Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - matheavyk

Strony: 1 ... 8 9 10 11 [12]
166
Platformy mobilne / Odp: Android dostep do strony www
« dnia: Luty 08, 2013, 01:44:41 »
Bardzo polecam bibliotekę jsoup.org. Dla kogoś kto chce wyciągnąć źródło strony i nie zna androida ani javy - jak znalazł :)

167
Literatura / Odp: Książki z Androidem
« dnia: Styczeń 28, 2013, 20:11:21 »
Przepraszam, że tylko się podepnę, ale bardzo mnie to interesuje:
widziałeś (lub ktoś widział) książki tylko i wyłącznie o projektowaniu wyglądu aplikacji na androida?
Coś jak http://helion.pl/ksiazki/css-wedlug-erica-meyera-sztuka-projektowania-stron-www-eric-a-meyer,csswww.htm, tylko na androida.

168
Audio / Odp: Darmowa muzyka do gier.
« dnia: Listopad 15, 2012, 02:04:31 »
Moim zdaniem to dobrze o Tobie świadczy. Chociaż pewnie dla Twojego portfela to niezbyt dobrze, ale życzę, żebym się mylił ;)

169
Audio / Odp: Darmowa muzyka do gier.
« dnia: Listopad 14, 2012, 00:30:23 »
Dobra muzyka, bardzo mi się podoba. Pewnie gdzieś do jakiejś gierki sobie wrzucę (na pewno dam Ci znać), chociaż wydaje mi się, że taka jakaś jest niekomercyjna ;p

170
Platformy / Odp: Android C++
« dnia: Listopad 02, 2012, 23:54:01 »
damn! Ubiegłeś mnie, a chciałem dać link do Twojego silnika: http://forum.warsztat.gd/index.php?topic=26271.0

Swoją drogą z tego co wyczytałem robisz to na galaxy pocket i w tym momencie nie wiem czy Cię podziwiam, czy uważam za wariata ;p

171
Projekty zaawansowane / Odp: Crossword Fit
« dnia: Październik 03, 2012, 16:50:00 »
"Follow us to to unlock" w idealnym momencie, kiedy już grasz na tyle długo, żeby być gotowym coś poświęcić, ale jeszcze nie na tyle, żeby się znudzić grą.

Ogólnie profesjonalnie wygląda. Ja nie miałem żadnych problemów ze sterowaniem, dla mnie jest intuicyjne.

A te animacje faktycznie trochę za długie. Przeszkadza czekanie na nowy ekran.

172
Oferty pracy / Odp: Zatrudnie ludzi do tworzenia Studia od zera
« dnia: Lipiec 02, 2012, 03:21:38 »
Ja też muszę napisać w tym temacie właśnie przez te prace. Wczoraj, gdy je oglądałem to miały na tyle mroczny klimat, że gdzieś głęboko tliło się we mnie lekkie przerażenie. Myślałem, że to fajne doświadczenie, że obrazy muszą być dobre skoro coś poczułem i tyle. Ale...

w nocy miałem sen, w którym - mówiąc skrótowo - potężna siła zła pod postacią wichury zmieniła mnie i ludzi wokół mnie w stare, brzydkie, z jakimiś powłokami na twarzy, z jakimiś bąblami, potwory (tzn. ludzi, ale takich, których inni się bali i odrzucali). Wtedy przybył zły demon o wyglądzie jeszcze gorszym niż nasz, ale jako odtrąceni przyjęliśmy jego pomoc i opiekę (powiedział, że zajmie się nami jak dziećmi) mimo, iż wiedzieliśmy, że jest do reszty przesiąknięty złem.

Sen w trakcie spania mi się nie podobał, ale... dziękuję :)

173
Ogre3D / Odp: OgreNewt - Heightmap kolizja
« dnia: Czerwiec 19, 2012, 20:24:53 »
Z moich ostatnich doświadczeń wynika, że wszystko co ma w nazwie "Mogre" jest wybrakowane. Niestety :)

174
Ogre3D / Odp: C# i Ogre - błąd przy "Creating resource group"
« dnia: Maj 17, 2012, 16:42:10 »
Ostatnio też budowałem aplikację w oparciu o tamten tutorial, więc kod, który tam jest powinien być ok (powinien, bo nie przepisywałem słowo w słowo).

Wiem, że napisałeś, że wszystko jest na swoim miejscu, w odpowiednich katalogach, ale wiesz, to raczej najczęstszy problem. Nie jestem żadnym mistrzem, a wręcz nawet się na tym nie znam (w szczególności nie wiem co dokładnie oznacza błąd, który masz), ale powiem Ci jak ja mam ułożone i działa:

Katalog "Release":
Mogre.dll
MogreFramework.dll
MOIS.dll
OgreMain.dll
plugins.cfg
RenderSystem_Direct3D9.dll
RenderSystem_GL.dll
resources.cfg
moja_aplikacja.exe
"Media" <-- to jest katalog, w nim mam czcionki, odpowiedni plik xml do nich, testSkin.skin jakiś.

Teraz treść pliku resources.cfg:
# Resource locations to be added to the default path
[General]
FileSystem=.
FileSystem=./Media

Treść pliku plugins.cfg:
# Defines plugins to load

# Define plugin folder
PluginFolder=.

# Define plugins
Plugin=RenderSystem_Direct3D9
Plugin=RenderSystem_GL


Jeżeli mój post Cię obraża to przepraszam ;p. Ale za to jak nie Tobie to pewnie pomoże komuś innemu w przyszłości.

175
Irrlicht / GUI
« dnia: Kwiecień 27, 2012, 08:06:28 »
Jak tworzycie GUI w Irrlichcie? Piszecie zwyczajnie kod czy używacie jakichś edytorów, a może zewnętrznych bibliotek specjalnie do GUI?

Interesuje mnie to, bo szukałem rozwiązania dla siebie (mam zamiar użyć Irrlicht.Net) i nie znalazłem żadnego edytora.

Kiedyś trafiłem na, wydawałoby się, fajną bibliotekę GUI o nazwie GWEN. Nie potrafię jej jednak zintegrować z Irrlicht.Net, więc jeśli ktoś to kiedyś zrobił, chętnie przyjmę pomoc :).

Ogólnie liczę na rady, które upiększą moje GUI.

176
Serwis / Odp: Facebook na głównej
« dnia: Luty 18, 2012, 04:03:30 »
Ja bym to widział tak:
http://c.wrzuta.pl/wi8551/63a63057000e83d64f3f0587/warsztat

Tylko trzeba trochę przerobić(zmniejszyć) to całe "warsztat poleca", a zwiększyć obszar na "projekty, screeny, video".
Oczywiście by się zrobiło tak jak pisał Moriquendi, jakąś strzałeczkę do przewijania projektów/screenów, moim zdaniem to bardzo dobry pomysł. Tak samo przeformatowanie newsów też obowiązkowe, bo teraz to trochę siara. Strona o grach, a wygląda jak z poprzedniej epoki.

Strony: 1 ... 8 9 10 11 [12]