Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - ld

Strony: [1] 2 3 4 5
1
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: For Gold and Sweetrolls
« dnia: Sierpień 12, 2018, 20:40:23 »
Cześć,

Podoba mi się pomimo prostej grafiki. Chciałbym stworzyć grę takiego rodzaju.

Powodzenia:)

2
Compo i bitwy / Odp: MEANWHILE COMPO 1.04.2017-6.05.2017
« dnia: Maj 14, 2018, 23:21:46 »
Id: 2 fajnie wygląda ale trochę nie ogarniam sterowania

Ja też:) hehe Ale poprzednie wersje były jeszcze gorsze a tak stanowi to pewne utrudnienie:)

3
Compo i bitwy / Odp: MEANWHILE COMPO 1.04.2017-6.05.2017
« dnia: Maj 14, 2018, 09:31:43 »
O kurcze zapomniałem zagłosować :(

Szczerze mówiąc sądziłem że konkurs się zakończył. Nie byłem pewien czy się załapałem:(

Tak na szybko:
3 punkty - @laggyluk - Mam podobne odczucia jak @Boski Przyjemna dla oka:)
2 punkty - @Boski - Grałem w coś podobnego. Lubie takie gierki :)

4
Compo i bitwy / Odp: MEANWHILE COMPO 1.04.2017-6.05.2017
« dnia: Maj 08, 2018, 00:27:50 »
Właściwie nie miałem zamiaru wrzucać nieukończonej wersji gry ale skoro tak mało osób się ostatecznie zgłosiło to zmieniłem zdanie. W końcu stanę na podium :) hehe

Gra wzoruję się na grze ASTEROIDS. Niestety nie udało mi się jej ukończyć i dostosować do tematu przewodniego. Chociaż na upartego asteroidy można wziąć za duże bloki lodowe a wtedy wszystko się zgadza. Pozostawiam wam interpretację. Na koniec kilka uwag:

- Po wykorzystaniu wszystkich żyć aby zagrać ponownie trzeba ponownie włączyć grę. Wiem to jest do dupy ale w symulatorze wystarczy włączyć kombinację klawiszy i gra jest ładowania ponownie:)
- Kolizja nie działa do końca jak powinna. Trzeba uważać żeby nie zginąć zbyt szybko ponownie 

Nie zapomnę wspomnieć o zaletach:

- CAŁKOWICIE losowe kształty asteroid :)
- Najlepszy shooter jaki stworzyłem:)
- Zaje..... tzn ładna grafika :)

Sterowanie: Po lewo poruszanie się a po prawej strzelanie.

Poniżej gif jednej z pierwszych wersji



Google DRIVE (plik APK >4.0.3 ok. 8 MB): https://drive.google.com/file/d/1RAALuud6o2ZQpGQ0qkKNCaPgaXfpJd2O/view?usp=sharing

Powodzenia:)

5
Compo i bitwy / Odp: MEANWHILE COMPO 1.04.2017-6.05.2017
« dnia: Kwiecień 18, 2018, 20:49:02 »
Codziennie staram się pracować nad grą:)

6
Compo i bitwy / Odp: Jakieś compo do kolejnego WSoC'a?
« dnia: Marzec 22, 2018, 12:20:06 »
Preferuje dłuższy okres trwania compo. Z różnych względów trudno mi poświęcić więcej czasu na tworzenie projektu. Łatwiej podzielić pracę na mniejsze części:)

7
Compo i bitwy / Odp: Jakieś compo do kolejnego WSoC'a?
« dnia: Marzec 15, 2018, 19:07:39 »
Ja też bym się pisał. Pasowałoby mi takie 1 miesięczne compo.

Mi również odpowiadają takie warunki:)

8
Projekty rozpoczęte / Odp: THE SQUARE [ANDROID][GRA]
« dnia: Sierpień 10, 2017, 01:55:43 »
W końcu po dwóch miesiącach pracy dodałem dziś istotną aktualizację, która wprowadza :

Zmianę koloru tła w czasie rozgrywki
Zmianę systemu punktacji na czytelniejszy. Poprzedni mógł być utrapieniem dla użytkowników:)
Za namową kilku użytkowników postanowiłem zmienić nazwę gry na nową :

Put The Square On Steps

Planuje trzy kolejne aktualizację:) Zachęcam do wypróbowania gry:)


9
Takie moje luźne rozważania (może okażą się pomocne):

1. Rozważmy prostszą funkcję f, która przyjmuje wartość TRUE dla ustalonego argumentu x z kreską oraz wartość FALSE dla pozostałych argumentów. Liczba x z kreską należy do zbioru liczb całkowitych od 0 do MAX.
Zatem wyznaczenie wzoru funkcji sprowadza się do odnalezienia wartości x z kreską. To jest trudne zadanie odkąd wartość funkcji f dla x z kreską nie zależy od wartości pozostałych argumentów (brak też jest innych powiązań). Jedyną metodą, którą dostrzegam to wyznaczanie wartości funkcji f dla wybranych argumentów aż do odnalezienia argumentu, dla którego funkcja przyjmuje wartość TRUE. W najgorszym przypadku będziemy musieli sprawdzić MAX mniej jeden argumentów (ostatni będzie poszukiwanym x z kreską). Konkludując wyznaczenie wzoru funkcji f jest możliwe ale może wymagać wyznaczenie wartości funkcji dla wielu argumentów.

Ogólne zadanie będzie  tak samo trudne lub trudniejsze.

Inne podejście:

2. Rozważmy dowolną  i ustaloną funkcję f. Spróbujmy przewidzieć jaką wartość funkcja będzie miała dla argumentu x=0. Moim zdaniem nie da się tego zrobić inaczej niż podstawić 0 pod wzór funkcji (którego nie znamy). Co składnia do przekonania że podobnie będzie z innymi argumentami. Nie widzę innej metody na określenie wartości funkcji dla zadanego argumentu x inaczej niż wyznaczenie f(x).
Zadanie mogłoby być prostsze gdybyśmy coś wiedzieli o funkcji f.     

3. Podobnie sprawa wygląda gdybyśmy rozważyli  funkcję f z losową przypisanymi wartościami TRUE oraz FALSE. Chodź nie wiem czy nie jest to funkcją zbyt 'złożona' :)

Pozdrawiam

10
Compo i bitwy / Odp: Gynvael's Summer GameDev Challenge 2017
« dnia: Sierpień 05, 2017, 11:18:25 »
Szkoda że warunki są takie surowe. Miałem zamiar użyć Corona SDK :(

11
Projekty rozpoczęte / Odp: THE SQUARE [ANDROID][GRA]
« dnia: Lipiec 16, 2017, 13:51:03 »
Pracuję obecnie nad pierwszą poważną aktualizacją. Planuje ich kilka. Poniżej pierwsze efekty



Postanowiłem przepisać grę od zera. Stąd na gifie brak menu i ekranu końcowego.

12
Projekty zaawansowane / Odp: [Tic-80] 3 seconds Climber
« dnia: Lipiec 13, 2017, 18:40:59 »
Moje uwagi

- Tekst końcowy jest obcięty od prawej strony (używam Opery najnowszej wersji),
- Obrazek bohatera ma nieprzezroczyste tło,
- Nie udało mi się dotrzeć do lewej krawędzi mapy. Może nie umiem grać.

Powodzenia :)

13
Szkółka / Odp: Prezentacja gry w sklepie GP
« dnia: Lipiec 07, 2017, 22:03:19 »
Mimo wszystko warto zwrócić uwagę na to, co tam jest napisane:
Zgadzam się, że na komputerze lepiej wyglądają te screeny z ramkami. Nie wiem jednak, czy na smartfonie nie lepiej się przegląda screeny bez ramek. I teraz powstaje pytanie: jaki jest stosunek oglądających na komputerze względem oglądających na smartfonie? Zresztą jest jeszcze więcej pytań, które warto sobie zadać.

Zapoznałem się z tą uwagą.

Po namyślę zostawię screnshoty bez ulepszeń. Nowe obrazki wykorzystam do promocji na stronie www.

14
Szkółka / Odp: Prezentacja gry w sklepie GP
« dnia: Lipiec 07, 2017, 17:09:45 »
Dokładnie to. W wolnym czasie przejrzę całą stronę Google dla developerów :)
Dziękuje.

15
Szkółka / Prezentacja gry w sklepie GP
« dnia: Lipiec 07, 2017, 13:59:01 »
Cześć,

jak można przygotować grafiki prezentujące aplikację jak w tej grze ?

Przykładowy obrazek



Jest to znacznie milsze dla oka niż zwykły screenshot.

Strony: [1] 2 3 4 5