Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - rastabaddon

Strony: [1] 2 3 4
1
Inne / HP Latex printer - pisanie sterownika
« dnia: Sierpień 14, 2016, 21:29:18 »
Witam,

Szukam informacji na temat drukarek HP latex l26500, a dokladniej w jaki sposob mozna programowo sie skomunikowac z ta drukarka i zmusic ja do drukowania, interesuje mnie w jaki sposob przebiega proces komunikacji z ta drukarka, sprawdzilem kilka standardowych protokolow, ale nic nie dziala.
Prawdopodobnie jest to cos niestandardowego.

Z gory dziekuje za naprowadzenie mnie na cokolwiek co mi pomoze.

Rast

2
C# / Odp: MONO C# - Problem z serializacja obiektow
« dnia: Grudzień 13, 2015, 00:51:35 »
Dziękuje. Faktycznie tu tkwi błąd.

3
C# / Odp: MONO C# - Problem z serializacja obiektow
« dnia: Grudzień 12, 2015, 15:20:31 »
Dokladnie, i podobne rzeczy. (ni z dup** ni z piet*) przy serializacji gdzie w pliku mam kawalki xml . taki poszatkowany xml

4
C# / Odp: GTK# Jak to ruszyć ?
« dnia: Grudzień 12, 2015, 14:56:41 »
Czesc tez mialem z poczatku z tym problem (he,he, dalej mam)

Zle troszke do tego podchodzisz idea GTK jest calkowicie inna niz Win forms.
Tutaj nie ma pozycje jako takiej (tak jak to rozumiesz pod win form) tutaj pakujesz cos w cos i GTK sam  skaluje obiekty do parenta. (mozesz wprawdzie ustawiac obiekty na kontenerze "fixed" i teoretycznie wymuszc wielkos obiektu w property "width request / height request".

Osobiscie niepodoba mi sie idea GTK (ale rozumiem co chieli osiagnac).

Teoretycznie wszystko powinnienes pakowac w kontenery (nawet kontenery w kontenery ;-) )

Tez sie zaczelem zastanawiac sie czy nie poszukac innego GUI albo napisac wlasne ale narazie prubuje z GTK#.


5
C# / MONO C# - Problem z serializacja obiektow
« dnia: Grudzień 12, 2015, 14:50:21 »
Czy ktoś spotkał się z bledną serializacja obiektów  w mono?

Kod
----------------------------------------------------------
namespace QCCTV
{
[XmlRoot("AppSetting")]
public class AppSettings
{

public bool toolboxVisible = false;
public List<DeviceSetting> deviceSettings = null;



public AppSettings ()
{
toolboxVisible = false;
deviceSettings = new  List<DeviceSetting>();

}

public void SaveToFile (string path)
{
try {
var serializer = new XmlSerializer (typeof(AppSettings));


using (var file = new FileStream(path, FileMode.OpenOrCreate)) {
using (StreamWriter stream = new StreamWriter(file, Encoding.UTF8)) {
Console.WriteLine (stream.ToString ());
serializer.Serialize (stream, this);
}

}



Console.WriteLine ("Settings save to: " + path + " ");

} catch (Exception e) {
Console.WriteLine ("Can`t save settings: " + path + " " + e.Message);

}
}


public static AppSettings LoadFromFile (string path)
{
try {
var serializer = new XmlSerializer (typeof(AppSettings));
AppSettings settings = null;

using (var file = new FileStream(path, FileMode.Open)) {
using (StreamReader stream = new StreamReader(file, Encoding.UTF8)) {
settings = serializer.Deserialize (stream) as AppSettings;
}
}

Console.WriteLine ("Settings loaded from: " + path + " ");

return settings;

} catch (Exception e) {
Console.WriteLine ("Can`t load settings: " + path + " " + e.Message);

}
return new AppSettings();
}
}
}

------------------------------------------------------------

Wynik powinnien byc jak ponizej

<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<AppSetting xmlns:xsi="http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance" xmlns:xsd="http://www.w3.org/2001/XMLSchema">
  <toolboxVisible>false</toolboxVisible>
  <deviceSettings>
    <DeviceSetting>
      <DeviceName>CAM1</DeviceName>
      <DriverName>JPG Camera Driver</DriverName>
      <DeviceURI>192.168.161.2</DeviceURI>
      <DeviceLogin>admin</DeviceLogin>
      <DevicePassword>Abra0906</DevicePassword>
    </DeviceSetting>
    <DeviceSetting>
      <DeviceName>CAM2</DeviceName>
      <DriverName>JPG Camera Driver</DriverName>
      <DeviceURI>192.168.161.7</DeviceURI>
      <DeviceLogin>admin</DeviceLogin>
      <DevicePassword>Abra0906</DevicePassword>
    </DeviceSetting>
    <DeviceSetting>
      <DeviceName>CAM3</DeviceName>
      <DriverName>MJPG Camera Driver</DriverName>
      <DeviceURI>192.168.1.10</DeviceURI>
      <DeviceLogin>admin</DeviceLogin>
      <DevicePassword>Abra0906</DevicePassword>
    </DeviceSetting>
    <DeviceSetting>
      <DeviceName>CAM4</DeviceName>
      <DriverName>USB Camera Driver</DriverName>
      <DeviceURI />
      <DeviceLogin />
      <DevicePassword />
    </DeviceSetting>
  </deviceSettings>
</AppSetting>

---------------------------------------------------------------
Ale czasami plik ma błędy np.
---------------------------------------------------------------

<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<AppSetting xmlns:xsi="http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance" xmlns:xsd="http://www.w3.org/2001/XMLSchema">
  <toolboxVisible>false</toolboxVisible>
  <deviceSettings>
    <DeviceSetting>
      <DeviceName>CAM1</DeviceName>
      <DriverName>JPG Camera Driver</DriverName>
      <DeviceURI>192.168.161.2</DeviceURI>
      <DeviceLogin>admin</DeviceLogin>
      <DevicePassword>Abra0906</DevicePassword>
    </DeviceSetting>
    <DeviceSetting>
      <DeviceName>CAM2</DeviceName>
      <DriverName>JPG Camera Driver</DriverName>
      <DeviceURI>192.168.161.7</DeviceURI>
      <DeviceLogin>admin</DeviceLogin>
      <DevicePassword>Abra0906</DevicePassword>
    </DeviceSetting> Setting>
    <DeviceSetting>
      <DeviceName>CAM3</DeviceName>
      <DriverName>MJPG Camera Driver</DriverName>
      <DeviceURI>192.168.1.10</DeviceURI>
      <DeviceLogin>admin</DeviceLogin>
      <DevicePassword>Abra0906</DevicePassword>
    </DeviceSetting>
    <DeviceSetting>
      <DeviceName>CAM4</DeviceName>
      <DriverName>USB Camera Driver</DriverName>
      <DeviceURI />
      <DeviceLogin />
      <DevicePassword />
    </DeviceSetting>
  </deviceSettings>
</AppSetting> pSetting>

--------------------------------------------------------------
Podejrzewam kodowanie znaków. (ale niby zapisuje jako UTF8)
Nie używam wątków, wiec raczej niemożliwe jest żeby dwa watki zapisywały te same dane do pliku.

--------------------------------------------------------------
Nie mam pomysłu wiec wszystko idee mile widziane

6
C++ / Odp: Multithreading
« dnia: Sierpień 27, 2015, 20:15:25 »
Ile watkow? ile rdzeni?
Pokaz kod dotyczacy tworzenia watkow.

7
Inne / Odp: Czy udostępnienie źródeł ułatwi zhakowanie haseł?
« dnia: Lipiec 20, 2015, 21:55:00 »
Ta? To teraz takie małe ćwiczenie: SHA-1 mojego hasła to D0F8D96EF806C440D4D2BCE0BB56244540FD292F. Jakie jest moje hasło?

http://ecotorrents.com/download/never+gonna+give+you+up.html

;-)

-------
Edited.

to zanim doszedlem do posta nizej, ha,ha

8
OpenGL / Odp: tekstury w WebGL
« dnia: Styczeń 24, 2015, 17:31:53 »
Znam ten problem.
Rozwiazanie jest nastepujace poza ustawieniem klienta(przegladarki)
Wymagana jest rownierz prawidlowa odpowedz serwerera ktory musi zezwolic na pobieranie obrazkow(tekstor) i osadzanie ich na stronach z poza domeny.


Serwer powinien odpowiadac z nastepujacymi naglowkami:

Access-Control-Allow-Origin *

w zaleznosci od przegladarki calosc moze wymagac dodatkowych naglowkow po stronie przegladarki jak i servera. Najwiecej problemow z Cross-Domain jest z IE. Najlagodniej do tego podchodzi firefox.

Szukaj w google opisu Cross-Domain.
Np firefox:
https://developer.mozilla.org/en-US/docs/Web/HTML/CORS_enabled_image



9
Językoznawstwo / Odp: Nieblokująca Lua
« dnia: Czerwiec 22, 2014, 20:50:51 »
Hey ;-)

1. Mialem podobny "problem" i rozwiazalem go za pomoca eventow. (Dodalem wielowatkowosc i nieblokowalny system eventow, skrypty maja dostep do obiektow gry) wymagalo to troszke pracy ale dzieki temu mam szybki jezyk sktyptowy w swoim silniku)

2. Odradzam standardowa lue i proponuje odrazu przezucic sie na luaJIT.

Troche zjadlem na tym zeby, jezeli masz jakies konkretne pytania to z przyjemnoscia podzielie sie moimi rozwiazaniami.

Pozdrawiam




10
Szkółka / Odp: [js] Dynamiczna tablica dwuwymiarowa
« dnia: Kwiecień 27, 2014, 21:13:41 »
moj blad :-)

11
Szkółka / Odp: [js] Dynamiczna tablica dwuwymiarowa
« dnia: Kwiecień 27, 2014, 04:29:35 »
inkrementacja i od 1 do 10 nie od 0 do 9

12
Skrypty / Odp: C++ i skrypty
« dnia: Kwiecień 20, 2014, 21:34:00 »
Ja osobiscie nie korzystalem z rzadnych wraperow.
Sam sobie to opakowalem.
Dokumentacji jest mnostwo i bardzo prosto sie to robi, a masz pelna kontrole nad integracja LUA z wlasnym kodem.



13
Skrypty / Odp: C++ i skrypty
« dnia: Kwiecień 20, 2014, 21:23:52 »
Stanowczo LUA.
Bardzo latwo sie integruje.
I jest LUA JIT ;-)

Tutaj masz linka http://luajit.org/
Sam ostatnio z lekka modyfikacja (dodałem wielowątkowość)  zintegrowałem z moim silnikiem.

Naprawdę polecam.

14
Narzędzia / Odp: Problem instalacji / aktualizacji frameworka
« dnia: Styczeń 18, 2014, 15:32:37 »
szczerze mowiac niewiem jak to wyglada pod VC++ ale pod eclipse + gcc/mingw jest bajka i niemam zadnych problemow z dziwnymi plikami ktore trzeba aktualzowac po milion razy.

Moze to problem ze srodowiskiem w ktorym to robisz.

W moim przypadku wystarczy stworzyc nowy projekt podlinkowac framework i juz dziala

15
OpenGL / Odp: multi shader technics?
« dnia: Styczeń 18, 2014, 15:17:37 »
W tej chwili rozwiazalem to bez ifow i definow w schaderze.
Klasa ktora to maskuje sama dba o to zeby kod polaczyc w ten sposob zeby zostalo tylko to co potrzeba.

Zastanawiam sie tylko jak to ogarnac przy bardziej skomplikowanyc schaderach

tak to w teorii moglo by wygladac

fs
#version 130

// VARIABLE IN START

uniform in vec4 VARIN_COLOR;
vec4 COLOR;
uniform in vec4 VARIN_VS3D_vertex;
vec4 VS3D_vertex;
uniform in vec4 VARIN_PS3D_color;
vec4 PS3D_color;
// VARIABLE IN END

// VARIABLE OUT START

out vec4 VAROUT_PS3D_fragColor;
vec4 PS3D_fragColor;
// VARIABLE OUT END

void main(void) {
// VAR IN START

COLOR = VARIN_COLOR;
VS3D_vertex = VARIN_VS3D_vertex;
PS3D_color = VARIN_PS3D_color;
// VAR IN END

// SHADERS START   1
PS3D_color  = PS3D_color  * 2;
// SHADERS END  1

// SHADERS START   2
PS3D_color  = PS3D_color  / 2;
// SHADERS END  2

// VAR OUT START

VAROUT_PS3D_fragColor = PS3D_color;
// VAR OUT END

}

pomiedzy "// SHADERS START" a "// SHADERS END" to konkretne schadery

zastanawiam się czy to dobrze przemyślałem.

Strony: [1] 2 3 4