Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kyroaku

Strony: 1 ... 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 ... 16
136
Sprzedam / Odp: [SPRZEDAM] iPad Air A1475 (Cellular)
« dnia: Kwiecień 30, 2015, 23:57:05 »
Cytuj
Bateria trzyma nawet 21 dni. - Sam jestem w szoku.
Jak jest wyciągnięta ? ;D

137
Cytuj
Ogólnie reakcja jest taka jaka jest, bo wszyscy mają już dość tego typu tematów. Statystycznie nigdy z nich nic nie ma.
To nie są hejty, tylko pouczenie. Gdyby w ten temat wchodzili tylko zainsteresowani zatrudnieniem grafika pracodawcy, to nikt by mu nigdy nie odpisał, a On by nie wiedział dlaczego.

Gdybyś to TY szukał pracownika, to prosiłbyś się o CV ? Proszę Cię... Zamknąłbyś zakładkę i szukałbyś dalej.

138
Cytuj
Panowie mam nadzieje, że jesteście zainteresowani pomysłem kolegi, bo inaczej to zwykły trolling z waszej strony ;)
Dzięki tym "trolom", pan grafik będzie miał o jeden świetny model więcej w portfolio... A... No i portfolio.

139
C++ / Odp: Biblioteka audio MP3
« dnia: Kwiecień 26, 2015, 00:50:08 »
Dokumentację znajdziesz w folderze z libką, z tego co pamiętam.

140
Chyba zapomniałeś o dość istotnej rzeczy :P Mianowicie, czy to ma być profesjonalny i komercyjny projekt, czy raczej projekt edykacyjny tylko i wyłącznie w celu zdobywania doświadczenia.
Mi się wydaje, że to drugie.

Powinieneś więc podkreślić 3 razy, że szukasz wolontariusza :) (nie mając nic złego na myśli).

141
Serwis / Odp: Warsztat poleca pomija wyżej punktowane wpisy
« dnia: Kwiecień 24, 2015, 00:21:12 »
Cytuj
Więc tak, zgodzę się z tobą, nie ma co rozwlekać, więc po co to robisz? ;)
Xender tylko podsumował temat, ale apropo rozwlekania, to zdrowa i nawet zażarta dyskusja nikomu nie zaszkodzi.

Dodatkowo, padło właśnie kilka zdań dotyczących "warsztat poleca" (w tym skarga na brak filmów), których wcześniej (chyba) nikt nie przedstawił, więc raczej dobrze, że ludzie się otworzyli :)

142
Serwis / Odp: Warsztat poleca pomija wyżej punktowane wpisy
« dnia: Kwiecień 23, 2015, 13:13:12 »
Cytuj
- proszę, pokaż mi palcem ten cały shitstorm, jakoś nic takiego nie widzę.
Nie napisałem, że wywołałeś shitstorm. Chcieć, a móc, Panie... Redakcja ma łeb na karku ;)

Cytuj
- W podlinkowanym przez albireo a później przez redaktora wątku są kryteria, wg których są umieszczane wpisy w topce.
Czytałem. Nigdzie tam nie jest napisane, że Twój projekt powinien błyszczeć na pierwszej stronie warsztatu :)

Jak chcesz oceniania po ilości punktów, to kliknij sobie w "Projekty", a następnie wybierz sortowanie po ocenie. Tam się załap i nie będziesz musiał krzyczeć o wyróżnienie.

143
Serwis / Odp: Warsztat poleca pomija wyżej punktowane wpisy
« dnia: Kwiecień 23, 2015, 03:20:57 »
Cytuj
Więc wrzucanie kolejnego filmiku bez jakiegoś bardzo istotnego feature, tylko po to, żeby się dostać na topkę nie wchodzi w grę...
Rozumiem, że zamiast wrzucać filmik tylko po co, żeby dostać się w "topke", wolałeś z tego powodu rozpętać shitstorm.

Wstyd i hańba.

Zresztą wydawało mi się, że akcja "warsztat poleca" będzie osobistą opinią redaktora, a ilość punktów to dla niego tylko punkt zaczepienia, aby jego odstający od normy gust nie miał tu AŻ takiego znaczenia. Oznaczałoby to ni mniej, ni więcej, że podważanie którego kolwiek wyboru było by dyskutowaniem o czyimś guście.

144
Szkółka / Odp: SFML-Struktura gry, klasy, pierwsze linie kodu.
« dnia: Kwiecień 13, 2015, 16:52:56 »
Według mnie ten porządek w kodzie rośnie z każdym projektem (Twoim), który rzuciłeś, bo stwierdziłeś, że tak się zaplątałeś, że to nie ma dalej sensu ;D
Wtedy najlepiej widać "dlaczego w ten sposób jest źle".

A jeśli to ma być generalnie prosta gierka, to możesz ją napisać kilka razy. Za każdym razem innym schematem.

145
OpenGL / Odp: Składanie macierzy przekształceń
« dnia: Kwiecień 07, 2015, 20:05:15 »
Transpozycjonujesz macierz, przy wysyłaniu do shadera ?

[offtop]
Pod koniec filmiku YouTube automatycznie "przewinął dalej" i włączył to:
https://www.youtube.com/watch?v=PMpQUsQcJFg
^^

146
Szkółka / Odp: Kurs OpenGL
« dnia: Kwiecień 03, 2015, 15:16:45 »
Cytuj
A jeszcze jedno pytanko co mogę zrobić, gdy próbuję odpalić program na innym kompie a wyskakuje błąd o braku: msvcpr120d.dll? Szukałem tego pliku i wrzucałem go do folderu z plikiem .exe ale nawet to nie pomagało.
Obstawiam, że błąd dotyczył innej dll'ki niż ta, którą wrzuciłeś do folderu z .exe. To jest kwestia jednej literki - zwróć na to uwagę.

147
Szkółka / Odp: Co sądzicie o poradniku?
« dnia: Marzec 28, 2015, 20:28:15 »
Cytuj
P.S. Jeśli ktoś nie ma zielonego pojęcia o programowaniu i dopiero zaczyna oraz pisze programy na max. 30 linijek to po co zaawansowany debuger? :)
Tylko teraz pytanie, po co uczyć się w IDE bez zaawansowanego debuggera, jeśli kiedyś go będziesz potrzebował ? Nie lepiej od razu uczyć się w czymś dobrym ? (jeśli juz zapytałeś...)

148
Szkółka / Odp: Co sądzicie o poradniku?
« dnia: Marzec 28, 2015, 13:52:54 »
Cytuj
bo wystarczy do tego dowolny edytor z podświetlaniem składni.
podświetlanie składni też nie jest konieczne. Możesz zatem zmienić IDE na notatnik. Jak szaleć, to szaleć.

Samo IDE, to 50% wizerunku programisty. Każdy kiedyś pisał w Dev'ie i każdy w końcu stwierdził, że to jest shit. Mam nadzieje, że rozumiesz, co chcę powiedzieć :)

@UP,
W notatniku także.

Jeśli chodzi o sam kurs, to nie moge sie doszukać zalet. Chaotycznie, nie profesjonalnie, wręcz mam wrażenie, że sam nie jesteś pewien, co tak na prawdę tłumaczysz. Tak naprawdę, to 10 minut omawiasz "Hello Word'a" i nic konkretnego nie powiedziałeś :P
Poza tym, 99% ludzi prawdopodobnie skarżyłoby się na to, że "konsola się od razu wyłącza" :D

149
Grafika 2D / Odp: Gra 2d izometryczna
« dnia: Marzec 26, 2015, 23:21:08 »
Cytuj
Jeśli chodzi o poruszanie się żeby było bardziej naturalne, czyli postać idzie tam gdzie klikne, ponieważ isometric 2d opiera sie na siatce więc chodzi po polach na siatce, to żeby poszła idealnie w miejsce które kline to przychodzi mi do głowy zrobić gęstą siatkę, im mniejsze pola tym bliżej kursora postać podejdzie.
To, że kafelki masz rozmieszczone co ileś tam pixeli nie znaczy, że postać może stać jedynie na środku kafelka. Jestes programistą - możesz postawić postać gdzie chcesz.

http://img.ehowcdn.com/615x200/ehow/images/a04/9a/l1/make-own-2d-game-800x800.jpg
Patrząc na obrazek sam powinieneś dojść do tego, jak można zrobić kolizje z takim "czymś".
Jeśli dobrze pomyślisz, to nie trzeba nawet robić "warstw" terenu.

Cytuj
jak hodzimy po x iz to idąc pod góre, schodach powinienem zwiększać połązenie na osi y
Nie powinieneś, ponieważ w 2D masz tylko 2 wymiary :P

150
Szkółka / Odp: Problem wyboru.
« dnia: Marzec 24, 2015, 23:49:10 »
Bardzo często zaglądałem na tą stronkę, więc Ci ją polecę:
http://www.opengl-tutorial.org/

Jeśli chodzi o ten tutorial:
http://cpp0x.pl/kursy/Kurs-OpenGL-C++/101
To uważam, że jedyne, czego może Cie nauczyć, to kiepskich rozwiązań.
Używanie "wbudowanych" "ficzerów" (światła, mgła, etc.), to IMHO strata czasu i chęci (nie powala wygodą).

Gdybym miał uczyć sie OpenGL od nowa, to przerobił bym podstawy i brałbym się za shadery, VBO.

Strony: 1 ... 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 ... 16