Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - ByerN

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 10
1
Projekty rozpoczęte / Odp: [Libgdx] TAnima - MMO Rogue-like
« dnia: Maj 19, 2018, 22:26:56 »
https://www.youtube.com/watch?v=Y2faU_uhezM
Zastanawiałem się przez jakiś czas czy nie dodać lepszych efektów przy ataku. Zrobiłem dla porównania dwie wersje (w połowie widać wersję z efektami). No i nie wiem. Która wg was jest lepsza? Może ktoś ma pomysł co można ew zmienić/ulepszyć?

2
Projekty rozpoczęte / Odp: [Libgdx] TAnima - MMO Rogue-like
« dnia: Maj 19, 2018, 19:06:15 »

Skalowanie poziomów w zależności od liczby graczy (od 1 do 4)

3
Projekty rozpoczęte / Odp: [Libgdx] TAnima - MMO Rogue-like
« dnia: Maj 17, 2018, 18:50:23 »
https://www.youtube.com/watch?v=ULqzjh0k0Sc











Dzisiaj dodałem tryb furii. Postać ładuje pasek furii przy atakowaniu przeciwników, a gdy dojdzie do odpowiedniego poziomu, może uruchomić specjalny tryb, w którym gracz jest przez jakiś czas niezniszczalny, nie traci staminy i nie zdobywa punktów furii.

Dodatkowo każda z broni ma swoje własne ulepszenie:
-miecz- odpycha przeciwników
-sztylet- pozwala prześlizgiwać się przez przeciwników
-różdżka- zwiększona szybkość ataku

Co sądzicie? :)

4
Projekty rozpoczęte / Odp: [Libgdx] TAnima - MMO Rogue-like
« dnia: Maj 15, 2018, 21:42:53 »
Dzięki :) Faktycznie, nie widziałem dużo mmo na warsztacie. To dość ciężka rzecz do pisania. Ja wykorzystuję teraz doświadczenie nabyte w pracy. Kod sieciowy jest dla mnie najłatwiejszą rzeczą z tego wszystkiego :) Mam nadzieję, że się uda!

https://www.youtube.com/watch?v=_xPo5a46Wgw

Filmik (dość długi) opisuje balans i kilka dodatkowych rzeczy, które dodałem:

-rosnący poziom światła wraz z poziomem pochodni

-poprawione modyfikatory przedmiotów + unikalne przedmioty

-unikalność dropu w zależności od pomieszczeń

-"animacja" ataku przeciwnika (wcześniej tego nie było)

Te małe feature'y to niby nic, ale dużo zmieniają. Wszystko idzie w dobrym kierunku. Przez sentyment, wszystko zaczyna bardziej przypominać mmorpg niż roguelike, ale nie dajcie się zwieźć :) To nie rpg :)




5
Projekty rozpoczęte / Odp: [Libgdx] TAnima - MMO Rogue-like
« dnia: Maj 14, 2018, 22:58:25 »


Dzisiaj zajmowałem się balansem w grze i kilkoma mechanizmami z tym związanymi. Generalnie to ciężka robota. Opiszę swoje podejście:

-nakreśliłem diagram logicznych zależności w grze. Rozrósł się do dość dużych rozmiarów i przybrał formę grafu

-odnalazłem węzły, które nie są od niczego zależne (parametry świata)

-odnalazłem węzły, które mogą stać się aksjomatami

-określiłem funkcje dla zależności (użyty standardowy pakiet funkcji- wykładnicza, liniowa, logarytmiczna- odpowiednio zparametryzowane)

-określiłem sterowanie zależnościami. Dla przykładu, przeciwnik nie ma 100HP tylko jest w stanie przeżyć 2xuderzenia mieczem poziomu N. Sztylet zadaje 0.7xmiecz. Gracz po przejściu lochu N poziomu, może zafundować sobie 0.5 broni poziomu N i 2 napoje lecznicze poziomu N (itp).

I teraz mam sterowanie z poziomu parametrów. Dokładnie tak jak chciałem :) Oczywiście to tylko zgrubny balans i wiele rzeczy będzie trzeba dostosować do rozgrywki mmo (to wiele utrudnia bo jest wiele właściwości, które trudno tak sprytnie obliczyć).

Dodane pomniejsze rzeczy:

-po przejściu dungeonu ma się wybór czy wrócić do miasta, sprzedać drop, czy pójść do kolejnego lochu. Na końcu lochu otrzymuje się "bilet" do kolejnego. Trzymając go w ręku podczas teleportacji, przenosimy się do poziomu nadrukowanego na bilecie. Bilet jest imienny

-dodane kategorie przedmiotów (ułatwia przeszukiwanie ekwipunku)

-dodane zwiększanie życia

Na gifie przechodzenie do lochu z użyciem biletu.

Jestem coraz bliżej dema :)
Co sądzicie? :)

6
Projekty rozpoczęte / Odp: [Libgdx] TAnima - MMO Rogue-like
« dnia: Maj 13, 2018, 22:58:27 »
Dodałem kilka rzeczy:
Kategorie przedmiotów:


Balans przeciwników:


Balans ekonomii:


Sam balans wymaga jeszcze dużo pracy, ale już mam jakiś start :)

7
Projekty rozpoczęte / Odp: [Libgdx] TAnima - MMO Rogue-like
« dnia: Maj 10, 2018, 13:41:26 »
Jeden z mieczy :)
https://www.youtube.com/watch?v=E9mKQ3KnM5I

ale nie ukrywam, że to nie są finalne wersje grafik :) skupiam się bardziej na kodzie

9
Projekty rozpoczęte / Odp: [Libgdx] TAnima - MMO Rogue-like
« dnia: Maj 09, 2018, 00:08:07 »
Dzięki wielkie :) Ostatnio trochę zachorowałem więc moja wydajność spadła :( ale zrobiłem coś ciekawego
https://www.youtube.com/watch?v=TzfpxPdpzn0

trochę efektów graficznych, trochę nowych algorytmów. Wszystko idzie (mam nadzieję, że w dobrą stronę). Będę wdzięczny za komentarze. Jeśli coś wam się podoba lub nie podoba, dajcie znać. Będę wiedział co poprawić albo dodać. Może ktoś ma jakieś porady? Są pomocne :)

10
Projekty rozpoczęte / Odp: [Libgdx] TAnima - MMO Rogue-like
« dnia: Maj 06, 2018, 01:58:02 »
Przez ostatnie dwa dni pracowałem nad algorytmem do generowania lochów. Zastanawiałem się nad tym jak stworzyć odpowiednią abstrakcję. Wybrałem emocje, które chcę wywołać w graczu jako twórca oraz cele, które chce by osiągnął.

Polska wersja:
https://www.youtube.com/watch?v=Cm4UfwOaHyY

Dłuższa wersja po angielsku z gameplayem:

https://www.youtube.com/watch?v=yHP32vd9DPE

Co sądzicie? :)


13
Projekty rozpoczęte / Odp: [Libgdx] TAnima - MMO Rogue-like
« dnia: Maj 02, 2018, 02:23:48 »

14
Projekty rozpoczęte / Odp: [Libgdx] TAnima - MMO Rogue-like
« dnia: Kwiecień 30, 2018, 18:52:36 »
Przykładowy dungeon i kilka dodatkowych featerów:

https://www.youtube.com/watch?v=u61oaqErKF8

15
Grafika 2D / Odp: Grafika Wektorowa - Tutorial
« dnia: Kwiecień 28, 2018, 18:17:42 »
Cześć :) Przypomniałem sobie o moim starym wątku dotyczącym grafiki wektorowej. Ostatnio znów siadłem do tego przy okazji tworzenia mojej nowej gry (TAnima) i pomyślałem, że jak będę robił jakieś artykuły o grafice, to tu dokleje :)

Póki co filmik z rozkminy na temat designu w mojej grze:
https://www.youtube.com/watch?v=e032oIRPiDI
oraz tworzenie przykładowych obiektów (broń)
https://www.youtube.com/watch?v=E9mKQ3KnM5I

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 10