Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Gabes

Strony: [1] 2 3 4
1
Życzymy powodzenia:)

2
Narzędzia / Odp: Inkscape
« dnia: Lipiec 10, 2017, 23:21:19 »
na tabletach graficznych to się nie znam, co się tyczy programów graficznych lepszym rozwiązaniem jest Krita:)

3
Szkółka / Odp: [OpenGL] Animacja 3d
« dnia: Czerwiec 29, 2017, 01:57:31 »
Irrlicht, Blender, ale raczej to wiesz:)

4
Compo i bitwy / Odp: WSOC 2017 - poszukiwany chętny do organizacji
« dnia: Czerwiec 11, 2017, 00:50:11 »
Ale smutno się zrobiło, przecież Liosan nie opuszcza forum, nie leci na marsa, chyba?

5
Witam, moje niedopatrzenie.
Można stosować pełną nazwę lub skróconą po odcięciu przedrostka(-lib) i przyrostka (.a)
tak można
libsfml-graphics-d.a
sfml-graphics-d
libsfml-graphics-d
zostanie to zinterpretowane: -lsfml-graphics-d , zobacz w build log.

Tak nie można:
sfml-graphics-d.a (hyba że miałbyś liba o takiej nazwie bez lib na początku)

Wielkość liter w skróconej nazwie i pełnej może być dowolna(bez przedrostka i przyrostka):
libsFmL-GraPHicS-D.a
SFML-GraphICs-d
libsFML-Graphics-D
GDI32, libGDI32, libgdi32.a, libGdi32...itd

tak nie:
LIBsfml-graphics-d.A, Gdi32.a


Zapewne zauważyłeś że pliki *.exe mają różne nazwy i pojawiają się  obok OpenGL.cbp i folderu \resources
zostało to ustawione w:

Project->Properties...->Build targets
Jak widać można dodać nowy obiekt, zmienić nazwę, zduplikować czy usunąć.
W Output filename: zmieniamy nazwę i ścieżkę jak i folder, foldery gdzie ma się pojawić plik wykonywalny *.exe
np.bin\Debug\OpenGL_d.exe

A w Type: czy ma to być proj. konsolowy, Gui app.,kompilacja własnych bibliotek statycznych (np. libAla_ma-kota.a, dynamicznych gdzie jej zawartość jest przechowywana w bibliotekach współdzielonych (*.dll), można pobrać pliki źródłowe biblioteki np. SFML i samemu skompilowć, potrzebny będzie jeszcze program 'CMake'

Mogłem również podać różne nazwy folderów dla każdego trybu kompilacji w Objects output dir: dla Debug_s (obj\Debug_s\
gdy mamy projekt wieloplikowy i nie chcemy marnować czasu na ponowną kompilacje wszystkiego a dokonaliśmy zmian tylko w jednym, zostanie skompilowany tylko ten (kółeczko Build).

6
problem z dodawaniem załączników, dodaje z zewnątrz
https://dysk.onet.pl/link/QKm1v#
skorzystaj z  projektu OpenGL.cbp (code blocks proj.)


7
Usuń poprzednie wersje SFML i Code::Blocks.
Pobierz :
SFML2  GCC 4.9.2 TDM (SJLJ) - 32-bit http://www.sfml-dev.org/download/sfml/2.4.2/
codeblocks-16.01mingw-setup.exe (79.9MB)   Sourceforge.net lub FossHub

twój wpis?
http://cpp0x.pl/forum/temat/?id=24635

i musi działać:)

8
Compo i bitwy / Odp: Zimowy konkurs - bawimy się?
« dnia: Styczeń 01, 2017, 21:24:37 »
Jak Rakieta się zgodzi, to ok, sam miałem zaprezentować bałwan zombie, najlepiej do 'pięciu króli'  jak powiedział pewien kretyn z tzw. .N

9
Oferty pracy / Odp: [Gdańsk] Programiści Aplikacji Mobilnych
« dnia: Maj 31, 2016, 22:27:15 »
nowy iPhone6, potrzebne mi to jak piąte koło u wozu.:)

10
Audio / Odp: Stworzę muzykę do gier/aplikacji/www
« dnia: Grudzień 23, 2015, 18:31:41 »
Cytuj
bardziej mają tematy na śniegu

 Chodziło mi o jakieś Compo, fajnie by było w święta zrzucić  kilka kalorii programując :)

*** Zdrowych, wesołych i spokojnych świąt tobie jak i wszystkim forumowiczom  życzę. ***

11
Audio / Odp: Stworzę muzykę do gier/aplikacji/www
« dnia: Grudzień 22, 2015, 20:24:18 »
A coś na zimę będziesz miał, bo zima, a nasi admini, bardziej mają tematy na śniegu.

12
Projekty zaawansowane / Odp: CALL OF DO IT [Slavic Game Jam 2015]
« dnia: Lipiec 28, 2015, 22:37:53 »
 Każda rakieta zabija nie terrorystów lecz ludność cywilną, nie rozumiem co jest inspirującego w tym temacie?
Gdy zabiją twoją matkę, ojca, rodzeństwo co ci pozostaje.?
Wiem że narażę się na ataki ale musiałem to napisać, prócz fanatyzmu kieruje nimi bezsilność na cierpienie ich narodu.

13
Projekty zaawansowane / Odp: BoxWar
« dnia: Lipiec 10, 2015, 22:39:12 »
 To forum jest jak najlepszym miejscem aby stwierdzić czy 'moja' aplikacja jest dobra,ale to nic nie znaczy że moja aplikacja w internecie zdobędzie popularność.
 Najlepiej dawaj linki sobą do których jest ona skierowana, znajomym, kolegom, rodzinie.
Popularność przyjdzie  z czasem.
A dalej to samo się pociągnie.:)

14
Warsztat Summer of Code 2015 / Odp: Warsztat Summer of Code 2015
« dnia: Lipiec 02, 2015, 21:30:47 »
 Cześć,
Również chciałbym dodać swoją malutką grę do paczki z projektami (przyszłość), najczęściej mi się nie udawało nie chciałem zaniżać poziomu.
 Zobaczymy co wyjdzie  z tego  tego lata?.
Pozdrowienia dla nie informatyków(proszę tego nie komentować).
Dzięki Liosan.;)

15
Oferty pracy / Odp: HELPDESK POSZUKIWANY!!
« dnia: Czerwiec 27, 2015, 07:43:30 »
Bądź Magdaleno poważna, za dwa tysiące to mogę ci biuro posprzątać a nie tworzyć za ciebie aplikacje.
Pozdrowienia z pomorza  środkowego.

Strony: [1] 2 3 4