Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Interceptor

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 11
1
Szkółka / Odp: Oldschoolowy efekt plazmy
« dnia: Sierpień 02, 2016, 12:34:47 »
http://hugi.scene.org/online/hugi18/cogentex.htm

bez shaderów, kolory zmieniasz interpolując je po wartości przekazywanej do sin, cos

2
Inne / Odp: Podejście do debugowania aplikacji w OpenGL
« dnia: Lipiec 27, 2016, 00:18:53 »
Dla OpenGL 3.3(w nowszych nie testowałem) polecam jeszcze świetny profiler i debuger -GLIntercept: https://github.com/dtrebilco/glintercept

3
@slowbro: używałem kodu z nehe do pobierania klatki filmu, dalej już wiele różnych postprocessingów. Całość sprawdziła się świetnie w dużym korporacyjnym projekcie tak że polecam tą metodę.

4
Windows / Odp: Kompatybilność programu z win7 na win 8.1
« dnia: Maj 15, 2016, 23:19:30 »
Ten manifest na pewno informuje system, że aplikacja jest z nim kompatybilna i jednym z powodów dla których go używam jest to, że nie pojawia się komunikat systemowy "Ta aplikacja jest niepoprawnie zainstalowana". Jeszcze był za coś innego odpowiedzialny, ale już nie pamiętam za co. Nie jest on wymagany do działania aplikacji, ale domyślnie w VS jest dołączany do exe.

Visual Studio(na pewno 2010 oraz 2012) generuje błędnie plik manifestu z takim wpisem, dlatego trzeba go dołączać do exeka ręcznie za pomocą wbudowanego toola MT z VC. Mi to narzędzie automatycznie uruchamia się w evencie PostBuild po utworzeniu pliku exe.

Dodam, że tworzyłem dużo aplikacja mocno ingerujących w system operacyjny XP-Win7 i żadna nie miała problemu z działaniem pod Win 8.x i 10.

5
Windows / Odp: Kompatybilność programu z win7 na win 8.1
« dnia: Maj 14, 2016, 20:50:57 »
Tak

6
Windows / Odp: Kompatybilność programu z win7 na win 8.1
« dnia: Maj 14, 2016, 20:13:04 »
Nie będzie żadnych problemów. Jedynie w manifeście dodaj:
<compatibility xmlns="urn:schemas-microsoft-com:compatibility.v1">
<application>
<!--The ID below indicates application support for Windows Vista -->
<supportedOS Id="{e2011457-1546-43c5-a5fe-008deee3d3f0}"/>
<!--The ID below indicates application support for Windows 7 -->
<supportedOS Id="{35138b9a-5d96-4fbd-8e2d-a2440225f93a}"/>
<!--The ID below indicates application support for Windows 8 -->
<supportedOS Id="{4a2f28e3-53b9-4441-ba9c-d69d4a4a6e38}"/>
<!--The ID below indicates application support for Windows 8.1 -->
<supportedOS Id="{1f676c76-80e1-4239-95bb-83d0f6d0da78}"/>
<!-- Windows 10 -->
<supportedOS Id="{8e0f7a12-bfb3-4fe8-b9a5-48fd50a15a9a}"/>
</application>
</compatibility>

7
Wartość num_textures musi być typu const lub #define, musisz tą wartość dodać do kodu przed kompilacją shadera.

Taki kod chyba w ogóle też nie przejdzie bez błędu na kartach AMD/ATI.

8
Wydarzenia / Odp: Głuchołazy 2k15 24-26 lipca Party Atari
« dnia: Lipiec 21, 2015, 15:47:07 »
Byłem na chyba drugim i trzecim zlocie i bardzo polecam tą imprezkę.

A tak poza tym, to Atari rulez !

9
Inne / Odp: Ribbon w wxWidgets
« dnia: Lipiec 04, 2015, 17:24:17 »
Spróbuj ustawić styl na:
ribbonBar->SetArtProvider(new wxRibbonAUIArtProvider); lub
ribbonBar->SetArtProvider(new wxRibbonMSWArtProvider);
Wygląd zawsze możesz dostosować przeładowaną metodą malującą kontrolkę w evencie wxEVT_PAINT

10
OpenGL / Odp: Renderowanie jednakowych obiektów z VBO
« dnia: Maj 07, 2015, 18:08:28 »
http://sol.gfxile.net/instancing.html

Ja bazowałem na tym i polecam te techniki.

11
Szkółka / Odp: Podobne do Borland Delphi
« dnia: Kwiecień 15, 2015, 23:20:16 »
Do wxWidgets masz jeszcze opensource`owy wxFormBuilder, który wypluwa gotowy kod w formacie C++, python, php i lua.

12
Przeciążenie operatorów new\delete i sprawdzenie memory leaków oraz wskazanie dokładnych linijek, to najlepszy pomysł.

Skoro naraz pojawiają się dwa messageboxy, to jednak któraś z bibliotek korzysta z osobnych wątków i wtedy przy jednoczesnym dostępie do zmiennych współdzielonych pomiędzy wątkami musi wystąpić błąd, chyba że używane są mutexy.

Może VLC ma w ustawieniach jakieś flagi do wielowątkowości ?

13
Szkółka / Odp: Sprawdzanie odwiedzanych stron
« dnia: Luty 07, 2015, 17:57:01 »
FindWindowEx nie sprawdzi się bo trzeba wykrywać także strony w osobnych zakładkach i wielu instancjach otwartych przeglądarek, dodatkowo nie każda przeglądarka używa standardowych kontrolek Windows.

Do przechwytywania adresów najlepiej użyć Hooka z eventem EVENT_OBJECT_VALUECHANGE oraz DDE.

14
Dźwięk / Odp: Bibioteka do manipulacji plikami audio.
« dnia: Styczeń 12, 2015, 19:58:50 »
Portaudio z Audacity daje radę i tutaj masz bezpośredni dostęp do surowych danych dźwiękowych z którymi możesz zrobić co ci się podoba.

Do zapisu obrobionego dźwięku możesz użyć podanych przez kolegów bibliotek, libsndfile32 lub gotowych rozwiązań Microsoftu(DirectShow?).

15
C++ / Odp: Sprzedaż programów pod Windows
« dnia: Styczeń 03, 2015, 12:53:31 »
Bardzo dziękuję za odpowiedzi. Oczywiście wszystko dotyczy desktopów.
Co do bilbilotek: Użyłem biblioteki Ws2_32lib".
1. Czy jest ona płatna(Bilbioteka Winsocket2)?
2. Czy muszę zawierać o niej informacje w licencji?
Jest to darmowa biblioteka i nie musisz dodawać żadnych informacji do licencji odnośnie jej używania. Grafiki, dźwięki i "czysty kod" pobrane z sieci objęte są takimi samymi prawami jak biblioteki, dlatego przed ich użyciem sprawdź licencję.

Cytuj
1. Co w niej powinno się zawrzeć?
To już zależy wyłącznie od Ciebie.

Cytuj
Czy musiałaby również być gdzieś "zarejestrowana" czy mogłaby być po postu w formie pliku tekstowego zawierające po prostu informacje: kto zrobił, co to jest, jak wolno tego używać, jak nie wolno itp?
Wystarczy plik tekstowy lub pokazanie okna przed pierwszym użyciem programu. Jeśli jednak sprzedajesz program innej firmie, to prawdopodobnie zrzekniesz się do niego wszystkich praw i wtedy jedynie co możesz zrobić, to zatrzymać prawa do jakiś fragmentów kodu(co będzie odnotowane w licencji), ale to już musi zostać zaakceptowane przez przyszłego właściciela programu.

Cytuj
1. Sprzedaż takiego programu można podciągnąć np. pod umowę o dzieło?; Sprzedaż dzieła?
Tak

Cytuj
Jeśli np. stworzyłbym aktualizację(nie naprawczą) tylko wprowadzającą nowe zmiany(nie poprawki), dodatki itp. Mógłbym oczywiście jeśli użytkownik chciałby takową aktualizację, żądać za nią pieniędzy? Czy jeśli jest to ten sam program np. w wersji 1.2 muszę takową aktualizację mu dać?
Wszystko zależy wyłącznie od treści umowy. Jeśli w takiej istnieje wpis, że wszystkie aktualizacje wykonujesz odpłatnie, to uzgadniasz za nie cenę i jak to możliwe podpisujesz nową umowę jeśli dojdą nowe rzeczy o których nie było mowy w poprzedniej umowie.

Cytuj
Podsumowując: "Jak to sprzedać?" - czyli np. na CD?, jaki sporządzić dokument sprzedaży?, jak ochronić program aby nie sprzedano go dalej?, jeśli np. ze wzgledu na nasze polskie prawo mój rodzic musi to sprzedać, to jako sprzedający podpisuję się ja, czy rodzic?
Jeśli sprzedajesz jednorazowo i zrzekasz się praw do programu, to gotowy program udostępniasz na dowolnym nośniku, udostępniasz przez mail lub serwer ftp.
Jeśli zachowujesz prawa do programu i chcesz sprzedawać go regularnie, to tutaj już musi zostać założona działalność gospodarcza.

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 11