Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - .:NOXY:.

Strony: 1 [2] 3 4 5 6 ... 53
16
Produkcja / Odp: Odliczanie sprzętu
« dnia: Wrzesień 23, 2015, 13:00:06 »
Dzięki wszystkim za info, będę odliczać :)

17
Narzędzia / Odp: Eskejpowanie cudzysłowi w argumentach polecenia
« dnia: Wrzesień 14, 2015, 15:31:50 »
A tak? curl -X POST -F "paramA=/"$A/"" -F "paramB=/"$B/"" URL

18
Produkcja / Odliczanie sprzętu
« dnia: Wrzesień 11, 2015, 10:52:16 »
Cześć

Mam pytanie prowadzę własna działalność mój kod przeważający PKD to 62.01 ale mam również 58.21 (Działalność wydawnicza w zakresie gier komputerowych) Kupiłem konsole i TV mogę je odliczyć czy będzie jakiś kwas?


19
Poszukuję / Odp: Ktoś z Bielska-Białej?
« dnia: Sierpień 19, 2015, 12:21:56 »
Ja jestem z okolic BB. Chyba jestem pierwsza osoba w tym temacie która napisala cos czego on dotyczy xD

20
Hmm wygląda na to że w takim razie w większości firm IT etc siedzą sami gimnazjaliści :) bo gdzie bym nie był i z kim nie gadał nawet 80% komunikacji odbywa się poprzez same gify i memy ;) prosty przykład hipchat.com No offence ale to nie jest dobry argument. Memy są, były i będą.

21
Platformy mobilne / Odp: iOS - w czym tworzyć proste gry 2D?
« dnia: Luty 20, 2015, 22:57:40 »
Pytasz o dostępne rozwiązania w iOS stricte ? bo na dobra sprawę to możesz nawet w C++ gołym napisać wiec Allegro, Cocos2D itd stoją otworem. Sam osobiście gry 2D pisze w SpriteKit jest prosty i wygodny. A od iOS8 całkiem potężny (custom shaders, nowe nody pol siłowych itd) No ale co

OpenGL ES 2.0 - wiadomo masakra all od zera sporo czasu a i tak zawsze czegoś brakuje.
OpenGL ES 3.0 - mniejsza masakra, więcej ficzerow ale wciąż sporo pisania.
Metal - tak samo ale prostsze API no i ubijasz wszystko poniżej iPhone5S
Allegro, Cocos2D - trzeba ożywać C wiec bujanie z wrapperami itd.
SceneKit - No to SpriteKit3D pod spodem masz ES2.0

Jak na razie nic lepszego od SpriteKit'a nie znalazłem. Albo jestem zbyt leniwy żeby szukać bo się po prostu dobrze w tym pisze ;)

Mysle ze to jest mocno uwarunkowane tym jak bardzo przyrosłeś do całego środowiska jabkowego.

22
50tys zł liczmy ze masz peona średniej klasy bierze 25zł za godzinę. to daje 200zł na dzień wiec masz około 250MD a tak ogólnie to od złej strony zaczynasz wylicz man days pracy dla każdego pomnóż przez średnią stawkę i się dowiesz ile musisz na dzień dobry wydać. 250MD na zaprogramowanie takiego systemu to mało. 1000MD bardziej realna wartość. Musisz wliczać the unknown uknown.

23
Modding / Odp: Theme Hospital 3D
« dnia: Luty 15, 2015, 10:22:37 »
Dawno dawno temu był sobie Hrono Trigger: Resurrection... był fajny był pisany przez fanow, Square Enix kład lachę na remake aż w końcu jak już mieli wypuszczać demo pozwał ich.

Wpis na ich stronie: http://www.opcoder.com/projects/chrono/
Gameplay: https://www.youtube.com/watch?v=233kmUiW-Rc
Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=DNkqKC7nwls


24
Programowanie grafiki / Odp: [HLSL] Wykrywanie krawędzi.
« dnia: Styczeń 24, 2015, 23:02:25 »
Slowo klucz: Toon shading

25
Grafika 3D / Odp: Blender - eksporter do .gr2
« dnia: Styczeń 23, 2015, 12:18:59 »
TAK - KLIK

26
Produkcja / Odp: Tworzenie gier na zlecenie
« dnia: Styczeń 17, 2015, 17:04:01 »
1) Dobra umowa (serio choćby o dzieło)
2) Jak projekt duży to zaliczka z góry
3) No i kasa za milestony / sprinty. (Np umawiasz się ze dzielisz projekt na 6 sprintów i pierwsze 3 musi wypłacać a potem już kolejne 3 nie. Dopiero po skończeniu całości reszta.)

Ogólnie polecam nie bawić się w cześć słyszałem ze jesteś dobry zrób mi grę.

27
Projekty zaawansowane / Odp: [FREE][iOS&Android]Drunken Monkey
« dnia: Styczeń 16, 2015, 23:02:06 »
Mega wnerwia ten ciągle wyskakujący leaderboard, no i powinno dać się restartować z ekranu game over. Notorycznie łapie się na tym ze klikam options po wciśnięciu guzika menu w momencie przegranej.

28
Platformy mobilne / Odp: Android - Testowanie IAP
« dnia: Styczeń 09, 2015, 09:16:51 »
A nie zakłada się specjalnego lewego konta do zakupów ? (Tak np jest w iOS gdzie tak utworzone konto nie pobiera żadnych opłat i można nim kupować w swojej developerskiej grze co się chce.)

29
Projekty zaawansowane / Odp: Don't Let the Dot Die (iOS)
« dnia: Styczeń 08, 2015, 09:10:53 »
Kurde Genialne! :) pisane natywnie w iOS ? bo przydało by się trochę wyanimować menu itp :)

Pisałem na blogu ostatnio jak się takie smaczki robi: https://www.youtube.com/watch?v=y9o2fGH6oYo jest też pełny kod źródłowy: https://github.com/noxytrux/AdvancedCoreAnimations

30
Działa :) grałem by def na angielskim i przełączyłem na polski ściągnęło go poprawnie.

Strony: 1 [2] 3 4 5 6 ... 53