Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - P@tyS

Strony: 1 2 [3] 4 5 6 7 ... 10
31
Projekty rozpoczęte / Odp: Turowa platformówka z grappling hookiem:D
« dnia: Kwiecień 12, 2015, 19:02:50 »
Ze steam'a można. Będzie na linuxa? Chciałem pomóc, wziąłem kod 4 a tu myk: RONIN is not available on your current platform.

/Edit:
Wow, w opisie jest napisane, że na linuxy jest również, a więc zgłaszam pierwszy bug: Nie można uruchomić na Ubuntu 14.04 32bit.

32
Ja zacząłem w gimnazjum od pascala. Dosyć łatwo i przyjemnie było zrozumieć co się dzieje, co prawda dużo pisania, ale za to wiadomo o co chodzi: aha tu begin tam end, writeln nam pisze i przechodzi do następniej linii. Wszystko w miarę zrozumiałe i opisowe. Niestety teraz prawie nic nie widzę żeby ktoś, coś robił w pascalu.

Zaczynanie od C++ może być w sumie na początku cieżkie, tu robimy include, musimy napisac using namespace std albo pisać przy każdym cout/cin (później się dowiesz dlaczego), następnie strumień wejścia, który nam coś wczyta itd. Niestety tu dużo gorzej niż w pascalu, masa rzeczy z którymi nie wiadomo co zrobić i dlaczego.

Tak wyglądał mój początek: najpierw pascal, później c++ i dla mnie to się sprawdziło.

Obecnie javascript jest moim drugim językiem i w sumie nie jest zły, ale (ktoś to uzna za +/-) typy nie są do końca jawne, zwykłe var wg. mnie nie jest dobre na początek jak się nie zna większości typów. Dodatkowo funckje jako argument funkcji może też mieszać. Ogólnie na początek nie jest źle jak ma się kogoś kto dokładnie wytłumaczy.

Cytuj
silnik Unity do wyklikania i oskryptowania w C#
Unity mi nie przypadło do gustu. Poza tym programowanie w takim silniku może pominąć część podstaw. Później będzie się zastanawiał jak zacząć pisać w innym języku, jak w unity miał wszystko rozdrobnione na poszczególne obiekty w grze. Również dla mnie było chaotyczne. Może wynikało to ze słabej znajomości C#, ale po prostu na początek było wszystkiego za dużo naraz.

33
Szkółka / Odp: Problem wyboru.
« dnia: Marzec 25, 2015, 08:01:57 »
Proszę: http://in2gpu.com/opengl-3/ - tutoriale do opengl 3, między innymi shadery, VBO i dodatkowe bajery, czyli oświetlenie itd.

34
Poszukuję / Odp: Programista - gra strategiczna
« dnia: Marzec 24, 2015, 21:42:38 »
Lepiej na pewno ...
Zobaczymy :D

Staramy się to też zrobić jak najbardziej modowalne. To świetna zabawa tworzenie takiego silnika :)

Poza tym jako warsztatowicz muszę mieć na swoim koncie jakiś silnik :p

35
Poszukuję / Odp: Programista - gra strategiczna
« dnia: Marzec 24, 2015, 13:17:39 »
Nie chodzi nam by jak najszybciej skończyć, tylko się jak najwięcej nauczyć. Nie tylko programować, ale też pracować w grupie, zarządzać projektem itd.

36
Poszukuję / Odp: Programista - gra strategiczna
« dnia: Marzec 24, 2015, 08:34:43 »
Narazie nie ma zbyt wiele zrobione. Mamy gotowy teren wczytywany z pliku xml i heightmapy, nad czym jeszcze kolega pracuje, ja się zajmuje obecnie skryptowaniem gui. Ze względu, że robimy to w wolnym czasie powoli to idzie, dlatego kogoś jeszcze szukamy, pozatym dobra okazja do nauki.




37
Poszukuję / Programista - gra strategiczna
« dnia: Marzec 23, 2015, 15:33:17 »
Witam,
Poszukujemy programisty do projektu gry strategicznej (modowalna gra, silnik). Jest nas 2 programistów i brakuje nam jeszcze kogoś ze względu na dużą ilość pracy. Jest to projekt robiony po godzinach (w czasie wolnym).
Wykorzystujemy głównie C++ i lua. Tutaj repo: https://bitbucket.org/stephan_vedder/sage
Jeśli masz wolny czas, chęć na tworzenie fajnego projektu i dasz radę komunikować się po angielsku to śmiało pisz do mnie, tutaj albo na maila: patys.prog at gmail.

Pozdrawiam, Patys

38
Projekty zaawansowane / Odp: [FREE][PC] BitcoinGame
« dnia: Marzec 21, 2015, 11:02:34 »
Nowa wersja: 05

Udało się zrobić:
 - pokolorowane portfele i przeciwnicy
 - nowa muzyka
 - wszystko spada w rytm muzyki
 - poprawione menu

TODO:
 - dodać zapis ilości zdobytych bitcoinów
 - dodać nowe poziomy
 - więcej przeciwników

Strona: http://bitcoin-patys.rhcloud.com/
Wersja online: http://bitcoin-patys.rhcloud.com/game
Download: http://bitcoin-patys.rhcloud.com/download



39
Według mnie lepiej dać chodzenie w góre tam gdzie północ itd. Wtedy chodzenie jest niezależne od celowania i się nie miesza.

40
Dostałem specjalną wersję na linuxa i mogę dodać swój głos :)

thegimer - OfficeWarrior:
 + fajnie się gra :)
 + wypadające przedmioty
 - sterowanie
 - brak info o zmianie amunicji (dopiero w readme to przeczytałem) ps. (a to do tego są te minuty) :D
 - sterowanie zabija :p

Teraz mogę z czystym sumieniem podesłać głosy do @Daba :D

PS: @Adam27 potwierdzam, jest czcionka :)

41
Rafał Kozik (revo) - Pressed Coffee:
 + ciekawy pomysł
 + ładne :)
 - chociaż trochę więcej miejsca
 
Paweł - No Boss:
 + 3D na compo
 + ładne :)
 +/- ciężkie, po wielu próbach frustruje
 - prostokąty, szkoda że nie zdążyłeś dokończyć modeli
 - przy różnych rozdzielczościach działa inaczej, dopiero w 1024x768 (fullscreen) mogłem zagrać (prawdopodobnie problem jak u @Adam27)
 
Adam27 - Battle in the Office:
 + pomysł
 + fajny ten stosik
 + własny silnik
 - pod linuxem nie mam czcionki

Jakub Wegner (SeaMonster131) - Biurowy hack'n'slash:
 + 3D na compo
 + ładna grafika
 - brakuje miodności, wystarczyłby zwykłe światło i napis 'Kolejny poziom +1 do ataku', czułoby się wtedy postęp

thegimer - OfficeWarrior:
 Nie mogłem zagrać, jestem na linuxie i brakuje web player'a :c
 Edit:
 + fajnie się gra :)
 + wypadające przedmioty
 - sterowanie
 - brak info o zmianie amunicji (dopiero w readme to przeczytałem) ps. (a to do tego są te minuty) :D
 - sterowanie zabija :p

BhNs by Patys
 Moja gra. Niestety nie zdążyłem jej bardziej rozbudować, gdyż zachorowałem (grypa :/). Planowałem dodać czas i wypadające bonusy.

Zauważyłem, że większość gier jest zrobiona w Unity. Gdzie wasze silniki warsztatowicze :D

42
Programowanie grafiki / Odp: Szybsze poruszanie się węża.
« dnia: Marzec 08, 2015, 18:11:40 »
W sfml'u możesz użyć klas do obsługi czasu: sf::Clock i sf::Time (http://www.sfml-dev.org/documentation/2.2/classsf_1_1Time.php) Jeśli chcesz coś dokładniejszego i nie z sfml'a tylko z C++ to http://www.cplusplus.com/reference/chrono/ i C++11.

43
Ja chętnie bym wystartował, ale mam za małe doświadczenie... Niestety w dwa dni to ja zrobię co najwyżej Ponga. Takie pytanie: co już macie gotowe przed rozpoczęciem projektu?
Ja jedynie mam trochę grafiki, która zbiera się z każdym projektem :) Startuj śmiało, ważne że coś zrobisz i się czegoś nauczysz :D A w tak krótkim czasie coś dużego ciężko zrobić, liczy się pomysł.

44
Dla mnie też fajne, ciężkie, ale można się popisać :)
Już mam pomysł i zaczynam tworzyć. Mam nadzieję że zdążę. Grę w HTML musze przesłać w paczce czy mogę hostować?

45
Zapowiada się jakieś kolejne compo?

Strony: 1 2 [3] 4 5 6 7 ... 10