Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - kubera

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 23
1
Grafika 3D / Odp: Blender i tablet
« dnia: Listopad 03, 2017, 14:06:53 »
Dziękuję!

2
Grafika 3D / Blender i tablet
« dnia: Listopad 03, 2017, 00:45:13 »
Witam serdecznie.

Mam pytanie dotyczące Blendera oraz tabletu graficznego.
Czy dokupienie tabletu z rysikiem ułatwi znacząco pracę z Blenderem?
Chodzi mi przykładowo o bardziej złożone modele.
Aktualnie posiadam myszkę.

K

3
C++ / Odp: wątki
« dnia: Wrzesień 16, 2017, 01:58:50 »
Czołem!

Podrzucam swój kod. Nie jest odkrywczy, ale działa.
Jest klasa dla pojedynczego wątku.
Pula wątków jest oparta na wektorze wątków.
Działanie, to producent==>konsument.
Zadania się wrzuca jako wskaźniki do obiektów.
Obiekty są niszczone, bądź nie, zależnie od ich implementacji.

Funkcjonalność się nie skompiluje, trzeba go lekko poprawić.
Rzecz w tym, że to fragment mojego silnika.
Problemem mogą być includy oraz MONAD_CATCH. Monad catch to obsługa wyjątków w formie makra.
Tu możesz dodać własną obsługę wyjątków.
Jak spojrzysz na enkapsulację std::thread, to zauważysz funkcję stub.
On nic wielkiego nie przetwarza, tylko wychwytuje wyjątki sprzętowe. Takie cuda chyba są tylko w VC++.
if(!Monad::Exception::InAny()) sprawdza, czy wystąpił gdzieś wyjątek, jeśli tak, to przestaje obsługiwać zadania, próbuję jedynie wykonać destrukcję.
Jeśli co, to proszę pytaj.

Pozdr.

4
C++ / Odp: wątki
« dnia: Wrzesień 14, 2017, 21:58:59 »
Czy nadal szukasz rozwiązania? Ja mogę Ci udostępnić kod puli wątków.
Ma jedną wadę, jest trochę windowsowa, ale łatwiej zmodyfikować sprawdzony kod :) ...

5
C++ / Odp: wątki
« dnia: Wrzesień 11, 2017, 16:44:40 »
Czołgiem.

Są różne opcje i w STLu i w Bibliotece Standardowej.
Fajnie opisane tu:
http://www.cplusplus.com/reference/future/async/
Możesz wykonywać pewne rzeczy praktycznie asynchronicznie.
Możesz zbudować pulę wątków.

Z gotowych frameworków kojarzę TBB Intela, ale nie polecam, bo się potrafią spóźniać z featurami nowych C++.
Poza tym wiele jest do uzyskania ze standardu.

6
Szkółka / Odp: Czy uczyć się programowania w języku Lua?
« dnia: Wrzesień 05, 2017, 22:32:20 »
C++ i skrypty? A nie Unreal i Blueprint?

7
Szkółka / Odp: Czy uczyć się programowania w języku Lua?
« dnia: Wrzesień 05, 2017, 22:23:08 »
Luźna uwaga. Ja się zastanawiam nad PowerShellem. Szczerze mówiąc, to nie znam API, ale PS wykona różne ciekawe rzeczy, tylko pytanie, czy interfejs umożliwi współpracę.

8
Nie znam się, ale nie sądzę, żeby nick do gry był chroniony, jak dane osobowe.
Nie są to sensytywne informacje.

9
DirectX / Odp: D3D_FEATURE_LEVEL_9_3?
« dnia: Lipiec 16, 2017, 20:56:45 »
Dzięki, wahałem się, czy wypaździerzyć stare shadery z softu.

10
DirectX / D3D_FEATURE_LEVEL_9_3?
« dnia: Lipiec 16, 2017, 17:22:49 »
Pytanie, czy Wy jeszcze wspieracie tę technologię Direct3D?

Pozdr. serd.

11
Narzędzia / Odp: Inkscape
« dnia: Lipiec 13, 2017, 00:53:22 »
Dzięki.

12
Narzędzia / Odp: Inkscape
« dnia: Lipiec 11, 2017, 14:41:59 »
To raczej nie będà pixel arty. 😊 dzięki

13
Narzędzia / Odp: Inkscape
« dnia: Lipiec 11, 2017, 08:02:41 »
Dzięki serdeczne.

14
Narzędzia / Inkscape
« dnia: Lipiec 10, 2017, 22:42:04 »
Forumowicze :) .

Zająłem się grafiką po amatorsku. (programistą jestem, a nie artystą).
Zainstalowałem sobie Inkscape-a.
Zastanawiam się, czy dobrym zakupem byłby table graficzny?
Jaki polecacie do 1000 zł?

Pozdrawiam serd.

15
Inne / Odp: Updater
« dnia: Maj 09, 2017, 21:30:35 »
Wykonałem dla swojego projektu zbliżone narzędzie.
Koniem napędowym jest serwer PHP i wszystko odbywa się po HTTPSie (co między innymi chroni integralność execa).
Mediatorem jest curl w C++ zlinkowany statycznie do projektu.
curl wysyła zapytania i otrzymuje zwrotnie text/xml.
Tu sprawdza wersję, która jest bardzo klarowna.
Obsługa pobierania różnych rzeczy przez curla oraz PHP to jest jakieś 300 wierszy kodu.
No i FTPa bez szyfrowania nie polecam. Zdaje się, że curl też może też SFTPa.
Jeśli nie trafiłem, to sorki, ale taka jest moja idea.

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 23