Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - P@tyS

Strony: 1 [2] 3 4 5 6 ... 10
16
Warsztat Summer of Code 2015 / Odp: Kosmici, jeż i przygoda
« dnia: Lipiec 13, 2015, 23:59:28 »
Mam skończone menu, wybór języków i wszelkie opcje. Zajmuję się pierwszą cutscenka. "Szablon" do tworzenia poziomów w sumie gotowy. Użyję tiled do map. Na razie dobrze idzie :D

Jedna z grafik użyta do cutscenek:

17
Również często używam SFML'a. Jeżeli chcesz robić grę strategiczną to polecam od razu przejść do dokumentacji (jest tam sporo przykładów) oraz oficjalnych tutoriali, bo zakładam że umiesz programować.

Co do map kafelkowych tutaj jest loader dla sfml: https://github.com/fallahn/sfml-tmxloader, więc w sumie nie musisz samemu tego implementować.

18
Warsztat Summer of Code 2015 / Kosmici, jeż i przygoda
« dnia: Lipiec 12, 2015, 18:45:41 »
Witajcie :)

Prezentuję wam grę, którą bedę robił na to compo.
Gra będzie o kosmitach, jeżach i przygodach, ale trafią się też jakieś pająki, spadające skały czy inne zaskakujące elementy.

Krótko o historii w grze:
Wcielamy się w kosmitę, który ma uratować swoją planetę przed wymarciem jeży. W tym celu przybywa na Ziemię i próbuje odnaleść jeża, który posiada magiczny kolec życia.
Czemu jeże są ważne dla kosmitów? Dlaczego tylko ziemski jeż posiada magiczny kolec życia? Jakie przygody? Tego dowiecie się z gry.

Założenia:
 - Gra platformowa 2D
 - Stworzenie pełnej gry, a nie niedokończonej gry jakie najczęściej powstaja na compach :)
 - Menu, cutscenki, wiele poziomów
 - Wsparcie dla 4 języków (Polski, Angielski, Niemiecki, Hiszpański)
 - Może jakiś dubbing
 - ...

Zaczynam dziś, używam Haxe http://haxe.org/ i Flixel http://haxeflixel.com/.
Zestaw z grafiką: http://opengameart.org/content/platformer-art-complete-pack-often-updated - niestety nie jestem grafikiem, a żadnego pod ręką nie mam, a ten zestaw pasuje idealnie :)

Docelowo ma być na Linux i Windows. Jeżeli nie będę miał kłopotów ze zbudowaniem to zrobię jeszcze na przeglądarki - HTML5 (do tej pory problemu nie miałem, ale nie robiłem większej gry, więc nie wiem jak będzie z wydajnością).

Pytania? Sugestie? Pomysły?
Mam nadzieję że sie wyrobię. Powodzenia Wszystkim :D

19
Szkółka / Odp: Kasyno - programowanie, legalność w PL
« dnia: Lipiec 12, 2015, 17:11:59 »
Freeware nie znaczy że jak masz za darmo możesz zrobić z tym co chcesz.
Cytuj
Freeware (portmanteau of "free" and "software") is computer software that is available for use at no monetary cost, which may have restrictions such as redistribution prohibited, and for which source code is not available
Cytuj
Software classified as freeware may be used without payment and is typically either fully functional for an unlimited time, or has limited functionality, with a more capable version available commercially or as shareware.[8] In contrast to what the FSF calls free software, the author usually restricts the rights of the user to use, copy, distribute, modify, make derivative works, or reverse-engineer the software.[1][2][9][10] The software license may impose various additional restrictions on the type of use, e.g. only for personal use, private use, individual use, non-profit use, non-commercial use, academic use, educational use, use in charity or humanitarian organizations, non-military use, use by public authorities or various other combinations of these type of restrictions.
https://en.wikipedia.org/wiki/Freeware

20
Warsztat Summer of Code 2015 / Odp: Warsztat Summer of Code 2015
« dnia: Lipiec 02, 2015, 11:17:13 »
Ja również się zgłaszam.
Nazwę i opis gry dodam później, gdyż pomysłów sporo, a trzeba coś wybrać.

21
Hej, ogólnie masz wszystko fajnie, nawet bardzo, oferujesz świetne warunki, ale tak jak stwierdzono są tutaj albo ludzie z branży, którzy mają pracę itd. albo osoby takie jak ja, które dopiero próbują wejść do branży, znaleść pracę w jakimś studiu. W obu przypadkach mijają się interesy, osoba z pracą nie ma czasu na taki projekt, a nowa osoba wolałaby coś stabilnego.

Jedną z najważniejszych rzeczy jakiej się nauczyłem tutaj to musisz coś pokazać, zrób grafiki, może jakieś muzyczki, pokaż że masz pomysł i jakąś bazę pod to i brakuje ci tylko kogoś kto to połączy, wtedy raczej bez problemu kogoś znajdziesz.

Powodzenia i się nie poddawaj, skoro chcesz robić gry to zacznij, przykładowo od grafik, dalej jakoś pójdzie :)

22
Unity 3D / Odp: Google Cloud
« dnia: Czerwiec 23, 2015, 18:14:19 »
Znalazłem takie coś: https://developers.google.com/games/services/common/concepts/savedgames mam nadzieję, że pomoże. Na dole jest link do przykładowych implementacji.

Tak btw google ma sporo ciekawych artykułów :)
https://developers.google.com/games/services/

23
  int how_much=0, hm=0;
  scanf("%i", &how_much);
  how_much=hm;

Przypisujesz zmiennym zero, następnie dla how_much przypisujesz liczbę z wejścia, a następnie dla how_much przypisujesz hm (czyli zero). Możliwe, że powinno być hm=how_much

24
Szkółka / Odp: Wczytywanie pojedynczych liczb w tablice.
« dnia: Maj 05, 2015, 21:33:38 »
Kyroaku dobrze mówi.
Popieram.

A co do twojego problemu to może troche google? Wpisz 'char to int' i masz: https://stackoverflow.com/questions/5029840/convert-char-to-int-in-c-and-c

25
Szkółka / Odp: Wczytywanie pojedynczych liczb w tablice.
« dnia: Maj 05, 2015, 18:59:15 »
Wczytaj do std::string cały ciąg, a następnie wybierz po kolei znaki i zamień sobie na int-y. Tak chyba najprościej.

26
C++ / Odp: C++17
« dnia: Kwiecień 27, 2015, 20:04:08 »
W moim otoczeniu, to albo własny projekt, albo C++11/14 w projekcie open source gdzie pomagam tworzyć więc wykorzystanie featurów z nowszych 'wersji' to nie problem (staramy się używać wszystkiego w najnowszej wersji), tylko czy warto się zagłębiać? I jak będzie z pracą? W CV podam C++14/17, biblioteka std itd. co można tam napisać, tylko czy to w czymś pomoże, czy lepiej pozostać przy C++11/14 i na razie dać sobie spokój?

27
Dla początkujących ciekawe może być też haxe: http://haxe.org/
Sam w tym czasami kodzę i nawet fajnie to idzie, można na prawie wszystko 'budować'.
Przyspiesza pracę i daje ciekawe efekty, ma kompilator, haxelib do sciągania bibliotek, bardzo szybko można coś ciekawego zrobić - przykład z rysowaniem http://try.haxe.org/#485Cf bez użycia bitmap etc.

28
C++ / Odp: C++17
« dnia: Kwiecień 26, 2015, 19:53:20 »
Dzięki za świetne odpowiedzi :) chciałem też by był to ogólny temat na temat c++17.

Jak sądzicie? Warto się zagłębiać czy lepiej pozostać w C++11? Wiem, że firmy wykorzystują starsze 'wersje' C++.

29
C++ / C++17
« dnia: Kwiecień 26, 2015, 12:00:35 »
Witam,
Jako, że kodzę w C++ zainteresowałem się ostatnio C++17.
I znalazłem to: https://groups.google.com/forum/#!msg/unofficial-real-time-cxx/j8gDKf4SzKM/p2Obh31eD60J
W załączniku jest napisane: "asio for basic networking". Oznacza to wsparcie dla tworzenia sieciowego w c++, bo do tej pory dla unix-ów i windowsów były małe różnice w tworzeniu?
Oraz: "concepts in the standard library". Co to ma oznaczać? Czym mają być te "concepts"?

30
Hej,
Też sie interesowałem tworzeniem gry w przeglądarce, coś tam zacząłem, coś działało, ale jakoś projekt upadł.
Ja wykorzystałem html5+js+phaser + socket.io po stronie klienta oraz node.js+socket.io+mongodb.
Dzięki temu miałem klient i server w tym samym języku (javascript), real-time i obsługę bazy danych.

Logowanie robisz po prostu przez socket.io i ją zabezpieczasz przed nieautoryzowanym dostępem.

Z tym mongodb to kwestia czego potrzebujesz, np on przechowuje wszystko w stylu jak json, możesz nawet trzymać funkcje. Może to byś też sql, co chcesz.

Jak potrzebny ci darmowy hosting do node.js i mongodb to polecam https://www.openshift.com/
Używam go za każdym razem gdy stawiam swoją stronkę :)

Strony: 1 [2] 3 4 5 6 ... 10