Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Boski

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 16
1
Ale zapisywałeś binarnie konkretne liczby (155 a nie "155" jako tekst)? Moim zdaniem różnica kolosalna.

2
Surowa bitmapa zapisana w pliku txt to średnio 1.5MB i jakieś 120tys. linijek. Dlatego próbuje kompresować dane, a przy odczycie je odpowiednio przywracać do stanu z przed kompresji..
A jak to robisz? z tego co rozumiem to normalnie jako tekst zapisujesz? Jeśli tak to polecam zapoznać się z binaryReader/Writer. Tak w skrócie - zamiast zapisywać stringi i parsować je, zapisuj bezpośrednio inty, floaty, itd..

3
Compo i bitwy / Odp: MEANWHILE COMPO 1.04.2017-6.05.2017
« dnia: Maj 14, 2018, 19:18:09 »
prawdopodobnie stałe obniżanie się gwiazdek dodało by trochę emocji ;)
Id: 2 fajnie wygląda ale trochę nie ogarniam sterowania
Dobry pomysł! Niestety już czasowo nie wyrobiłem nad fixami, a i nawet nie wpadłem : (
Dziękuję wszystkim za zabawę, wyniki przenoszę do pierwszego posta.

4
Compo i bitwy / Odp: MEANWHILE COMPO 1.04.2017-6.05.2017
« dnia: Maj 13, 2018, 21:17:43 »
Moje głosy:
3 punkty - ld - bardzo fajnie, ciut ciężko ze sterowaniem, kiedy statek jest już rozpędzony
2 punkty - laggyluk - za pierwszym razem przerzuciłem przeręble. I nie potrafię wyciągnąć ryby : ( bardzo fajnie graficznie to wygląda

5
Compo i bitwy / Odp: MEANWHILE COMPO 1.04.2017-6.05.2017
« dnia: Maj 07, 2018, 01:20:49 »
Czas upłynął. Czy ktoś jeszcze ma coś do wrzucenia? Jeśli @laggyluk nie ma sprzeciwów, to możnaby poczekać z dzień. Inaczej remis (ew dyskwalifikacja)

6
Compo i bitwy / Odp: MEANWHILE COMPO 1.04.2017-6.05.2017
« dnia: Maj 05, 2018, 12:58:33 »
Mój projekt z cyklu 'nigdy nie robiłem gry typu..', więc jest i ona:
https://www70.zippyshare.com/v/9I9sMopW/file.html
Sterowanie: Myszka
Na dolnej belce można zmieniać poziom trudności. Nie obyło się i bez buga w gameplay'u :))
edit: wersja web http://sgrabowski.pl/projects/IceQuest/

Linki do prac przepnę wraz z terminem zakończenia nadsyłania prac.
good luck have fun!

7
Compo i bitwy / Odp: MEANWHILE COMPO 1.04.2017-6.05.2017
« dnia: Kwiecień 27, 2018, 14:38:08 »
Warsztat powrócił : )) Compo trwa

8
Compo i bitwy / Odp: MEANWHILE COMPO 1.04.2017-6.05.2017
« dnia: Kwiecień 17, 2018, 10:03:34 »
Jak wam idzie? Pamiętacie o compo?
Mi udało się zagospodarować ~3h, i stworzyć jakiś podstawowy gameplay minigry. Mam nadzieję znaleźć jeszcze kolejne 3h na doszlifowanie : P

9
Compo i bitwy / Odp: MEANWHILE COMPO 1.04.2017-6.05.2017
« dnia: Kwiecień 08, 2018, 21:01:46 »
To samo pomyślałem dzisiaj : P

10
Compo i bitwy / MEANWHILE COMPO 1.04.2017-6.05.2017
« dnia: Kwiecień 01, 2018, 16:02:09 »
Opis:
Cześć! Ogłaszam compo. Zgodnie z głosowaniem temat został wylosowany, a prace należy przesyłać do 6 maja godz. 23:59 (termin został celowo przedłużony o pierwsze dni maja - może akurat komuś ta majówka się przysłuży).
Technologia wykonania: dowolna
Platforma docelowa: dowolna
Można zgłosić dowolną ilość prac, głosy będą wtedy jednak liczone na 'zestaw'. To samo ma się w przypadku wieloosobowych zespołów. Oceniane będą jako jeden, jak i zestaw głosów do oddania będzie taki sam jak w przypadku samotnego twórcy.

Jako, że sam mam zamiar brać udział, moja rola sprowadzi się do przeklejenia linków z pracami do tego postu, i podsumowaniu głosowania. Wszystko odbędzie się jawnie, pracę proszę umieszczać na hostingu, i opublikować post z linkiem w tym wątku. Podobnie z głosowaniem, które rozpocznie się wraz z końcem zgłaszania prac, a skończy tydzień później, 13.05 o godzinie 23.59.
Podczas głosowania każdy uczestnik comp'a może oddać na dowolnego (oprócz siebie) zawodnika/zespół: 3pkty, 2pkty i 1pkt. Uczestnicy, którzy nie oddadzą głosów, zostaną zdyskwalifikowani.

Temat został wylosowany poprzez skrypt 100-krotnie klikający przycisk generujący na stronie https://cjanssen.bitbucket.io/themegen/
Prace powinny być powiązane z tematem, jednak można potraktować to w sposób luźny.

WYLOSOWANY TEMAT: Ice/Igloos

Przesłane prace:

laggyluk
https://www.dropbox.com/s/wkn6fbctkfa2i2q/IceFishing.zip?dl=0

boski
https://www70.zippyshare.com/v/9I9sMopW/file.html

ld
https://drive.google.com/file/d/1RAALuud6o2ZQpGQ0qkKNCaPgaXfpJd2O/view?usp=sharing

(niebywałe :)) Wyniki głosowania:
Miejsce pierwsze: ex aequo Boski + Id + laggyluk
punktacja:
Boski 2 + 3 = 5
Id 3 + 2 = 5
laggyluk 2 + 3 = 5

11
Compo i bitwy / Odp: Jakieś compo do kolejnego WSoC'a?
« dnia: Marzec 23, 2018, 00:09:09 »
No więc stało się. Pierwszego kwietnia* zostanie wylosowany temat, i ogłoszone compo. I to nie prima aprilis!
* nie jestem w stanie podać aktualnie konkretnej godziny - dzień/dwa dni wcześniej podam w tym wątku.

12
Compo i bitwy / Odp: Jakieś compo do kolejnego WSoC'a?
« dnia: Marzec 19, 2018, 20:45:36 »
Czekam na decyzje ludu : P Aktualnie przoduje losowy temat w kwietniu.
btw, bo w dwóch odpowiedziach site to przewija: Czemu preferując krótki czas własny na projekt, chcecie, by ogólny czas był krótki? to się jakoś gryzie?
Tzn: jeśli ktoś chce poświęcić 24 godziny dziennie przez cały miesiąc, a ktoś inny przez cały miesiąc kilka godzin, czy uważacie to za nie fair, i dlatego krótki termin? Imo w zasadzie liczy sie dobra zabawa, a przy ocenie głównie pomysł twórcy, fun i gust grającego.
Z krótkim terminem jest zasadniczy problem - każdemu będzie odpowiadał inny dzień, a tak każdy dobierze sobie jak rozdysponować czasem.

13
Projekty zaawansowane / Odp: [PC] PUZZLE-PRO!
« dnia: Marzec 19, 2018, 14:34:38 »
Hej i dzięki! Tak, myślałem nad leaderboardsami. Myślę też nad trybem 2 graczy na jednym pc, naprzemian na czas, chociaż jeszcze nie jestem przekonany, i jeszcze kilkoma urozmaiceniami. Pomału klecimy już kolejny projekt, więc te zmiany będą w update 1.0, jak idea 'dorośnie' i zostanie zaimplementowana.

14
Compo i bitwy / Odp: Jakieś compo do kolejnego WSoC'a?
« dnia: Marzec 15, 2018, 22:22:20 »
Ankieta dodana (max 5 opcji, nie mogłem tego rozbić, proszę nie oszukiwać systemu :)).
I jeszcze jedna kwestia - jako, że chciałbym sam coś podłubać, czy znajdzie się organizator? Chyba, że wrzucamy tutaj, jawne głosowanie uczestników w wątku.

15
Compo i bitwy / Jakieś compo do kolejnego WSoC'a?
« dnia: Marzec 14, 2018, 23:35:46 »
Hej, tak jak w temacie - czy byliby chętni, żeby wziąć udział? Tak sobię myślę, szkoda, żeby warsztat żył od wsoca do wsoca. Wiem, że pewnie wszyscy aktualnie cierpimy na braki czasowe, ale gdyby zrobić jakieś compo zakończone chwilkę przed wsoc'em? Sporo czasu, można coś upichcić nawet poświęcając 1-2h miesięcznie. Co o tym myślicie?

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 16