej mają dużą wiedzę o MOBA itd). Nie sądzę, że ich intencją jest pokazanie "ale żeście zrobili złą kampanię" tylko raczej co (wg nich) można poprawić albo co jest błędem. Nie każdy człowiek pisze "miło" dla odbiorcy ale często to właśnie te najcięższe komentarze niosą najcenniejsze uwagi.

 Z innej beczki:
 Widać, że zebraliście całkiem pokaźne community(na fb chociażby). Miałbyś chwilkę na powiedzenie mi w jaki sposób poprowadziliście "reklamę" za granicą(może być wiad prywatna)?

24
Audio / Odp: Muzyka mojego autorstwa
« dnia: Październik 10, 2014, 10:53:08 »
 Cześć,

 posłuchałem Twoich utworów i skonfrontowałem to z wiekiem podanym na sc. Biorąc pod uwagę te dwie składowe razem to jest naprawdę ok. Ciężko ocenić przydatność samych utworów w rozgrywce.

 Forrest Fight - zdecydowanie ciężej idą Ci kompozycje z dużym zagęszczeniem dźwięków i dynamiką. Przejawiasz fajne pomysły ale gubisz się w nich i wychodzi chaos. Nie ma innej rady na to niż praktyka i osłuchiwanie się z istniejącymi OST z gier/filmów itd Stopniowanie napięcia i pomysły aranżacyjne w mocno angażujących ucho utworach to sztuka.

 Town At Night - jedna z lepszych prac. Czego nie ma: brzmienia, brak artykulacji i momentami dźwiękotok.

 Generalnie ćwicz bo masz do tego dryg. Słuchaj bardzo dużo innych twórców, rozwiązań. Symuluj tylko wtedy gdy jest to konieczne - np symulowanie gitar to duża zbrodnia(o ile nie masz sprzętu za tysiące). O wiele lepszym rozwiązaniem jest nawet najtańszy elektryk i zabawa chociażby eq/prostymi efektami(żeby robić z niego różne brzmienia). Podobnie jest z basem itd W muzyce bardzo ważna jest artykulacja. To najlepszy sposób na pokazanie słuchaczowi emocji. Teraz łatwo zasymulować przeróżne brzmienia - trzeba jednak potrafić zasymulować je realnie. To ręka grającego brzmi i każdy usłyszy różnice.

 Obecnie Twoje prace opierają się na 4/4 i pojedynczych dźwiękach co nadrabiasz ilością ścieżek. Słychać, że przez 90% swojej pracy improwizujesz. Muzyka musi być niestety bardzo świadoma, dawanie pojedynczych dźwięków wolno "bo pasuje i ten też" to zły nawyk. Lepiej wymyślić jedną partię i pracować nad nią przez tydzień, niż na czuja zbudować całą partyturę pojedynczymi dźwiękami.

25
Projekty zaawansowane / Odp: Voxelfield - Teraz na Kickstarterze!
« dnia: Październik 09, 2014, 15:29:28 »

 Samego tekstu nie czytałem(tylko pobieżnie czytaj: obrazki itd) więc nie wiem jak to stoi z poprawnością... ale z filmu można wywnioskować, że część teamu nie jest polska?

26
Projekty rozpoczęte / Odp: Dynasty of Shadows[cRPG]
« dnia: Październik 08, 2014, 22:32:34 »
 Jasne, nie ma problemu :)

 Technologie: Unity 3D, Visual Studio, Blender, 3ds max, ZBrush, Reason(głównie do zarządzania samplami), Reaper(reamp a także miks&mastering*), Adobe Premiere & Adobe After Effects
 Programowanie: C#
 Zarządzanie projektem: Trello, Google Docs, Dysk Google, Source Tree, Dropbox i oczywiście spotkania na piwko

 * Tego będzie można wysłuchać dopiero za jakiś czas. Ścieżki, które słychać podczas filmiku, w ogóle nie mają nic z jakości tego co będzie wypuszczone już pod koniec października.

27
Projekty zaawansowane / Odp: Voxelfield - Teraz na Kickstarterze!
« dnia: Październik 08, 2014, 10:25:36 »
 Ps nie myśleliście, żeby strzelić grywalnym demkiem webowym?

28
Projekty zaawansowane / Odp: Voxelfield - Teraz na Kickstarterze!
« dnia: Październik 08, 2014, 09:38:31 »
 Siemanko,
 Dam Ci feedback jako ktoś, kto za bardzo nie gra w produkcje tego typu. Przede wszystkim jeden z was strasznie przypomina mi Chrisa Sinnotta z Warlocks:

 https://wspieram.to/2337-warlocks-edycja-polska.html

 Co mi się spodobało:
 - przez większość filmu po eng mówią osoby, które bardzo dobrze radzą sobie z językiem
 - wasze programistyczne rozwiązanie, o którym opowiadacie(voxels). Szczególnie porównanie "like in Minecraft" jest rzucające się w ucho :P
 - ciekawy styl graficzny, szczególnie fajny jest pokaz gdzieś od 4 minuty
 - dobra jakość filmu
 - niektóre suchary. Szczególnie te o wymienianiu pomysłów - przypomina mi to moją własną team work :D Chociaż to rzucanie piłką i łapanie buta trochę dziwne ale... Cóż, twórcy gier są dziwni...

 Czego mi bardzo brakuje:
 - opowiedzenia czegoś o muzyce. Prywatnie jestem przewrażliwiony na tym punkcie. Tu leci jakoś w tle, nie zwraca zbytnio uwagi ale też nikt nie zwrócił na nią uwagi.
 - na stronie kicka wypisanych ludzi z teamu - myślę, że wszyscy(np ja) lubią o tym czytać. Widząc zdjęcie gościa/pani i krótki opis fajnie jest poznać team ew jego historię
 
 Ogólnie fajna kampania.

29
Projekty rozpoczęte / Dynasty of Shadows[cRPG]
« dnia: Październik 08, 2014, 02:51:19 »
 Cześć!
 Niedawno "wyszliśmy z cienia" z naszym projektem. Wrzucam go w ten dział bo jeszcze nie jesteśmy na etapie playtestów. Czym jest Dynasty of Shadows?



 Niezależną grą cRPG, która ewoluowała z malusieńkiego projektu w coś, co z dnia na dzień zwiększa swój zakres i rośnie niczym ciasto drożdżowe w piekarniku. Gra powstaje z miłości do gier wyobraźni i gier fabularnych. Inspiracje to przykładowo Gothic, Dark Souls(szczególnie mechanika walki) czy Dragon Age(fabularna głębia).

 Poniżej fragment zajawki świat-fabuła(zmniejszony na potrzeby strony):


 
 Team of Shadows, czyli nasz zespół, rozrósł się(a właściwie rozrasta) w tempie niemal tak szybkim jak sam projekt. Gra wciąż jest tworzona "po godzinach", w niemal każdej wolnej chwili. Niesamowicie raduje nas to co robimy w związku z DoS'em.

 Zapraszam do obejrzenia filmu, który przygotowaliśmy jako kontakt do osób medialnych:

 http://youtu.be/LdA-zPgR2co

 Planowaliśmy "wyjść do świata" w listopadzie. Nieoczekiwanie nastąpił "przeciek", właśnie przez jedną z osób medialnych. Mieliśmy kilka minut na uruchomienie strony, zdjęcie "prywatności" z filmu i masę rzeczy... Sytuacja: Ludzie wchodzili na film i nie było żadnych odnośników - musieliśmy za tym pójść i umożliwić im "przekierowanie gdzieś". Stąd na filmie mało informacji o samej grze. Będziemy naprawiać ten błąd na stronie w postach informacyjnych i materiałach multimedialnych. Staramy się jak możemy wprowadzić DoS'a na właściwe tory by móc ruszyć nad nim pracą full-time.

 Z całego serca zachęcam do odwiedzenia naszej stronki:
 https://www.facebook.com/dynastyofshadows

 Przygotowujemy do niej masę ciekawych materiałów z dziedziny: literackiej(kwestie fabularne, postacie, świat, frakcje itd), komiksowo-game artowej(co ostatecznie przerodzi się w cinematic'i), muzycznej i gameplayowej.

 Mam nadzieję, że w ten sposób zachęcę kogoś do zasilenia społeczności DoS'a :)

 Pozdrawia całe Team of Shadows w składzie:

Maciek Golec,
Adrian Jabłonka,
Artur Szczęch,
Michał Klimecki,
Rafał Borowy(którego znaleźliśmy na tej stronie),
Anna Wieszcza,
Doncho Neshkov
 
 W pracach nad grą pomagają:  koło naukowe Politechniki Wrocławskiej - TK Games, Manufactura K4(twórca assetów 3D). Dalszych współpracowników/partnerów będziemy stopniowo ujawniali. Dodatkowo są z nami: muzycy, znajomi literaccy a także przyjaciele i nasze rodziny(przykładowo mama Artura koryguje dialogi i teksty). 

30
Oferuję / Odp: Animator 3D
« dnia: Wrzesień 22, 2014, 16:11:25 »
 Sprawdź maila ;)

Strony: 1 [2] 3