Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - goshki

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 8
1
Fajne, ale w sumie nihil novi.
Grałem w podobne flashowe gierki lata temu.

Oczywiście prawda. :-) Potraktowałem ten jam jako możliwość odetchnięcia od innych projektów, dlatego nie siliłem się na nowatorskie koncepty.

2
Na Itch.io trwa jam A Game By Its Cover 2016, więc postanowiłem na szybko stworzyć krótką flashową platformówkę inspirowaną tym fikcyjnym kartridżem:

Zagraj w She.
(polecam słuchawki)


Gra powstała w 10 dni przy użyciu HaxeFlixela.


Co sądzicie? :-)

3
Gry / Odp: Through [FLASH]
« dnia: Sierpień 27, 2015, 15:28:07 »
Postać kojarzy mi się z super meat boy, a sposób rozgrywki trochę z fez. Oglądałeś może ostatnio Indie Game the movie? ;)

Hehe, nieeee... postać to jedyne co byłem w stanie upchać w 20 pikselach kwadratowych. ;-)

4
Gry / Odp: Through [FLASH]
« dnia: Sierpień 26, 2015, 15:38:58 »
Pojawiły się wyniki GBJam 4. Through zajęło piąte miejsce, spośród 181 zgłoszeń. :-)


5
Gry / Through [FLASH]
« dnia: Sierpień 18, 2015, 15:03:11 »
Tytuł: Through

Gatunek: Puzzle-platformer

Opis: Through to gra z gatunku puzzle-platformer stworzona w ramach GameBoy Jam 4. W grze musimy przeprowadzić małe, czarne stworzonko bez rączek, przez serię poziomów. Myk polega na tym, że każdy poziom składa się z kilku wymiarów prostopadłych, a stworzonko potrafi się przenosić pomiędzy nimi.

Gra w obecnej wersji posiada zaledwie 12 poziomów, ale powinno to wystarczyć na kilka minut zabawy i zapoznanie się z ideą.

Link: Wersja flashowa na Game Jolt

Rozmiar: 1 MB

Screeny:


6
Dyskusje / Odp: Polska indie scena co sądzicie ?
« dnia: Kwiecień 20, 2015, 16:10:38 »
Tak wracając do meritum, to we wrześniu zeszłego roku na Polygonie pojawił się ten artykuł z całkiem rozbudowanym podrozdziałem n.t. twórców indie (akurat w tym przypadku skupiający się na Warszawie). Warto wymienić jeszcze chociażby BlackMoon Design, czyli twórców The Few.

7
Branża / Odp: Przemoc, strach i pożoga w Google Play i App Store
« dnia: Marzec 26, 2015, 15:38:07 »
Raczej As Far As You Don't Know. Google Play potrąca sobie 30%, ale sprzedaż prowadzisz Ty. Musisz więc mieć działalność, zapłacić podatek od 100% ceny aplikacji, a prowizję Google możesz wrzucić jako dochód.

A Google Play przypadkiem nie odprowadza podatku od początku 2015?

8
Projekty zaawansowane / Odp: [FREE][iOS&Android]Drunken Monkey
« dnia: Styczeń 21, 2015, 11:17:19 »
Śliczna grafika!

Na Nexusie 4 nie działa. Adobe AIR, jak widzę?



Moja drobna sugestia: Zróbcie wyjście na dwa "Back". W czasie tych kilkunastu sekund zdążyłem dwa razy zamknąć grę, a nie chciałem tego zrobić.

Słuszna uwaga. Dobrą praktyką w grach androidowych jest przechwytywanie tapnięć przycisku BACK i cofanie do menu (ewentualnie najpierw pokazanie np. ekranu pauzy), a dopiero w menu tapnięcie BACK wychodzi z gry.

Btw. czemu opis w Google Play to taka łamana polszczyzna? Trochę to kłuje w oczy wiedząc, że grę zrobili Polacy.

9
Platformy mobilne / Odp: Android - Testowanie IAP
« dnia: Styczeń 09, 2015, 11:01:22 »
Aby móc testować IAP-y, Twój adres e-mail musi być zdefiniowany w konsoli deweloperskiej, jako e-mail testera. Tu, tu i tu masz więcej info na ten temat.

Btw. aplikacja musi być opublikowana jako alfa lub beta. Drafty nie umożliwiają już testowania IAP-ów.

10
Platformy / Odp: "Jest oskryptowane"
« dnia: Grudzień 18, 2014, 11:28:34 »
- przetwarzanie map z Tiled (+Paint) na Atari 2600 (włącznie z pathfindingiem z kolizjami napisanym w AWK z pomocą ImageMagick)

Z nagraniem na kartridż? ;-)

11
Inne / Odp: [Android, iOS] Plagiaty
« dnia: Listopad 28, 2014, 15:51:30 »
Owszem tego typu rzeczy są sprawdzane, gdybyś przeczytał appstore review guideline applowski zobaczył byś tam taki wpis:

Cytuj
2.11

Apps that duplicate Apps already in the App Store may be rejected, particularly if there are many of them, such as fart, burp, flashlight, and Kama Sutra Apps

Google też potrafi raz na jakiś czas pozamiatać: http://www.polygon.com/2014/8/22/6058453/google-play-store-removes-swing-copters-clones

Jest może jakiś sposób, żeby sprawdzić czy gra istnieje? (bez przeglądania setek tysięcy gier oczywiście).

AFAIK to nie ma sposobu, ale na chłopski rozum, jeśli masz pomysł na grę i nie kojarzysz, bądź nie słyszałeś o żadnej grze, która go wykorzystuje, to raczej nie masz sie czym przejmować.

12
Warsztat Summer of Code 2014 / Odp: Warsztat Summer of Code 2014
« dnia: Listopad 27, 2014, 15:23:42 »
Miłego tworzenia! I pamiętajcie - to ma być zabawa :)

Liosan

Tia...

13
Dyskusje / Odp: Co jest fajnego w grach html5?
« dnia: Listopad 25, 2014, 13:00:41 »
Jak w temacie, czy jest coś fajnego w grach pisanych pod html5 poza tym że śmigają w przeglądarce?

W sumie nic. Używając nomenklatury z Haxe, HTML5 to tylko target (jeden z wielu), do którego można skompilować kod.

tzn jaki pożytek z tej ich htmlowatości

Np. taki, że coraz więcej platform (desktop, Android, iOS, Tizen, Windows Phone, XBox One, PlayStation, Wii U, i pewnie jeszcze inne znane) umożliwia uruchomienie gier napisanych w HTML5. Druga kwestia to to, że JavaScript jest łatwiejszy do opanowania od C++ (inb4: flejm incomning!), a co za tym idzie więcej osób może spróbować swoich sił w gamedev.

i jak na tym robić siano

Wymieniony już FGL. Poza tym MarketJS, GameBrokerage. Dystrybucja na clay.io, itch.io, GameJolt, Steam (tak, też). No i sprzedaż bezpośrednia na platformach, które wymieniałem wyżej. Ewentualnie dystrybucja np. na Kongregate, Newgrounds czy wreszcie Facebook i monetyzacja we własnym zakresie.

14
Projekty rozpoczęte / Odp: Firefighter (mix z Timbermana i Subway Suft)
« dnia: Listopad 24, 2014, 08:53:18 »
Gdyby chodziło o miliony to w sądzie mógłbym wygrać ale nie mam złudzeń w tej postaci zarówno jego jak i moja wersja nie zarobi więcej jak kilka centów.
Serio myślisz, że w ~2 dni (data publikacji na Google Play 21.11, Twój temat 19.11 prawie 20.11) podkradł pomysł, zrobił grafiki i skodził całą grę?

Proponuję nowe compo: Timberfighter Mix Clone Compo. Kto najszybciej sklonuje klon Timbermana, ten wygrywa miliony. A kto jeszcze na nim zarobi, ten wygrywa... milion milionów. :P

15
Gry / Odp: Climber [Android]
« dnia: Listopad 23, 2014, 21:05:15 »
http://forum.warsztat.gd/index.php?topic=29490.0

Oj nie ładnie ;)

Ło, czy dobrze odczytuję Twoją intencję, że poprzez zalinkowanie do wątku Twojej gry (a właściwie prototypu) chciałeś zasugerować, że ta gra jest kopią/klonem Twojej?

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 8