Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - .:NOXY:.

Strony: 1 ... 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 ... 53
661
Projekty zaawansowane / Odp: Supra Torque
« dnia: Sierpień 20, 2010, 19:41:08 »
Dzieki :) wszystkie niedogodnosci zostana niebawem usuniete tzn wiekszosc juz jest usunieta niebawem bedzie naprawde gruby update skoczne jeszcze tylko pare rzeczy i zakoncze testy mutliplayera.

662
Programowanie grafiki / Odp: Poboczne panele w grach.
« dnia: Sierpień 20, 2010, 19:28:05 »
Nie okłamujmy sie GUI trzeba sobie napisac samemu ja to roziwazalem tak jak mowia przedmowcy silnik w ogl ma dodatkowy framework do przestrzeni 2D i wnim sobie cale gui pisze sam sam robic kontrolki nie ma co sie bawic w jakies wynalazki chcesz miec funkcjonalne gui do gry sowjej gry musisz sobie gui napisac sam wiem ze to jest pracochlonne i nudne ale no trzeba ;) bo nie raz sie okaze ze to robi tak a chcesz tak to nie ma tego a to ma znowu za duzo czegos tam :) Sam probowalem do gry wcisnac jakies gui inne ale to mi sie nie kompilowalo tamto sie wieszalo inne znow zle dzialalo inne znow tez cos mialo nie chalo warto sie samemu uzbroic w cierplowosc i zaczac pisac.

663
Szkółka / Odp: [PhysX] Problem z tworzeniem obiektu
« dnia: Sierpień 14, 2010, 23:25:07 »
nie ma roznicy jak to wywolasz moga byc wszystkie 3 na raz chodzi o to zebys nic miedzy nimi nie wolal ;) bo tam sie lubi wlasnie dziac cos takiego jak tobie przy cookingu itp :)

Choc wydaje mi sie ze o ile jestes uzytkownikiem procesora AMD to towj probelm moze byc spowodowany brakiem zainstalowanego Dual Core Optymizera dla procesorow x2 PhysX bardzo zle sie zachowuje bez tego :( przynajmniej ja mialem duze probelmy jak jeszcze mialem procesor AMD

664
Szkółka / Odp: [PhysX] Problem z tworzeniem obiektu
« dnia: Sierpień 14, 2010, 18:08:08 »
Kurde sproboj ustawic na scenie flage NX_SF_SIMULATE_SEPARATE_THREAD jak to nie pomoze to sobie dopisz strumien z errorem  albo lap bledy i na nie iwem konsole wypisuj moze cos jest nie tak? ew daj break point i zobacz co sie dzieje z Bbilioteka :) i ew poslij tu te informacje ale polecam zaczac od Strumienia bledow z physX'

Choc dam sobie reke udwalic ze wolasz create actor podczas blokady mutexa CZYTAJ pomiedzy

gScene->simulate(time);

//jak tu wolasz create Actor to na bank ci sie posypie :]

gScene->flushStream();
gScene->fetchResults(NX_RIGID_BODY_FINISHED, true);


665
Szkółka / Odp: [PhysX] Problem z tworzeniem obiektu
« dnia: Sierpień 13, 2010, 17:28:44 »
NxActor* box_act = NULL; - do czego tego uzywaz? widze ze aktora przejmujesz w pActor; i sterownik masz aktulany oczywiscie? no i ew sproboj aktora w ten sposob stworzyc:


void cPhysic::CreateCube(const NxVec3& pos, int size, const NxVec3* initialVelocity)
{
if(gScene != NULL){

// Create body
NxBodyDesc bodyDesc;
bodyDesc.angularDamping = 0.5f;
if(initialVelocity) bodyDesc.linearVelocity = *initialVelocity;

NxBoxShapeDesc boxDesc;
boxDesc.dimensions = NxVec3((float)size, (float)size, (float)size);
boxDesc.mass = 50.0;

NxActorDesc actorDesc;
actorDesc.shapes.pushBack(&boxDesc);
actorDesc.body = &bodyDesc;
actorDesc.density = 1000.0f;
actorDesc.globalPose.t  = pos;
NxActor* Actor = gScene->createActor(actorDesc);
Actor->userData = (void*)size_t(size);

dynamicgeoms temp;

temp.Actors.push_back(Actor);

Dynamicgeom.push_back(temp);

Actor = NULL;
}
else GameLog<<"ERROR No physX SDK Enabled!!!\n";
};


Analogicznie sobie przepisz ;p

666
Sieć i multiplayer / Odp: mmo
« dnia: Sierpień 12, 2010, 04:46:11 »
Chłopaki jak sie wie jak napisac client/serwer zeby mial rece i nogi to sie to da zrobic bez przerabiania 90% kodu ja z Sake napisalem serwer/klient w 3dni kolejne 2 zajelo mi pisanie GUI pod niego a potem kolejne 3 dodanie clienta do exe jak sie ma dobrze zrobiona obluge kodu to dodanie Multi to jak dopisnanie HDR do gotowego Rendera :> trzeba wiedziec jak - u mnie dziala i ma sie dobrze nie jest to jeszcze mega moc bo wymga optymalizacji i czasowek co by nie napinadalal co klatke ale to kosmetyka wystarczy to tylko dobrze przemyslec i rozplanowac :)

667
OpenGL / Odp: Mieszająca tekstura.
« dnia: Sierpień 02, 2010, 01:04:03 »
Jak to co :D

Vdata[k*MAP_Z+1].Coord = NxVec3((float)k/MAP_X,(float)l/MAP_Z,0);

zamiast

Vdata[k*MAP_Z+L].Coord = NxVec3((float)k/MAP_X,(float)l/MAP_Z,0);

668
Sieć i multiplayer / Odp: Chat w grze multi
« dnia: Sierpień 01, 2010, 11:55:48 »
no jasne ze tak mozesz zrobic tyle tylko ze po ID odesle tylko do wybranego klienta w czacie klikajac na imie gracza wybierzesz jego ID a serwer i klient moga byc napisane jak ci sie chce ;D byle by mialy komunikacje zawarta ok :)

669
Sieć i multiplayer / Odp: Chat w grze multi
« dnia: Sierpień 01, 2010, 00:56:36 »
Czy tak?

http://www.warsztat.gd/screens.php?x=view&id=7154

Mowisz o takim lobby? przed gra? no to normalnie klient serwer robisz serwer na jednym z kompow odpala sie jako host w procesie osobnym (ja mam serwer jako osobna aplikacje) no i slesz z klienta mesagi do serwera a on wysyla innym to co tam widzisz na screenie to gg na milion osob xD tzn na tyle na ile ucisnie serwer i lacze

670
Szkółka / Odp: [GLFW] Statyczne linkowanie po Visual Studio
« dnia: Lipiec 28, 2010, 12:50:14 »
No racja ja tez mialem to samo :( dziwne nie? jak sobie nie przekompiluje liba to nei dziala ;d zeby bylo smieszniej ja mam tak ze skompilowalem sobie pod MSVC 6 liba ktory dziala mi do teraz nawet z 2008 a ten przez nich kompilowany pod mscv 2008 nie xD

671
OpenGL / Odp: [GLSL] #version
« dnia: Lipiec 21, 2010, 01:47:04 »
Jaka masz karte graficzna i jaki opengl ? na pewno 2.1?

sproboj skompilowac takie cos:

vertex:

#version 120

void main(){
  gl_Position = ftransform();
}


fragment:


#version 120

void main(){
  gl_FragColor = gl_Color; // badz vec4(1.0,1.0,1.0,1.0);
}


672
a ja polecam Glee.h :)

673
Szkółka / Odp: [OpenGL] SkyBox ... Jeszcze Raz
« dnia: Lipiec 20, 2010, 16:42:13 »
A co to za roznica? ;p

674
Szkółka / Odp: [OpenGL] SkyBox ... Jeszcze Raz
« dnia: Lipiec 20, 2010, 02:11:18 »
Po co wylaczasz depth test?
glDisable(GL_DEPTH_TEST); //wogole tego tam nie powinno byc

zrob tak:

resetujesz ekran (twoje glclear), ustawiasz macierz widoku i projekcji , potem pushmatrix, translacja , skalowanie, popmatrix i reszta geometrii np tak:




void scena(){

glClearColor (0.0f, 0.0f, 0.0f, 1.0f);
glClear( GL_COLOR_BUFFER_BIT | GL_DEPTH_BUFFER_BIT );
glLoadIdentity();

glMatrixMode(GL_PROJECTION);
glLoadIdentity();
gluPerspective(60.0, (float)800.0/600.0,0.1,5000); //800 600 to rozmiar okna ustaw swoj
glMatrixMode(GL_MODELVIEW);
glLoadIdentity();


gluLookAt(wx, wy, wz,
              wxsinalpha, wywidok, wzcosalpha,
              0.0f, 1.0f, 0.0f);

glEnable(GL_TEXTURE_2D);

glPushMatrix();

glTranslatef(0,0,0);
glScalef(100,100,100);

float quadSize = 20.0;
   
    // Render the front quad
    glBindTexture(GL_TEXTURE_2D, texture[0]);
    glBegin(GL_QUADS);
        glTexCoord2f(0, 0); glVertex3f(  quadSize, -quadSize, -quadSize );
        glTexCoord2f(1, 0); glVertex3f( -quadSize, -quadSize, -quadSize );
        glTexCoord2f(1, 1); glVertex3f( -quadSize,  quadSize, -quadSize );
        glTexCoord2f(0, 1); glVertex3f(  quadSize,  quadSize, -quadSize );
    glEnd();

    // Render the left quad
    glBindTexture(GL_TEXTURE_2D, texture[1]);
    glBegin(GL_QUADS);
        glTexCoord2f(0, 0); glVertex3f(  quadSize, -quadSize,  quadSize );
        glTexCoord2f(1, 0); glVertex3f(  quadSize, -quadSize, -quadSize );
        glTexCoord2f(1, 1); glVertex3f(  quadSize,  quadSize, -quadSize );
        glTexCoord2f(0, 1); glVertex3f(  quadSize,  quadSize,  quadSize );
    glEnd();

    // Render the back quad
    glBindTexture(GL_TEXTURE_2D, texture[2]);
    glBegin(GL_QUADS);
        glTexCoord2f(0, 0); glVertex3f( -quadSize, -quadSize,  quadSize );
        glTexCoord2f(1, 0); glVertex3f(  quadSize, -quadSize,  quadSize );
        glTexCoord2f(1, 1); glVertex3f(  quadSize,  quadSize,  quadSize );
        glTexCoord2f(0, 1); glVertex3f( -quadSize,  quadSize,  quadSize );

    glEnd();

    // Render the right quad
    glBindTexture(GL_TEXTURE_2D, texture[3]);
    glBegin(GL_QUADS);
        glTexCoord2f(0, 0); glVertex3f( -quadSize, -quadSize, -quadSize );
        glTexCoord2f(1, 0); glVertex3f( -quadSize, -quadSize,  quadSize );
        glTexCoord2f(1, 1); glVertex3f( -quadSize,  quadSize,  quadSize );
        glTexCoord2f(0, 1); glVertex3f( -quadSize,  quadSize, -quadSize );
    glEnd();

    // Render the top quad
    glBindTexture(GL_TEXTURE_2D, texture[4]);
    glBegin(GL_QUADS);
        glTexCoord2f(0, 1); glVertex3f( -quadSize,  quadSize, -quadSize );
        glTexCoord2f(0, 0); glVertex3f( -quadSize,  quadSize,  quadSize );
        glTexCoord2f(1, 0); glVertex3f(  quadSize,  quadSize,  quadSize );
        glTexCoord2f(1, 1); glVertex3f(  quadSize,  quadSize, -quadSize );
    glEnd();

    // Render the bottom quad
    glBindTexture(GL_TEXTURE_2D, texture[5]);
    glBegin(GL_QUADS);
        glTexCoord2f(0, 0); glVertex3f( -quadSize, -quadSize, -quadSize );
        glTexCoord2f(0, 1); glVertex3f( -quadSize, -quadSize,  quadSize );
        glTexCoord2f(1, 1); glVertex3f(  quadSize, -quadSize,  quadSize );
        glTexCoord2f(1, 0); glVertex3f(  quadSize, -quadSize, -quadSize );
    glEnd();

glPopMatrix();
glDisable(GL_TEXTURE_2D);

glFlush();
SwapBuffers (hDC);

}


no i to by było na tyle musi dzialac :) jak dobrze sobie ustawisz kamere to bedziesz wokolo widziec skybox jak ladujesz textury nie wnikam wierze ze sa i dzialaja ;)

675
Matematyka i fizyka / Odp: physx - kompilacja na radeonie
« dnia: Lipiec 18, 2010, 16:19:32 »
@Skoti nie badz tak chop siup robilem testy na niektorych kartach nie da sie zainstalowac sterownika physX np zajebista seria IntelGMA w niektorych latopach i niektore mobility radeony wiec... nie do konca mozna mowic ze da sie wszedzie ;) mam w domu laptopa na ktorym tego sie po prostu nie da zainststalowac i jest to Intel GMA 965

Strony: 1 ... 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 ... 53