Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - smyk2211

Strony: [1] 2 3
1
Wchodzę na forum po latach i widzę temat którym się zajmowałem :)

Poczytaj o dynamicznym wczytywaniu dll. Nie musisz niczego podmieniać, wystarczy że program wczyta taką bibliotekę i będzie mógł korzystać z jej funkcji. Co do dynamicznego tworzenia kodu to poczytaj o kompilatorze bibliotece tcc.

2
Fakt masz racje bez tego nie działają sygnały.

3
A jak tego użyć?

4
Kod poprawiam na bieżąco i cały czas to samo, wszystkie pliki są dodane.

Cytuj
Wygenerowałeś odpowiednie pliki przy użyciu MOC?

Jeżeli chodzi ci o kompilacje qt to, to zrobiłem.
Dema działają i się kompilują prosty program w moim wykonaniu też działa, tylko tu się wywala.

Usunąłem Q_OBJECT (ponoć wymagane) i działa, nie ogarniam lepsze cyrki niż w wxwidgets.
Dzięki za próby pomocy.

5
OpenGL / Qt i OpenGL oraz visual studio 2010 express error LNK2019
« dnia: Luty 09, 2013, 18:49:23 »
Witam próbuje wykorzystać qt jako edytor i mam problem z linkowaniem
glu32.lib
glew32.lib
opengl32.lib
QtCored4.lib
QtGuid4.lib
QtOpenGLd4.lib
Niby wszystko dodane a visual wywala

1>main.obj : error LNK2019: unresolved external symbol "public: __thiscall Viwer::Viwer(class QWidget *)" (??0Viwer@@QAE@PAVQWidget@@@Z) referenced in function _main
1>Viwer.obj : error LNK2001: unresolved external symbol "public: virtual struct QMetaObject const * __thiscall Viwer::metaObject(void)const " (?metaObject@Viwer@@UBEPBUQMetaObject@@XZ)
1>Viwer.obj : error LNK2001: unresolved external symbol "public: virtual void * __thiscall Viwer::qt_metacast(char const *)" (?qt_metacast@Viwer@@UAEPAXPBD@Z)
1>Viwer.obj : error LNK2001: unresolved external symbol "public: virtual int __thiscall Viwer::qt_metacall(enum QMetaObject::Call,int,void * *)" (?qt_metacall@Viwer@@UAEHW4Call@QMetaObject@@HPAPAX@Z)
1>Viwer.obj : error LNK2001: unresolved external symbol "public: virtual class QSize __thiscall Viwer::sizeHint(void)const " (?sizeHint@Viwer@@UBE?AVQSize@@XZ)
1>Viwer.obj : error LNK2001: unresolved external symbol "public: virtual class QSize __thiscall Viwer::minimumSizeHint(void)const " (?minimumSizeHint@Viwer@@UBE?AVQSize@@XZ)

Czyli tak jakbym nie podlinkował a linkowałem. Ktoś wie jak to naprawić. Próbowałem bez glew ale to nic nie daje.

Kod poniżej.

#ifndef Viwer_HPP
#define Viwer_HPP

#include <GL/glew.h>
#include <GL/GL.h>
#include <QGLWidget>

#include "../e1/Scene.hpp"

#include <glm/glm.hpp>
#include <glm/gtc/matrix_transform.hpp>
#include <glm/gtc/type_ptr.hpp>
#include <glm/ext.hpp>

class Viwer : public QGLWidget
{
Q_OBJECT
public:
Viwer(QWidget *parent = 0);
QSize minimumSizeHint() const;
QSize sizeHint() const;

std::vector<Model*> model;
glm::mat4 Projection,Cam;

void Camera(float rotx,float roty,float x,float y,float z);
protected:
void initializeGL();
void paintGL();
void resizeGL(int width, int height);
//void keyPressEvent(QKeyEvent *);

~Viwer(void);
};

#endif

#include "Viwer.hpp"


void Viwer::initializeGL()
{
glClearColor(0.2f,0.2f,0.2f,0.2f);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_CULL_FACE);
glewExperimental = GL_TRUE;
glewInit();
}

void Viwer::paintGL()
{
   glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT | GL_DEPTH_BUFFER_BIT);

}

void Viwer::Camera(float rotx,float roty,float x,float y,float z)
{
Cam = glm::rotate(glm::mat4(1.0f),rotx, glm::vec3(1.0f, 0.0f, 0.0f));
Cam = glm::rotate(Cam,roty, glm::vec3(0.0f, 1.0f, 0.0f));
Cam = glm::translate(Cam,glm::vec3(x,y,z));
}

void Viwer::resizeGL(int width, int height)
{
if (width==0)width=1;
float fovy=(float)width/(float)height;
Projection = glm::perspective(45.0f,fovy,0.1f,100.0f);
}

Viwer::~Viwer()
{
}

Kod był przepisany z jakiejś stronki plus moje modyfikacje.

// wiesz że jest taki przycisk "modyfikuj"?... sklejam posty -Xirdus

6
OpenGL / Odp: Jaki format plików do modeli 3d.
« dnia: Luty 02, 2013, 16:57:03 »
Kombinowałem z fbx i z 3ds ale to nie dla mnie(za dużo kombinowania). Animacje zrobię sobie w md5 a modele statyczne w obj.
Rozmieszczenie modeli zrobię na skryptach w blenderze, może później w własnym edytorze.

7
OpenGL / Odp: Jaki format plików do modeli 3d.
« dnia: Luty 02, 2013, 15:02:24 »
3ds ten format jest dość popularny na stronach z modelami, jak myślicie nadaje się do gier czy nie bardzo. Te światła sobie zrobię we własnym formacie.

8
OpenGL / Odp: Jaki format plików do modeli 3d.
« dnia: Luty 01, 2013, 21:31:08 »
A którą masz wersje?

9
OpenGL / Odp: Jaki format plików do modeli 3d.
« dnia: Luty 01, 2013, 21:06:47 »
Assimp - próbowałem już kilka razy i nie widzi mi się to, a szczególnie wymagany boost.

10
OpenGL / Odp: Jaki format plików do modeli 3d.
« dnia: Luty 01, 2013, 20:53:44 »
Dobra fbx ale on ma jakiś dodatkowy plik o rozmieszczeniu modeli/świateł czy wszystko jest w jednym.
I jak licencja.

11
OpenGL / Jaki format plików do modeli 3d.
« dnia: Luty 01, 2013, 19:43:07 »
Witam dotąd ładowałem tylko pliki obj. Format fajny ale do animacji się nie nadaje.

A więc szukam jakiegoś formatu pliku który:
1.Jest obsługiwany przez czołowe programy do 3d (3dMax, Blender)
2.Obsługuje animacje.
3.Ma dobrą dokumentacje lub gotowe biblioteki pod c++.
4.(opcjonalnie) zapisuje ustawienia świateł, kamer, wielu modeli modeli.

W internecie dużo czytałem ale jest tego tyle że mam mętlik w głowie. Szukam czegoś sprawdzonego.

12
C++ / Odp: Problem z slotami Qt.
« dnia: Listopad 23, 2012, 00:25:41 »
fr0zi miałeś racje. Sorry że tak puźno odkopuje ale zapomniałem o temacie.

13
Linux / Odp: Anulowanie pobierania pakietów debian podczas instalacji.
« dnia: Listopad 17, 2012, 19:23:11 »
dobra instaluje od nowa xp nie widzi tego debiana więc kicha. Dzięki wszystkim za szybką pomoc.

14
Linux / Odp: Anulowanie pobierania pakietów debian podczas instalacji.
« dnia: Listopad 17, 2012, 19:09:04 »
grub się nie zainstalował a drugi system to xp więc jak puźniej odpale debiana.

15
Linux / Odp: Anulowanie pobierania pakietów debian podczas instalacji.
« dnia: Listopad 17, 2012, 18:59:58 »
To jest instalator systemu. Pod koniec instalacji pobiera pakiety.

Strony: [1] 2 3