Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - moonshield

Strony: 1 2 [3] 4 5 6 7 ... 10
31
OpenGL / Wygładzanie
« dnia: Maj 05, 2016, 13:07:11 »
Hej,

mam problem. Chciałbym pernamentnie wyłączyć wygładzanie krawędzi w OpenGL. Niestety, zawołanie glDisable z parametrami GL_LINE_SMOOTH, GL_POLYGON_SMOOTH, GL_MULTISAMPLE niewiele pomaga.

Macie jakiś pomysł? Malowanie do tekstury z filtrowaniem GL_NEAREST na załatwi sprawę?

Chodzi mi, by uzyskać efekt jak na obrazku (znacznie powiększony).
 

32
Audio / Odp: Dynasty of Shadows - Epic Theme (preproduction)
« dnia: Maj 04, 2015, 14:37:16 »
Ej,

dobre!

33
Tworzenie silników / Odp: Domyślne shadery
« dnia: Maj 03, 2015, 22:37:52 »
Ok,

A takie rzeczy jak domyslne oswietlenie, materialy itp? Ladowanie z pliku shaderow dla takich rzeczy z deczka ssie.

34
Tworzenie silników / Domyślne shadery
« dnia: Maj 03, 2015, 19:31:01 »
Hej,

Mam pytanie dotyczące domyślnych shaderów w silnikach, takich zastępujących fixed pipeline. Jak wygląda zarządzanie nimi? Są one ładowane z zewnętrznych zasobów, zahardkodowane, czy tworzone w inny sposób?
Macie jakieś propozycje, rozwiązania z których korzystacie?

msh

36
C++ / C++ 0x11, lista inicjalizacyjna + domyślne wartości dla pól
« dnia: Listopad 10, 2014, 18:46:21 »
Krótka piłka:

struct Dupa1
{
   int a;
   int b;
};

struct Dupa2
{
   int a = 0;
   int b = 0;
};

Dupa1 d1 {0, 1}; //śmiga
Dupa1 d2 {0, 1}; //nie śmiga

Ktoś wie, czemu nie można użyć listy inicjalizacyjnej dla struktury (klasy?), która ma ustawione wartości domyślne dla pól? Czy to może takie specyficzne zachowanie Visuala ?

msh

37
Matematyka i fizyka / Odp: Średnia pozycja punktu
« dnia: Maj 15, 2014, 14:43:06 »
Przyznam szczerze, że niewiele to jednak daje.

//Oszukałem was, działa :)

Dzięki wielkie bluebat

38
Matematyka i fizyka / Odp: Średnia pozycja punktu
« dnia: Maj 14, 2014, 21:39:54 »
Chodzi o to, że co klatkę liczona jest pozycja pewnego obiektu. Pozycja ta liczona jest za pomocą OpenCV (thresholding, wykrywanie konturów itp), a obraz który jest na wejściu jest dość mocno zaszumiony. Obiekt porusza się "gładko", jednak pozycja nie jest wyliczana dokładnie (przez te szumy ;) ) i po prostu "skacze". Chodzi o to, by "wygładzić" te wyliczane pozycje tak, by obliczana trajektoria była jak najbardziej "gładka". 

39
Matematyka i fizyka / Średnia pozycja punktu
« dnia: Maj 14, 2014, 19:16:00 »
Hej,

jest sobie zbiór punktów. W zbiorze tym są punkty oddalone o siebie o odległość x, z tym, że x jest wartością losową, nie przekraczającą max. Co klatkę do tego zboiru dodawane są kolejne punkty, ale tak, że liczba elementów w tym zbiorze jest stała (gdy wielkość bufora osiągnie określoną wartość, nowe dane wypierają stare).
Znacie jakiś sensowny sposób by wyliczyć średnią pozycję końcowego punktu na podstawie tych punktów w buforze? Średnie arytmetyczne i ważone nie działają zbyt pięknie - punkt końcowy zbyt bardzo "fruwa".

moonshield

40
Projekty rozpoczęte / Odp: Turowa platformówka z grappling hookiem:D
« dnia: Kwiecień 05, 2014, 23:37:46 »
https://www.dropbox.com/s/cip3c7es4lmciql/Zrzut%20ekranu%202014-04-05%2022.35.01.png - jak wchodziłem w te lewe drzwi, ale nie mogę tego potwórzyć już (w sensie, potwórzyć tego buga).

41
Projekty rozpoczęte / Odp: Turowa platformówka z grappling hookiem:D
« dnia: Kwiecień 05, 2014, 22:26:44 »

___________________________________________
############################################################################################
FATAL ERROR in
action number 1
of  Step Event0
for object Button:

Push :: Execution Error - Variable Get 105985.x(0, -1)
at gml_Script_button_tick
############################################################################################
--------------------------------------------------------------------------------------------
stack frame is
gml_Script_button_tick (line 0)
gml_Object_Button_Step_0

42
Unity 3D / Odp: Gra mobilna [3D] a trawa
« dnia: Kwiecień 05, 2014, 11:23:23 »
W zakładce utils powinno być "Pimp my grass rendering framerate". Zaznacz, FPS powinien skoczyć do 40.

43
Bardziej niż OSX celują pewnie w stronę iOS i Androida (o ile nie mają już dla nich wsparcia)

44
Kupię / C++ Szablony. Vademecum Profesjonalisty
« dnia: Marzec 07, 2014, 12:12:12 »
Kupię książkę C++ Szablony. Vademecum Profesjonalisty.

45
Produkcja / Odp: Zakładam studio... mam kilka pytań.
« dnia: Marzec 02, 2014, 13:34:55 »
Cały soft od MS, wraz z Windowsami od wersji 3.x, Visualami, Officami i resztą możesz mieć za free - BizSpark. Na 3 lata.
Pomieszczenie - inkubator akademicki. Stawki mają zazwyczaj znacznie niższe od komercyjnych (u nas w ZG zaczynają się od 8zł za m2) a dają też trochę dodatków (konkursy, szkolenia, wyjazdy, pomoc prawna).

Strony: 1 2 [3] 4 5 6 7 ... 10