Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kyroaku

Strony: 1 ... 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ... 16
91
Poszukuję / Odp: Poszukuje grafika 2D
« dnia: Lipiec 19, 2015, 01:07:52 »

92
Szkółka / Odp: Zabezpieczanie plików gry - SFML C++
« dnia: Lipiec 18, 2015, 02:34:33 »
To jest syndrom pierwszej gry. Nie martw się - przejdzie Ci.

93
Ale mnie zrobiliscie :D
Patrze na terminy compo:
Sroda, czwartek, piatek, sobota
Ok. 4 dni kodzenia, ale cos slabo zaznaczylisce, ze to co 8 dni jest c( :

94
Czyli nie mogę sobie wziąć tekstury np Nyan Cat, która jest na shadertoy ?

95
Co z teksturami ? :D

96
Unity 3D / Odp: Widok kamery z obiektu / malowanie
« dnia: Lipiec 12, 2015, 01:28:38 »
- Obliczyć środek quad'a,
- Przesunąć obliczony punkt wzdłuż wektora normalnego ściany,
- Ustawić lookAt matrix. Pozycja kamery to obliczony punkt, natomiast kierunek patrzenia - wektor normalny ściany.

Zaznaczam, że to tylko wpadło mi teraz do głowy, nigdy czegoś takiego nie próbowałem robić :P

97
Narzędzia / Odp: Jaki tablet do testowania gier na Androida?
« dnia: Lipiec 09, 2015, 19:03:38 »
Cytuj
Porównywanie się wydajnościowo z innymi grami to niezbyt dobra droga.
Absolutnie tego nie robię. Mówiąc "przeciętniak" mam na myśli wersję androida, ogólną specyfikację telefonu, itp.

Cytuj
Na moim Galaxy S1 Plants vs Zombies czy Angry Birds Go! w ogóle się nie ładują, a mój teren hi-poly generowany w locie działa płynnie.
Tu Cię zaskoczę, ponieważ dokładnie to miałem na myśli przytaczając właśnie Tappy Chicken'a :D

Według UE4, Tappy Chicken to prościutka, maleńka, nietrudna do napisania gierka. Mimo tego, UE4 narzuca takie wymagania, że nawet ona nie działa na moim tablecie :D (Acer Iconia A1 810). Taki paradoks :)

98
Narzędzia / Odp: Jaki tablet do testowania gier na Androida?
« dnia: Lipiec 09, 2015, 16:50:08 »
Cytuj
Jeśli tylko jeden, no to myślę, że najsłabszy, jaki zamierzasz wspierać.
Pisze się różne rzeczy. Czasem ponga, który ma działać nawet na cegle, a czasem symulacje, która tak na prawdę nie musi działać na niczym, z wyjątkiem Twojego sprzętu ;)

Do czego zmierzam ?
Jeśli chodzi o naukę programowania (Cytat: Prawdopodobnie platformówka lub typu ping-pong itp.), wybrałbym przeciętniaka. Nie za szybkiego, żeby znać ograniczenia, ale też nie muła, który ledwie ciągnie Tappy Chicken'a.

Dopiero jako drugi tablet kupiłbym muła, który będzie ustalał dolną granicę wydajności.

99
Projekty zaawansowane / Odp: Crime!
« dnia: Czerwiec 28, 2015, 01:48:31 »
Gra jest świetna. Grafika, particles'y, efekty graficzne - normalnie szczena opada ;d

Z początku nie podobało mi się sterowanie kamerą, jednak po zmianie muszę przyznać, że chyba nigdy w życiu aż tak nie czułem, że kamera jest moim przyjacielem ;D Świetny jest ten poślizg kamery (no, nie wiem, jak to nazwać). Według mnie idealnie dopasowany.

Z takich pierdół, do których bym się przyczepił, to animacja głównego bohatera. Jest taka sama przy poruszaniu się przed siebie oraz na boki. Dodałbym drugą animację biegu.

Druga sprawa to pewnie kwestia gustu, ale automatyczne chciałem kliknąć TAB, żeby otworzyć mapę. Naprawdę wolisz klikać "m" ? :D

Pewnie nie zdziwi Cię, jeśli powiem, że najbardziej zawiodła mnie fizyka samochodu ;d Wiem, że to trudny temat, ale na Twoim miejscu pobawiłbym się tym trochę jeszcze, albo zatrudnił kogoś, kto poświęci temu więcej uwagi :P

Mimo to, świetnie się bawiłem przez te parę minut, kiedy mordowałem policję, rozjeżdżałem niewinnych oraz brałem pieniądze od prostytutek ;d
Na pewno wrócę do tej gry. Znajdę czołg i zrobię rozpierduchę, a tymczasem zaimplementuj mi jakieś AWP, albo coś w ten deseń + dodaj możliwość wchodzenia na dach :>

100
OpenGL / Odp: [GLSL][cocos2d] Drgający shader
« dnia: Czerwiec 27, 2015, 13:42:19 »
Cytuj
glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D, GL_TEXTURE_WRAP_S, GL_REPEAT);
glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D, GL_TEXTURE_WRAP_T, GL_REPEAT);

Lepiej GL_MIRRORED_REPEAT, zamiast GL_REPEAT.
Poza tym, to się sprawdzi tylko wtedy, kiedy każdy kafel jest osobnym plikiem.
Jeśli grafiki są zapisane jako jakiś atlas, czy coś podobnego, to trzeba kombinować inaczej.
Najłatwiej oczywiście ustawić filtrowanie na GL_NEAREST. Jeśli chodzi o gre 2D bez zoom'owania, to według mnie nawet powinno się takie filtrowanie ustawić. Grafik ma wtedy większą kontrolę nad grafiką.

101
Produkcja / Odp: Gotowy silnik czy pisanie od podstaw gry do wydania.
« dnia: Czerwiec 27, 2015, 00:48:13 »
W Unreal Engine możesz pisać w C++ (jakby co).

102
OpenGL / Odp: [GLSL][cocos2d] Drgający shader
« dnia: Czerwiec 26, 2015, 22:31:00 »
Obstawiam, że chodzi o filtrowanie tekstur, a nie o shader.

103
Cytuj
C##
;D

104
To jest oczywiście najlepsze forum dla programistów na świecie, więc mądrze, że szukasz ludzi akurat tutaj, ale jednak szukać wśród najlepszych kogoś, do dwuosobowego zespołu... ? :P
Proponuje zajrzeć na społeczności, o nieco niższych standardach - oficjalne forum unity, czy grupę społecznościową na FaceBook'u (1000 członków to nie to, co tutaj, ale zawsze jakiś punkt zaczepienia) :)

105
Szkółka / Odp: Stos.
« dnia: Czerwiec 17, 2015, 23:42:11 »
Na wejściu możesz mieć maksymalnie 2 znaki, więc nie możesz napisać "+1+2"
Na wejściu możesz mieć tylko 1 znak.

Strony: 1 ... 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ... 16