Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Anraz

Strony: 1 2 [3] 4 5 6 7 ... 15
31
Projekty rozpoczęte / Odp: Time of Wrath
« dnia: Lipiec 29, 2009, 23:21:08 »
Jak masz już atak jednej jednostki na wroga to klikaj w kolejne swoje jednostki to się dołączą. Ot cała tajemnica ;)

32
Projekty rozpoczęte / Odp: Time of Wrath
« dnia: Lipiec 29, 2009, 12:00:46 »

33
Dystrybucja i promocja / Odp: Zagraniczni wydawcy
« dnia: Lipiec 18, 2009, 08:10:54 »
500 gier to nie jest dużo, to raczej bardzo mało jeżeli zastanowimy się nad tym jak dużo ludzi na całym świecie gra w gry. W warunkach domowych to i realna ilość  zarazem czysty zysk.

34
Projekty rozpoczęte / Odp: Time of Wrath
« dnia: Lipiec 17, 2009, 19:08:41 »
Powinno być jeszcze w lipcu.

35
Projekty rozpoczęte / Odp: Time of Wrath
« dnia: Lipiec 16, 2009, 23:57:38 »
Ja widzę inną, lepsza kropkę nad "i" : http://gamersgate.com/DD-WW2RTV/world-war-2-time-of-wrath :)

36
Projekty rozpoczęte / Odp: Time of Wrath
« dnia: Czerwiec 22, 2009, 08:23:08 »

37
Projekty rozpoczęte / Odp: Time of Wrath
« dnia: Maj 22, 2009, 12:15:34 »
"Starcraft" nie jest grą strategiczną, to tylko młócka.


38
Projekty rozpoczęte / Odp: Time of Wrath
« dnia: Maj 22, 2009, 09:22:14 »
Cytuj
jaka jest najpopularniejsza gra strategiczna od chyba 10 lat?

Masz może na myśli "Master of Orion"?

Cytuj
ale i tak może być to czasem lepsze niż po raz tysięczny rozgrywanie tej samej wojny.

Tego typu gier na rynku jest mało i prawdopodobnie do jednego worka wrzucasz bardzo rożne gatunki gier rozgrywających się w realiach drugiej wojny światowej.  nasz target, czyli osoby które są ukierunkowane na gry strategiczne o ww2 (a nie na jakiekolwiek ww2) w grę o kosmitach są w stanie zagrać kilka razy, albo nawet ani razu, bo to nie rynek masowy tylko nisza wydawnicza do której dostosowany jest produkt. Jeżeli ktoś nie jest pasjonatem, to ma to prawo do niego nie przemawiać. Z drugiej strony jeżeli ktoś miał frajdę grając nawet trochę  w "Panzer Generala" to jest to gra dla niego.

39
Projekty rozpoczęte / Odp: „Time of Wrath”
« dnia: Maj 21, 2009, 15:51:07 »
Kreatywność jest w cenie, ale z drugiej strony ważne jest też to co gracze wrzucają do koszyka ;) Na przykład turowych gier o kosmitach nie wrzucają :D

40
Projekty rozpoczęte / Time of Wrath
« dnia: Maj 20, 2009, 11:50:40 »

„Time of Wrath” to najnowsze dziecko Wastelands Interactive. Gra strategiczna z syndromem "jeszcze jedna tura" rozgrywająca się podczas II wojny światowej.

W sumie trudno jednoznacznie powiedzieć  czy to już produkt komercyjny (cały czas byliśmy w ścisłym kontakcie z wydawcami) czy jeszcze amatorski (w sumie zrobiony po godzinach i bez finansowania) . Kilka screenów z gry można obejrzeć tutaj: http://www.warsztat.gd/projects.php?x=view&id=853 . Za kod gry odpowiedzialny jest Kurak, kroku  dotrzymuje mu Bleck, a jeszcze dosłownie swoje dwa grosze dorzucił Hextor.

Premiera gry odbędzie się w przeciągu miesiąca :)

Podstawowe cechy gry:

*Mapa obejmująca swym zasięgiem Europę i Płn Afrykę.

*Lata rozgrywki to 1939-1948.

*Ponad 20000 heksów lądowych.

*Ponad trzydzieści państw.

*Tury obejmujące tydzień czasu.

*Przejrzysty system zarządzania gospodarką, pozwalający skupić się na działaniach militarnych.

*Walka lądowa i powietrzna z wykorzystaniem oblężeń, przechwytywania, bombardowań strategicznych, zwiadu lotniczego, nalotów na flotę, bombardowań i wiele innych.

*System walki morskiej umożliwiający budowę grup lotniskowcowych, bojowych, patrolowych oraz podwodnych. Zarządzanie flotą, konwojami i statkami rajderskimi w Strefach Morskich.

*Możliwość kontroli dowolnego państwa lub państw przez gracza.

*System dyplomatyczny opierający się na trzech głównych sojuszach: Osi, Aliantach i Komiternie. Akcje dyplomatyczne umożliwiają podejmowanie takich akcji jak przyśpieszenie lub spowolnienie przystąpienia do wojny, przeprowadzanie wyborów, zamachy stanu.

*System pogodowy symulujące poszczególne pory roku.

*System logistyczny stale kontrolujący poziom zaopatrzenia bezpośrednio wpływającego na możliwości bojowe jednostek.

*Dostosowanie zasięgu Mgły Wojny, z możliwością jej odsłaniania za pomocą zwiadu lotniczego.

*Tryb Hot-seat oraz PBEM.

*Główna kampania rozgrywająca się w latach 1939 - 1948 oraz inne pozwalające zacząć rozgrywkę w różnych momentach wojny.

*Setki historycznych wydarzeń, takich jak pakt Ribbentrop - Mołotow, Dyktat Wiedeński, Lend-Lease, Operacja Peking i inne.

*Płynny zoom mapy.

*Wyścig technologiczny pozwalający rozwijać typy wojsk a także uzyskać kontrolę nad bombą atomową.

*W pełni historyczne, dokładne Order of Battle we wszystkich scenariuszach, wraz z historycznymi nazwami dla setek jednostek.

*Jednostki lądowe podzielone na dywizje i Korpusy, dzięki czemu możliwe jest zastosowanie wielu taktyk, od ludzkiej fali po wojnę manewrową.

*Możliwość tworzenia nowoczesnych oraz przestarzałych jednostek, w zależności od potrzeb.

*A.I. dostosowujące się do sytuacji taktycznej i strategicznej.

*Skróty klawiaturowe pozwalające na szybki dostęp do wybranych opcji.

*Sztuczne nabrzeża, ułatwiające dokonywanie inwazji.

*Spadochroniarze, pomagający w przejmowaniu kluczowych punktów strategicznych.

*Muzyka stworzona z myślą o przeniesieniu atmosfery tamtych czasów.

*Historyczni dowódcy poprawiający efektywność jednostek.

*Suez i Gibraltar jako ważne lokacje umożliwiające kontrolowanie Morza śródziemnego.

*Kustomizowana grafika dla poszczególnych państw.

*Edytor mapy oraz łatwy dostęp do plików pozwalają na dowolne modyfikowanie istniejących oraz tworzenie nowych scenariuszy.

41
a tak swoją drogą jak blisko końca? kiedy premiera? i czy będzie normalnie w Polsce w sklepach czy tylko przez neta jak poprzednia gierka?

Na premierę gry trzeba jeszcze trochę poczekać, myślę że z rok czasu :) I to z kilku racjonalnych powodów, co prawda  wszystkich nie ma sensu wymieniać (przynajmniej patrząc z mojej perspektywy ;) ), ale  wystarczy jak napiszę, że w między czasie chcemy wydać co najmniej jeden inny tytuł (o jednym, którego premiera już w czerwcu już niedługo będzie osobny temat, na razie zainteresowanych odsyłam na blog Kuraka)), dzięki czemu nasi programiści będą mogli mieć "lepiej" :) [a Ci co są z nami od zawsze "najlepiej" ;) ]

BG będzie dostępne i przez net i normalnie. Zresztą ww2:RtV też jest do kupienia w sklepach, ale w USA (choć nie w supermarketach i nie w megastorach).

42
Polakiem.

43
To co widać na screenie zrobił jeden człowiek :)

44
211k

45
Wojna nie toczyła się tylko w Europie ;) Toczyła się też w Afryce, na Atlantyku, Pacyfiku i w Azji. Wszystkie te obszary były znacznie większe niż Europa.

Strony: 1 2 [3] 4 5 6 7 ... 15