Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - .:NOXY:.

Strony: 1 2 [3] 4 5 6 7 ... 53
31
Platformy mobilne / Odp: Android - Testowanie IAP
« dnia: Styczeń 09, 2015, 09:16:51 »
A nie zakłada się specjalnego lewego konta do zakupów ? (Tak np jest w iOS gdzie tak utworzone konto nie pobiera żadnych opłat i można nim kupować w swojej developerskiej grze co się chce.)

32
Projekty zaawansowane / Odp: Don't Let the Dot Die (iOS)
« dnia: Styczeń 08, 2015, 09:10:53 »
Kurde Genialne! :) pisane natywnie w iOS ? bo przydało by się trochę wyanimować menu itp :)

Pisałem na blogu ostatnio jak się takie smaczki robi: https://www.youtube.com/watch?v=y9o2fGH6oYo jest też pełny kod źródłowy: https://github.com/noxytrux/AdvancedCoreAnimations

33
Działa :) grałem by def na angielskim i przełączyłem na polski ściągnęło go poprawnie.

34
Mogą odpoczywać tylko w domkach, i domek ten musi być zasilany prądem.
Więc zazwyczaj jak nie masz domku to używasz czaru do odzyskania staminy.

Ok teraz rozumiem :D nie wpadłem na to bo za krótko grałem.

Tutaj log: http://cl.ly/2T271p020V20

35
OK pograłem.

Sprzęt:


Instalacja: Bezproblemowo.
Odpalenie: Bezproblemowo. (gra odpala się w 1024x768)
Ogólny feel menu: Ujdzie. Więcej kontrastu IMO. (bardzo blady guzik OK przez co 3 razy ostawiałem rozdziałke zanim się zorientowałem gdzie to potwierdzić)

PLUS:
-Bardzo podoba mi się kamera jako ze w myszkach macowskich nie ma środkowego guzika a tu się przyjemnie steruje kamera.

MINUS:
-Nie ma grupowego zaznacznia?! :(

Must Have: Brakuje FPS licznika w takim buildzie to jest dość istotne bo ciężko sobie ostawić zadowalające ustawienia. Ogólnie na full detalach 1920x1080 AAx2 gra przycina.

Gameplay: Tutorial zbyt ogólnikowy, powiedział bym wręcz zbyt krótki. Np nie ma wyjaśnienia dokładnego jak tępić szkodniki ala te larwy. Nie ma ostrzeżenia ze gemy się nie biorą z kosmosu. Przez co  przechodziłem pierwszy etap 2 razy bo najnormalniej mi zabrakło gemow :D

Mechanika: To bycie bogiem jak w Black and White jest spoko gdyby nie fakt ze te Mimy są tępę jak blondynki na dyskotece. Się meczą to jęczą zamiast odpocząć. Przez co cala gra wygląda tak:

1) Szybko zbuduj ważne budynki
2) Narachaj trochę Mimsow.
3) Nawala od cholery roślinek. (trochę na jednej stornie żeby glizdy się tam zbierały)
4) Przyspiesz maksymalnie grę.
5) Na przemian klikaj MANA BLOW / LECZENIE (bo mimsy się szybko meczą)
6) Mana blow w larwy , leczenie w te co się meczą.

I tak miałem pewien etap gry bardzo długo bo dynamika jest jak na grzybach.

Ogólny werdykt po pierwszych ~1h grania:
 
Gra ma potencjał ale musicie się zastanowić czy chcecie tak frustrować gracza taka rozciągłością gameplay'u straszna.

No i pytanie gra ma autosave czy po prostu nie można zapisywać w dowolnym momencie ?

EDIT:

Pierwszy crash ale to pewnie jakaś skrajna sprawa.

Gra była uruchomiona w 1280x800 detale fast, AAx0 ale wciąż przycina.

http://wklej.org/id/1583466/

Grałem normalnie w story i pojawił mi się napis informujący o wietrze i zapachu etc (Zaraz po wybudowaniu elektrowni wiatrowej)  kliknąłem i boom.

36


Ja chętnie poklikam :)

37
Unity 3D / Odp: Teksturowanie
« dnia: Styczeń 01, 2015, 11:54:24 »
Tak

tex1.wrapMode = TextureWrapMode.Repeat;
GUI.DrawTextureWithTexCoords(new Rect(0, 0, screenWidth, screenHeight), black, new Rect(0, 0, screenWidth / tex1.width, screenHeight / tex1.height));

38
Szkółka / Odp: Zakrzywienie kamery
« dnia: Grudzień 30, 2014, 23:17:52 »
A propos zakrzywiania obrazu to jest trick http://alessandroituarte.com/blag/2013/05/17/993

39
Językoznawstwo / Odp: Różna prędkość wykonywania się kodu
« dnia: Grudzień 26, 2014, 22:49:30 »
code review: nie widziałem 'goto' od paru ładnych lat :D

goto jest 100 razy lepsze niż 2boole i ify je obsługujące żeby zrobić break w owych paru loopach.

40
Matematyka i fizyka / Odp: Ustawienie obiektu na orbicie drugiego.
« dnia: Grudzień 23, 2014, 17:31:06 »
Ew jak będziesz chciał iść dalej i obracać obracający się obiekt (czytaj obracać na orbicie jednocześnie obracając o własną os) to jest coś takiego jak parent transform.

41
U mnie OSX ale to tylko i wyłącznie z powodu rozpoczęcia pracy z iOS no i cenie sobie go na pewno za:

- iTerm
- Gita pod terminalem (no sorry ale graficzne rebase z upstream w interactive mode jest po prostu sadomasochistyczny)
- Instalacja i deinstalacja oprogramowania
- Wszystko wbudowane
- Co nie podepniesz po prostu działa
- Preview daje podgląd każdego formatu
- Pulpity
- xCode jest bardzo dobrym IDE nawet do pisania desktopowych appek
- Odkąd jest Intel i nVidia na pokładzie steam napuchną ilością gier na OSX
- cmd+shift+4 :)
- Screen recording z QuickTime
- Działa Unity
- Spotlight


42
Gry / Odp: [iOS] Golden House (retro platformer)
« dnia: Grudzień 15, 2014, 21:18:13 »
Ale czadowe :D

43
Projekty zaawansowane / Odp: [Free] [Android, iOS] Troll Witch: Broom Fly
« dnia: Grudzień 15, 2014, 21:00:04 »
@laggyluk nie ma instancjowania, nie ma asynchronicznosci i paru innych rzeczy ktore sie głownie rozbijaja o wydajność.

@Xirdus do małych projektow sie nadaje bardzo dobrze przyjemnie sie w nim pisze ale jednak wciaż ma czkawki ze stabilnoscia IDE no i ten czas kompilacji...

44
Projekty zaawansowane / Odp: [Free] [Android, iOS] Troll Witch: Broom Fly
« dnia: Grudzień 15, 2014, 13:57:24 »
ciekawość, czemu różne wersje na ios i andka a nie unity?

No mogł bym napisać na Unity ale nie chce mi się kupować licencji bo w wersji free nie ma istotnych dla mobilek rzeczy. Dwa UI nawet 4.6 wciąż jest daleki wygodzie interface buildera w iOS nie mówiąc już o custom animation i transitions. No i po trzecie mialem okazje napisac pierwszy produkcyjny projekt w Swift.

45
Inne / Odp: [Android, iOS] Plagiaty
« dnia: Listopad 28, 2014, 13:28:26 »
Owszem tego typu rzeczy są sprawdzane, gdybyś przeczytał appstore review guideline applowski zobaczył byś tam taki wpis:

Cytuj

2.11

Apps that duplicate Apps already in the App Store may be rejected, particularly if there are many of them, such as fart, burp, flashlight, and Kama Sutra Apps


Strony: 1 2 [3] 4 5 6 7 ... 53