Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Derymon

Strony: 1 2 [3]
31
Projekty rozpoczęte / Odp: GRA pt "Przedsiębiorca"
« dnia: Lipiec 07, 2007, 21:48:40 »
W załaczniku dałem ową gre w formacie .rar

W przyszłości prosze o e-mail to bede wysyłać na maile.

Bouzer powiem Tobie i innym ze z chęcią pomoge w nauce jezyka c++ w tym stopniu abys mogł mi pomoc, a nawet znajdzie sie pomoc na zwyklym notatniku lub nawet wordzie w paincie i innych programach przyda sie pomoc zawsze coś znajde dla osob ktore chca pomoc.
Osoby ktore dadza duży wkład w projekt dostana adnotacje jako podziekowanie na koncu gry.

Na razie wahania obligacji są generowane losowa ale jeżeli pojawi sie jakas zmienna z dzialu polityki to postaram sie wahania ich cen uwzglądnić od tego parametru.

32
Projekty rozpoczęte / GRA pt "Przedsiębiorca"
« dnia: Lipiec 07, 2007, 21:15:13 »
Witam

Jak nazwa wskazuje jest to gra Strategiczno-Ekonomiczna. Bodźcem na rozpoczęcie pisania jej miałem po kilku godzinach spędzonych na graniu w takie gry jak Industry Giant 2, Transport Tycoon Deluxe i inne. Gra polega na zarabianiu pieniędzy.

Na stan dzisiejszy gra posiada:

-Sporo możliwości zarobku (ale i tak bardzo mało niż planuje ostatecznie):
*obligacje skarbowe
*wydobycie i przetwórstwo surowców(na razie tylko ropa i benzyna)
*wygrać poprzez przestępstwa
*możliwość zaciągania kredytu
*zakładanie lokaty
*gałąź usługowa
*wynajem budynków mieszkalnych,
*zatrudnianie ludzi,
*zarządzanie posiadanymi produktami w magazynie
*isc po prostu do pracy
-możliwość zapisu stanu gry

A planuje dodać do niej:
-grafikę
-podkład muzyczny
-wrogowowie,
-kampania,
-scenariusze,
-grę losową
-stworzyć realny świat Przyczynowo-skutkowy

I wiem że dużo roboty przede mną dlatego jak są chętni do pomocy to proszę o kontakt pod numerem GG 9010240 lub na e-mail derymon@tlen.pl

Jak są pytania proszę pisać na pewno odpisze.

33
Design / Odp: Super gra ekonomiczno-strategiczna.
« dnia: Listopad 09, 2006, 21:25:18 »
Oczywiście że to nie bedą kopie tylko "coś" podobnego. Będzie to niepowtarzalne i wyjątkowe.

34
Design / Odp: Super gra ekonomiczno-strategiczna.
« dnia: Listopad 09, 2006, 07:54:04 »
Przeczytaj pierwszą wiadomość na tym temacie (bo zbiegiem czau uzupełniam tam co mi przychodzi do głowy.

Ta gra w założeniam ma byc dla tych co lubią zarabiać poprzez założenie własnej firmy.

A że ja znam się trochę na Tycoonach (bo dużo w nie gram) to to będzie do nich podobne.

Planuje zrobić coś na pograniczu "Industry Giant 2" i "Open Transort Tycoon Deluxe"

35
Design / Odp: Super gra ekonomiczno-strategiczna.
« dnia: Listopad 04, 2006, 18:50:45 »
Prosze piszcie wszystko i uczciwie co myślicie.

Skoro prosisz... Ja myślę, że nie zrobisz tej gry :P.

A poważnie - jeśli chcesz robić jak profesjonalista, to najpierw dokończ ten "dokładny zarys", a dopiero potem chwal się nim na forum. Bo pomysłów każdy z nas ma po pachy - i własnych, i cudzych.

PS. Nie odczuwasz czasem żądzy zajrzenia do słownika ortograficznego? :P

a ja się mógłbym założyć że napiszę tylko namiastę tej gry :P Bo wszystko co napisałem to pisałbym chyba całe swoje życie :P

36
Design / Odp: Gra 2D, On-line
« dnia: Listopad 04, 2006, 18:34:14 »
A ja wrócę do gry, że pomysł nie jest zły. Tylko że jego stworzenie to sporo lat pracy (jeżeli chcesz zrobić sporo samowolki gracza).

A co do rozmów o polepszaniu życia, to fakt żyjemy coraz lepiej i tak ma być. Tylko ludzie nie myślą że można by pomóc ludziom w afryce wysyłając im coś w zamian za prace. :P

37
Design / Odp: Super gra ekonomiczno-strategiczna.
« dnia: Listopad 03, 2006, 21:45:18 »
Cytuj
Chyba drugi, bo pierwszy post miałeś o 17.45 w temacie "Idea gry strategiczno-ekonomicznej".

no fakt drugi post, ale pierwszy wymyślony przeze mnie. (tam tylko wyraziłem swoje zdanie)


Cytuj
Co Cię zdziwiło ?

Ktoś tam nazwał że pisanie pomysłów na kartkach a później wpinanie w segregator to działania  wykonywane przez profesjonalistów.

Cytuj
Co się stanie gdy gra Ci się znudzi ? Gdy zaczniesz grać w grę z innego gatunku (np. FPP albo MMORPG) ?
Porzucisz pomysł i zaczniesz wymyślać kolejną ?

Nie znudzi sie bo obrałem sobie drogę życiową (nierealną), że "Pragnę polepszyć wszystkim ludziom poziom egzystencjalny" (chodziło mnie o to że będzie im sie dobrze żyło. A żeby ten cel osiągnąć to trzeba mieć kasę a co za tym idzie mieć głowę do interesu a co dalej za tym idzie pamiętać i cały czas szkolić się w działaniach ekonomicznych.


Cytuj
Nikt w to nie wątpi, ale od pomysłu do realizacji daleka droga.

I tutaj się z tobą zgodze artpoz.

38
Design / Odp: Super gra ekonomiczno-strategiczna.
« dnia: Listopad 03, 2006, 20:47:19 »
Spokojnie będzie co poczytać tylko, że to troche zajmie mi czasu.

Mile byłoby widziane jakby ktoś napisał w jakie tycoony grał i co w nich sie podobało. Bo ja mogłem coś ciekawego ominąć. Grając w nią.

39
Design / Super gra ekonomiczno-strategiczna.
« dnia: Listopad 03, 2006, 19:36:03 »
Co jak co ale tycoony wg mnie żądzą jak chodzi o gry.

Więc ja już podjąłem próby napisania małego tycoona, ale wiem że za dobry to on nie będzie bo to jest mój pierwszy post. Jak się zdziwiłem czytając forum albo gdzieś na tej stronie. To ja zacząłem robić jak profesjonalista, bez żadnego czytania tej informacji to wszystkie pomysły do tej gry notuje na kartkach a kartki daje do jednego skoroszytu.

Dokładny zarys jak to będzie wyglądać jest jeszcze w fazie pisania. A pomysł się zrodził po 3 tygodniach grania INDUSTRY GIANT 2 PL (Jakby ktoś sie pytał to kupiłem sobie oryginała), i nadal w nią gram.

Wszystkich chętnych do współpracy prosze o wiadomość prywatną albo i nawet tutaj niech ludzie zobaczą że ambitne plany mogą byc zrealizowane.

Prosze piszcie wszystko i uczciwie co myślicie.


---------------------------------------<<< PROJEKT >>>-----------------------------------------
Planuje aby gra ta była grą typu Tycoon, czyli firma zajmująca się produkcją dóbr luksusowych i ich sprzedażą.
Ja pisze tutaj projekt dla porządnej firmy ale jako początek to po porostu weźmie się tylko pare rzeczy tutaj wymienionych.

(W sumie tycoon to chyba tylko przewożenie surowców bez ich produkcji). Tego to nie pamiętam na stan dzisiejszy.

W grze planuje aby było można zrobić dużą różnorodność gałęzi przemysłu. Począwszy od rolnictwa po przemysł górniczo-hutniczy i takie podobne.
Jakie gałęzie przemysłu mogą być to daruje sobie wypisywanie wszystkich (bo bym nie nadąrzał, bo ludzie coraz to nowsze wymyślają. Dlatego pomyślałem że gra powinna mieć jakiś łatwy sposób do poszerzania  gałęzi przemysłowych. Żeby gra nigdy nie stała się STARA.
Byłyby takie gałęzie jak:
-rolnictwo ( czyli wszystko co ludzie mogą jeść)
-górnictwo (wydobywanie zazwyczaj półproduktów)
-hutniczy (do wytapiania półproduktów (stal, aluminium i inne które też są jeszcze półproduktami)
-przetwórczy (produkujące różne dobra)
-i inne


Planuje aby przed rozgrywką można było sobie wybrać mapę i styl rozgrywki.
Styl rozgrywki: kampania, wolna gra (nieskończona), scenariusz (1-dna mapa ze ściśle określonym celem)
A co do mapy to (co moge redukować, zmieniać):
ilość wody (nie musze tłumaczyć chyba)
jakość terenu (żyzność, geodezyjność, rzeki, las, góry, i inne)
ilość rywali [ten aspekt to dopiero przy końcowej fazie by sie zrobiło]

Pomysły co do:
-Kampania,
         Tylko w tej rozgrywce będzie jako taka fabuła.
-Wolna gra (nieskończona),
         W wolnej grze myślałem, aby można było ustawić ile rzeczy wydarzy się z przypadku a ile z poczynań ludzkości.
-Scenariusz,
         Scenariusz jest to po prostu Kampania, tylko tyle, że składa się z jednej mapy.

Co do gry to by się wybierałoby się rózne czynniki takie jak:
poziom realności (czy ma być w 100 % jak  w prawdziwym świecie czy uproszczony model, tylko do zabawy); Chciałbym coś takiego wprowadzić, aby mieć duże grono odbiorców, ponieważ co niektórzy lubią pomóżdźyć, aby zarobić, a co niektórzy chcą tylko surowce powozić z miejsca na miejsce. I w ten sposób zarabiać.

Cechami charystycznymi tej gry to było by:

-Możliwość przejęcia innej firmy (jakąś określoną linię, zakład; udziały firmy; czy całkowicie wszystko(zadłużenia, zakłady itp)),
-Duża różnorodność towarów, usług, środków komunikacji, duża możliwość rozbudowy infrastruktury (mosty, tunele, kanały, śluzy rzeczne i inne.)
-Sposoby przechowywania surowców, półproduktów i gotowych produktów, będą się opierać o system Magazynów, które z biegiem czasu będzie można powiększać do kolosalnych wielkości i pojemności. (Dzięki nowoczesnej technologii.)
i wiele innych które okórat do głowy mnie tera nie przychodzą.

Co do grafiki, to wiadomo:
pierwszym projekcie bedzie słaba a później z biegiem czasu coraz to lepsza.
I myślę, że gra będzie cały czas w grafice izometrycznej (albo jak to się nazywa w grze TTD).
Grafika 3D nie podoba mi sie w tych grach, więc nie wprowadze jej w peirwowzór.


Ciąg dalszy nastąpi w niedalekiej przyszłości. (A także po prostu będe dopisywać do istniejących akapitów)

Grę tą zacząłem już pisać !!! Tylko samemu dlaeko nie zajdę to ja wiem. Dlatego prosiłbym o pomoc jakąkolwiek.

40
Design / Odp: Idea gry strategiczno-ekonomicznej
« dnia: Listopad 03, 2006, 18:45:19 »
Jestem w 100 % za tym pomysłem i moge współpracować w jego realizacji, gdyż pograłbym sobie w cos takiego.
Co do ekspowania jednostek w takim typie gry to byłaby chyba nowość.

Strony: 1 2 [3]