Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kyroaku

Strony: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 ... 16
61
Warsztat Summer of Code 2015 / Odp: Construgia
« dnia: Listopad 21, 2015, 20:27:53 »
Cytuj
Osobiscie nie widze nic zlego w Draw() wewnatrz Update(), jesli ta druga funkcja jest jedyna wywolywana w kazdej klatce.
Z wklejonego kodu ewidentnie wynika, że tak nie jest (jeśli Cię dobrze zrozumiałem).

Mam tutaj na myśli listę obiektów klasy Skill, których metody Update() i Draw() będą wywoływane na przemian.

62
Warsztat Summer of Code 2015 / Odp: Construgia
« dnia: Listopad 20, 2015, 23:56:28 »
void Menage()Google translator mi mówi, że to znaczy "gospodarstwo domowe", ale co ta funkcja może robić, to nie mam pojęcia ;)

Poza tym, funkcja Draw() chyba nie powinna być w funkcji Update() :P

63
Projekty rozpoczęte / Odp: Realms of Magic
« dnia: Listopad 20, 2015, 10:49:34 »
Jakaś przedpremierowa wersja demo ¤.¤ ?

64
Projekty rozpoczęte / Odp: Realms of Magic
« dnia: Listopad 19, 2015, 15:57:07 »
Dupy nie urywa. Urywa jajca.
Gralbym.

65
Cykliczne Warsztatowe Compo / Odp: "Zrozumieć programowanie" - compo!
« dnia: Listopad 03, 2015, 23:32:57 »
Cytuj
To standardowy BMP 8-bit RLE - szczerze nie spodziewałem się, że liby będą miały z nim problem (szczególnie, że przeglądałem sporo implementacji loaderów BMP i większość z nich sobie spokojnie z RLE 8-bit radziła).
Ależ nie mają problemu.
Zarówno FreeImage, jak i SDL poprawnie czytają 8-bit RLE. Nie czytają tylko i wyłącznie waszej bitmapki :D
Wczytałem to photoshopem i zapisałem w formacie 8-bit RLE.
Wczytało się :)

Cytuj
O, ciekawe. Opera też wyświetla tak jak Firefox.
Jeśli chodzi o częsciową niezgodność kolorów pikseli, to paint też sobie nie radzi. Co dziwniejsze, mimo, że obraz jest źle wyświetlany, to po zapisaniu go do "normalnego" formatu wszystko się zgadza :)

Wasze dzieło zagina cyber-przestrzeń :)

66
Cykliczne Warsztatowe Compo / Odp: "Zrozumieć programowanie" - compo!
« dnia: Listopad 03, 2015, 16:23:19 »
Co to jest za dziwny format, że FreeImage, ani SDL go wczytać nie chce ? :D

67
Szkółka / Odp: scanf_s crashuje program
« dnia: Wrzesień 16, 2015, 14:12:04 »
Wyrzuciło mi access violation.

Nigdy wcześniej nie dostałem access violation za brak jakiegoś argumentu, więc nie wziąłem tego pod uwagę, ale teraz faktycznie ma to sens ;)

Jesteś pewien, że powinienem dostać jakiś log o złym wywołaniu funkcji ?

68
Szkółka / Odp: scanf_s crashuje program
« dnia: Wrzesień 15, 2015, 18:24:48 »
Właśnie dziwne mi się to wydawało, żeby scanf_s nie przyjmowało wielkości tablicy, ale widać nie dość dziwne, żeby zagłębić się w notki ;)

Dzięki !

69
Szkółka / scanf_s crashuje program
« dnia: Wrzesień 15, 2015, 15:42:15 »
Witam,
Pisze w Visual Studio 2013.

Kiedy próbuje pobrać ciąg znaków za pomocą funkcji scanf_s, program sie crashuje.

#include <stdio.h>

int main()
{
char asd[32];
scanf_s("%s", &asd[0]);
printf("%s", asd);
while (1) {}
return 1;
}

Co dziwniejsze, kiedy po crashu sprawdzam debuggerem, co trzyma zmienna 'asd', pokazuje się dokładnie to, co wpisałem ;)

Próbowałem przydzielać też miejsce na stringa przez 'new', deklarować 'asd' poza funkcją 'main', ale zawsze bez zmian.

Bardzo dawno nie używałem tej funkcji, więc nie jestem w stanie powiedzieć, od kiedy coś takiego ma miejsce.

Logi:
First-chance exception at 0x59043FD4 (msvcr120d.dll) in ZadanieHuberta2.exe: 0xC0000005: Access violation writing location 0x00960000.
Unhandled exception at 0xFEFEFEFE in ZadanieHuberta2.exe: 0xC00001A5: Wykryto nieprawidłową procedurę programu obsługi wyjątków (parameters: 0x00000003).

Spotkał się może ktoś z czymś podobnym ?

70
OpenGL / Odp: Rysowanie kilku obiektów na 1 scenie
« dnia: Sierpień 24, 2015, 22:47:26 »
Nawet nie probuj go poprawiac.

Pisz od poczatku.

71
OpenGL / Odp: Rysowanie kilku obiektów na 1 scenie
« dnia: Sierpień 24, 2015, 21:43:08 »
Cytuj
glFlush() i glutSwapBuffers() woła się w pętli głównej
*w funkcji renderującej - modny, czy nie, to jednak jest glut c(:

72
OpenGL / Odp: Rysowanie kilku obiektów na 1 scenie
« dnia: Sierpień 24, 2015, 21:15:21 »
https://www.opengl.org/documentation/specs/glut/spec3/node46.html

funkcja glutDisplayFunc() nic nie renderuje, tylko przyjmuje wskaźnik na funkcję.
Radzę przeczytać jakiś tutorial o glucie.

EDIT:
Chyba za bardzo się pospieszyłem z wysłaniem posta.

Ten Twój kod to w ogóle jest, jakby... No jest kiepski.

Nawet nie wiem, od czego zacząć.

Po prostu przeczytaj jakiś tutorial, bo to wygląda, jakbyś używał funkcji, o których nie masz zielonego pojęcia ;)

Dodaj do zakładek:
https://www.opengl.org/resources/libraries/glut/spec3/spec3.html

Ten tutek wygląda okej:
http://4programmers.net/Z_pogranicza/Kurs_programowania_GLUT

73
Poszukuję / Odp: Ktoś z Bielska-Białej?
« dnia: Sierpień 19, 2015, 12:51:58 »
lethern, rozumiem, o co Ci chodzi, ale w tym przypadku chyba jednak przesadzasz :P

Cytuj
"nie znam się to się wypowiem"
W tym temacie nie ma na czym się znać, ani niczego, co mogłoby zainteresować. Ten temat to spam :)

74
Poszukuję / Odp: Ktoś z Bielska-Białej?
« dnia: Sierpień 19, 2015, 11:24:34 »
Rakieta, Twój post jest równie głupi, jak ten temat.

Po pierwsze, małe sprostowanie:
Cytuj
1. Nieświadomi / Niewiedzący
2. Świadomi.
1. Nie myślący
2. Myślący

Po drugie, to chyba nic złego śmiać się z czegoś, co jest śmieszne (?).

Po trzecie, przypadek który opisałeś nieco się różni od tego tutaj - czyż nie ?

Po czwarte, jeżeli nie rozumiecie, o co chodzi, to nie znaczy, że ktoś was troluje... Po prostu jesteście mało kumaci.

Zacznijcie myśleć, a życie stanie się dla was (i dla innych) prostsze - zaufaj mi, wiem co mówię.

75
Poszukuję / Odp: Ktoś z Bielska-Białej?
« dnia: Sierpień 19, 2015, 02:07:24 »
Cytuj
Idź kopnij w jakąś puszkę albo krzyknij sąsiadowi, że jest głupi
Tobie chętnie bym to krzyknął, ale za bardzo szanuje to forum :)



Kogo szukasz ?
Po co go szukasz ?
Kim jesteś ?

Nie podałeś żadnej z tych informacji. Nie można tego nazwać "ofertą", ani nawet "tematem".

Następnym razem trochę pomyśl, zanim cokolwiek wyślesz do internetu.

Dziękuję za uwagę, mam nadzieję, że napisałem coś ciekawego.

Strony: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 ... 16