Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - doomtrader

Strony: 1 [2] 3 4 5 6 ... 26
16
Produkcja / Odp: Sprzedawanie malych gier do gazet.
« dnia: Sierpień 19, 2012, 11:24:38 »
Zdanie "released on Steam" zrozumiałem, że gra zostanie wydana na Steamie w pełnym znaczeniu - czyli razem z pobieraniem opłat. W końcu na początku wstawia się informacje, screeny, filmy z gry, i to na ich podstawie społeczność wybiera grę do wydania. Wczesne buildy/demka z jednym levelem można zamieszczać, ale raczej nie ma przymusu ;)
Uściślając, community zgłasza swoje poparcie dla wydania jakiejś gry na Steamie, wówczas pracownik Steama ma dodatkowy argument (lub nie) za wydaniem tej gry u nich.

17
Projekty rozpoczęte / Odp: Arcadia:Beginning
« dnia: Sierpień 18, 2012, 22:57:05 »
popraw linka do forum

18
Poszukuję / Odp: Tworzenie gry komputerowej - tylko powazne oferty.
« dnia: Sierpień 17, 2012, 23:02:05 »
Co Fanny.Shaver zrobi to już jego sprawa, natomiast jeśli szuka kogoś kto zrobi mu grę według jego pomysłu, projektu, dokumentacji i za jego pieniądze to żądanie realizacji za pół darmo w zamian za udziały jest imho nie fair.

Oczywiście zatrudnienie tylko ludzi bez expa lub na minimalnym poziomie jest kompletnie bez sensu i to najgorsza rzecz jaką może zrobić.

IMHO ogłoszenie w skrócie powinno wyglądać tak:
Mam do zainwestowania w grę XXX kasy, w związku z tym szukam niewielkiego indie studio z doświadczeniem, które podjęłoby się współpracy przy realizacji projektu, mam już gotowy pomysł, jednak możemy go ponegocjować.


Z drugiej strony, czy Fanny.Shaver chce wejść w biznes i zostać devem, czy też chce zrobić grę swoich marzeń.

19
Poszukuję / Odp: Tworzenie gry komputerowej - tylko powazne oferty.
« dnia: Sierpień 17, 2012, 16:10:02 »
Ja bym się jeszcze siedem razy zastanowił zanim bym jakiekolwiek pieniądze w to wrzucił. Z tego co przedstawiłeś w obu wątkach to pomysł jest fajny na moda, ale jako inwestycja mająca generować zyski jest zupełnie nietrafiony. Jak dajesz kasę to każdy team weźmie projekt by zarobić - reszta ich nie obchodzi.

Dogadaj się tak z nimi by sami wyłożyli 1/2 lub przynajmniej 1/3 funduszy.

Umów się z jakimś byłym CEO dużej firmy gamedevovej albo kimś z naprawdę wielkim doświadczeniem w branży na stanowisku kierowniczym (zapłać mu za konsultacje!) i przedstaw projekt, omów szczegóły i uzyskaj jego opinie.
Chyba następuje drobne niezrozumienie działania rynku, tym sposobem chcesz przerzucić odpowiedzialność (za np. spartolony marketing), na wykonawcę zlecenia. LOL

20
Poszukuję / Odp: Tworzenie gry komputerowej - tylko powazne oferty.
« dnia: Sierpień 16, 2012, 09:46:54 »
Z ciekawości,

Jak idzie?

21
Dystrybucja i promocja / Odp: Zarabianie na grze (Desura, BFG)
« dnia: Sierpień 13, 2012, 20:44:35 »
podpisujesz umowę, wystawiasz rachunek dostajesz przelew, rozliczasz się PITem

22
Projekty zaawansowane / Odp: Rune Masters [wydane/skończone]
« dnia: Sierpień 05, 2012, 12:09:26 »
Świetne Case Study by TeeGee.

Niestety taka jest prawda rynku Indie, że zaledwie kilka procent przebija się z pierwszą produkcją.
Brak doświadczenia, brak znajomości rynku, OGROMNA konkurencja.

23
Projekty zaawansowane / Odp: Rune Masters [wydane/skończone]
« dnia: Lipiec 23, 2012, 19:45:19 »
Tydzień po premierze 60% rabatu?

24
Produkcja / Odp: Crowdfunding
« dnia: Czerwiec 15, 2012, 13:08:14 »
Z pieniędzy zebranych na Kickstarter'ze płaci się najnormalniejszy podatek dochodowy.

25
Gry / Odp: Afterfall
« dnia: Maj 30, 2012, 19:43:58 »
No to gratulować tylko wytrwałości

26
Produkcja / Odp: Studio - struktura
« dnia: Maj 27, 2012, 21:06:02 »
Sporo firm otrzymuje zwroty za wybudowanie np. fabryki i stworzenie X miejsc pracy.
Taki koszt może bagatela sięgać równowartości inwestycji. Ciekawe kiedy się to zwróci w podatkach, bo na wykazanie niskiego zysku jest wiele sposobów.
Na szczęście pracwnicy się nie wymigają z dochodów, więc ich można opodatkować.

27
Produkcja / Odp: Studio - struktura
« dnia: Kwiecień 27, 2012, 17:34:30 »
Żaden ze znanych mi wydawców nie wymaga założenia działalności, prowadzenia spółki czy co tam jeszcze.

28
Sprzedam / Odp: Sprzedam pomysł na grę
« dnia: Kwiecień 26, 2012, 20:57:28 »
IIRC moba to gra w czasie rzeczywistym tak?
gra z powyższego linku strategią nie jest, co najwyżej grą taktyczną, o mechach z widokiem izometrycznym.


To tylko przykład, kilka gier o mechach powstaje, i albo udowodnią, że gatunek jest martwy albo przywróca mu świetność.

30
Dyskusje / Odp: Praca na zlecienia
« dnia: Kwiecień 09, 2012, 18:26:48 »
wysyłasz maila z załączonym CV i z linikiem do portfolio w treści maila.

Strony: 1 [2] 3 4 5 6 ... 26