Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - .:NOXY:.

Strony: 1 ... 45 46 47 48 [49] 50 51 52 53
721
Wydarzenia / Odp: GameDay 2010 (23 marca 2010 - Sosnowiec)
« dnia: Marzec 24, 2010, 20:51:59 »
A no Sosnowiecki budynek "Zylety" byl zapchany po sam sufit :) sam bylem w szoku najlepsze bylo pytanie kolesia od Shaderow xD kto tu programuje
podnosza sei rece z 7osob :D padlem :]

722
Wydarzenia / Odp: GameDay 2010 (23 marca 2010 - Sosnowiec)
« dnia: Marzec 23, 2010, 23:38:38 »
Ja z Rezem Przyjechalem ;p

723
Wydarzenia / Odp: GameDay 2010 (23 marca 2010 - Sosnowiec)
« dnia: Marzec 23, 2010, 23:26:56 »
No co mozna mowic gdybym nie byl wymeczony po nocnej zmianie (poskutkowalo to tym ze zasnolem pod koniec wykladu o wiedzminie xD) to zostal bym do konca :D bylo swietnie naprawde wszystkie prezentacje byly ciekawe nie bylo to strikte dla programistow ale zrobione tak zeby ludzim cos tam zaszczepic :) Wyklad z CD PROJEKT byl genialnie zrobiony jak opoiwadal o wpadkach to myslalem ze sie przekrece ze smiechu utkwily mi w pamieci "pazurki wiewiorki " i akcja z facetem co sobie poszedl i juz nigdy nie wrocil xD Za rok jestem na pewno :)

724
Wydarzenia / Odp: GameDay 2010 (23 marca 2010 - Sosnowiec)
« dnia: Marzec 22, 2010, 01:25:48 »
O bardzo mnie taka opcja cieszy :>

725
Wydarzenia / Odp: GameDay 2010 (23 marca 2010 - Sosnowiec)
« dnia: Marzec 22, 2010, 00:13:41 »
W takim razie biore cala moja ekipe z Podworka i heja na US :D z centrum mam nie daleko w sumie to mi nocka wypada fak :/ najwyzej zasne xD

726
OpenGL / Odp: [GLSL] Problem z teksturowaniem
« dnia: Marzec 20, 2010, 23:44:10 »
a sproboj po renderowaniu do fbo
czyli tutaj glBindFramebufferEXT(GL_FRAMEBUFFER_EXT, 0);
dodac jeszcze glActiveTexture(GL_TEXTURE0); zeby sie nawrocil bo moze on jeszcze trzyma stara aktywnosc
i ew dodaj glPushAttribute(GL_VIEWPORTBIT) przed renderem fbo i Pop po renderze mysle ze powinno pomoc

727
OpenGL / Odp: Screenshot w opengl
« dnia: Marzec 20, 2010, 23:39:34 »
Ja ci proponuje Devil i Glee i Frame buffer Object

Zapiszesz ladnie do FBO scene potem Devilem wyeksportujesz do jakiegokolwiek formatu :)

728
Narzędzia / Odp: Code bubbles - IDE przyszłości?
« dnia: Marzec 13, 2010, 13:43:23 »
Jezeli do tego czegos bedzie sie dalo podpiac kompilator z VS to ide sie bawic w ciemno :) kocham takie bombelkowanie kodu :) jak dla mnie choc wyglada on dziecinnie to jednak sprawi fajna frajde z kodzenia zwlaszcza gdy moze to byc alternatywna odskocznia po np 5dniach ciaglego kodzenia na zwyklym ide ;) chocby zeby sie pobawic i zobaczyc jak sie kod w tym uklada xD

729
Poszukuję / Odp: Pomoc przy projekcie Supra
« dnia: Marzec 06, 2010, 21:40:05 »
Ponawiam nabór poniewaz projekt reaktywowany i w zaawansowanej fazie :) przydał by sie jeszcze grafik 3D do tworzenia modeli pojazdow oraz enviro takich jak barierki trybuny itp :)

730
OpenGL / Odp: Modyfikacja VBO - zasięg widzenia kamery.
« dnia: Luty 04, 2010, 17:40:54 »
Ja dziele teren VBO na czesci i sprawdzam je w frustumie do tego indexuje z odlegloscia (taki niby lod) i sprawdza sie dosc dobrze




Minus Taki Ze jak w polu widzenia znajdzie sie lod wysoki i bardzo niski to czasami sa przeklamania typu złe łaczenia na Tilesetach Terenu

731
Szkółka / Odp: [OpenGL] Zły shader? Problem z wyświetlaniem obrazka
« dnia: Styczeń 24, 2010, 16:09:00 »
A nie lepiej po prostu wlaczyc sam bleding i polaczyc te textury w shaderze?

732
Design / Odp: Prośba o przetestowanie tech dema
« dnia: Styczeń 22, 2010, 17:05:13 »
Procesor: AMDx2 BE-2350 2.1Ghx DualCore Socked AM2
Ram: 2Gb Geil Ultra cas latency 3 Dual channel DDR2 800Mhz
Grafa: GeForce 9600GSO 384mb Vram

Win XP MX7 32Bit Najnowsze sterowniki i DX stałe 60fps czy z hdr czy bez :) bardzo przyjemnie sie w to gra ale
no wlasnie czasmi kamera skacze w miejscach kiedy ma sie zblizyc bardzo do gracza wlasnie typu plotek gracz ;)

Z innych udziwnien no to rzeczywiscie te głosy dobijaja za duzo tego xD no i dodaj bieganie, postac rusza sie zdecydowanie za wolno a tak to odemnie jak najwieksza pochwala ;)

733
Szkółka / Odp: Odczytanie wysokosci w konkretnym miejscu Hmapy
« dnia: Styczeń 21, 2010, 12:46:50 »
Witam ja uzywalem kiedys tego kodu sprawdzal sie bardzo dobrze:

float cHMap::GetHeight(float x, float z)
{

  float projCameraX = x / MAP_SCALE;
  float projCameraZ = z / MAP_SCALE;

int hflCol0 = int(projCameraX);
int hflRow0 = int(projCameraZ);
int hflCol1 = hflCol0 + 1;
int hflRow1 = hflRow0 + 1;


float h00 = g_terrain[hflCol0 + hflRow0*MAP_X][1];
float h01 = g_terrain[hflCol1 + hflRow0*MAP_X][1];
float h11 = g_terrain[hflCol1 + hflRow1*MAP_X][1];
float h10 = g_terrain[hflCol0 + hflRow1*MAP_X][1];

float tx = projCameraX - float(hflCol0);
float ty = projCameraZ - float(hflRow0);

float txty = tx * ty;

return h00 * (1.0f - ty - tx + txty)
+ h01 * (tx - txty)
+ h11 * txty
+ h10 * (ty - txty);
};

gdzie g_terrain ma postac float [MAP_X*MAP_Z][3] ale osobiscie polecam Zainteresowac sie PhysX bardzo latwo go dodac do silnika jest prosty i przejrzysty masa tutoriali i przykladow i ma wsparcie na kartach Nvidii :)

734
Branża / Odp: CDProjekt pozwany do sądu ?
« dnia: Styczeń 05, 2010, 14:29:59 »
Dlatego warto kupowac na steam :) tam sobie wolno zrobic kopie zapasowa tzn mozesz sicgniete paczki z gier nagrac zeby ich ponownie nie sciagac :) a nawet jak kupisz na plycie a jest logo steam to mozesz je sciagnac :) mi sie plyty z CSS i CS1.6 downo poniszczyly mam serial = mam gre :D

735
Mowie ze nie moge tak zrobic bo bede uzywac osobnej biblioteki do towrznia LOD o ile coordy i normalne moge sobie zbindowac w subData tak vertexy i Indexy beda i tak osobnymi bufforami

Strony: 1 ... 45 46 47 48 [49] 50 51 52 53