Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Boski

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 15
1
Visual posiada dużo wbudowanych, przydatnych bajerów do refaktoryzacji. Polecam np. ctrl+r, zmienia daną nazwę zmiennej/obiektu/klasy w każdym miejscu.

2
Projekty zaawansowane / Odp: [PC] PUZZLE-PRO!
« dnia: Luty 14, 2018, 16:35:07 »
Jeśli macie jakieś sugestie i urozmaicenia dotyczące mechaniki, jestem bardzo otwarty. Myślę o podpowiedziach (wskazanie pary puzzli) za dodanie do czasu jakiejś zawyżonej wartości, oraz specjalnych kategoriach (puzzle magnetyczne? zmieniające barwę?).

3
Projekty zaawansowane / Odp: [PC] PUZZLE-PRO!
« dnia: Luty 13, 2018, 13:00:02 »
Racja! Wersja web wrzucona (będzie tam jeszcze kilka poprawek, aktualnie ładowanie gry może troszku długo trwać). Trwają prace nad androidem.

4
Projekty zaawansowane / [PC] PUZZLE-PRO!
« dnia: Luty 11, 2018, 21:25:32 »
Cześć!

Chciałbym Wam przedstawić PUZZLE-PRO!
Gra, w której układa się puzzle :)) Możemy je przesuwać, obracać, korzystać z opcji podglądu, a nawet dodać własny obrazek! Przyjemny zabijacz czasu - dla dużych i małych.

Gra jest już w końcowej fazie produkcji, będzie jedynie jeszcze kilka poprawek. Z błędów mi znanych:
- połączone elementy obracają się źle względem środka
- połączone elementy mogą wyjeżdżać poza ramke

Prototypowanie rozgrywki trwało bardzo krótko, ale samo szlifowanie i bugfixing (zależy nam, aby gra była jak najbardziej pozbawiona błędów) już kilka razy dłużej.

trailer: https://vimeo.com/255270937
gra na gamejolt: https://howdeeryou.gamejolt.io/Puzzlepro

5
Unity 3D / Odp: Steam leaderboards problem
« dnia: Luty 07, 2018, 12:32:02 »
Bardzo dziwna sprawa. Z jeden strony mogło to być to, że przy uruchomieniu w edytorze, gra była w kliencie steama oznaczona jako odpalona, i tak zostawała aż do wyłączenia edytora (nie gry w edytorze). Drugim powodem mogło być użycie w nazwach leaderboardów różnych znaczków typu spacje apostrony. Postawiłem na to, że w buildzie zostanie findOrCreate, a nazwa generowana z prostych znaków. Przeszło i śmiga.

6
Unity 3D / Steam leaderboards problem
« dnia: Styczeń 21, 2018, 22:45:36 »
Cześć! Mam problem z dodaniem obsługi leaderboardsów steamowych do gry. Co się dzieje przy uruchomieniu:

- jeśli uruchamiam po raz pierwszy FindOrCreateLeaderboard, i leaderboard nie istnieje, to jest tworzony, a setScore jednorazowo działa poprawnie
- uruchamiam znowu, setScore nie działa poprawnie (leaderboard już istniał po poprzednim uruchomieniu)

Jeśli zamaist findOrCreate używam Find, nie działa nic. Nawet jeśli leaderboard zostanie stworzony z poziomu panela ze steama.

Czy ktoś wie, co to może być? Kończą mi się pomysły już. Callback uploadu scora zwraca
pCallback.m_bSuccess = 0, ale bez bardziej szczegółowych informacji

public static void FindOrCreateLeaderboard(string name, UnityEngine.Events.UnityAction onFindOrCreateLevelboard) {
            OnFindOrCreateLevelboard = onFindOrCreateLevelboard;
            //SteamAPICall_t handle = SteamUserStats.FindOrCreateLeaderboard(name, ELeaderboardSortMethod.k_ELeaderboardSortMethodAscending, ELeaderboardDisplayType.k_ELeaderboardDisplayTypeNumeric);
            SteamAPICall_t handle = SteamUserStats.FindLeaderboard(name);
            OnLeaderboardFindResultCallResult.Set(handle);
        }
public static void UploadLeaderboard(int score, UnityEngine.Events.UnityAction onUploadLeaderboard) {
            OnUploadLevelboard = onUploadLeaderboard;
            SteamAPICall_t handle = SteamUserStats.UploadLeaderboardScore(m_SteamLeaderboard, ELeaderboardUploadScoreMethod.k_ELeaderboardUploadScoreMethodKeepBest, score, null, 0);
            OnLeaderboardScoreUploadedCallResult.Set(handle);
}

7
Projekty zaawansowane / Odp: Trimwind
« dnia: Grudzień 29, 2017, 15:17:56 »
Nie, do zbiórki jak najbardziej nic nie mam, to dobry pomysł. Bardziej o tekst w newsie "Zbiórka Zakończona oraz garść informacji", a konkretniej "Chcę też podziękować osobie o nicku emilio22 który wplacil na zbiorkę (dużą sumę), choć nikt inny tego nie zrobil.". Słychać w tym żal. Mogę się mylić, ale to złe podejście do (potencjalnych) klientów.
A co do hejtu, zdarza się wszędzie, nie ma sie co przejmować, jak nie tu to tam.

8
Projekty zaawansowane / Odp: Trimwind
« dnia: Grudzień 29, 2017, 01:03:10 »
Napisałbym, co o tym myślę, ale musiałbym się już chromolić : P Gierka źle nie wygląda, ale radziłbym zweryfikować podejście do życia. Zarówno z tym tekstem tutaj, jak i o zbiórce na stronie.

edit: co do samej gry, jest fajna, życzę powodzenia w rozwijaniu. jedynie skakania bym się przyczepił. Jest, z braku lepszego określenia, "niestabilne", i psuje imho gameplay.

9
Warsztat Summer of Code 2017 / Odp: Warsztat Summer of Code 2017
« dnia: Październik 25, 2017, 11:08:25 »
Gratki wszystkim i do zobaczenia za rok!

10
Warsztat Summer of Code 2017 / Odp: Warsztat Summer of Code 2017
« dnia: Październik 19, 2017, 17:22:28 »
Wybaczcie, to między innymi ja się zagapiłem - myślałem, że wysłałem, a teraz widzę, że pusto w skrzynce. Wieczorem nadrobię zaległość.

Edit: jednak nie do końca. Znowu bym się przejechał. Wysłałem wiadomość poprzez kliknięcie na ikonke maila na profilowym koncie Filipa. Kilkukrotnie, a wiadomość dalej nie widniała w 'wysłanych'. Dopiero później wpadłem, żeby wypróbować poczta-> nowa wiadomość, i wpisać odbiorcę ręcznie. Chyba poskutkowało.

11
Warsztat Summer of Code 2017 / Odp: Warsztat Summer of Code 2017
« dnia: Październik 10, 2017, 23:35:33 »

W sumie to doszedłem tylko do tych drabin na dole w pierwszym levelu, gdzie tak szybko jeździ ta przeszkoda, że nie da się wejść. Plus za własne dźwięki.
Czekała Cię jeszcze tylko irytująca, zbugowana platforma i koniec pierwszej i ostatniej mapy :D Dźwięki nie są moje :<

12
Warsztat Summer of Code 2017 / Odp: Warsztat Summer of Code 2017
« dnia: Październik 08, 2017, 15:42:19 »
beem - Pivotris
   - musiałem dociągać xaudio2_9.dll.
   - później api-ms-win-core-synch-l1-2-1.dll
   - mimo chęci, nie udało mi się tego ogarnąć. Mam win8.1, 64bit

Cremmy - Tragedia Antyczna w Trzech Aktach Prozą Pisana
Dłuuugo nie załapałem co robić. Szkoda, że tak krótka - chyba, że po gołębiu i drzwiach coś jeszcze jest?
Bardzo + za stylistyke i klimat.

kkazmier - Mono Poli Pong - duży plus za przełamanie lodów, minus za opis na wejściu - choćby nie wiem, jak źle było, to staraj się sprzedać że jest super :D Jeśli fizyka jest na rigidbody, to z ciekawości możesz pobawić się globalnymi ustawieniami:
Physics2D.gravity = new Vector2(10.0f, 0);

LOREK - Coloris - bardzo dobrze wspominam Flow. Twoja gra jest porządnie zrobiona,
przyjemny gameplay, brak błędów :)

wezu - Flipper - Ciekawy pomysł i niezłe wykonanie. Troszku za wolno wszystko sie dzieje, i długo trzeba ogarniać. Przydałby się tutorial na początku.

13
Warsztat Summer of Code 2017 / Odp: Warsztat Summer of Code 2017
« dnia: Październik 07, 2017, 15:18:50 »
zaciąłem się przy tych obracających się przeszkodach ustawionych w okrąg, tzn. potrafię przejść tylko w jedną stronę, ale nie umiem już wrócić.
Tego się obawiałem : D Da się to przejść, łatwo nie jest, ale da się. Baterie z środka koła polecam zostawić właśnie na powrót.

14
Warsztat Summer of Code 2017 / Odp: Warsztat Summer of Code 2017
« dnia: Październik 02, 2017, 00:23:04 »
Przepraszam wszystkich ale nie dałem rady skończyć projektu.
To może wrzuć co zrobiłeś :))?
U mnie to samo, ledwo 1 level, i nie tak dopracowany jakbym chciał.

15
Warsztat Summer of Code 2017 / Odp: Warsztat Summer of Code 2017
« dnia: Sierpień 29, 2017, 14:23:53 »
Mam mniej czasu niż chciałem, ale coś weekendami rusza. A jak u Was : > ? Walczymy?

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 15