Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - jelcynek

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 13
1
Warsztat Summer of Code 2016 / Odp: Warsztat Summer of Code 2016
« dnia: Czerwiec 30, 2016, 10:45:00 »
A to by się zmotywować to zgłaszam swojego porta Pixel Perfekt na c64: http://forum.warsztat.gd/index.php?topic=30849.0



2
Projekty rozpoczęte / Odp: pixel perfekt c64
« dnia: Czerwiec 30, 2016, 09:51:13 »
edytor: notepad++
assembler: acme

Liznąłem podstawy z tego tutka: http://dustlayer.com/tutorials/ i dlatego też taki wybór narzędzi. Jednak jest to całkiem wygodne rozwiązanie. Do tego spritepad i charpad do edycji grafiki.

Finalnie oczywiście będę grę odpalał na prawdziwej maszynie, jednak takim hardkorowcem nie jestem, aby pisać na commodorku. Szkoda mi życia.


3
Projekty rozpoczęte / pixel perfekt c64
« dnia: Czerwiec 29, 2016, 21:48:19 »
W ramach zabawy z 8bitowcami i nauki assemblera postanowiłem przeportować pixel perfekta na c64. Oryginalny tytuł: http://forum.warsztat.gd/index.php?topic=28658.0

Jeśli chodzi o assemblera to jestem jaroszem. Grę stylizowałem na 8bitów, więc bardzo łatwo i przyjemnie przenosi się mapy, kafle oraz sprity.

Pierwsze postępy są. Sprite lata i się animuje, mapa się rysuje. Jest klawo.

4
Projekty zaawansowane / Odp: Pixel Perfekt
« dnia: Listopad 29, 2015, 15:43:36 »
Cytuj
Samsung Galaxy S1, Android 2.3.

Ach... to do końca Cię nie zrozumiałem. No w takim razie, niestety mogę tylko rozłożyć ręce. Przynajmniej na razie.

5
Projekty zaawansowane / Odp: Pixel Perfekt
« dnia: Listopad 29, 2015, 13:18:03 »
Cytuj
Co nie zmienia faktu, że żadna statystyka nie zmieni faktu, że gra u mnie nie działa i tyle.

Przez niedziała rozumiem, że chodzi o to o czym wspominałeś wcześniej:
Cytuj
jest niezgodna z Twoim urządzeniem" - co za bajerów to to wymaga? :)

Napisz jakie to urządzenie to może uda mi się dojść do tego dlaczego jest niewspierane.

6
Projekty zaawansowane / Odp: Pixel Perfekt
« dnia: Listopad 28, 2015, 20:40:39 »
Gra już oficjalnie dostępna w Google Play. Bierzcie i bawcie się:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gorsky.pixelperfekt

7
Projekty zaawansowane / Odp: Pixel Perfekt
« dnia: Listopad 21, 2015, 17:01:44 »
Cytuj
jest niezgodna z Twoim urządzeniem" - co za bajerów to to wymaga? :)
Co za urządzenie?

Hmm.. przyznam, że nawet nie wiem. Z Capabilities mam tam tylko połączenie z internetem (reklamy w przyszłości) oraz zapis (savey). Wymagany android >= 4.2, wynika to z frameworka (Monogame).

Przyznam, że w temacie androida jestem laikiem i ciężko mi stwierdzić skąd te ograniczenia mogą wynikać. W marketcie nie ma dodanych żadnych nieobsługiwanych urządzeń. Od poniedziałku zacznę grzebać i optymalizować, z pewnością wyjdzie, skąd te problemy.


8
Projekty rozpoczęte / Odp: Realms of Magic
« dnia: Listopad 19, 2015, 15:46:44 »
Brzmi miodnie. Wygląda strasznie terrariowo, ale to nie wada. Powodzenia.

9
Projekty zaawansowane / Odp: Pixel Perfekt
« dnia: Listopad 18, 2015, 14:54:18 »
Niezły start :/

10
Projekty zaawansowane / Odp: Pixel Perfekt
« dnia: Listopad 18, 2015, 14:15:37 »
Z głębokiej otchłani niepamięci powraca Pixel Perfekt, tym razem na Androida. W sobotę zamierzam wypuścić oficjalnie. Niestety nie mam czasu i zasobów na porządne testy, ale być może przez te parę dni coś paskudnego wyjdzie. Poniższy link jest linkem do otwartych testów, zapraszam do zabawy.

Aktualna wersja jest praktycznie tym co zamierzam wypuścić w sobotę, tyle że bez reklam.

Bugi o których wiem:
- skalowanie jest strasznie leniwe, na niektórych rozdziałkach prowadzi to do małych artefaktów, najczęściej w okolicach środka ekranu. No i właśnie tutaj do końca nie wiem do czego to może prowadzić na naprawdę egzotycznych rozdziałkach, testowane póki co na 2 telefonach :).
- przycisk noads nie działa (bedzie na początku wyłączony)

To chyba tyle. Reszta testowana na moim telefonie zachowuje się identycznie jak wersja na Windows Phone.
Minimalna wersja androida 4.2. Wiem, że wysoko, ale monogame tak ma, a mnie się gry nie chcę przepisywać od początku dla kilkunastu procent rynku.

Link do testów:
https://play.google.com/apps/testing/com.gorsky.pixelperfekt



11
Projekty rozpoczęte / Odp: Point'n'click Game - Mobilizacyjny wpis
« dnia: Listopad 14, 2015, 19:37:59 »
Nie lepiej skorzystać z gotowych silników dla gier przygodowych? Choćby http://www.adventuregamestudio.co.uk.
Przygodówki w klasycznej postaci mają na tyle mocno zdefiniowaną mechanikę, że pisanie własnego silnika to strata czasu. Brać gotowce, pisać scenariusze, traskać assety i wydawać gry!

No chyba, że chcesz sobie popisać :)

12
Warsztat Summer of Code 2015 / Odp: Warsztat Summer of Code 2015
« dnia: Październik 30, 2015, 23:13:43 »
Wow, panowie ( i być może panie), jestem pod ogromnym wrażeniem. Jakoś tak ostatnio nie wchodziłem na warsztat i w zasadzie nie wiedziałem co się w WSoCu dzieje. (Póki co) Obejrzałem gry i tegoroczny poziom jest bardzo wysoki.

13
Branża / Odp: Skullstone needs your vote!
« dnia: Wrzesień 03, 2015, 13:48:12 »
Zarzucanie, że gra zrzyna z LoG to trochę herezja. Jak wcześniej koledzy wspomnieli ten gatunek jest stary jak świat. LoG pewnie wydawał się taki świeży, bo młodzież go liznęła, która nie miała doczynienia z tą dość zapomnianą konwencją dungeon crawlera/crpg.

Cytuj
No to dla przypomnienia: https://www.youtube.com/watch?v=gmeFt5DBIUY&t=52s :)
Pudełkowy Stonekeep stoi na półce, a ja nigdy nie pograłem więcej niż kilka h. Wstyd, bo gra podobno zacna. Czas będzie się nią zająć.

Cytuj
Obskurnie? Elegancki metalowy front to coś, za co obecnie w handheldach trzeba by pewnie jeszcze dopłacić. ;)
+1. Design tamtych urządzonek był genialny (game&watch), a ruska podróbka nawet jakościowo nie wypadała tak źle.


14
Gry / Odp: Through [FLASH]
« dnia: Sierpień 26, 2015, 18:24:08 »
Gratulacje!

15
Projekty zaawansowane / Odp: Pixel Perfekt
« dnia: Sierpień 01, 2015, 12:34:36 »
Gra została ukończona i jest dostępna na Windows Phone store. Zapraszam do pobierania.
http://windowsphone.com/s?appid=04b4454d-6d3d-4182-9690-c6fbe2b58a3e


Prośba do moderatorów o wykopanie projektu na główną stronę. Dałoby się?

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 13