Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Boski

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 16
1
Projekty rozpoczęte / Odp: Symulacja Systemu Operacyjnego [Allegro5]
« dnia: Sierpień 23, 2018, 23:20:05 »
ogolnie fajny eksperyment. czekam na stabilniejsza wersje : P jest sporo problemow z inputem. i jeszcze kilka konstruktywnych uwag, co wylapalem:
- szybsze machniecie kursorem przy przeciaganiu okna - okno przestaje sie przeciagac, zostaje w miejscu i czeka na powrot kursora
- po dodawaniu konta w panelu, nie da sie wrocic do poprzedniego ekranu (input w textboxach tez szaleje)
- linijka w notatniku wyjechala mi poza okienko (nie wiem czy nie przy zamknieciu i ponownym otwarciu pliku)

2
Projekty rozpoczęte / Odp: Symulacja Systemu Operacyjnego [Allegro5]
« dnia: Lipiec 22, 2018, 21:18:33 »
chetnie zerkne jak bedzie download

3
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« dnia: Lipiec 12, 2018, 00:29:56 »
Osoba: Boski
Kategoria: Dowolna gra
Nazwa projektu: JohnDoe
Luźny projekt dla relaksu, zaczęty dzisiaj.

4
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« dnia: Lipiec 02, 2018, 01:17:46 »
Wyraziłeś dokładnie także moje odczucia. Rozumiem, że to decyzja/pomysł ludu na slacku, i spowodowana jest ostatnim zmniejszeniem aktywności na warsztacie. ale czuję się trochę tak jakby zastrzelono świętego mikołaja. z karpiem w ustach i na kolanach, ze streamem na youtubie.

*edit: z ta decyzja i slackiem to domysl

5
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« dnia: Lipiec 02, 2018, 00:00:38 »
Cytuj
Tegoroczny temat to: Silnik graficzny
obowiązkowy?

Cytuj
najlepszy kod
czyli wrzucamy ze źródłami?

6
Ale zapisywałeś binarnie konkretne liczby (155 a nie "155" jako tekst)? Moim zdaniem różnica kolosalna.

7
Surowa bitmapa zapisana w pliku txt to średnio 1.5MB i jakieś 120tys. linijek. Dlatego próbuje kompresować dane, a przy odczycie je odpowiednio przywracać do stanu z przed kompresji..
A jak to robisz? z tego co rozumiem to normalnie jako tekst zapisujesz? Jeśli tak to polecam zapoznać się z binaryReader/Writer. Tak w skrócie - zamiast zapisywać stringi i parsować je, zapisuj bezpośrednio inty, floaty, itd..

8
Compo i bitwy / Odp: MEANWHILE COMPO 1.04.2017-6.05.2017
« dnia: Maj 14, 2018, 19:18:09 »
prawdopodobnie stałe obniżanie się gwiazdek dodało by trochę emocji ;)
Id: 2 fajnie wygląda ale trochę nie ogarniam sterowania
Dobry pomysł! Niestety już czasowo nie wyrobiłem nad fixami, a i nawet nie wpadłem : (
Dziękuję wszystkim za zabawę, wyniki przenoszę do pierwszego posta.

9
Compo i bitwy / Odp: MEANWHILE COMPO 1.04.2017-6.05.2017
« dnia: Maj 13, 2018, 21:17:43 »
Moje głosy:
3 punkty - ld - bardzo fajnie, ciut ciężko ze sterowaniem, kiedy statek jest już rozpędzony
2 punkty - laggyluk - za pierwszym razem przerzuciłem przeręble. I nie potrafię wyciągnąć ryby : ( bardzo fajnie graficznie to wygląda

10
Compo i bitwy / Odp: MEANWHILE COMPO 1.04.2017-6.05.2017
« dnia: Maj 07, 2018, 01:20:49 »
Czas upłynął. Czy ktoś jeszcze ma coś do wrzucenia? Jeśli @laggyluk nie ma sprzeciwów, to możnaby poczekać z dzień. Inaczej remis (ew dyskwalifikacja)

11
Compo i bitwy / Odp: MEANWHILE COMPO 1.04.2017-6.05.2017
« dnia: Maj 05, 2018, 12:58:33 »
Mój projekt z cyklu 'nigdy nie robiłem gry typu..', więc jest i ona:
https://www70.zippyshare.com/v/9I9sMopW/file.html
Sterowanie: Myszka
Na dolnej belce można zmieniać poziom trudności. Nie obyło się i bez buga w gameplay'u :))
edit: wersja web http://sgrabowski.pl/projects/IceQuest/

Linki do prac przepnę wraz z terminem zakończenia nadsyłania prac.
good luck have fun!

12
Compo i bitwy / Odp: MEANWHILE COMPO 1.04.2017-6.05.2017
« dnia: Kwiecień 27, 2018, 14:38:08 »
Warsztat powrócił : )) Compo trwa

13
Compo i bitwy / Odp: MEANWHILE COMPO 1.04.2017-6.05.2017
« dnia: Kwiecień 17, 2018, 10:03:34 »
Jak wam idzie? Pamiętacie o compo?
Mi udało się zagospodarować ~3h, i stworzyć jakiś podstawowy gameplay minigry. Mam nadzieję znaleźć jeszcze kolejne 3h na doszlifowanie : P

14
Compo i bitwy / Odp: MEANWHILE COMPO 1.04.2017-6.05.2017
« dnia: Kwiecień 08, 2018, 21:01:46 »
To samo pomyślałem dzisiaj : P

15
Compo i bitwy / MEANWHILE COMPO 1.04.2017-6.05.2017
« dnia: Kwiecień 01, 2018, 16:02:09 »
Opis:
Cześć! Ogłaszam compo. Zgodnie z głosowaniem temat został wylosowany, a prace należy przesyłać do 6 maja godz. 23:59 (termin został celowo przedłużony o pierwsze dni maja - może akurat komuś ta majówka się przysłuży).
Technologia wykonania: dowolna
Platforma docelowa: dowolna
Można zgłosić dowolną ilość prac, głosy będą wtedy jednak liczone na 'zestaw'. To samo ma się w przypadku wieloosobowych zespołów. Oceniane będą jako jeden, jak i zestaw głosów do oddania będzie taki sam jak w przypadku samotnego twórcy.

Jako, że sam mam zamiar brać udział, moja rola sprowadzi się do przeklejenia linków z pracami do tego postu, i podsumowaniu głosowania. Wszystko odbędzie się jawnie, pracę proszę umieszczać na hostingu, i opublikować post z linkiem w tym wątku. Podobnie z głosowaniem, które rozpocznie się wraz z końcem zgłaszania prac, a skończy tydzień później, 13.05 o godzinie 23.59.
Podczas głosowania każdy uczestnik comp'a może oddać na dowolnego (oprócz siebie) zawodnika/zespół: 3pkty, 2pkty i 1pkt. Uczestnicy, którzy nie oddadzą głosów, zostaną zdyskwalifikowani.

Temat został wylosowany poprzez skrypt 100-krotnie klikający przycisk generujący na stronie https://cjanssen.bitbucket.io/themegen/
Prace powinny być powiązane z tematem, jednak można potraktować to w sposób luźny.

WYLOSOWANY TEMAT: Ice/Igloos

Przesłane prace:

laggyluk
https://www.dropbox.com/s/wkn6fbctkfa2i2q/IceFishing.zip?dl=0

boski
https://www70.zippyshare.com/v/9I9sMopW/file.html

ld
https://drive.google.com/file/d/1RAALuud6o2ZQpGQ0qkKNCaPgaXfpJd2O/view?usp=sharing

(niebywałe :)) Wyniki głosowania:
Miejsce pierwsze: ex aequo Boski + Id + laggyluk
punktacja:
Boski 2 + 3 = 5
Id 3 + 2 = 5
laggyluk 2 + 3 = 5

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 16