Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - .:NOXY:.

Strony: 1 ... 49 50 51 52 [53]
781
Projekty rozpoczęte / Odp: UT - test uruchamialności
« dnia: Styczeń 09, 2009, 19:05:59 »
Mam VC++ ale wersja 2003.NET bez SP ;p wiec przekompiluj w C::B jak tam sie skompiluje to na pewno sie wlaczy wszedzie :>

782
Projekty rozpoczęte / Odp: UT - test uruchamialności
« dnia: Styczeń 09, 2009, 19:02:42 »
Aplikacja nie została właściwie zainicjowana (0x0150002). Kliknij przycisk... itd :]

WinXP MX4 SP2 32bit

AMDx2 BE-2350 2.1Ghz 64bit
2GbRam Geil Dual Channel 800Mhz
Galaxy GF7300GT GDDR3 256Vram PS/VS 3.0

Czy to nie jest przypadkiem pisane w Code::Blocks? ktos pisal tu o bledzie w module ntdll.dll ;]
tez kedys cos takiego mialem zobacz czy gdzies nie zapomniales dac NULL albo czy zamias alloc uzywasz realloc badz odwrotnie i powinno byc ok :)

783
OpenGL / Odp: undefined reference.... openglut glutSolidSierpinskiSponge
« dnia: Styczeń 22, 2007, 13:38:00 »
Prawdopodobnie nie dodajesz ciała funkcji... używasz funkcji z *.h" ale nie dajesz lib-ów... w VC to sie dodaje przez pragme np.

#pragma comment(lib, "opengl32.lib) spróbuj jakoś tak dodać w codeblock w opcjach kompilatora może pomoże a ile o to chodzi :P

784
Projekty rozpoczęte / Odp: LIFE STONE...Kultowy rpg...
« dnia: Styczeń 08, 2007, 10:25:28 »
Co do wersji DEMO gry to prawdopodobnie premiera najprędzej w przyszły poniedziałek... dwoje sie i troje ale chyba się do piątku nie wyrobie z kodzeniem także może sie to troche przesunać ale nie znacznie :P Pozdrawiam.

785
Projekty rozpoczęte / Odp: LIFE STONE...Kultowy rpg...
« dnia: Grudzień 12, 2006, 09:14:31 »
Nie no Elmister trochę przesadza ja jestem sam do obkodzenia całego silnika... W jeden msc nie da rady ale za 2 może tak... no chyba że stanie się cud ;P

W sensie dema... pełna wersja za HOHO...

786
Inne / Odp: Źródła w artykUłach na gamedev.pl
« dnia: Listopad 22, 2006, 11:50:29 »
Chodzi mi o pełny kod są tam funkcje których "flaków" w opisie nie ma... a sam rozszerzony algorytm jest w pseudo kodzie a mi chodzi o to by zobaczyć jak to wygląda w praktyce :) bo np.: interesuje mnie jak sa kolejki LIFO zrobione a tego w tym kodzie nie ma... etc.

787
Inne / Źródła w artykUłach na gamedev.pl
« dnia: Listopad 21, 2006, 14:09:43 »
Witam ma ktoś może źródło do artykółu: http://www.warsztat.gd/articles.php?x=view&id=155 bo źródło przepadło a sam artykół nie specialnie do mnie przemawia XD za pomoc z góry dziękuje.

Strony: 1 ... 49 50 51 52 [53]