Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - dzemeuksis

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 38
1
Dyskusje / Odp: Mała aktywność użytkowników na warsztacie
« dnia: Czerwiec 08, 2017, 11:49:45 »
To forum umiera nie od dziś, tylko od odejścia Goliatusa i zmiany domeny na .gd

Po tej schizmie część się przeniosła na https://forum.gamedev.pl/, inna część na pewne zamknięte forum dla profesjonalistów (na zaproszenia) a jeszcze inna indziej, tudzież przestali się udzielać.

Patrząc po trendach i tendencji (z czapy wziętych, bo nie mam dostępu do żadnych statystyk) to forum jest u schyłku swego istnienia. Czego mu absolutnie nie życzę, bo przygodę z gamedev zaczynałem właśnie tutaj, dzielę się jedynie obserwacją.

A o bitcoinie, to pewnie da się pogadać na niejednym forum dla programistów (tych nie brakuje), niekoniecznie skrzywionych gamedevowo.

2
Grafika 2D / Odp: One-Man Gamedev! Rozwijajmy się razem!
« dnia: Luty 24, 2017, 20:53:48 »
Cytuj
Jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego
Jak dobrze, że niejaki Leonardo da Vinci o tym nie wiedział. I paru innych ludków. ;)

3
Webowe / Odp: Blokowanie przeładowania całej strony
« dnia: Luty 24, 2017, 18:32:00 »
Nie wiem jak to się powinno robić, ale mogę pokazać jak to zrobiłem u siebie. Obadaj gawedziarz.pl Jak zajrzysz w źródło to zobaczysz nieudolne javascrypty, które - przykładowo - podpinane są pod zdarzenie wciśnięcia jakiegoś buttona. I powodują wysłanie zapytania do API które zwraca dane w JSON. Po odebraniu JSON jest parsowany i po odpowiednim sformatowaniu wklejany do różnych kontrolek.

4
Webowe / Odp: Blokowanie przeładowania całej strony
« dnia: Luty 23, 2017, 22:33:44 »
To nie przeładowuj strony. Odświeżaj wyłącznie element, który podlega zmianie.

5
Projektowanie kodu / Odp: [mySQL] Identyfikacja wpisów
« dnia: Grudzień 18, 2016, 22:46:07 »
Jak Cię tak bolą dziury, to nie usuwaj wpisów naprawdę, tylko oznaczaj jako usunięte (kolumna is_deleted na przykład, albo valid_to, czy jakoś). A przy pobieraniu odpowiednio pomijaj.

6
Olej tych nadętych bufonów. Ogłoszenie jest całkiem spoko a grafika bardzo fajna. Rób swoje.

Przy okazji, ktoś pytał ostatnio czemu Warsztat umiera?

7
Poszukuję / Odp: Poszukiwany programista do gier PC - współpraca z grafikiem
« dnia: Październik 25, 2016, 02:01:04 »
pyxell, koledzy we właściwy sobie sposób próbują powiedzieć, że dałeś nierealne terminy względem stawianych wymagań. Między innymi.

8
Gry / Odp: [via WWW] Sixth World- Nowa gra przeglądarkowa
« dnia: Sierpień 27, 2016, 10:45:42 »
FrozenShade, a zgłosiłeś do GIODO zbiór swoich kontaktów z Outlooka? ;)

9
Webowe / Odp: HTML5, canvas, jak do tego podejść?
« dnia: Sierpień 03, 2016, 11:06:18 »
Bardzo ciekawe to wszystko, co piszecie. Muszę nad tym jeszcze pomyśleć.

10
Webowe / Odp: HTML5, canvas, jak do tego podejść?
« dnia: Sierpień 02, 2016, 09:26:31 »
Może i lepiej, ale czy tu da się jakoś łatwo zobrazować relacje? Tzn. żeby te karteczki mogły być połączone liniami, które ładnie się przekształcają, kiedy karteczka jest przesuwana?

11
Webowe / HTML5, canvas, jak do tego podejść?
« dnia: Sierpień 01, 2016, 23:06:49 »
Hej,

Szukam jakiegoś frameworka, w którym, wykorzystując HTML5 i canvas, najwygodniej zrobię coś w rodzaju tablicy korkowej - takie niemal zwyczajne tworzenie karteczek plus ich zagnieżdżanie, oraz łączenie relacjami. I żeby karteczki łatwo dawały się przesuwać, zmieniać ich rozmiar, itd.

Znalazłem kilka obiecujących:
Canvas Engine
EaselJS
Fabric.js
PHASER
Pixi.js

Chodzi mi o to, żeby z jednej strony nie użyć armaty do komara, z drugiej mieć już jakieś gotowce, które będą jakoś wyglądać, bo jak zacznę to dziergać od podstaw, to - znając moje wyczucie estetyczne - wyjdzie jakiś koszmarek.

Ktoś ma jakieś doświadczenie w tych technologiach? Może coś podpowiedzieć?

12
Linux / Odp: Jaki Linux na starszy sprzęt
« dnia: Maj 27, 2016, 19:07:02 »
Polecam Fedorę na Xfce, dużo lżejsza od Ubuntu czy Minta (wiem to z autopsji, nie z netu), przyjazna dla użytkownika (ja sobie radzę a lama jestem), duże wsparcie.

13
Silniki / Odp: Silnik starego wolfenstaina i dooma
« dnia: Kwiecień 26, 2016, 20:47:29 »
Ale zdaje się, że w DOOM wielopoziomowość to fake. :) Znajdź jedno miejsce, nad albo pod którym można się znaleźć, będąc na innym poziomie. Nie uda Ci się. (Podobno, sam nie zwracałem na to specjalnej uwagi.)

Ach, Tobie chodzi o to demo, co podlinkowałeś. A to sorry. :)

14
Grafika 3D / Odp: Blender 3d - kilka prac
« dnia: Marzec 26, 2016, 15:17:16 »
Jakąkolwiek muzę z Jamendo podłóż, bo tak na cicho, to nie da się oglądać. I jakieś strasznie ciemne to wszystko.

15
Design / Odp: szukam informacji o sposobach komunikacji z npc
« dnia: Luty 06, 2016, 19:35:17 »
Nie wczytywałem się jeszcze, ale potencjalnie wydają się przydatne a na pewno bardzo ciekawe:
Znalazłem to (i wiele innych chyba przydatnych) wklepując w google filetype:pdf dialogues npc.

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 38