Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - ByerN

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 13
1
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« dnia: Październik 18, 2018, 11:35:31 »
Ja wysłałem jakby co :) Mam nadzieję, że doszły

2
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« dnia: Październik 12, 2018, 12:04:37 »
ByerN:
Udało mi się jakimś cudem dojść do miasta, a potem nawet do potworów, którzy bez litości mnie porąbali. I pobawiłem się trochę z kukłami. Najwięcej czasu ogarniać musiałem jak ekwipunek działa :)
Całkiem ciekawe, ale toporne sterowanie lekko.

Jak skończę podstawy to będę musiał zrobić testy na ludziach. Tyle w nią gram, że już dla mnie to wszystko normalne. Całkiem możliwe, że wystarczy dobry tutorial do takich rzeczy jak poruszanie się czy ekwipunek. Od tego co tam jest teraz doszło dużo rzeczy. Jest niezaktualizowany.


ByerN [TAnima Online]
Naprawdę ładna gierka! Podobają mi się te dynamiczne światła, animacje i rozgrywka. Ekwipunek nieczytelny, ale po chwili nauczyłem się z niego korzystać. Sterowanie za to jest intuicyjne. Przydałoby się pomijanie dialogów, bo za szybko czytam i nudzę się w międzyczasie. Problemów z pobraniem i zarejestrowaniem się nie było.

Dzięki :) pomijanie dialogów jest ("Q") i mówią o tym w tutorialu chyba w 4tym zdaniu! xD

Dzięki wszystkim za feedback. Jest bardzo pomocny :) teraz wiem, że do poprawy będzie bardzo dużo rzeczy związanych ze sprawieniem by gra była "user friendly" i zbalansowanie poziomu trudności  + jakieś pomniejsze jak pobieranie gry i reconnect. Jak skończę podstawową zawartość to zajmę się tym przy okazji angażując jakichś ochotniczych testerów :)

3
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« dnia: Październik 06, 2018, 11:27:30 »
interfejs nie jest przyjazny graczowi już od pierwszego wejrzenia - ciężko zorientować się co i jak

Tak, to prawda. Ta część związana z przyjaznością dla użytkownika wymaga dużo pracy. Jeszcze się nie zająłem wprowadzeniem i dopieszczaniem UI, więc póki co zostają tylko filmiki i wskazówki w środku gry (jak tabliczki, które można przeczytać czy półki z książkami), które tłumaczą o co tam w ogóle chodzi (takie readme):
https://www.youtube.com/watch?v=h50FxucQeEc - starsza wersja, ale opisuje podstawy
https://www.youtube.com/watch?v=DYRaBtJG1xg - nowsza ze zmianami gameplayu

dlaczego gdy wale głową w mur zabiera mi życie?

Odpowiedź jest zawarta w pytaniu xD uderzanie głową w mur jest ogólnie niezdrowe.

Czasem gdy się uderza głową w ścianę to traci się procentową część aktualnego stanu zdrowia (chyba 1/3). Zaokrąglanie nie pozwala zejść na zero, choć tak to wygląda wizualnie. Sama mechanika powstała przypadkiem i mi się spodobała, ale jest zdecydowanie nieintuicyjna dla nowych graczy.

4
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« dnia: Październik 05, 2018, 14:20:43 »
Przyznaje się, nie czytałem readme xD
Jest takie creepowate. Ale przez to, że tak czasem na chwilę tylko się "psuje" to myślałem, że to jakiś błąd. Fajny efekt. Miałem wrażenie, że zbliża się jump scare :D

5
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« dnia: Październik 05, 2018, 11:30:34 »
Wiedziałem, że domyślne wyciszenie gry by nie wkurzać losowych przybyłych to trochę zły pomysł bo większość nie zauważy opcji włączenia dźwięku w lewym górnym rogu
Tak xD ludzie są przyzwyczajeni do dźwięku na starcie i wielkiego przycisku "mute" w rogu. Tego nawet nie zauważyłem bo gdzieś się zlał z innymi rzeczami. Zagrałem jeszcze raz. Dźwięk dużo daje. Pasuje. Lata się trochę za wolno jak dla mnie. Jakieś powerupy pewnie by urozmaiciły rozgrywkę (może są gdzieś dalej ale nie dotarłem tak daleko)

Od wczoraj truję, że opiekun zapomniał zaaktualizować paczkę, a link z wersją na windowsa wisi w kilku miejscach w tym temacie :P
Wybacz, mój błąd. Nawet widziałem Twój komentarz, ale nie wiem dlaczego nie załapałem, że tu chodzi o wersję na windowsa (tej gry).

Zagrałem.
-(+)400 fps
-plus za algorytm generowania plansz
-odleciałem gdzieś w świat przypadkiem kamerą. Nawet nie wiem jak bo na chwilę przeszedłem do innego programu i jak wróciłem to już widziałem tylko niebieski ekran. Udało mi się wrócić, ale jakiś prosty limit byłby spoko
-można by było móc jakoś karczować las. Wygenerowała mi się właśnie taka mapa, na której nie mam miejsca na budynki bo większość terenu to woda i drzewa. Poprzedni teren był ok
-za dużo tam nie można robić. Póki co to demo technologiczne, a nie gra (nie ma celu- chyba), ale to dobre podwaliny pod strategię

Aaaah, wiedziałem, że wstawienie enigmatycznych Q/W/E/R/A/C w dymkach nad przyciskami nie będzie wystarczającą podpowiedzią d;
Powiem Ci, że nawet szukałem przez chwilę tych skrótów. Zlał mi się z tekstem i nie zauważyłem. Jak go dasz gdzieś np w rogu dymku albo na samym przycisku, to będzie łatwiej zauważyć. Ze skrótami jest o wiele lepiej xD Przydałby się przycisk przyspieszenia czasu. Początek się niemiłosiernie dłuży. To, że czasem zmienia się częstotliwość dźwięku to specjalnie?

6
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« dnia: Październik 04, 2018, 23:27:08 »
Teraz poszło, rzeczywiście mógł też być problem z timeoutem przy okienku firewalla.
Graficznie wygląda ciekawie. Zaraz na początku zgubiłem pochodnię i musiałem iść w ciemności. Miasto jest trochę zawiłe, ciężko się w nim ogarnąć, nie mówiąc już o wyjściu i naparzaniu wrogów. Sterowanie ma sens dopiero przy pierwszej walce, ale kamera za bardzo szarpie podczas atakowania. Ogólnie całkiem nieźle, ale chyba przydałyby się zmiany od strony przyjazności dla początkującego.

Czasem są takie głupie, małe błędy, które wszystko psują :) Dobrze, że działa. TAnima póki co nie jest zbyt przyjazna nowym użytkownikom. W przyszłości naprawi to dobry tutorial, wprowadzenie i hinty. Póki co jestem pod wrażeniem jak ktoś w ogóle dociera do miasta xD W mieście starałem się umieszczać tabliczki w kluczowych miejscach, które mówią o tym co jest po drugiej stronie korytarza. Dzięki za komentarz :)


Zagrałem w większość gier z paczki, wypisywałem sobie komentarze na bieżąco. O to one:
Boski:
-soundtrack męczy
-udźwiękowienie irytuje
-ah... AI się zbugowało i samochody jadą w siebie za moimi plecami cały czas trąbiąc. Stąd te odgłosy
-zaciąłem się na stacji benzynowej. Nie mogę z niej wyjechać
-na plus grafiki pasażerów i tekst, dają fajny klimat
-kiedy się pojawiają pasażerowie? Jak stanę na chwilę? Za pierwszym razem pojechałem na jakieś lotnisko i nie wiedziałem co mam robić bo nikt sie nie pokazywał
-toporne sterowanie, strasznie rzęzi ten mój wehikuł
-jak mam zresetować grę gdy mnie złapie policja? Da się inaczej niż przez menu?
-trochę dynamiki i będzie z tego fajna gra

BrunonDev
-na chrome strasznie tnie, przerzuciłem się na Edge'a
-generalnie spoko koncept. Świat mógłby ożywać też gdy się strzela
-czuć brak udźwiękowienia
-monotonna

Cremmy
-sprytna gra, ciekawe ai/mechanika
-wciągająca
-minimalistyczna
-wystawianie "budynków" jest troche męczące (klikanie na ikone i miejsce docelowe)

devmotyl
-Haha xD świetne!
-fajny kawałek leci w tle, ale zakładam, że zmęczy po jakimś czasie
-wąż jest strasznie powolny. Czasem gameplay jest ociężały i męczący
-na torze wyścigowym (?) czasem się zlewają przeszkody z drogą (skrzynie?)
-ten pomysł ze skakaniem o kilka poziomów w przód za punkty jest dość dziwny. Na początku się zgubiłem i nie wiedziałem czy idę tak jak twórca nakazał
-generalnie bardzo przyjemne

marszuka
-taki bardziej urozmaicony flappy bird. Poszło w dobrym kierunku
-jak dla mnie czułość kolizji jest niewybaczalna. Możnaby zwiększyć trochę tolerancję. Rozumiem, że ten typ gier ma być trudny, ale śmierć po muśnięciu jednym pikselem o ścianę irytuje, a nie bawi
-troche za wysoki skok
-ma potencjał

nowy
-przyjemne
-zbieram jakieś przedmioty, ale nie wiem co one robią. Mam ekwipunek?
-a, czerwone odnawiają hp. Żółte to pewnie złoto
-ściany zasłaniają mi widok. Czasem bardzo okrutnie
-walka lekko toporna
-klimatycznie
-czasem tnie na mojej dość dobrej maszynie (opcja high quality)
-bardzo klimatycznie
-oj ten sufit i ściany zasłaniające cały ekran są karygodne
-przewnicy mogliby szybciej ginąć. Są trochę upierdliwi. Czasem w nich nie trafiam choć powinienem
-press p to restart, ale nie działa
-sprawdzę potato mode
-oj bardzo potato
-dalej czasem przycina
-ataki dają bardzo fajny gamefeel. Tylko ta kolizja jest toporna. Przy zmianie kierunku myszki/klawiszy mógłby się zmieniać kierunek ataku przy kombosach
-fajne, ale poprawiłbym te rzeczy powyżej bo psują efekt

RhAnjiE i Seamonster131
-jak mam to uruchomić? To jest przygotowane pod linuxa?

Sarann
-na poczatku nie byłem pewny co jest ścianą, a co podłogą
-wszedłem na pianino xD
-nie wiem dlaczego ale czasem sterowanie się gubi. Ide strzałkami w lewo ale idę w prawo (?)
-ma coś z undertale
-sterowanie czasem zwyczajnie nie działa, poległem na 2. "walce". Zmiana kierunku ruchu nie łapie gdy robię to szybko, a tam akurat tego potrzebuję
-grafika nie powala, ale dałoby się to może jakoś sprytnie zrobić tanim kosztem (jak wspomniany wyżej undertale)
-jeśli chodzi o fabułę- ten wir dialogów, w który gracz jest wrzucony, jest trochę zbyt szybki

Avaj
-nie znam się na silnikach. Działa xD
-Bumpmapping? Ładnie :D
-odbicia, particle i cienie są
-trudno coś złego powiedzieć
-wygląda spoko :) ale nie masz za bardzo rywalizacji w tej kategorii, więc trudno cokolwiek więcej powiedzieć


I to tyle :) Bardzo przyjemnie. Jeszcze tylko czekam na info jak mam odpalić Falleswen bo to jedyna gra, której nie sprawdziłem (chyba, że coś pominąłem)

7
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« dnia: Październik 04, 2018, 17:58:42 »
Co do TAnimy, to dziwne, że się nie odpala. Sprawdzałem ją na kilku komputerach (z windowsami póki co).
Teraz też sprawdziłem i hula.

TAnima - Byern - ściągnąłem loader, uruchomiłem, ale prosi o login i hasło, których nie znam, a zarejestrować się nie da

Rejestracja polega na wybraniu loginu, który nie jest zajety i jakiegoś tam hasła. Są obostrzenia na znaki i długość, ale powinien się pokazać komunikat jak coś będzie nie tak.

TAnima - + za javę :) niestety nie odpala się, rzuca błędem:

C:\Users\jacek\Downloads>java -jar TAnima.jar
00:00  INFO: Connecting: localhost/127.0.0.1:54556/54776
Exception in thread "main" java.io.IOException: Unable to connect to: localhost/127.0.0.1:54556

to nie jest wersja debugowa pod lokalny serwer? :)

Spróbuj odpalić grę z launchera, który pobrał jara. On przy okazji pyta serwer domenowy jaki jest aktualny ip to podłączenia i odpala klienta z tym parametrem. Alternatywnie można podać w wywołaniu (ale nie będzie się sam aktualizował)

parametr: -Dhost=37.233.102.184


ByerN, TAnima: Launcher pobierał grę dłużej, niż zajęło mi pobranie całego World of Warcraft... a potem i tak gra się nie uruchomiła. Firewall się odzywał, więc coś się robiło, ale od razu gra się zamykała.


Tak, powolny hosting. Może być podobny problem jak powyżej.

Komuś się w ogóle uruchomiła? xD Będę musiał dołączyć jakieś logi przy crashach bo teraz to średnio wiadomo co jest nie tak. Jak macie jeszcze wolny czas Panowie to zajrzyjcie czy się odpali po zastosowaniu tego co wypisałem powyżej i dajcie znać czy poszło. Ta informacja będzie bardzo przydatna dla mnie w przyszłości :) Z góry dzięki :)

Dla wytrwałych podrzucam jeszcze komendę do uruchomienia z konsoli:
java -Dhost=37.233.102.184 -jar TAnima.jar

PS.
Jeszcze z rzeczy, które mi przyszły do głowy:
-klient próbuje zapisać ustawienia przy uruchomieniu. Jak nie ma prawa do zapisu w miejscu gdzie się znajduje, to może się wywalić
-klient może rzucić timeoutem gdy za długo go blokował firewall (zanim się zaakceptuje windowsowy popup). Mam aktualnie bug z reconnectem więc jak takie coś nastąpi to połączenie się całkowicie zerwie aż do restartu aplikacji

8
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« dnia: Październik 01, 2018, 21:44:19 »
Skończone, wysłane :)

Filmik z najnowszego update'u tutaj:
https://www.youtube.com/watch?v=DYRaBtJG1xg

Opis projektu:
https://warsztat.gd/projects/tanima

Download:
http://tanima-online.com/#download

9
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« dnia: Październik 01, 2018, 10:18:34 »
Rozumiem, że termin jest do końca dzisiejszego dnia? :) Kończe kilka rzeczy, zrobię filmik poglądowy i praca będzie dostępna na stronie gry do pobrania.

10
Projekty zaawansowane / Odp: [Libgdx] TAnima - MMO Rogue-like
« dnia: Sierpień 05, 2018, 21:44:32 »
https://www.youtube.com/watch?v=h1xc4zkua6E
Krótki opis po polsku

https://www.youtube.com/watch?v=Y82jGAWLKhU
Dłuższy filmik bez komentarza

Co sądzicie? :D

11
Projekty zaawansowane / Odp: [Libgdx] TAnima - MMO Rogue-like
« dnia: Lipiec 22, 2018, 00:48:56 »
https://www.youtube.com/watch?v=h50FxucQeEc

Czym jest TAnima? Jak to działa? O co tu chodzi?
Skrócony opis :)

12
Projekty zaawansowane / Odp: [Libgdx] TAnima - MMO Rogue-like
« dnia: Lipiec 17, 2018, 15:34:02 »

13
Projekty zaawansowane / Odp: [Libgdx] TAnima - MMO Rogue-like
« dnia: Lipiec 16, 2018, 23:57:46 »
https://www.youtube.com/watch?v=_KEBKXP65_U

Update: Esencje, modyfikatory, artefakty, ekstrakcja esencji

14
Projekty zaawansowane / Odp: [Libgdx] TAnima - MMO Rogue-like
« dnia: Lipiec 05, 2018, 19:53:23 »
https://www.youtube.com/watch?v=WwLXGQnv--4

Klimat kolejnego świata- Mglistych Wież. Domu szalonych kapeluszników :)

15
Projekty zaawansowane / Odp: [Libgdx] TAnima - MMO Rogue-like
« dnia: Lipiec 04, 2018, 12:58:38 »
Chodzi o logi :) to jakiś standardowy szablon w sumie. Raczej po to by nikt mnie nie pozwał, że uszkodziłem mu jakiś ważny otwarty dokument worda bo się coś zcrashowało podczas gry :) Jest udostępnione publicznie nie tylko tutaj. Kto wie czy gdzieś w świecie nie znajdzie się jakiś wyłudzacz :)

Ale zdziwiłem się, że ktoś to przeczytał xD Każda EULA ma podobne zapisy by się strzec przed nieuczciwym klientem.

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 13