Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Boski

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 17
1
Compo i bitwy / Odp: Compo na weekend majowy
« dnia: Maj 18, 2019, 16:36:59 »
Fajno, zastanawiam się nad rozwijaniem projektu pod wsoc.
@Shelim gratki za stopien zaawansowania gry w takim czasie!

2
Compo i bitwy / Odp: Compo na weekend majowy
« dnia: Maj 06, 2019, 13:01:02 »
nie wiem czy coś dorobię, ale nie mam nic przeciwko jak coś

3
Super! Input o wiele lepiej działa. Znalazłem jeszcze coś takiego:
jak napisze w notatniku pare linijek rozdzielonych enterem, i w ostatniej linijce bez znaku dam backspace, to kasuje mi łącznie z ostatnim znakiem w wyższej linii. Kasuje też wiele pustych linii po drodze:
abc
<enter>
<enter><backspace>
-> skasuje c, i zostawi samo ab

4
Poszukuję / Odp: Pierwszo osobowy shooter (3D)
« dnia: Marzec 11, 2019, 19:02:27 »
To podepnę się przy okazji.
Projekt niekomercyjny

Zamysł:
- domek minium 5 pomieszczeń, w Polsce, ewentualnie ciepłe kraje
- nie drewniany
- bonusowe punkty: kominek i piwnica

Wymagania murarze:
- umiejętność murowania obszernych ścian

Wymagania malarze:
- umiejętność malowania obszernych ścian

dodam nawet szczegół więcej:
Wynagrodzenie:
- możliwość wpisania do portfolio

5
Unity 3D / Odp: Wyszarzenie sceny w unity
« dnia: Marzec 07, 2019, 22:44:50 »
Wydaje mi się, że to jednak RT -> na początku filmiku widać, że ma zaznaczony 1 materiał. Patrząc na widoczne obiekty, zdają się mieć różne tekstury. No chyba, że to vertex-color. Ale tytuł filmiku też zawiera "Unity image effect".
No i zachowanie przy manipulacji Brightness i contrast -> też wygląda bardziej jak rendertextura imo.
Niemniej, obydwa rozwiązania byłyby ok.

6
Unity 3D / Odp: Wyszarzenie sceny w unity
« dnia: Marzec 06, 2019, 09:42:21 »
Hej, można zrobić to tak:
- tworzysz RenderTexture
- wpinasz RT do kamery (Target texture)
- tworzysz na ui RawImage, rozciągnięty na całość, i wpinasz mu tą samą RT
- do RawImage przypisujesz nowy materiał, a jemu shader, który wyszarza

7
Dyskusje / Odp: Krok po kroku jak prowadzic projekt gry.
« dnia: Luty 26, 2019, 10:06:06 »
Na pewno warto przemyśleć, jaka jest grupa odbiorców, i co ma ich przekonać do Twojej gry. Jakie będą jej główne atuty, czego taki gracz oczekuje, jak się to ma do konkurencyjnych programów.
Z designu bardzo polecam  Ernest Adams 'Projektowanie gier. Podstawy.'
Jest jeszcze kwestia, czy tworzysz sam, czy z kimś, jaki jest podział obowiązków.

8
Gry / Odp: [mmoRPG via WWW] The Old Tale
« dnia: Luty 12, 2019, 00:49:15 »
Kilka konstruktywnych uwag:
- przy wpisywaniu nazwy postaci dostawałem info, że coś jest nie tak. Okazało się że trzeba wpisać minimum 5 liter a nie 4.
- zadbaj o to, by zawsze pokazywać boczny slider (bądź jakoś inaczej), żeby nie przesuwał się content między ekranami o te kilka pixeli
- cztery ikonki u góry po prawej stronie - przydałby się tooltip lub podpis pod nimi
- do wiadomości (to shoutbox?) dodałbym datetime koło nazwy postaci
- po clicku w hut mam "500 Whoops, something went wrong on our servers."
A ogólnie to bardzo podoba mi się taki minimalistyczny styl. Zastanawia mnie jednak dlaczego rozbiłeś wszystko na podekrany (bo mobilki?), kiedy w większości gier tego się unika. Nie piszę, że to źle, ale jednak bardziej zachęcające i szybkie w dostępie jest podanie większej ilości informacji na ekranie (bez przesady, wiadomo).

9
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« dnia: Październik 04, 2018, 00:24:19 »
Uch, wybaczcie brak readme - sterowanie na W/S/A/D, o strzalkach zapomnialem wiec pewnie czesciowo tylko podpiete. Na mapie co jakis czas pojawiaja sie czerwone elementy przy przechodniach (zolte walce) - jak wjedziemy  w nie i zatrzymamy auto, to klient wchodzi do auta i mowi gdzie chce jechac.

10
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« dnia: Październik 02, 2018, 22:22:27 »
Avaj, masz najciekawszą sytuacje. Wedle reguł jesteś już zdyskwalifikowany xD

11
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« dnia: Październik 01, 2018, 01:02:46 »
Moja praca też przesłana. Zapomniałem o readme, dlatego piszę tutaj:
- warto śledzić czerwone kwadraty na minimapce - to nasze cele
- niektóre assety użyte przy tworzeniu są moje, a niektóre to darmówki z internetu
- zaduzoblura - żeby ukryć słabość 'modeli' : P

12
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« dnia: Wrzesień 25, 2018, 20:49:09 »
zazwyczaj bylo tak ze binarka (wiadomo, kto sie chcial pochwalic, mogl dorzucic kod bo czemu nie), w tym roku tez (?)

13
Projekty rozpoczęte / Odp: Symulacja Systemu Operacyjnego [Allegro5]
« dnia: Sierpień 23, 2018, 23:20:05 »
ogolnie fajny eksperyment. czekam na stabilniejsza wersje : P jest sporo problemow z inputem. i jeszcze kilka konstruktywnych uwag, co wylapalem:
- szybsze machniecie kursorem przy przeciaganiu okna - okno przestaje sie przeciagac, zostaje w miejscu i czeka na powrot kursora
- po dodawaniu konta w panelu, nie da sie wrocic do poprzedniego ekranu (input w textboxach tez szaleje)
- linijka w notatniku wyjechala mi poza okienko (nie wiem czy nie przy zamknieciu i ponownym otwarciu pliku)

14
Projekty rozpoczęte / Odp: Symulacja Systemu Operacyjnego [Allegro5]
« dnia: Lipiec 22, 2018, 21:18:33 »
chetnie zerkne jak bedzie download

15
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« dnia: Lipiec 12, 2018, 00:29:56 »
Osoba: Boski
Kategoria: Dowolna gra
Nazwa projektu: JohnDoe
Luźny projekt dla relaksu, zaczęty dzisiaj.

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 17