Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Anraz

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 15
46
Spójrz do dowolnego atlasu geograficznego ;)

[Góry są czerwone, wzgórza pomarańczowe, równiny żółte, bagna zielone, woda niebieska]

47
W miedzy czasie postanowiliśmy zrobić własną mapę świata. Nasz geograf wypełnił 211 tysięcy hexów przypisując im typy terenów...

http://screen.bitterglory.com/in/09-01/kckriqrsg.png

48
Święta, święta... Które to już nasze święta na warsztacie? Trzecie :) Widać mamy do tego cierpliwość ;) Inna sprawa czy wy do nas macie ;)
Tak czy owak wszystkim warsztatowiczom od całego zespołu robiącego BG życzę wszystkiego najlepszego. Mamy też dla was prezent tej okazji, ale pamiętajcie, aby go nie dotykać za wcześnie ;)


49
Chyba nikt się nie spodziewa, że będę publicznie opowiadał o ansach z jakimś konkretnym wydawcą, choć niewątpliwe dla takich małych misiów jak my być zauważonym przez większych tego świata to już sprawa łechcząca próżność ;)

Cytuj
Jak wczoraj poszedlem kupic sobie kebaba to przydazyla mi sie dziwna rzecz. Wiem o tym tylko ja, szprzedawca kebabow i jakas nie znana mi blizej osoba. Ale niestety nie moge tu o tym napisac. Mimo wszystko chcialem sie podzielic tym newsem.

To właśnie ja byłem tą bliżej nie znaną osobą i masz rację - nie powiadaj publicznie o tym co zrobiłeś temu sprzedawcy za pomocą owego kebaba ;)

50
...a u nas robota wre...

Ostatnio pojawiło się kolejne techdemko, w grę w zasadzie się da już grać, choć dalej jest to prealfa. Ustaliliśmy tez datę premiery gry, co w przypadku takiego projektu jest bardzo korzystne. Jakby powiedział to Gandalf, wpatrujcie nas piątego dnia o świcie, co w tym przypadku oznacza drugi kwartał 2010 roku  :) Termin odległy, ale jednocześnie robimy jeszcze inne ciekawe rzeczy :D

Przy okazji zaczęliśmy mocniej się promować, zwłaszcza na forach angielskojęzycznych, co tez spowodowało, ze ktoś poczuł nas oddech na plecach i były związane z tym wesołe przygody.

 Zainteresowane osoby mogą tez poczytać o  rozwoju projektu i podstawach gry w serii nowych notatek o „apetycznej” nazwie „gorzki notatnik” (Bitter Scratch Pad). Tak jak wspominał Kurak na swoim blogu, zapewne dla programistów nie będzie to super ciekawa lektura, ale mimo to warto poczytać. A co od samych programistów, to tylko wspomnę, że od dłuższego czasu jedziemy w tym samym składzie: Kurak, Bleck, gamer.cpp, krajek, Maskl i Hextor.

I na koniec, dla przyzwoitości screeny (choć być może docenią je tylko osoby ceniące sobie geografię i piękno naszego globu ;) ):

   

51
Projekty rozpoczęte / Odp: Global Epidemic
« dnia: Grudzień 12, 2008, 23:05:27 »
Gratulacje :) Dobry marketing to duża cześć sukcesu.

52
Projekty rozpoczęte / Odp: Global Epidemic
« dnia: Grudzień 06, 2008, 09:41:10 »
Trzymam kciuki ;)

Zapomniałeś tylko o deratyzacji, która to była bardzo ważna podczas zwalczania wszelkich plag ;)

53
To akurat byłoby proste, tylko target nie ten ;)

55
Branża / Odp: Historia porzucenia C&C Tiberium
« dnia: Październik 05, 2008, 09:34:03 »
Klasyczna sytuacja, ale wiesz co Esidar, jak kiedyś CI wytoczy ci proces to będziemy musieli potem robić zbiórkę na adwokata dla ciebie :D

56
Poszukuję / "Bitter Glory" szuka grafików
« dnia: Październik 03, 2008, 17:23:27 »




szuka osób chętnych do pomocy przy tworzeniu








gry "grand strategy" rozgrywająca się w realiach drugiej wojny światowej*.

 [ galeria screenów ]  [zapowiedź na Onecie  ] [ trailer ] **




Wastelands Interactive to prężna i zarazem nieformalna grupa kilkunastu osób*** hobbystycznie robiących gry strategiczne. Zajmujemy się tym od prawie dwóch lat, mamy dość stabilny skład i nawet „dorobiliśmy” się własnego serwera (dedykowanego). Jesteśmy rozrzuceni po całej Polsce, ale  spotykamy się co 2-3 miesiące, dzięki czemu gro z nas zna się osobiście.
Naszym odległym celem jest wypracowanie sobie własnego sposobu zarabiania na życie.


Szukamy osób do pomocy przy:


- modelach sprzętów wojskowych [przykład]
- schematach sprzętów [przykład]
- elementach GUI (panelach, oknach,  ikonach) [przykład ]
- materiałach  promocyjnych [przykład]


Jeżeli:


- twoim hobby jest druga wojna światowa lub po prostu rysowanie;
- chcesz mieć ciekawy wpis do cv lub wzbogacić portfolio;
- rozumiesz jaka jest różnica miedzy wspólnikiem a  pracownikiem, bo nie jesteśmy firmą,   ale jednocześnie nasza wcześniejsza gra "WW2:Road to Victory" ****


już jest w sprzedaży, a zyski z niej są dzielone pomiędzy osoby ją tworzące

oraz jesteś ciekawy jak wygląda projekt tego typu od środka, a może nawet masz ambicje kierować pracami działu graficznego, to napisz do mnie na adres: anraz@bitterglory.com lub na GG (5602).

W razie pytań zachęcam do dyskusji w naszym temacie na "Warsztacie" : link
(w tym temacie zgodnie z zasadami zamieszczania ogłoszeń postowanie jest zakazane).

__________________________________
* Najważniejsze cechy Bitter Glory:

    - czas gry: 1933-1950+
    - swobodny upływ czasu, aktywna pauza, regulacja szybkości gry
    - heksagonalna mapa świata oparta na zdjęciach satelitarnych NASA, zawierająca typ terenu, strefy klimatyczne, rejony geograficzne (około 5000!), drogi, koleje oraz informacje o gospodarce - łącznie około 210 tys. heksów!
    - skalowane jednostki lądowe (ilość ludzi, kompanii, pojazdów dział) i lotnicze (ilość samolotów)
    - okręty od kutrów torpedowych do pancerników
    - przebudowywanie istniejących okrętów
    - możliwość tworzenia własnej organizacji jednostek lub używania historycznych wzorców
    - projektowanie własnych pojazdów, samolotów, statków lub korzystanie z wzorców historycznych
    - zrównoważony system walki
    - rozbudowany system liczenia parametrów jednostek
    - 4 stopniowa struktura dowodzenia lądowego
    - uzupełnienia jednostek w postaci konkretnych sprzętów, które trzeba wyprodukować
    - rozbudowane tło historyczne
    - “co byłoby gdyby?” - alternatywny rozwój wypadków wraz z konsekwencjami
    - rozbudowany i zarazem prosty w obsłudze model dyplomacji
    - sterownie gospodarką dostosowane do indywidualnych wymagań gracza
    - wyścig technologiczny - szczegółowe drzewa technologii
    - sprawne AI
    - multiplayer
    - wsparcie dla gracza w kontrolowaniu różnych aspektów gry (np.: konstrukcja, produkcja, dyplomacja, zaopatrzenie)
-   możliwość edycji wielu parametrów gry (min. wydarzeń, OoB, plików AI) przy pomocy dołączonych narzędzi lub… edytora tekstowego

** Trailer jest dołączony do bieżącego numer „CD Action” (na Cover DVD)

*** w tym  6 programistów (Kurak, Bleck, krajek, Maskl, gamer.cpp, Hextor), kilku grafików (Scytth, Dijo, Silent), historyk (Aux_Teergois), geograf (doktorek), muzyk (Mertruve), specjalista d/s OoB&ToE (Severian) oraz inne osoby posiadające doświadczenia związane z zagadnieniami sieciowymi, marketingiem, PR i prowadzeniem projektów

**** O grze można poczytać w recenzjach na Onecie i w ostatnim (październikowym) numerze „CD Action”

57
Projekty rozpoczęte / Odp: World War 2 - Road to Victory
« dnia: Październik 02, 2008, 18:25:55 »
Cóż komentarze Złośliwca mogę potraktować tylko jako słabe prowokacje podyktowane osobistymi animozjami, bo uważni czytelnicy warsztatu wiedzą, że toczyły się miedzy nami spory i to na przestrzeni jakiś ostatnich dwóch lat. Myślę, że prostu trzeba te komentarze zignorować, bo rozpatrywanie ich na jakiejś innej płaszczyźnie mija się z celem.

Co do oceny to jest ona dokładanie taka jak miała być i trudno z niej być niezadowolonym.  Nawet najlepsze gry tego typu nigdy nie dostawały w CDA  "10", ani nawet "9", wiec realnie rozpatrując nasze szanse stawiliśmy na to że ocena „5” jest spodziewana, „4” to rozczarowanie, a „6” to miłe zaskoczenie. Oczywiście mogła się też zdarzyć "kasznka zone" :D

Chciałbym też zwrócić uwagę wszystkich tu zgromadzonych w stronę pytania czy dużo gier z warsztatu jest recenzowanych w  gazetach, ląduje w sklepach itp.? Czy dużo jest kończonych projektów? Czy jest tu do tego atmosfera? Ale to już cześć dyskusji na temat: „warsztacie gdzie zmierzasz”...




58
Anraz przyszedł i nikomu po głowie nie daje ;) Zagadką zostanie, czy dlatego że tym forum nie jestem modem (i raczej nie będę :D), czy dlatego że woli inne metody działania :D

Demo też będzie, ale za jakiś czas. Za nim to nastąpi  będzie jeszcze coś innego w okolicy świąt i nie będzie to trailer, choć kolejne krótsze trailery poświęcone bardziej konkretnym aspektom gry też z czasem będą  się pokazywać.

Co do AF - pewnie artykuł zainspirowany (lub sponsorowany) przez NG - normalna praktyka.

Na warsztacie temat o AF został zamknięty na życzenie II, co osobiście mi do gustu nie przypadło, bo wygląda to na zamykanie us forumowiczom, a jak widać jest potrzeba by dalej o AF rozmawiać.
W mojej ocenie skoro AF jest już profi, to nic nie stoi na przeszkodzie by złożyć  nowy temat, temat którego autorem nie będzie II i nie będzie miał moralnego prawa do wnioskowania o jego zmykaniu, zwłaszcza gdy dyskusja będzie nie po jego myśli :D


59
Projekty rozpoczęte / Odp: World War 2 - Road to Victory
« dnia: Wrzesień 27, 2008, 08:47:54 »
Dopiero ciekawie  zrobi się za tydzień - w najbliższym CDAction będzie recenzja gry o nazwie "World War II" - oczywiście tytuł dość nie konkretny  i może dotyczyć dowolnej gry, ale z drugiej strony wysłaliśmy tam naszą grę żeby został oceniona...W sumie recenzja gry w Onecie to też nie przypadek, tylko nasze aktywne działanie. W tym świecie chyba nie ma przypadków ;)

60
Na forum gram.pl smuggler potwierdził, że w kolejnym numerze CDAction, będzie nasz trailer :)
Każdy może sam sprawdzić: http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=2694&u=20971

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 15