Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kyroaku

Strony: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 ... 16
76
Poszukuję / Odp: Ktoś z Bielska-Białej?
« dnia: Sierpień 19, 2015, 00:52:43 »
Dokarmianiem głodnych też się nie zajmujemy.

77
Poszukuję / Odp: Ktoś z Bielska-Białej?
« dnia: Sierpień 18, 2015, 22:45:16 »
To nie portal randkowy.

78
Cytuj
GLuint generateMipmaps(FIBITMAP* bitmap, GLubyte** & destination, GLuint width, GLuint height, GLubyte bpp)
Po jakie licho przekazujesz width, height, bpp, skoro możesz je sobie pobrać za pomocą FreeImage'owskich funckcji ?

Nic nie widzę. Posprawdzaj rozmiary tablic i wartość mipSize, to przynajmniej będzie można coś wykluczyć.

79
Cytuj
ale jak zrobiłem FreeImage_GetDIBSize() to zwróciło mi nie 1 048 576 (512*512*4), a 1 048 616 czyli o 40 więcej. Czy to poprawne?
Funkcja pewnie uwzględnia jakiś nagłówek, czy coś. Zawsze możesz przemnożyć szerokość * wysokość * ilość_składowych (channels ?).

Cytuj
Czy FreeImage ładuje PNG do postaci RGBA czy BGRA?
BGRA.
Raczej łatwo to rozpoznać patrząc na wczytany obrazek ;)

Cytuj
Jak będzie PNG wyeksportowane w GIMPIE bez alpha to kanału alpha nie będzie po prostu w pliku (nie wierzę, że to piszę), ale chodzi o to czy FreeImage będzie to trzymać bez Alphy czy doda sobie wszędzie pęłną widoczność (brak przezroczystości)?
Jeśli zapiszesz plik .png z trzema składowymi, to FreeImage nie będzie nic dodawał.
Ilość składowych możesz łatwo wyliczyć pobierając ilość bitów na piksel i dzieląc przez 8.

Cytuj
PS. Jeśli kompresuje przez libsquish to w jakim formacie muszą być dane wejściowe(tj. RGBA | BGRA | RGB | BGR)(jeśli ktoś ma doświadczenie)? Niestety na stronie projektu nie ma żadnej dokumentacji tylko krótki example.
Zasada jest prosta:
Jeśli nie działa tak jak jest, to znaczy, że jest źle c(:

80
Warsztat Summer of Code 2015 / Odp: Biorytm '15
« dnia: Sierpień 03, 2015, 14:43:23 »
Vipa, masz 3574 lat ? :D (Dzień życia)

81
Silniki / Odp: Postrzeganie znanych, darmowych silników
« dnia: Sierpień 02, 2015, 23:50:31 »
Tak na poważnie, to miałem na myśli gry z prawdziwego zdarzenia, które pisze się między innymi dla zarobku. Pracę w grupie, gdzie raczej rzadko się kodzi grę bez silnika :)

OP w końcu pyta o postrzeganie gier na różnych silnikach, co kojarzy mi się raczej komercyjnie :P

82
Silniki / Odp: Postrzeganie znanych, darmowych silników
« dnia: Sierpień 02, 2015, 23:19:50 »
Miałem na myśli "gry", a nie "według mnie gry" :D

Cytuj
Piszać efekty i cały rendering uwzględniając tylko jedną grę jest duuuuużo łatwiej, o tyle łatwiej ze można to samo zrobić nawet i dosłownie 100x szybciej ;)
A "silnik" musi mieć koniecznie opcję tworzenia różnych typów gier ? :D
Jeśli napiszę silnik do tworzenia Mario, to to nie będzie silnik ? c(:

83
Silniki / Odp: Postrzeganie znanych, darmowych silników
« dnia: Sierpień 02, 2015, 22:30:40 »
Nie wiem, czy daje ujemne punkty za użycie darmowego silnika, ale na pewno źle mi się kojarzy jego znaczek.
To nie przeszkadza mi jednak w tym, żeby dać grze szanse. W większości jednak, gry o których mowa, wypadają kiepsko.

Jeżeli jednak chodzi o tworzenie gier w owych silnikach, to popatrz na to w ten sposób:
Gry można podzielić na dwie grupy:
- tworzone na gotowym silniku
- tworzone na własnym silniku
Wspólny mianownik ? silnik

Jeśli chcesz tworzyć gry, to musisz się uczyć tworzyć gry, a nie pisać silniki ;)

Cytuj
nie wiem, zabrać się za jakiś silnik(Unity kusi.) czy może tworzyć "własny"?
Jeśli chcesz się wziąć za tworzenie silnika tylko dlatego, że chcesz na nim zrobić grę, to przykro mi, ponieważ sukcesem dla Ciebie będzie, jeśli za 5 lat zaczniesz w ogóle pisać docelowy silnik c(:

84
Warsztat Summer of Code 2015 / Odp: Swimming Teddybears
« dnia: Sierpień 02, 2015, 21:57:28 »
Jak wyżej.

Wtedy już można pominąć uroczy fakt, że pod wodą gdzieś jest też reszta rekina. IMHO nie rzucałoby się to w oczy.

85
Warsztat Summer of Code 2015 / Odp: Swimming Teddybears
« dnia: Sierpień 02, 2015, 02:05:35 »
A czemu zamiast paszczy nie może być samej płetwy ? Grafika byłaby okrągła, a rekin w kapeluszu może wyskakiwać tylko wtedy, kiedy zjada misia :)

86
Visual Studio / Odp: Sortowanie plików w okienku po wciśnięciu CTRL+TAB
« dnia: Sierpień 02, 2015, 01:59:32 »
Cytuj
Przecież to już łatwiej jest to kliknąć
Ale ja jestem code-ninja i nie używam myszki !

Cytuj
ctrl+alt+shift+F5
Nie widzę problemu ;d
Na pewno szybciej jest wcisnąć ten magiczny skrót, niż najechać myszką na ikonkę, albo (NIE DAJ BOŻE) kliknąć w build/compile :D

87
Visual Studio / Odp: Sortowanie plików w okienku po wciśnięciu CTRL+TAB
« dnia: Sierpień 02, 2015, 00:37:29 »
Lol, nie pomyślałem o tym, ale faktycznie jest:

Ctrl+Alt+(PageUp/PageDown)

Thanks, bro ;)

88
Visual Studio / Sortowanie plików w okienku po wciśnięciu CTRL+TAB
« dnia: Sierpień 01, 2015, 23:13:53 »
Witam,
mam dość nietypowe pytanie ;)
Po wciśnięciu CTRL+TAB, nazwy plików sortowane są według ostatnio używanych.

Jest możliwość, aby zmienić to sortowanie tak, aby wyświetlało pliki w takiej samej kolejności, w jakiej są pokazane zakładki tych plików nad edytorem tekstu ?

89
Cykliczne Warsztatowe Compo / Odp: Shaderowe Compo - runda 3 - 31.07.2015
« dnia: Sierpień 01, 2015, 00:10:23 »
Takze pozdrawiam i gratuluje :)

3 prace to chyba limit tego compo. Ostatnio tez kodzilem. Nic ciekawego nie mialem, ale i tak chcialem wyslac. Sila wyzsza zadecydowala, ze limit miejsc osagniety i kod zniknal xD (jakims cudem cofnalem strone tak, ze nie ostrzeglo przed utrata danych - ach te skroty myszkowe;)

No... A teraz najtrudniejsza czesc compo :)

90
Ja mam GeForce GT 720M i 3 FPS na fullscreen. Normalnie 25 FPS i działa płynnie.

Strony: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 ... 16