Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - P@tyS

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 10
46
Projekty zaawansowane / Odp: [FREE][PC] BitcoinGame
« dnia: Luty 14, 2015, 18:41:20 »
Nowa wersja: 04

Udało mi się zrobić:
 - sklep, gdzie można kupować skiny gracza i 'przeciwników'
 - nowy bonus: nieśmiertelność
 - nowe grafiki
 - szybko spadający szuriken
 - wersje demo online

TODO:
 - pokolorować grafiki
 - dodać zapis ilości zdobytych bitcoinów
 - dodać nową muzykę
 - dodać beat detection
 - poprawić wersję online

Strona: http://bitcoin-patys.rhcloud.com/
Wersja online: http://bitcoin-patys.rhcloud.com/game
Download: http://bitcoin-patys.rhcloud.com/download



47
Sprawdziłem, były 4 niezainicjalizowane niezwiazane z tym, poprawiłem. Może coś nie znalazło, albo przy dziedziczeniu coś pochrzaniłem z listami inicjalizującymi.
https://stackoverflow.com/questions/10950756/uninitialized-values-behave-as-expected-on-linux-but-not-windows znalazłem to i w miarę pasuje do mojego problemu. Może gdzieś coś się ukryło :(

Chyba po prostu od nowa przepisze ten kod.

49
tak :D mam w TODO dopisane żeby dodać zabezpieczenie. Program wybucha jak nie ma jej.
Ale działa bo pod linuxem jest ok (kod mam w sumie ten sam).
A z cout pod win dostaje tekst wybrany ta metoda.

50
Akurat tekst w poprzednich wersjach gry działa. I jest wszystko ok. I nie musi być zainstalowana, to zależy od biblioteki jakiej używasz.
http://bitcoin-patys.rhcloud.com/download To ta gra. Poprzednie wersje działają jak należy, kolejna też jest gotowa, tylko pod windowsem nie chce działać. Może, gdzieś, coś nie jest w liście inicjalizacyjnej dopisane.

Jak konstruktor jakiegoś pola nie jest jawnie 'wywołany' np w liscie inicjalizacyjnej, to jest jest wywołany w momencie tworzenia obiektu, czy jest przypisywany mu null czy coś innego, czy to zależy od platformy(wtedy by może się zgadzało z moim problemem)?

51
Oto kod:

shop_texts:
class TextManager
{
 public:
  TextManager();
//...
  ShakingText& getText(const std::string& text_id);
 private:
  std::map<std::string, ShakingText> texts;
};
Konstruktor:
TextManager::TextManager():
  texts()
{

}
getText:
ShakingText& TextManager::getText(const std::string& text_id)
{
  return texts.find(text_id)->second;
}

52
Ad.1. Jak chciałem coś zrobić w 3d, to używałem Irrlicht http://irrlicht.sourceforge.net/, jest prosty, szybki i można szybko fajne rzeczy zrobić. Z ogre3d nie probowałem nic większego zrobić (udało mi się go jakoś postawić, ale jakoś nie ogarniałem co się dzieje). Tak więc polecam irrlicht. Z instalacją nie powinno być problemu (jest w repozytoriach, chyba nawet najnowsza wersja).

Ad.2. Jak wyżej. I Irrlicht na początek jest prostszy, masa przykładów, dobra dokumentacja.

Ad.3. Ja wszystko robię na linuxie, a jak coś chcę pod windowsa zrobić to używam MinGW. Ogólnie lepiej mi się programuje pod linuxem. Pogadanka od steam na temat tworzenia dla linuxów: http://youtu.be/Sd8ie5R4CVE

53
Akurat to jest tekst, poza tym mam assets manager i w konsoli widzę co sie ładuje.

54
Robię grę na 2 platfromy: windows(mingw) i linux. I napotkałem problem. Ten kod działa pod linuxem, ale nie działa pod windowsem.
Shop::Shop(): shop_texts() {}
//...

void Shop::draw(App* app)
{
    app->window.draw(shop_texts.getText("btn_playerskins"));
}

shop_texts zwraca sf::Drawable object.
Później w App:

shop.draw(this);
Ten kod wyświetla wszystko poprawnie pod linuxem, ale nie wyświetla nic pod windowsem.
Za pomocą std::cout sprawdziłem czy istnieją obiekty w shop_texts, i normalnie zwracają mi wartości.
Jaka jest różnica w kodzie dla windowsa?

55
Dźwięk / Odp: Beat detection
« dnia: Styczeń 30, 2015, 12:22:11 »
Jeżeli użyłbym FFT (np na podstawie tego: http://www.codeproject.com/Articles/9388/How-to-implement-the-FFT-algorithm) to mam porównać czy dany fragment jest większy: od poprzedniego, czy od średniej z tych fragmentów, czy na sztywno ustalić jakiś próg? Jeżeli tak to mamy beat?

Normalizację, filtry itd odpuszczę sobię, gdyż nie musi to być super dokładne. Wystarczy żeby 'czuło się' że wszystko idzie w rytm muzyki. :)

56
Dźwięk / Odp: Beat detection
« dnia: Styczeń 29, 2015, 17:37:08 »
Dzięki za wytłumaczenie :D

Chciałbym to zrobić od razu w grze, bez dodatkowych plików itd.

Więc w sfml znalazłem, że po wczytaniu do sf::SoundBuffer mogę 'wybrać' sample (const Int16 *    getSamples () const : Get the array of audio samples stored in the buffer. ) i dalej w dokumentacji mam "A sample is a 16 bits signed integer that defines the amplitude of the sound at a given time." Więc biorę tą tablicę z samplami (w nich jest ta amplituda, tak?). Liczę z tego średnią itd. Rozumiem że jest 44100 sampli na sekundę, czyli obliczam z 1470 sampli średnią dla jednego bloku.

Cytuj
- jeżeli w tym bloku średnia amplituda > A, a w poprzednim nie, to mamy beat.
a jak w obu jest powyżej A?

Wszystko się zgadza?

57
Dźwięk / Beat detection
« dnia: Styczeń 29, 2015, 15:08:48 »
Witam,
Niestety bardzo mało znam się na muzyce, więc muszę was się poradzić. Tworzę grę (dokładnie ta: http://bitcoin-patys.rhcloud.com/download) i chciałbym aby bitcoiny i szurikeny spadały w rytm muzyki. Czyli jak jest 'uderzenie bitu' pojawia się nowy bitcoin/szuriken.

Potrzebuję czegoś w miarę cross-platform (windows i linux), ale nie chcę jakiś super zaawansownych bibliotek (coś lekkiego, wystarczy mi ten jeden feauture). Z tego co udało mi się znaleść, pod SFML nie dam rady tego zrobić (chyba, ale w API nie widzę potrzebnych funckcji). Muzykę mam w formacie mp3, ogg ewentualnie mogę wyeksportować to do innego, tyle że musi to być obsługiwany format, żebym mógł go odtworzyć w grze.

Co potrzebuję, by ten beat wykryć? Jakaś prosta biblioteka do tego? Jak to poźniej odtwarzać (przez SFML czy tą bibliotekę)?

58
Design / Odp: Pomysł na grę - "I can see the code"
« dnia: Styczeń 24, 2015, 23:10:59 »
Gra o programowaniu wind :D play.elevatorsaga.com/

Pomysł jest ciekawy, a gra może się toczyć w 3 trybach, jeden kampania (coś jak tutorial, pozwoli ogarnać nie-programiście o co chodzi), creative (gracze mogą pobawić) no i multi (fighty i popisywanie się :D).

Fajnie by było gdyby można było zapisywać swoje skrypty do pliku i później ładować lub udostępniać. Szybko z tego powstałyby gry strategiczne, platformówki, rpg, moba i cała masa innych :D

59
Design / Odp: Pomysł na grę - "I can see the code"
« dnia: Styczeń 17, 2015, 23:44:20 »
Podoba mi się :D grałem w untrusted i to była fajna zabawa. To samo jako FPS - po prostu magia :)
PS: Może zrobimy to jako warsztatowy projekt (Oczywiście za zgodą Xirdusa). Na github i każdy kto coś tam umie dopisze. Przy okazji będzie to fajny eksperyment, możliwość rozwinięcia umiejętności i współpracy w grupie.

60
Projekty zaawansowane / Odp: [FREE][PC] BitcoinGame
« dnia: Styczeń 14, 2015, 21:46:34 »
Update:
Wersja 03 a z nią:
- narastający poziom trudności,
- nowa grafika,
- animacja po śmierci,
- zmieniony system punktacji,
- wskazówki podczas pauzy i po śmierci.

Ta wersja zawiera dokładnie 2013 linii kodu :D i tym samym to największy projekt jaki zrobiłem.
 + poprawiłem trochę stronkę (ale nadal do poprawy).
http://bitcoin-patys.rhcloud.com/ W sekcji download do pobrania.



Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 10