Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - kubera

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 22
1
DirectX / Odp: D3D_FEATURE_LEVEL_9_3?
« dnia: Lipiec 16, 2017, 20:56:45 »
Dzięki, wahałem się, czy wypaździerzyć stare shadery z softu.

2
DirectX / D3D_FEATURE_LEVEL_9_3?
« dnia: Lipiec 16, 2017, 17:22:49 »
Pytanie, czy Wy jeszcze wspieracie tę technologię Direct3D?

Pozdr. serd.

3
Narzędzia / Odp: Inkscape
« dnia: Lipiec 13, 2017, 00:53:22 »
Dzięki.

4
Narzędzia / Odp: Inkscape
« dnia: Lipiec 11, 2017, 14:41:59 »
To raczej nie będà pixel arty. 😊 dzięki

5
Narzędzia / Odp: Inkscape
« dnia: Lipiec 11, 2017, 08:02:41 »
Dzięki serdeczne.

6
Narzędzia / Inkscape
« dnia: Lipiec 10, 2017, 22:42:04 »
Forumowicze :) .

Zająłem się grafiką po amatorsku. (programistą jestem, a nie artystą).
Zainstalowałem sobie Inkscape-a.
Zastanawiam się, czy dobrym zakupem byłby table graficzny?
Jaki polecacie do 1000 zł?

Pozdrawiam serd.

7
Inne / Odp: Updater
« dnia: Maj 09, 2017, 21:30:35 »
Wykonałem dla swojego projektu zbliżone narzędzie.
Koniem napędowym jest serwer PHP i wszystko odbywa się po HTTPSie (co między innymi chroni integralność execa).
Mediatorem jest curl w C++ zlinkowany statycznie do projektu.
curl wysyła zapytania i otrzymuje zwrotnie text/xml.
Tu sprawdza wersję, która jest bardzo klarowna.
Obsługa pobierania różnych rzeczy przez curla oraz PHP to jest jakieś 300 wierszy kodu.
No i FTPa bez szyfrowania nie polecam. Zdaje się, że curl też może też SFTPa.
Jeśli nie trafiłem, to sorki, ale taka jest moja idea.

8
DirectX / Odp: Direct3D11 i nowsze, indeksy modeli
« dnia: Maj 09, 2017, 19:02:11 »
Dzięki za porady. Czyli może warto "skomptaktować" :)

9
DirectX / Odp: Direct3D11 i nowsze, indeksy modeli
« dnia: Maj 09, 2017, 17:44:17 »
Jestem w stanie określić, lecz nie wiem, co lepsze.

10
DirectX / Direct3D11 i nowsze, indeksy modeli
« dnia: Maj 09, 2017, 16:54:04 »
Dzień dobry.

Pytanie, w Direct3D11 lepiej korzystać z indeksów wierzchołkowych 16-bitowych, czy 32-bitowych w Direct3D11 i nowszych? Zawsze mi się wydawało, że korzystać z 32, gdyż nowoczesne rejestry są spore.
Tymczasem przeczytałem, że 16-bitowe są zauważalnie szybsze. Jeśli jest wybór (model wystarczająco prosty),
które tworzyć? Jaka jest przyszłość 16-bitowych?

Pozdr. serd.

11
Gry / Odp: Plane Courier na Windows Store
« dnia: Styczeń 13, 2017, 17:04:09 »
Już miałem pobrać, a to nie działa na desktopach...

12
Projektowanie kodu / Odp: [mySQL] Identyfikacja wpisów
« dnia: Grudzień 04, 2016, 22:13:38 »
Wiec ostatecznie bardziej sprecyzuję bo o jednej sprawie nie wspomniałem.
Kontakty zapisane są zależnie od zalogowanego użytkownika, więc dochodzi kolejna tabela Account zawierająca nazwę użytkownika i hasło. Teraz pytanie czy to powinno być tak że każdy użytkownik ma swoją własną tabelę z kontaktami czy wszyscy użytkownicy mają jedną wspólną tabelę tylko że jest dodatkowe pole identyfikujące dla którego użytkownika jest dany kontakt.
Zazwyczaj stosuje się dodatkowe pole, nie całą tabelę, tak jest zgodnie z kilkoma postaciami normalnym w relacjach bazodanowych. To widać dopiero podczas korzystania z tabel, gdzie proste zapytanie różni się parametrami, a nie kolejnym podawaniem całego zapytania za każdym razem. Wyjątkiem mogłaby być sytuacja, że podobne tabele w innym schemacie pełnią rolę dla danych w dużym stopniu od siebie niezależnych. Tu również można zamiast schematu dodać tabelę z inną nazwą. Wtedy schematy pracują jak namespace-y.
Czy jest sens dzielić na tabele? Może odpowiedź jest "reszta na dodatkowe informacje".
Ile tego tam się znajdzie? Jeśli może być dowolna ilość, to często warto rozbić.

13
Projektowanie kodu / Odp: [mySQL] Identyfikacja wpisów
« dnia: Grudzień 04, 2016, 15:53:40 »
Myślałem, że chodzi o kontakty, czyli, że choć jedno pole kontaktu musi być uzupełnione.
Poddaję się :) W sumie omówiliśmy wszyscy dość wiele.

14
Projektowanie kodu / Odp: [mySQL] Identyfikacja wpisów
« dnia: Grudzień 04, 2016, 15:28:02 »
Tabela osób, która się przewija w wątku, jest najważniejsza i tak jak koledzy pisali, musi posiadać ID, imiona i nazwisko.
Myślę, że mógłbyś podjąć decyzję, czy jeden duży rekord, czy przez rozbicie na tabele.
Obydwa rozwiązania są OK (moim zdaniem) i do tego możesz przejść z jednego do drugiego.
Wszystko można poprawić kilkoma poleceniami SQL. Grunt w tym, żeby mieć backup. Rozwiązanie kontaktu, dość szybkie, to zawarcie w tablicy nagłówkowej również id typu kontaktu oraz jego treść. Obie kolumny z więzami NOT NULL. Jeśli decydujesz się na jedną tabelę, to też warto stworzyć odpowiednie więzy, że choć jedno pole kontaktu NOT NULL.

15
Projektowanie kodu / Odp: [mySQL] Identyfikacja wpisów
« dnia: Grudzień 04, 2016, 13:49:46 »
Dobre pytanie, ale Ty znasz najlepiej wymagania projektu.

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 22