Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - .:NOXY:.

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 53
46
Projekty rozpoczęte / Odp: Firefighter (mix z Timbermana i Subway Suft)
« dnia: Listopad 20, 2014, 12:21:25 »
Dodaj strzałki w trybie Web nie da się tego używać a szkoda mi myszki.

47
Konferencje / Odp: Swift Crunch Krakow 15-16Listopada
« dnia: Listopad 04, 2014, 09:04:20 »
IMO shadery w metalu super sprawa, Qualifiers,structury, write do tekstury bezpośredni i milion innych przydatnych rzeczy. Tylko rozmiar macierzy 3x3 jakiś dziwny trzeba 4x4 używać jak się w strukturze przesyła :P

48
Konferencje / Odp: Swift Crunch Krakow 15-16Listopada
« dnia: Listopad 03, 2014, 12:28:42 »
@Karol tak Metal działa szybko, ale w objC w Swift jest za duży narzut to raz, dwa projekt gdzie jest dużo dependency kompiluje się kurde rok... zmiana jednej linijki powoduje ze IDE wariuje kompilacja trwa 5min. Dwa nie ma możliwości prostego łączenia kodu C++ co dla mnie przekreśla w ogóle Swift na starcie. Trzy da się robić zapisy które wysypują cały kompilator ze o xCode nie wspomnę... Swift jest fajny do zabawy ale nikt normalny co ma trochę oleju w głowie nie będzie w tym pisać zaawansowanej applikacji. (Tak proste się da i nawet spoko działają)

49
Konferencje / Odp: Swift Crunch Krakow 15-16Listopada
« dnia: Listopad 03, 2014, 12:01:16 »
Oj tam oj tam :]

Chodzi o dobra zabawę miedzy bogiem a prawda to bym Swifta nawet kijem nie dotkną w produkcji. Jest tak wolny i zbugowany.

50
Konferencje / Swift Crunch Krakow 15-16Listopada
« dnia: Listopad 03, 2014, 11:39:27 »
Jak w temacie, wybiera się ktoś? Będę ja i trochę ekipy z firmy w której pracuje.

MOAR INFO http://www.swiftcrunch.com

I żeby nie było ze się w Swift nie da robić gier etc to tu macie napisane tech demo: https://github.com/noxytrux/Arpeggios :D

51
Grafika 3D / Odp: Jaki styl graficzny do gier mobilnych
« dnia: Październik 26, 2014, 23:24:00 »
Ja jestem programista mobilnym, skromnym i zajefajnym :] i nawet skończyłem grę i robiliśmy ja w flat unlit. http://sagatanks.com i mam tego sporo więcej: http://warsztat.gd/user/noxy/media i jak macie coś konkretnego co da się realnie skończyć to czemu nie.

52
Platformy mobilne / Odp: prośba o sprawdzenie buga na iphone 5
« dnia: Październik 15, 2014, 15:12:45 »
Tak jest rozjechany :) czego używasz?


53
Miłe kolejna fajna gra pokazująca ze nie trzeba chamsko plagiatować Flappy Birda życzę sukcesu pokroju Timber Mana :)

54
Wrzuć jakieś koncepty, szkice coś co by przedstawiało mechanikę / gameplay. Bo to takie trochę wróżenie z fusów :) Ba taki bardzo doświadczony to przestanie czytać na etapie "jestem bez prototypu". Bo życie takich ludzi nauczyło ze tego typu projekty szybko kończą się na etapie preprodukcji bo się pojawia porostu za dużo pytań.

Pomińmy już ten prototyp, ale jak nie masz szkicu nawet na kartce prostego który mi pozwoli wizualizować czego bym potrzebował użyć, ile wstępnie roboczogodzin na to poświecić. Wiesz taka zasada prostych pytań i prostych odpowiedzi.

Wiesz nie chce tu niczego negować po prostu popełniasz podręcznikowy błąd rekrutacyjny ;)

55
Projekty zaawansowane / Odp: Voxelfield - Teraz na Kickstarterze!
« dnia: Październik 08, 2014, 17:28:37 »
Szkoda ;( projektu nie neguje bo jest genialny, smutno tylko ze Mac i Linux to zawsze problem :D

56
Projekty zaawansowane / Odp: Voxelfield - Teraz na Kickstarterze!
« dnia: Październik 08, 2014, 15:14:56 »
Kurde zasmuciłem się teraz MAC i Linux od 120k gdzie to w Unity one click jest o ile nie macie dodatkowych zew libow.

57
Platformy mobilne / Odp: Jak ugryźć jabłko?
« dnia: Październik 05, 2014, 14:34:34 »
Marmalade pozwala na instalowanie tak samo jak UDK ale trzeba podać certifikat i provisioning w ustawieniach. Cala reszta znanych mi rozwiązań porostu generuje projekt xCode (Unity, CoconJS, PhoneGap , Xamarin etc.) Wiec jeżeli chcesz cokolwiek pod iOS pisac te 99$ na rok cie nie ominie (ofc plus VAT wiec 387zl :D)

Tzn jest tez możliwość zbudowania builda na device i bez tego. Są to tak zwane unsigned builds ale przydają się tylko tym co maja jaile albo wysyłają do innych firm build produkcyjny który zostanie podpisany provisioningiem Enterprise. No bo jak wiadomo jak masz Enterprise to możesz rozdawać aplikacje na lewo i prawo.

@mihu co do uploadu to możesz kogoś porostu poprosić :) (Zrobić mu konto uploadera na iTunes Connect) bo kupisz maca za 400zl za rok się okaże ze musisz wydać raz tyle bo teraz wchodzi Yoshemite i utną znowu upload do nowej wersji. (Co Apple bardzo lubi robic...)

TL;DR - Musisz się psychicznie nastawić że w Apple płacisz jak za wjazd samochodem do ASO :)

58
Gry / Odp: Red Green Blue [Android][Free]
« dnia: Wrzesień 01, 2014, 15:17:54 »
W czym zrobione ? :) wyglada bardzo przyjemnie.

59
Showcase / Odp: Ptakopysk - Awesome Toolset for Game Prototyping
« dnia: Sierpień 31, 2014, 10:27:19 »
Wow to wygladna naprawde pro :)

60
Warsztat Summer of Code 2014 / Odp: Build, Expand And Invade
« dnia: Sierpień 27, 2014, 12:27:36 »
Bedzie na iOS ? :D

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 53