Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - maVes

Strony: [1] 2 3 4
1
Projekty zaawansowane / Odp: Taphoo (Android)
« dnia: Maj 04, 2011, 18:37:21 »
Samsung i5700 Froyo - jak na razie wszystko w porządku, ale brakuje sterowania DPADem.
Jest sterowanie dpadem, a przynajmniej powinno być :) No cóż, zobaczę...

Sprawdziłem jeszcze raz - w menu mogę sterować dpadem, jednak nie widać który element jest zaznaczony. Natomiast podczas samej gry brak jest jakiejkolwiek reakcji na naciśnięcia.

2
Projekty zaawansowane / Odp: Taphoo (Android)
« dnia: Maj 04, 2011, 13:35:34 »
Samsung i5700 Froyo - jak na razie wszystko w porządku, ale brakuje sterowania DPADem.

3
Compo i bitwy / Odp: Compo 3h - PI¡TEK 20:00
« dnia: Wrzesień 04, 2010, 13:37:14 »
Adde:
+ pomysł
- zamurowałem się od góry i nie wytrwałem do końca wydobycia

Avaj:
+ readme
+ fabuła
- po pewnym czasie większość kotów uciekła za ekran, a następne się już nie pojawiały :)

brutalcomputer
+ grafika

fredman7
+ kompletna gra
+ highscores
+ grafika
+ ściśle nawiązuje do tematu
+/- strasznie wkurzająca :)

MichalBe
+ grafika
+ technologia
- pomimo trafienia nie zawsze zabijam robaka

shutdown
+ kompletna gra...
- ...aczkolwiek za krótka i za łatwa :P

4
Compo i bitwy / Odp: Compo 3h - PI¡TEK 20:00
« dnia: Wrzesień 04, 2010, 00:06:47 »
Nie wiem czy zdążyłem, bo gmail nie chciał mi przepuścić zipa z exekiem, a z pośpiechu jeszcze zapomniałem dorzucić źródeł  :P

Link do mojego dzieła (już ze źródłami):

http://dl.dropbox.com/u/432744/AutoUpload/compo_maves.7z

5
Silniki / Odp: Test silnika - kłopotliwy shader
« dnia: Marzec 08, 2010, 12:35:11 »
U mnie wszystko zdaje się działać prawidłowo.

Win 7 x64, GF 130m, 4GB ramu.

6
Design / Odp: Prośba o przetestowanie tech dema
« dnia: Styczeń 22, 2010, 01:25:32 »
Pograłem chwilę i nie mam się do czego przyczepić. Chodzi płynnie, cały czas 60FPS.

Testowane na laptopie Dual Core 2.0GHz, 4GB ram, GF 130m, Windows7 x64.

7
Szkółka / Odp: Visual C++ dla Windows 7 - Skąd wziąć?!
« dnia: Listopad 12, 2009, 19:52:36 »
U mnie też wszystko śmiga (Windows 7 Professional x64).

Spróbuj ściągnąć z tej strony (na samym dole jest link do obrazu): http://www.microsoft.com/express/download/default.aspx

8
Instalacja nowych sterowników pomogła, w końcu udało mi się to odpalić.

Zasady gry są bardzo proste, jedyną trudnością dla mnie było to, że kamera zdecydowanie za szybko się obraca. Mimo to udało mi się przejść chyba przy czwartym podejściu.

9
U mnie niestety na GT130M nie odpala się. Działam na Win7 Pro x64.

Wyskakuje mi takie okienko:
Cytuj
orbgame.exe

[Main Instruction]
orbgame.exe has stopped working

[Content]
A problem caused the program to stop working correctly. Please close the program.

[Close the program] [Debug the program]

Najnowszy PhysX zainstalowany, redisty również. Moje sterowniki to 186 z hakiem (najnowsze na moją kartę). Ściągam jeszcze wersję 195 betę - może pomoże.

10
U mnie na lapku chodzi całkiem nieźle :)

Jeśli chodzi o grafikę to muszę przyznać, że się na Tobie nie zawiodłem :).
Pod względem grywalności też jest nieźle. Z początku faktycznie trudno jest tym sterować, ale po chwili da się przyzwyczaić. Na razie udało mi się przejść pierwszą planszę, a na drugiej niby wtrąciłem obie kule ale nic się nie stało :D.

Potem spróbuję przejść pozostałe mapy, tymczasem próbuję zmusić do działania grę Daba  ;).

11
Projekty rozpoczęte / Odp: nGENE - trailer i prośba o testy
« dnia: Kwiecień 01, 2009, 22:08:53 »
Niestety, u mnie się nawet nie odpala. Błąd taki sam jak ostatnio: "The application has failed to start because its side-by-side configuration is incorrect". Nawet po wywaleniu wszystkich .dll z katalogu dzieje się tak samo. Uruchamianie w trybie zgodności z XP też nie pomaga.

Vista SP1 x64, Radeon 4850, PhysX zainstalowany.

12
Mam to samo co vashpan na rewizji 19.

Przy uruchamianiu wywala błąd: "The application has failed to start because its side-by-side configuration is incorrect."

13
Vista x64, Core2Duo e7200, 2GB RAM, Radeon 4850

Wszystko się uruchamia, niestety w większości przypadków mam czarny ekran. Z tutoriali tylko 1.1 wygląda na poprawny( wyświetla jakby sprite'a).
w NPR scenę widzę dopiero po wyłączeniu oświetlenia.
w SSAO scena jest widoczna jedynie po włączeniu "show only SSAO".
W pozostałych demach widoczne jest tylko menu na czarnym tle.

[edit] W logach wszystko jest ok.

14
Projekty zaawansowane / Odp: FUGE - GUI do twojej gry
« dnia: Luty 20, 2009, 17:19:46 »
Kod przygotowania i sprzątania po rysowaniu GUI proponuję umieścić gdzieś w swojej klasie (np. bazowej GUISystem dla FugeGUISystem), która będzie współpracować z twoim silnikiem dając interfejs beginDraw() i endDraw(). Wtedy GUISystem::drawGUI() byłaby wirtualna i definiowana ponownie w FugeGUISystem. W ten sposób struktura ci się nie posypie jak Złośliwiec nas oleje i przestanie wypuszczać fixy :P
Zrobiłem tak jak mówił Złośliwec - stany urządzenia ustawiam w BeginScene, a następnie ręcznie wywołuję tę funkcję przed rysowaniem GUI.

Cytuj
CSize bmp_size = m_BitmapSymbols->GetSize();
Hmm, jeżeli m_BitmapSymbols jest klasą po IBitmap, to moja FugeBitmap : public IBitmap korzystająca wewnętrznie z mojej klasy bitmapy chyba po prostu nie wiej jak zrobić GetSize(). Ta metoda nie jest wirtualna i nie mogę tu nic zmajstrować.
Też tak przez chwilę myślałem. Postawienie słówka virtual przy GetSize i nadpisanie funkcji by tu pomogło, ale znalazłem inne rozwiązanie. Wystarczy przy wczytywaniu obrazka odpowiednio ustawić pole m_Size dziedziczone po IBitmap :)

15
Projekty zaawansowane / Odp: FUGE - GUI do twojej gry
« dnia: Luty 20, 2009, 15:13:52 »
Eventy już chodzą, ale mam chyba jeszcze jakiegoś małego buga w rendererze bo mi nie rysuje x-ów, ptaszków, czy co tam ma być.
Widzę, że nie tylko ja mam z tym problem :)

Mam jeszcze jedno pytanie: po co jest funkcja BeginScene w rendererze? Miałem tam kod ustawiający odpowiednie stany urządzenia (bufor-z, alpha, FVF, oświetlenie, przekształcenia). Początkowo GUI w ogóle się nie rysowało, dopiero po zamienieniu formatu wierzchołka z D3DFVF_XYZ na D3DFVF_XYZRHW ujrzałem coś na ekranie. Nie działał jednak alpha blending. Przed chwilą odkryłem, że jak przeniosę kod z BeginScene np. do DrawRectangle to wszystko jest tak jak być powinno. Okazało się, że BeginScene w ogóle nie jest wywoływana :)

Strony: [1] 2 3 4