Cześć!

Wstępniaczek: stary filmik[nieaktualny już build - prace nad gameplayem trwają]:
http://youtu.be/Q62yB5HgvXgStronka bogata w screeny, arty, opisy, treaser muzyczny:
https://www.facebook.com/dynastyofshadows Zajaweczka dźwiękowa:
https://soundcloud.com/artur-futerko/dynasty-of-shadows-land-exploration O projekcie: Dynasty of Shadows to polska, niezależna produkcja cRPG/fantasy/przygodowa. Projekt powstaje z miłości do do gier wyobraźni i gier fabularnych. Główny nacisk położony jest na przygodę trzech bohaterów, których losy przeplatają się jak w... papierowych sesjach RPG. W pewnym punkcie fabuły następuje "skrzyżowanie ścieżek". Jest też Osoba będąca epicentrum całego zamieszania.
Akcja gry przenosi Odbiorcę na fantastyczną Wyspę Wiatrów. Jest ona położona w północnej części Kontynentu.
(więcej np tutaj:
https://www.facebook.com/dynastyofshadows/photos/a.695286203893385.1073741832.677540512334621/695281883893817/?type=1&theater )
Choć projekt posiada swoje "unikalności"(np. sposób prowadzenia fabuły i narracji, system walki, muzyka) to członkowie Teamu mają inspiracje. Są to np: papierowe erpegi, Gothic, Dark Souls(szczególnie mechanika walki) czy Dragon Age(mocne zarysowanie postaci).
W chwili obecnej stała ekipa Teamu to::
Maciek Golec: główny programista, animator, Game Designer
Adrian Jabłonka: Level Designer, programista, Game Designer
Artur Szczęch: Muzyk, literat, programista, Game Designer
Michał Klimecki: Concept Artysta(2d i cinematic), Fotograf
Rafał Borowy: 2d/3d Artysta(modele, loga i o wiele więcej)
Anna Wieszcza: 2d/3d Artystka(modele)
Doncho Neshkov: Animator
Nasi główni Współpracownicy:
Michał aka "Manufactura K4" - Najwyższej jakości assety 3D
Audio Project Studio - Profesjonalny miks i mastering audio
Chór Ars Cantandi - Współpraca przy OST
Tk Games - Gamingowe koło naukowe PWr
AES PWr - koło realizatorskie PWr
Adrian "Pony" Palczak - angielskie wersje postów i materiałów(nauczyciel, fan gamedevu)
Dorian Janiak - Artysta 3D(robi elementy do kaplicy)
Jak wspomniałem DoS jest teraz projektem niekomercyjnym, wykonywanym po godzinach ciężką pracą i "wiarą". Z tego względu robimy gameplay i materiały pod akcje crowdfundingowe/ rozmowy z potencjalnymi Inwestorami.
Zarówno Team jak i współpracownicy to bardzo zmotywowani do działania ludzie, którzy po prostu... kochają to co z nami robią. Głównym celem Teamu jest przeniesienie DoS'a na full-time projekt tak, by mógł się on stać "pracą zawodową".
Jakiego grafika szukamy: 3D z naciskiem na modele postaci(mogą być NCP).
Jak pracujesz: dostajesz opisy literackie, referencje obrazkowe oraz Concept Arty naszego grafika 2D(przy najważniejszych postaciach). Cały Team jest zaangażowany we współpracę i to, co robisz Ty. Przy zaangażowaniu nie musisz być "tylko od grafiki" - np. Rafał(główny master 3D) zagląda też w dialogi itd
Jeżeli poczułaś/poczułeś się zainteresowany/zainteresowana to napisz tutaj: toshadows@gmail.com i załącz próbki swojej pracy.
O szczegółach współpracy, o tym co byłoby do zrobienia(w skrócie pracujemy nad DEMO, priorytet to np. model żebraka) itd itp wolimy rozmawiać już z konkretną osobą
Dzięki za uwagę, pozdrawiam!