Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - kubera

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 23
1
Unreal Engine (UE3/UDK) / Odp: Nauka Unreal Engine
« dnia: Kwiecień 17, 2018, 03:51:11 »
Nie jestem ekspertem, to się wypowiem. Przy pół godziny dziennie można coś osiągnąć.
Na Twitchu są wykłady Unreala. Jeśli będziesz przerabiać jeden dziennie, to może to mieć sens,
choć nie wiem, czy one nie zajmują całą godzinę. Ja kilka obejrzałem i sobie cenię.
Są oczywiście po angielsku.

2
Unity 3D / Odp: Unity3D dla IOS
« dnia: Kwiecień 09, 2018, 22:46:29 »
Da się też na VM
To chyba najlepsze rozwiązanie dla mnie.

Dziękuję

3
Unity 3D / Odp: Unity3D dla IOS
« dnia: Kwiecień 09, 2018, 16:22:02 »
Dzięki serdeczne.

4
Unity 3D / Unity3D dla IOS
« dnia: Kwiecień 09, 2018, 08:28:42 »
Czołem.

Mam pytanie, może ktoś mi odpowiedzieć? Czy to prawda, że żeby aplikację w Unity skompilować na IOS, trzeba posiadać płatną licencję dla XCode?
Zależy mi na przygotowaniu aplikacji bez umieszczania jej w sklepie na razie, ale Unity chyba generuje kod źródłowy.

Z pozdrowieniami

5
Dyskusje / Odp: DirectX 12 i raytracing
« dnia: Marzec 25, 2018, 13:34:36 »
Ja uruchomiłem 3DMarka dla RT i też miałem niecałe 30 klatek w full hd.
Mam GTX 1060...
Więc już nie wiem, o co w pomiarze chodzi.
Nie martwiłbym się o osoby, które robią własne RT, myślę, że mają dzięki temu potencjał, żeby wykonywać ciekawsze rzeczy.

6
Unreal Engine (UE3/UDK) / Odp: Pytanie dot. UE4 oraz ARCore
« dnia: Marzec 10, 2018, 17:58:24 »
Jeśli Ktoś się zetknął, to prośba o info. Chciałbym uniknąć budowania Unreala itp.
4.19 to oczywiście pre-release, a komunikat wyświetlony jest jakby reakcją SDK.
Aplikacja próbuje sobie zainstalować ARCore, ale bezskutecznie.

7
Unreal Engine (UE3/UDK) / Pytanie dot. UE4 oraz ARCore
« dnia: Marzec 10, 2018, 17:21:58 »
Czołem Wszystkim.

Tworzę swój pierwszy projekt W UE4 2.19. Mam telefon z Androidem 7.01.
Podczas próby uruchomienia apki pojawia się następujący komunikat:
Cytuj
Ta aplikacja wymaga najnowszej wersji ARCore
Jak można taki błąd poprawić? Oczywiście chciałbym, ażeby u odbiorcy ten problem nie wystąpił.

Pozdr. i serd. dziękuję

8
Webowe / Odp: MYSQL max_user_connections
« dnia: Luty 10, 2018, 21:02:52 »
Może tak:
Zwalniać zbędne połączenia warto, gdyż wpływa to na wydajność (jeśli wiesz, że już dla zadanej strony nie otworzysz).
Możesz założyć semafor na 15 stopni. Jeśli w takim stanie będziesz sięgać do bazy,
nie przekroczysz tylu sesji. Ja mam hosting w home.pl i nigdy takiego komunikatu nie widziałem.

9
Grafika 3D / Odp: Blender i tablet
« dnia: Listopad 03, 2017, 14:06:53 »
Dziękuję!

10
Grafika 3D / Blender i tablet
« dnia: Listopad 03, 2017, 00:45:13 »
Witam serdecznie.

Mam pytanie dotyczące Blendera oraz tabletu graficznego.
Czy dokupienie tabletu z rysikiem ułatwi znacząco pracę z Blenderem?
Chodzi mi przykładowo o bardziej złożone modele.
Aktualnie posiadam myszkę.

K

11
C++ / Odp: wątki
« dnia: Wrzesień 16, 2017, 01:58:50 »
Czołem!

Podrzucam swój kod. Nie jest odkrywczy, ale działa.
Jest klasa dla pojedynczego wątku.
Pula wątków jest oparta na wektorze wątków.
Działanie, to producent==>konsument.
Zadania się wrzuca jako wskaźniki do obiektów.
Obiekty są niszczone, bądź nie, zależnie od ich implementacji.

Funkcjonalność się nie skompiluje, trzeba go lekko poprawić.
Rzecz w tym, że to fragment mojego silnika.
Problemem mogą być includy oraz MONAD_CATCH. Monad catch to obsługa wyjątków w formie makra.
Tu możesz dodać własną obsługę wyjątków.
Jak spojrzysz na enkapsulację std::thread, to zauważysz funkcję stub.
On nic wielkiego nie przetwarza, tylko wychwytuje wyjątki sprzętowe. Takie cuda chyba są tylko w VC++.
if(!Monad::Exception::InAny()) sprawdza, czy wystąpił gdzieś wyjątek, jeśli tak, to przestaje obsługiwać zadania, próbuję jedynie wykonać destrukcję.
Jeśli co, to proszę pytaj.

Pozdr.

12
C++ / Odp: wątki
« dnia: Wrzesień 14, 2017, 21:58:59 »
Czy nadal szukasz rozwiązania? Ja mogę Ci udostępnić kod puli wątków.
Ma jedną wadę, jest trochę windowsowa, ale łatwiej zmodyfikować sprawdzony kod :) ...

13
C++ / Odp: wątki
« dnia: Wrzesień 11, 2017, 16:44:40 »
Czołgiem.

Są różne opcje i w STLu i w Bibliotece Standardowej.
Fajnie opisane tu:
http://www.cplusplus.com/reference/future/async/
Możesz wykonywać pewne rzeczy praktycznie asynchronicznie.
Możesz zbudować pulę wątków.

Z gotowych frameworków kojarzę TBB Intela, ale nie polecam, bo się potrafią spóźniać z featurami nowych C++.
Poza tym wiele jest do uzyskania ze standardu.

14
Szkółka / Odp: Czy uczyć się programowania w języku Lua?
« dnia: Wrzesień 05, 2017, 22:32:20 »
C++ i skrypty? A nie Unreal i Blueprint?

15
Szkółka / Odp: Czy uczyć się programowania w języku Lua?
« dnia: Wrzesień 05, 2017, 22:23:08 »
Luźna uwaga. Ja się zastanawiam nad PowerShellem. Szczerze mówiąc, to nie znam API, ale PS wykona różne ciekawe rzeczy, tylko pytanie, czy interfejs umożliwi współpracę.

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 23