Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - doomtrader

Strony: 1 ... 22 23 24 25 [26]
376
Doomtrader, Ty byś mi powiedział dlaczego nie chcesz zagrać w Faith Factor? (chyba zaznaczyłeś taką opcję w głosowaniu na mojej stronie) Co Cię do tego zniechęciło? Wykonanie strony? Mała ilość zawartych tam informacji czy coś jeszcze?
A i owszem to ja.
Po pierwsze arty. Nie spodobały mi się - nie mówię, że sa złe, nie trafiły w mój gust.
Po drugie - ogromne nasycenie rynku grami RPG. Zarówno tymi gorszymi jak i tymi lepszymi. Pomimo szumnych zapowiedzi o rewolucyjnych zmianach to wciąż są te same odgrzewane kotlety. Owszem czasem mniej czasem bardziej smaczne. Dlatego co do RPGów to jednak wolę kupić coś co będzie sprawdzonym tytułem (kilka razy wywaliłem kasę w błoto).

Oprócz tego zraziły mnie też reklamy na stronie, ale to wpływu na głos nie miało.

377
Co do MP3, to bym uważał, bo jest to format licencjonowany. Co prawda do iluśtam kopii (chyba 5000, ale lepiej sprawdzić) można korzystać z niego za darmo, ale co jeżeli więcej osób sciągnie Twoją grę (licencja nie przewiduje żadnych wyjątkow dla programów freeware).

Czy mógłbyś podać jakieś źródło odnośnie tej informacji?

378
Projekty rozpoczęte / Odp: Zasoby do gry.
« dnia: Listopad 12, 2006, 20:07:42 »
1:1 - 1 minuta rzeczywistości to jedna minuta w grze. Ale budynki nie będą się budowały kilka lat  ;) bo istnieje coś takiego jak roboty - znacznie przyśpieszą procesy budowania. Bo jak to by się inaczej zrobiło?? Armia przebyła jakieś 10 metry a jeden człowieczek który podszedł do budynku już go wybudował  ??? :D.

wygląda na to że chcesz zrobić MMORTS
a jesli nie to nie mogę sobie jakoś wyobrazić potyczki na jakiejkolwiek planecie.
nawet jeśli zrzucisz swoje oddziały do garnizonu wroga to walki będą trwały kilka godzin
pozostaje wytępienie maruderów i partyzantów na reszcie planety
co ze szkoleniem jednostek? czołg i owszem można wybudować w ciągu minuty (za pomocą hipersuper replikatora) ale kierowca nie nauczy się nim jeździć w trzy minuty, chyba że wszczepisz mu mikroprocesor
jak chcesz zastąpić starty w ludziach bo przy takiej skali to chyba jakaś populacja musi być chyba że to uniwersum maszyn
teoretycznie możnaby to zrzucić na AI ale czy da ono sobie radę ?

379
Projekty rozpoczęte / Odp: Zasoby do gry.
« dnia: Listopad 12, 2006, 19:20:11 »
Bardziej się skup na odpowiednich proporcjach i zależnościach ;)

Z tym mam problem myślałem żeby zrobić gre w której czas będzie się maił do rzeczywistości jak 1:1. Budynki będą wznoszone przez maszyny a więc nie będzie to trwało latami. Ale nie moge wymyślić jakie ceny i jakie zużycie zasobów ma mieć każdy budynek (te wartości muszą być realne).

Iiiiiiik

no to brachu na czołg jakieś 50 ton surówki i tona metali rzadkich, nieco plastiku
do tego jakies materiały pędne - czołg pali tak 300+ litrów benzyny/ropy na 100 km
budynek na dobra sprawę może być i z drewna i z kamienia, cementu, metalu, szkła, plastiku itd
co do wartości? zważ sobie metr kwadratowy blachy falistej i policz ile metrów potrzeba na zbudowanie hangaru o jakichś wymiarach, dodaj do tego jakieś podpory, okablowanie i inne duperele i będziesz miał wynik

ale jak chcesz robić grę o podboju kosmosu to wszystko może być napędzane antymaterią a jednostki i budynki mogą powstawać w replikatorach, które zamieniają energię na materię

1:1 to znaczy jedna minuta w grze trwa jedna minutę w rzeczywistości?
czy tez może jeśli coś produkuje się 100 godzin w rzeczywistości to trwa to też sto godzin czasu gry?


Napewno jesli chcesz robić gre S-F to przede wszystkim musisz stworzyć jakiś projekt uniwersum. Prawa fizyki jakie nim rządzą itd itp.

380
Projekty rozpoczęte / Odp: Zasoby do gry.
« dnia: Listopad 12, 2006, 15:32:05 »
Tak dzięki. Ale troszke mało ich  :D.

Napisz coś na temat gry
czy to RTS czy turówka
jaki klimat post apo na ziemi czy tez może podbój kosmosu ( a może III WŚ)

381
Projekty rozpoczęte / Odp: Projekt Sorrow
« dnia: Listopad 03, 2006, 11:06:55 »

Po co uczyć się na własnych błędach, skoro można na cudzych - wyciągnąć wnioski z licznych projektów, które upadły zanim jeszcze na dobre się rozpoczęły. Zastanowić się, dlaczego upadły i spróbować zrobić inaczej. Ja nie mówię "nie róbcie nic", tylko "róbcie coś, a dopiero potem anonsujcie się na forum". Nie będę przecież kolejnej grupie życzył powodzenia i wytrwałości. Ja swoje życzenia trochę cenię :).
Prace nad projektem trwają już od jakiegoś czasu. Dlatego też temat ten trafił do działu projekty a nie pomysły.
Mamy zaplanowane określone zadania dla osób, które chciałyby się do nas przyłączyć, tak więc jeśli ktoś posiada odpowiednie umiejętności to moze usiąść i rozpocząć pracę. Kilka mechanizmów do gry powstaje, pozostałe są opisane.

Jeśli design-doc w wersji 1.00 jest czymś, to moge śmiało powiedzieć, że mamy coś.

W każdym razie wkrótce przedstawimy niewielki "press pack", który byc moze rzuci nieco więcej światła na to co planujemy zrobić.

382
Inne / Odp: Rozmowa kwalifikacyjna. Wazne!!!
« dnia: Listopad 02, 2006, 12:01:20 »
Testy: 70% to wynik który może zapewnić posadę lidera projektu :P

Jeśli test dotyczy jezyków programowania, to taki wynik może najwyżej zapewnić posadę głównego programisty :). Zdolności programistyczne nijak się mają do zarządzania projektem.
No tu akurat główny programista był zawsze liderem projektu.
Ale faktycznie byli tez liderzy nieprogramiści.
Dziękuję za sprostowanie.

Najważniejsze jest jednak, że przy takim wyniku można już domagać się sporego uposażenia! ;)

383
Inne / Odp: Rozmowa kwalifikacyjna. Wazne!!!
« dnia: Listopad 02, 2006, 10:09:24 »
Miałem kiedyś (nie)przyjemność pracować w jednej firmie rekrutującej programistów (m.in. dla Siemensa).

Kilka uwag:
Ubiór: Jeansy raczej sugerują osobę wyluzowaną, ale w żadnym wypadku nie pasują do marynarki (i jednak nie są mile widziane). Najlepszy jest rzeczywiście złoty środek. Spodnie (niekoniecznie w kant) i jakaś koszula. Jeśli garnitur to sportowy lub właśnie do pracy.
Testy: 70% to wynik który może zapewnić posadę lidera projektu :P (35% jest już przyzwoity)
Zarobki: Ilekolwiek byście nie podawali to musicie wiedzieć czemu macie tyle zarabiać, jednak średnią krajową wołać bez wachania. ;) ( o ile coś się umie w praktyce).
CV: Wypisywać wszelkiego rodzaju projekty, dorywczą robotę itd. itp. Pokazujecie, że jesteście aktywni.

384
Projekty rozpoczęte / Odp: nietypowy MMORPG-RTS
« dnia: Listopad 01, 2006, 14:02:01 »
Cytuj
Są to lokacje wraz z ich połączeniami (portal). Portalem może być ulica, korytarz, drzwi zależnie od lokacji (może to być plac, pokój itp). To tylko zrzut z edytora więc wyglada jak wygląda. Chodzi mi raczej aby pokazać idee, gdyż nie wiedziałem takiej gry zrealizowanej w ten sposób (albo źle szukałem)

To chyba Baldury tak były zbudowane  ???

385
Projekty rozpoczęte / Odp: Projekt Sorrow
« dnia: Październik 31, 2006, 15:30:31 »
Zrób design-doc, a wtedy dopiero zabieraj się za zbieranie zespołu.
Czy są gdzieś może opisane reguły, na zasadzie których udostępnia się tego typu dokument? Jakaś klauzula zachowania tajemnicy?
Wiem, że najlepszą regułą jest dbałość o własną reputację, ale jak to mówią strzeżonego...

386
Projekty rozpoczęte / Odp: Projekt Sorrow
« dnia: Październik 28, 2006, 23:40:12 »
Cytuj
Tak na marginesie, czy Twój nick ma coś wspólnego z charakterem?

Ma. Ale tym razem udzielam rad z czystej życzliwości :). Zrób design-doc, a wtedy dopiero zabieraj się za zbieranie zespołu. Inaczej nawet jeśli ktoś się do ciebie zgłosi (a na razie masz szansę tylko u bardzo początkujących), to ten ktoś nie będzie nawet wiedział, od czego ma zacząć programowanie. Może nawet coś tam naskrobie, ale nie od dzisiaj wiadomo, że większy projekt pozbawiony wytycznych jest automatycznie skazany na klęskę.

Jak już wspomniałem projekt jest we wczesnej fazie realizacji.
Pewne elementy silnika powstają, opisane sa najważniejsze elementy interfejsu i mechanika poszczególnych elementów gry.
Zrobiona jest kupa researchu (jeszcze większa przed nami).

387
Projekty rozpoczęte / Odp: Projekt Sorrow
« dnia: Październik 28, 2006, 23:17:17 »
Proponuję przejrzeć forum w poszukiwaniu podobnych "projektów". Było już ich tu dziesiątki i jakoś żaden nie wyszedł poza tę nieszczęsną "wstępną fazę realizacji", czyli marzenia ich niedoszłych twórców. Może wyciągniesz z tego faktu jakieś wnioski. Oczywiście nie takie, iż takiej gry w ogóle nie da się stworzyć.
Dziękuję za odpowiedź.

Tak się składa, że szukałem podobnych projektow na forum i żadnego nie znalazłem. Niestety, bo wiedziałbym do kogo bezpośrednio się zwrócić.
Byłem tez świadkiem wielu genialnych pomysłów modderskich, które umierały po miesiącu (co i tak jest niezłym wynikiem).
Jeśli posiadasz umiejętności, których potrzebujemy lub znasz kogoś takiego to bardzo proszę o kontakt.

Temat ten powstał własnie po to aby przyśpieszyć termin ukończenia prac. Rozsądniejsze, a przede wszystkim szybsze jest poszukiwanie osoby, która pewną wiedzę i umiejętności posiada niż samodzielne jej zdobywanie. Nie uważasz?
Nie chcę oczywiście powiedzieć, że zwalnia nas z poszerzania swoich horyzontów.

Tak na marginesie, czy Twój nick ma coś wspólnego z charakterem? ;)


Mam nadzieję, że to dobry dział na tego typu post.

Dział dobry, choć jest jeszcze poddział o nazwie "Rekrutacja". Poza tym, życzę powodzenia i wytrwałości w realizacji swych zamierzeń.

Pozdrawiam
artpoz

Dziękuję bardzo,

W związku z tym zdaję się na decyzję moderatora, gdzie ten temat lepiej pasuje.

388
Projekty rozpoczęte / Bitter Glory - tworzymy polską grę strategiczną
« dnia: Październik 28, 2006, 22:31:05 »
Witam.


Mam nadzieję, że to dobry dział na tego typu post.

Jestem szefem projektu, który za cel postawił sobie stworzenie strategi rozgrywanej w okresie II wojny światowej. W chwili obecnej całość jest we wstępnej fazie realizacji, jednakże prace koncepcyjne są dosyć zaawansowane. Mówiąc w skrócie, wiemy jak ma wyglądać finalny produkt i czym ma się charakteryzować.
W skład zespołu wchodzą osoby posiadające doświadczenie w modowaniu gier innych wydawców, a także  znające C++, niestety bez odpowiedniego doświadczenia w tworzeniu gier.
Jako, że jesteśmy grupą pasjonatów, zapaleńców i niestety nie programistów z wykształcenia, poszukujemy osoby (osób), która chciałaby podjąć się wyzwania jakim jest stworzenie heksagonalnej mapy świata.
Niezbędnymi wymaganiami jest dobra znajomość C++ i doświadczenie w tworzeniu tego typu mapy lub interfejsu graficznego do gier.
Finalnie, projekt jest przedsięwzięciem komercyjnym.

Osoby zainteresowane współpracą proszę o przesłanie maila na adres wspolpraca[at]bitterglory.com

Pozdrawiam,
doomtrader


EDIT:

Ostatnimi czasy udało nam się pozyskać osobę, która objęła stanowisko głównego programisty.
Oczywiście osoby chętne do współpracy są wciąż mile widziane, jednakże zakres prac którymi miałby się zająć będzie zależny od posiadanych umiejętności, zdobytego doświadczenia.

doomtrader.

Strony: 1 ... 22 23 24 25 [26]