Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - doomtrader

Strony: 1 2 [3] 4 5 6 7 ... 26
31
Projekty zaawansowane / Odp: Gloria Victis
« dnia: Marzec 07, 2012, 20:26:27 »
Jog,

Nie rób Dev Diary specjalnie dla mnie. Zrób je dla swoich potencjalnych klientów.

IMHO dev diary ma za zadanie zaprezenotwać grę. Przedstawić takie czy śmakie featuresy, zachęcić do śledzenia informacji na ten temat.

No ale jeśli jego celem było przycignięcie nowych ludzi do ekipy i zostało to zrealizowane to ważne że cel zrealizowaliście.

32
Projekty zaawansowane / Odp: Gloria Victis
« dnia: Marzec 07, 2012, 01:09:43 »
Dla kogo powstało to DD?
Jeśli dla użytkowników Warsztatu to jest super, jeśli dla minimalnie większej społeczności to słabo. Bardzo słabo.

33
Projekty zaawansowane / Odp: Warlock's Gauntlet v1.3
« dnia: Luty 27, 2012, 10:59:07 »
Wielki szacun.

Jaka jest szansa, że będzie to miasto, które naprawde będzie można nazwać miastem? Czyli będzie posiadało około 1000 mieszkańców i tak ze 200 domostw?

34
Projekty zaawansowane / Odp: Zombie, Redneck, Guns etc.
« dnia: Luty 20, 2012, 23:50:01 »
Obawiam się iż nie każda, ta pierwsza w swoim rodzaju nie jest klonem żadnej innej ;)

jasne :D

Cytuj
The developer says he was influenced by both Castle Crashers and Alien Hominid.

mi osobiście przypomina 8bitowe lethal weapon i Franko z giwerami z amigi

35
Projekty zaawansowane / Odp: Zombie, Redneck, Guns etc.
« dnia: Luty 20, 2012, 18:18:29 »
Pierwsza moja myśl po zobaczeniu tej gry to było - "zrzynka z Zombieville".
Domyślam się jednak iż mechanika jest znacznie bardziej zaawansowana w twoim produkcie.
Mam jednak takie pytanie czy rzeczywiście gra była wzorowana na tamtym produkcie. Jeśli tak to dlaczego ? Czy nie bardziej kreatywne i satysfakcjonujące było by wykonanie jakiejś własnej koncepcji niż robić klona ?


Każda gra może być nazwana klonem tej czy owej.

37
Branża / Odp: Rozłam w zespole Ether Fields
« dnia: Styczeń 31, 2012, 23:27:17 »
Kto miał rację pewnie dowiemy się za jakieś pół roku jak ukażą się nowe screeny autorstwa jednej lub drugiej strony.

38
Oferty pracy / Projektant Gier (postprodukcja)
« dnia: Czerwiec 17, 2011, 22:40:15 »
Wastelands Interactive poszukuje osoby na stanowisko Projektant Gier (postprodukcja).
W związku z planowaną premierą kolejnego tytułu poszukujemy osoby zajmującej się wsparciem technicznym oraz rozwojem wydanych już produktów.

Wymagania:
- Doświadczenie w tworzeniu (modowaniu) skryptów do gier,
- Dobra znajomość języka angielskiego,
- Podstawowa znajomość notacji UML,
- Bardzo dobra znajomość pakietu Office,
- Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów,
- Umiejętność analitycznego myślenia,
- Bardzo dobra umiejętność w odnajdywaniu informacji w Internecie,
- Sumienność, terminowość,
- Samodzielność i odpowiedzialność w rozwiązywaniu zadań,
- Zainteresowanie zagadnieniami dotyczącymi Drugiej Wojny Światowej,
- Łódź lub okolice.


Mile widziane:
- Udział w tworzeniu moda do gry strategicznej


Oferujemy:
- Praca na umowę o dzieło lub umowę zlecenie,
- Możliwość uczestniczenia w tworzeniu kolejnych produktów.



Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV oraz stworzonego przez siebie lub zmodyfikowanego scenariusza* dla gry Time of Wrath lub Storm over the Pacific na adres: doomtrader[at]wastelands-interactive.com wpisując w temacie:
Projektant Gier (postprodukcja).
*Scenariusz musi zawierać stworzone specjalnie na jego potrzeby pliki XML obsługujące system eventów oraz zachowania AI.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami


Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu tej oraz kolejnych rekrutacji zgodnie z obowiązującą Ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 833) aż do pisemnego wycofania zgody.”

39
Oferty pracy / Programista PHP
« dnia: Czerwiec 17, 2011, 01:10:24 »
Wastelands Interactive - niezależny developer gier komputerowych poszukuje programisty PHP

Wymagania:
- Doświadczenie w programowaniu PHP poparte portfolio,
- Łódź lub okolice


Oferujemy:
- Możliwość uczestniczenia w unikalnym projekcie,
- Wynagrodzenie w oparciu o umowę o dzieło,
- Możliwość zawarcia długotrwałej współpracy przy 'serwisie' projektu


Zainteresowane osoby zapraszamy do przesłania CV oraz portfolio na adres: doomtrader[at]wastelands-interactive.com wpisując w temacie:
Programista PHP
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami



Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu tej oraz kolejnych rekrutacji zgodnie z obowiązującą Ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 833) aż do pisemnego wycofania zgody.”

40
Nieaktualne



Wastelands Interactive - niezależny developer gier komputerowych poszukuje programisty do kończonego właśnie projektu.

Wymagania:
- Doświadczenie w programowaniu C++,
- Znajomość C#,
- Znajomość technologii DirectX,
- Doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Umiejętność analitycznego myślenia,
- Sumienność, terminowość,
- Znajomość języka angielskiego,
- Łódź lub okolice.

Mile widziane:
- Ukończone projekty na koncie

Oferujemy:
- Praca na umowę o dzieło,
- Możliwość uczestniczenia w kolejnych projektach.


Zainteresowane osoby zapraszamy do przesłania CV na adres: doomtrader[at]wastelands-interactive.com wpisując w temacie:
Programista C++
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami



Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu tej oraz kolejnych rekrutacji zgodnie z obowiązującą Ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 833) aż do pisemnego wycofania zgody.”

41
Wygląda prawie jak "Bullet Candy Perfect"

42
Projekty rozpoczęte / Odp: Time of Wrath
« dnia: Sierpień 13, 2010, 20:07:10 »
Warto poinformować, iż World War 2: Time of Wrath jako pierwsza polska gra w historii, zostało wyróżnione nagrodą iminienia Charles’a S. Roberts’a, przyznawaną dorocznie za perfekcję w rozwijaniu hobby związanego z historycznymi grami wojennymi. Time of Wrath otrzymało wyróżnienie w kategorii  Najlepszej gry komputerowej rozgrywającej się w XX wieku.

43
Matematyka i fizyka / Odp: Fizyka Samochodu - drugie podejście :D
« dnia: Lipiec 15, 2010, 01:20:37 »
Koło samochodu nigdy nie jest idealnym kołem (o ile jest na nim opona, ale jak nie ma opony to się trochę felga gniecie więc też nie jest idealnym kołem)

44
A ja ciagle nie wiem czy będzie lapek z rzutnikiem :|

45
Projekty rozpoczęte / Odp: Glorious (multiplayer turn-based strategy)
« dnia: Czerwiec 30, 2010, 00:31:48 »
Bo w tetrisa można było pograć :P

Strony: 1 2 [3] 4 5 6 7 ... 26